צפייה בגרסה מלאה : 500 או 600
אליקופטר
01-06-2009, 14:51:38
שלום חברים,
עומדת בפניה סוגיה באם לרכוש (טירקס כנראה )500 או 600 השאלה היא האם ההבדל בניהם כ"כ משמעותי בכל המובנים? כמטיס דלק האם נכון להשוואת בין השניים כמו במסוקי דלק בין 30 ל 50 ?
הבנתי כי עלות האחזקה של 600 יקרה יותר סוללות וכו'...
האם מבחינת יכולת 3D וכו'...ומבחינה כלכלית יש באמת הבדל המצדיק רכישה של 600?.
תודה אלון.
ממש אין להשוות טירקס 500 ל600 בתור מסוק 30 ומסוק 50, מהסיבה שהטירקס 500 וה 600 חזקים מאוד ויכולים לעשות את כל התרגילים באותה רמה פחות או יותר. מבחינת ביצועים שניהם טובים מאוד אבל מבחינה כלכלית ה500 יותר זול משמעותית. אך כל אחד וההחלטה שלו אני ממליץ לך לראות את שני המסוקים בפעולה ולהחליט. אני בעליו הגאה של טירקס 500 ואני מרוצה עד השמיים
אליקופטר גם אני הייתי בסוגיה הזו ובסוף החלטתי שאני הולך על ה-500 כרגע .
ה-500 כמו שכבר נאמר פה יותר זול מבחינת תחזוקה ועלויות ולא יורד מרמת הביצועים של ה-600
תיקח בחשבון פרוע שעלות קניה + כל התוספות (מטען +סוללות ועוד) אתה עלול להגיע לכמעט 10 אלף שקל לעומת הטירקס 500 שב-5000 ש"ח אתה נותן ברקס ומטיס עם 3 עד 4 סוללות כמו שצריך !
אני בכל אופן מאחל לך בהצלחה בכל מה שתבחר ותתחדש !!!
תעדכן רק מה רכשת .
lior_bar_ami
01-06-2009, 15:05:45
כמו שדור ציין, ה 500 אינו מסוק 30 כלל!!!
הוא מסוק 3D מהשורה הראשונה על כל המשתמע מכך, רק קטן יותר...
אני מחזיק בין מסוקי 500, 600 ו 700 - אין לי ספק שמסוק גדול תמיד יותר מהנה להטסה, אך עם זאת הקומפקטיות והפרקטיות של מסוק 3D קטן אך עדיין "מסוק" בגודלו (לעומת ה 450 ומטה שלטעמי כבר די קטן מידי) שמסוגל לעשות הכול - קוסם לי!
אי אפשר לטעות - השאלה האמיתית היא מה אתה מחפש? אני לא חושב שה 500 מתאים להיות מסוק יחיד, כמו שאני לא מאמין ב 450 כמסוק יחיד (דעה אישית לחלוטין ויהיו כאלו שלא יסכימו איתי), אך כמסוק נוסף אין לי צל של ספק שהוא אחד המסוקים המוצלחים!
אצלי ה500 הוא מסוק יחיד משום שכרגע אין באפשרותי לקנות מסוק ניטרו.(אני בן 14)
אבל אני נהנה ממנו מאוד ואני מטיס אותו מתי שמזדמן לי בכל מקום בגלל גודלו!.
אליקופטר
01-06-2009, 15:34:08
תודה ,
אז ככה הוא לא המסוק היחיד יש לי SE50 .
לגבי ההשוואה בין 30-50 העניין הוא ברמת היכולת 30 כמו 500 50 מול 600.
תודה ,נחכה לעוד דעות.
asafsee
01-06-2009, 15:42:03
אלון
יש ברשותי טירקס 600 ואני יכול לומר לך שההוצאה המרכזית אחרי שהמסוק עומד על הרגליים זה הסוללות. כמעט ורציתי למכור את ה600 שלי ולעבור ל 500 עקב המחיר היקר של החשמל הימינו. אבל הגודל, והעוצמה של ה600 לדעתי בחיים לא יתקרבו ל500, לכן חזרתי בי.
בהצלחה בהחלטה
אסף
מה שאמרנו בכל התגובות הקודמות בין 500 ו30 היה לגבי היכולת ולא לגבי הגודל הפיזי
אסף כמה עלה לך כל החבילה של המסוק כולל 3 או 4 סוללות טובות בשביל 3D ?
אין ספק שה-600 חזק יותר אבל הכל פונקציה של כסף.
בכל אופן אני אשמח לתשובה כמה עלה לך הסיפור בשביל הידע המדויק שלי.
עודד מזור
02-06-2009, 08:39:24
אני גם מחזיק בדיעה שה-500 פרקטי יותר (בגלל גודלו) אך מסוקים גדולים תמיד מהנים יותר להטסה (לטעמי).
תלוי בשטחי ההטסה שלך ובסוללות הקיימות. אם אתה רגיל למסוק דלק 50 אז חשמלי 500 יהיה תוספת מהנה אך לא תחליף. אם אתה מעוניים בתחליף למסוק 50 אז ה-600 יעשה את העבודה היטב.
בהצלחה.
asafsee
02-06-2009, 09:13:30
אסף כמה עלה לך כל החבילה של המסוק כולל 3 או 4 סוללות טובות בשביל 3D ?
אין ספק שה-600 חזק יותר אבל הכל פונקציה של כסף.
בכל אופן אני אשמח לתשובה כמה עלה לך הסיפור בשביל הידע המדויק שלי.
הקיט הבסיסי + אלקטרוניקה בסיסית בהתחלה יצא משהו באזור ה 5+
בהמשך שידרגתי אותו ויש עליו היום ציוד High End
כל סוללה של TP עולה 1200 שח למרות שהחלופות המעולות היום הן סוללות FLIGHTMAX מהובי סיטי שכל אחת כולל משלוח עולה באזור ה600שח
ok
תודה !
בסביבות ה-8 אלף אני מבין אפשר לסגור ענין !
ori_lavee
03-06-2009, 05:48:14
ה 600 החשמלי יקר משמעותית ממסוק 500 חשמלי.
אם נשארים ב Setup המקורי (6 תאים) של ה 600 (הכוונה ל ESP) ובוחרים אלקטרוניקה וסוללות טובות מדובר בסדר גודל של 2,300 - 2,800 דולר (מחירי חו"ל).
מסוק = 700 דולר.
ג'ירו + סרוו זנב = 400 דולר (8717 אצלי).
3 סרוו לסקליק = 350 דולר (JR770 + JR8900 אצלי).
4 סוללות = 1,200 דולר (Evo + Lightning Power אצלי)
כמובן שאפשר להוזיל את העניין באופן משמעותי ע"י שימוש באלקטרוניקה זולה יותר ובסוללות זולות יותר,
צריך לזכור שבגלל הטורק העצום של המנוע (הרבה יותר מניטרו) צריך ג'ירו וסרוו זנב מהיר ואיכותי במיוחד.
לכל זה צריך להוסיף גם מטען טוב שיודע לטעון סוללה 6, 8 או 10 תאים בלי לעשות לה נזק.
סטאפ 8 או 10 תאים כבר יהיה יקר הרבה יותר.
שעושים חשבון כלכלי קר מה עדיף 600 חשמלי או ניטרו, אז החשמלי מפסיד.
אבל איכות הטיסה וההטסה שלו אינה דומה לניטרו כלל וכלל.
כוח עצום, גמישות גדולה, סטריליות...ועוד ועוד.
אני באופן אישי מתאהב ב 600ESP כל פעם מחדש.
אורי
ניסן וצחי
03-06-2009, 06:07:03
ה 600 החשמלי יקר משמעותית ממסוק 500 חשמלי.
אם נשארים ב Setup המקורי (6 תאים) של ה 600 (הכוונה ל ESP) ובוחרים אלקטרוניקה וסוללות טובות מדובר בסדר גודל של 2,300 - 2,800 דולר (מחירי חו"ל).
מסוק = 700 דולר.
ג'ירו + סרוו זנב = 400 דולר (8717 אצלי).
3 סרוו לסקליק = 350 דולר (JR770 + JR8900 אצלי).
4 סוללות = 1,200 דולר (Evo + Lightning Power אצלי)
כמובן שאפשר להוזיל את העניין באופן משמעותי ע"י שימוש באלקטרוניקה זולה יותר ובסוללות זולות יותר,
צריך לזכור שבגלל הטורק העצום של המנוע (הרבה יותר מניטרו) צריך ג'ירו וסרוו זנב מהיר ואיכותי במיוחד.
לכל זה צריך להוסיף גם מטען טוב שיודע לטעון סוללה 6, 8 או 10 תאים בלי לעשות לה נזק.
סטאפ 8 או 10 תאים כבר יהיה יקר הרבה יותר.
שעושים חשבון כלכלי קר מה עדיף 600 חשמלי או ניטרו, אז החשמלי מפסיד.
אבל איכות הטיסה וההטסה שלו אינה דומה לניטרו כלל וכלל.
כוח עצום, גמישות גדולה, סטריליות...ועוד ועוד.
אני באופן אישי מתאהב ב 600ESP כל פעם מחדש.
אורי
4 סוללות ב1200$??!!:eek: אתה מדבר על 4 סוללות של 6 תאים? כי אם אתה מדבר על 4 סוללות
של 3 תאים אז המחירים האלה מטורפים!!
גירו 770+ סרוו 8900 לא עובר את ה300$ ( ולא באתר אחד!).
סרוואים- אליין 610 יעשו את העבודה שה 8717 עשה בצורה לא פחות מרשימה במחיר של 65$ בערך, גם הסובקס החדשים יתנו בצועים בכמעט חצי מחיר.
בקיצור,אפשר בהרבה פחות כסף לקבל את אותו ריגוש. (כמובן שזו דעתי בלבד, ואני מאמין אורי,שאתה
בטוח נהנה מאוד מהמסוק ושלם עם בחירת הסטאפ שלך.)
צחי
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.