PDA

צפייה בגרסה מלאה : טיסת מבחן לפלטפורמה FPV חדשה .



motiganot
13-06-2009, 21:47:46
ערבוביה של צינורת השקייה, כפה, דיקט, ועוד יצרו את הדבר הבא :

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=10438&stc=1&d=1244921818

עשה שלוש טיסות וחוץ מזנב קצת כבד ממש הפתיע אותי ביציבות
יש מלא מקום לסוללות אפילו 4000 מיליאמפר.
עכשו צריך לעשות קצת קוסמטיקה ולסדר גלגל קדמי שקרס
עדכון בהמשך !

איציק רונן
13-06-2009, 23:34:11
כל הכבוד על העשיה וחוסר החשש לקפוץ לתוך פרוייקט כזה.
מגניב, תוך שנה שנתיים אני מסיים את הטיסן שלי.

MDreamer
13-06-2009, 23:37:58
אני מזהה כנפיים של איזי גלידר, חיבורי טפטפות, תעלת חשמל ישנה, שאריות קאפה מאיזושהי תמונה בחדר של הילדה. יפה מאוד, באמת כל הכבוד. תן קצת פרטים.. מה ה SETUP? משקל? איזה פרופ? זרמים.. יאללה שפוך!

motiganot
14-06-2009, 00:08:36
:):D
רק תעלת חשמל אין שם. אבל לגבי השאר אתה צודק מעיין.


setup :

מנוע e-max
בקר 40A
350W 35A בערך.
סרווים :
הגה גובה הייטק HS65HB
מאזנות הייטק HS56HB
פרופ' 10X6E .

איציק רונן
14-06-2009, 00:39:26
יש בסרט "מדגסקר 2" את הקטע שהאריה שואל את הפינגווינים איך הם מתכוונים לתקן את המטוס? במידה ומישהו יכול להביא את הקטע מהתשובה, זה יהיה מתאים לשרשור הזה.

drgabbay
14-06-2009, 03:45:40
מוטי כל הכבוד
הטיסן הראשון שאני אבנה ככל הנראה יהיה כזה

MDreamer
14-06-2009, 08:27:21
משקל?

crazyguy
14-06-2009, 11:58:07
איפה המצלמה מוטי? :-)

נראה טוב!

תן עוד קצת פרטים..

ZvikaF
14-06-2009, 15:05:36
מנסיון שלי...עם מנוע מתאים גם השולחן יטוס.. :)
איציק הרגת אותי עם מדגסקר...DONT LOOK BABY..

motiganot
14-06-2009, 16:09:58
גיא מה אתה ממהר עם המצלמה !!!
קודם כל נראה שהדבר הזה טס באויר וגם נשאר
שם :D .
אחר כך נתחיל להתקין ציוד יעודי .

צביקה, דווקה מה שגורם לדבר הזה להמריא זה
הכנפיים ולא המנוע ,שכנראה יוחלף במשהו יותר
חזק.

משהו שמאוד הדאיג אותי היה שעל מייצב
הגובה הרכבתי במרכז את הסרווים להגה
גובה והגה כוון וחשבתי שכנראה אם
יגרמו להפרעות בזרימת אוויר.
על מייצב הגובה, אבל הטיסת מבחן הוכיחה
לי שלא כך הדבר.

עוד משהו.
אצלי כמו שרואים בתמונה יוצאים
הבומים למייצב גובה מגוף הטיסן ולא מהכנף
דבר זה איפשר לי כמה דברים .
1 . למרכז את מייצב הגובה
ממש מול המנוע כך שאני מקבל הפקטיביות
מלאה של ההגאים גם במהירות אווירת נמוכה
יחסית.
2 . זה מאפשר לי להשתמש כמעט
בכל סוג אחר של כנף שאני רוצה.

3 . נוח מאוד לפרק את הטיסן לצורך שינוע.

motiganot
25-06-2009, 21:48:28
OK אז יש מס' עדכונים !

הוחלף מנוע ל- E-flite Power 15BL .
הוחלף בקר ל-60A .
הוחלף פרופ' ל- APC 11X6.5

היום בוצע טסט פלייט זמן הטיסה היה 10 ד'
הטיסן ניצל משהו כמו 2100 מיליאמפר סוללה.
(אני עולה עם 2 סוללות של 2250 מיליאמפר.)

כוח כבר לא חסר והטיסן מתקדם די יפה בחצי מנוע.

לאחר הנחיתה גילית שסרוו HS-56HB בכנף ימין
פשוט טחן את הגג"ש שלו :eek: (לא מבין איך זה קרה)

נ.ב הסיבה שעד עכשו אין לי וידאיו היא שפשוט אין מי שיצלם
בזמן הטיסה...

drgabbay
26-06-2009, 13:12:33
רק תבקש ואני בא

kfirlan
26-06-2009, 14:52:59
אני יכול לצלם אם אתה רוצה

motiganot
11-07-2009, 10:47:15
ביום שישי עשיתי טסט פלייט נוסף למזל"ט לאחר מס' שיפורים
הכל התנהל די יפה עד לשלב הנחיתה. :(

jdhgz_BYLAk


בסיכום של דבר נזק ממש מזערי.
אני חייב למצוא דרך שבסגירת מנוע הטיסן לא נותן UP
בצורה כזאת הגרסיבית.
אולי איזה מיקס בהגה גובה עם המנוע.

איציק רונן
11-07-2009, 11:10:30
על הפנים, איזה בעסה.
מזל טוב, נראה שהוא טס יפה ויציב, כל הכבוד.
לא נראה לי שמיקס זה הפתרון. צריך לשאול את המומחים למיבנים אבל הייתי עושה שינויים בטיסן כדי למגר את התופעה (מיקום המנוע, זווית ההטיה של המנוע וכו')
בהצלחה
איציק

IttaiP
14-07-2009, 07:20:15
אני עם איציק לגבי האבחנה.
בטיסני מנוע יש זוית למנוע ימינה ולמטה.
תסתכל באיזיגליידר שהמנוע בו מורכב מאחור מעל לכנף - יש לו זוית ענקית כלפי מטה.
שינוי זוית המנוע יכול גם לשנות לך גם את חלוקת המשקלים בין החרטום לזנב.
חוץ מזה - תתחדש ותהנה :)
איתי

igalr
14-07-2009, 08:44:15
לפני מיקס תעשה שני דברים .
1) תוריד את זווית המנוע כלפי מטה.
2) תגדיל את את מייצב הגובה.

אצלי המנוע יושב מעל מרכז הכובד וזווית המנוע כמעט ולא השפיע לעומת זאת הגדלת מייצב גובה כמעט ופתרה את הבעיה .
לאחר מכן תוכל לתקן עם מיקס אם יהיה צורך.

motiganot
14-07-2009, 15:50:25
להוריד את המנוע כלפי מטה או להפנות אותו כלפי מעלה ????

כרגע מה שקורה שבטיסה עם מנוע הטיסן טס ישר זאת אומרת שהמנוע
דוחף את האף של הטיסן מטה,
ברגע שהמנוע נסגר אז האף עולה כלפי מעלה
אז אם אני מפנה את המנוע כלפי מעלה זאת אומרת שאני הצתרך לקזז כלפי מטה קצת
וא בסגירת מנוע האף של הטיסן ישאר בערך באותו מקום ?
תקנו אותי אם זה לא נכון .

motiganot
14-07-2009, 16:14:10
לפני מיקס תעשה שני דברים .
1) תוריד את זווית המנוע כלפי מטה.
2) תגדיל את את מייצב הגובה.

אצלי המנוע יושב מעל מרכז הכובד וזווית המנוע כמעט ולא השפיע לעומת זאת הגדלת מייצב גובה כמעט ופתרה את הבעיה .
לאחר מכן תוכל לתקן עם מיקס אם יהיה צורך.

קצת בעייתי בטיסן הזה להגדיל את מייצב הגובה, האם אני מוסיף למייצב
עוד 10 ס"מ ברוחב זה אמור לעזור במשהו ?

igalr
14-07-2009, 17:19:12
זווית המנוע מתייחסת לכיוון הטיסה.

"עוד 10 ס"מ ברוחב זה " - הכוונה שלך היא להגדיל את מיתר מייצב הגובה אז זה בהחלט יעזור.

motiganot
19-07-2009, 13:07:05
זווית המנוע מתייחסת לכיוון הטיסה.

"עוד 10 ס"מ ברוחב זה " - הכוונה שלך היא להגדיל את מיתר מייצב הגובה אז זה בהחלט יעזור.

OK חברה אז כמו שכתבו פה כמה אנשים, נתתי זווית של כמה מעלות מטה למנוע ונראה שזה
עשה את העבודה.
הייתי צריך לקזז את הטיסן להוריד אף ועכשו בסגירת מנוע וגם בפתיחה שלו הטיסן שומר
על יציבות אופקית !
סרטון בהמשך .
תודה לעוזרים .