צפייה בגרסה מלאה : פונקציות בתכנות בקר
האם אפשר לקבל הסבר קצר מה משמעות כל קטגורייה ותת קטגורייה בפונקציות בתכנות בקר :
throttle setting : 1. Auto throttle range 2. soft start 3. hard start
Brake setting : 1. soft brake , 2. hard brake 3. no brake
Direction and cutoff type: 1.soft cutoff 2/ hard cutoff
תודה
hatul
05-06-2009, 23:11:05
אני חושב שהתחלה רכה זה שהמנוע מתחיל לצבור מהירות לאט ולא במכה מהירה , כנ"ל לגבי עצירה
OK
אז מה זה
Direction and cutoff type: 1.soft cutoff 2/ hard cutoff
תודה
asafh1
07-06-2009, 12:24:29
גם אני אשמח לדעת
תודה
אסף
Shanti
07-06-2009, 13:31:07
הי
מתח cutoff הוא מתח הסוללה בו הבקר נכנס למצב של cutoff במטרה לשמור על הסוללות. ב- cutoff הבקר מקטין את ההספק של המנוע בהתאם לסוג ה- cutoff
Hard - ההספק יורד מיד ל-0 מה שדורש כניסה מידית לאוטורוטציה.
Soft - ההספק יורד בהדרגה ומאפשר נחיתה רגילה.
Shanti
giluriel
07-06-2009, 15:34:39
הי
מתח cutoff הוא מתח הסוללה בו הבקר נכנס למצב של cutoff במטרה לשמור על הסוללות. ב- cutoff הבקר מקטין את ההספק של המנוע בהתאם לסוג ה- cutoff
Hard - ההספק יורד מיד ל-0 מה שדורש כניסה מידית לאוטורוטציה.
Soft - ההספק יורד בהדרגה ומאפשר נחיתה רגילה.
Shanti
בדר"כ Hard ו- Soft מתייחס דווקא לנקודת המתח שבא יתבצע הניתוק. לא למשחקים בהספק.
לדוגמה מתחת ל- 3.8V או מתחת ל- 3.5V
ברגע שיש ניתוק .. זה ניתוק !
אוטורוטציה היא עבודה של המטיס והיא מתבצעת ללא כל עזרה או פעולה של המנוע.
גיל
Shanti
07-06-2009, 18:59:03
הי
לדוגמה מתחת ל- 3.8V או מתחת ל- 3.5V
ברגע שיש ניתוק .. זה ניתוק !
לא נכון. בדרך כלל ניתן להגדיר את נקודת ה- cutoff אך זה אינו קשור לאופן בו הבקר מגביל את צריכת הזרם של המנוע.
Hard - ההספק יורד מיד ל-0 מה שדורש כניסה מידית לאוטורוטציה.
התכוונתי שב- Hard מאחר והמנוע מנותק מידית המטיס צריך להיות מוכן לבצע אוטורוטציה.
התיחסתי להספק המנוע מאחר שזה מה ש"מרגיש" המטיס. ב- Soft ביצועי המנוע יחלשו בהדרגה ויאלצו את המטיס להנחית את המסוק.
Shanti
giluriel
07-06-2009, 19:51:33
הי
לא נכון. בדרך כלל ניתן להגדיר את נקודת ה- cutoff אך זה אינו קשור לאופן בו הבקר מגביל את צריכת הזרם של המנוע.
התכוונתי שב- Hard מאחר והמנוע מנותק מידית המטיס צריך להיות מוכן לבצע אוטורוטציה.
התיחסתי להספק המנוע מאחר שזה מה ש"מרגיש" המטיס. ב- Soft ביצועי המנוע יחלשו בהדרגה ויאלצו את המטיס להנחית את המסוק.
Shanti
+1 ..
אחרי שקראתי עוד קצת יש צדק בדברך ומתבלבלים כאן כמה דברים.
ישנה הגדרה לגבי נקודת המתח שבה מתבצע ה- Cut Off (ד"א, אני מכיר רק בקרים עם שתי נקודות. באיזה בקר אתה יכול לתכנת את מתח הניתוק ?)
לגבי - Hard Cut off ו- Soft Cut off, אתה צודק. מדובר בהפסקה מוחלטת של המנוע או הורדת הזרם.
:-)
גיל
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.