PDA

צפייה בגרסה מלאה : פונקציות בתכנות בקר



New
05-06-2009, 22:13:15
האם אפשר לקבל הסבר קצר מה משמעות כל קטגורייה ותת קטגורייה בפונקציות בתכנות בקר :

throttle setting : 1. Auto throttle range 2. soft start 3. hard start
Brake setting : 1. soft brake , 2. hard brake 3. no brake
Direction and cutoff type: 1.soft cutoff 2/ hard cutoff

תודה

hatul
05-06-2009, 23:11:05
אני חושב שהתחלה רכה זה שהמנוע מתחיל לצבור מהירות לאט ולא במכה מהירה , כנ"ל לגבי עצירה

New
07-06-2009, 12:06:28
OK
אז מה זה
Direction and cutoff type: 1.soft cutoff 2/ hard cutoff
תודה

asafh1
07-06-2009, 12:24:29
גם אני אשמח לדעת
תודה
אסף

Shanti
07-06-2009, 13:31:07
הי

מתח cutoff הוא מתח הסוללה בו הבקר נכנס למצב של cutoff במטרה לשמור על הסוללות. ב- cutoff הבקר מקטין את ההספק של המנוע בהתאם לסוג ה- cutoff
Hard - ההספק יורד מיד ל-0 מה שדורש כניסה מידית לאוטורוטציה.
Soft - ההספק יורד בהדרגה ומאפשר נחיתה רגילה.

Shanti

giluriel
07-06-2009, 15:34:39
הי

מתח cutoff הוא מתח הסוללה בו הבקר נכנס למצב של cutoff במטרה לשמור על הסוללות. ב- cutoff הבקר מקטין את ההספק של המנוע בהתאם לסוג ה- cutoff
Hard - ההספק יורד מיד ל-0 מה שדורש כניסה מידית לאוטורוטציה.
Soft - ההספק יורד בהדרגה ומאפשר נחיתה רגילה.

Shanti

בדר"כ Hard ו- Soft מתייחס דווקא לנקודת המתח שבא יתבצע הניתוק. לא למשחקים בהספק.
לדוגמה מתחת ל- 3.8V או מתחת ל- 3.5V
ברגע שיש ניתוק .. זה ניתוק !

אוטורוטציה היא עבודה של המטיס והיא מתבצעת ללא כל עזרה או פעולה של המנוע.

גיל

Shanti
07-06-2009, 18:59:03
הי


לדוגמה מתחת ל- 3.8V או מתחת ל- 3.5V
ברגע שיש ניתוק .. זה ניתוק !

לא נכון. בדרך כלל ניתן להגדיר את נקודת ה- cutoff אך זה אינו קשור לאופן בו הבקר מגביל את צריכת הזרם של המנוע.


Hard - ההספק יורד מיד ל-0 מה שדורש כניסה מידית לאוטורוטציה.

התכוונתי שב- Hard מאחר והמנוע מנותק מידית המטיס צריך להיות מוכן לבצע אוטורוטציה.

התיחסתי להספק המנוע מאחר שזה מה ש"מרגיש" המטיס. ב- Soft ביצועי המנוע יחלשו בהדרגה ויאלצו את המטיס להנחית את המסוק.

Shanti

giluriel
07-06-2009, 19:51:33
הי



לא נכון. בדרך כלל ניתן להגדיר את נקודת ה- cutoff אך זה אינו קשור לאופן בו הבקר מגביל את צריכת הזרם של המנוע.



התכוונתי שב- Hard מאחר והמנוע מנותק מידית המטיס צריך להיות מוכן לבצע אוטורוטציה.

התיחסתי להספק המנוע מאחר שזה מה ש"מרגיש" המטיס. ב- Soft ביצועי המנוע יחלשו בהדרגה ויאלצו את המטיס להנחית את המסוק.

Shanti

+1 ..
אחרי שקראתי עוד קצת יש צדק בדברך ומתבלבלים כאן כמה דברים.
ישנה הגדרה לגבי נקודת המתח שבה מתבצע ה- Cut Off (ד"א, אני מכיר רק בקרים עם שתי נקודות. באיזה בקר אתה יכול לתכנת את מתח הניתוק ?)

לגבי - Hard Cut off ו- Soft Cut off, אתה צודק. מדובר בהפסקה מוחלטת של המנוע או הורדת הזרם.

:-)
גיל