צפייה בגרסה מלאה : דיון 8717 מפתחים חופשים
עמיתפורת
15-06-2009, 12:39:18
זה פשוט מעצבן, סרבואים כ"כ יקרים שפשוט מפתחים חופשים וממש יוצאים מדיוק.
חשבתי שזה קרה רק ב- 9000S אבל זה קורה שוב כאן ולא רק לי אלא לעוד הרבה אנשים פשוט תבדקו את הסרבואים שלכם, תזיזו את הראש סרבו ביד ותרגישו את החופשים הללו.
והנה מקרים גם בארה"ב ואצלם מצויין ששלחו את זה חזרה להורייזון והם החליפו או תיקנו להם את הסרבואים.
מעניין אם היבואין פה בארץ יתן לנו את השרות הזה כפי שמוצע בחו"ל...
http://www.runryder.com/helicopter/t518681p1/
אשמח לתגובות
AdiRVaknin
15-06-2009, 14:10:40
בעיה ידועה וקיימת בכל הסרווים החזקים של ג'י אר, ב8711 (של הטיסנים) זה קורה הרבה יותר מהר בגלל הלחץ הגבוהה, הייטק לדוגמה עברו לג''גש טיטניום ופתרו את הבעיה הזאת.. JR צריכים להתקדם גם כן כנראה..
אופיר נחום
15-06-2009, 14:44:29
אכן מעצבן - מעניין מה קורה עם הסאבוקס.
nadavbarak
15-06-2009, 15:35:29
אכן מעצבן - מעניין מה קורה עם הסאבוקס.
הגיר ב-Savox עשוי טיטניום למניעת חופשים מירבית.
הסרווים עובדים אצלינו כבר כמעט 3 חודשים כמות טיסות מטורפת תחת עומסים חזקים.
אין התפתחות חופשים ומירכוז הסרוו והדיוק נשמרו כפי שהיו ביום כיוון המסוק.
ori_lavee
15-06-2009, 15:43:50
הגיר ב-Savox עשוי טיטניום למניעת חופשים מירבית.
הסרווים עובדים אצלינו כבר כמעט 3 חודשים כמות טיסות מטורפת תחת עומסים חזקים.
אין התפתחות חופשים ומירכוז הסרוו והדיוק נשמרו כפי שהיו ביום כיוון המסוק.נו באמת...
איזה חופשים אתה מצפה למצוא במסוק שמטיס ילד בן 8.5, הוא בקושי מרחף איתו :eek:
:D
אורי
bendisar
15-06-2009, 15:46:57
נו באמת...
איזה חופשים אתה מצפה למצוא במסוק שמטיס ילד בן 8.5, הוא בקושי מרחף איתו :eek:
:D
אורי
נכון, הוא בקושי מצליח להשאיר את המסוק במקום אחד:D:D....
סתאאם, אלון ברק מטיס מדהים:cool:
eranb
15-06-2009, 18:49:41
זה פשוט מעצבן, סרבואים כ"כ יקרים שפשוט מפתחים חופשים וממש יוצאים מדיוק.
חשבתי שזה קרה רק ב- 9000S אבל זה קורה שוב כאן ולא רק לי אלא לעוד הרבה אנשים פשוט תבדקו את הסרבואים שלכם, תזיזו את הראש סרבו ביד ותרגישו את החופשים הללו.
והנה מקרים גם בארה"ב ואצלם מצויין ששלחו את זה חזרה להורייזון והם החליפו או תיקנו להם את הסרבואים.
מעניין אם היבואין פה בארץ יתן לנו את השרות הזה כפי שמוצע בחו"ל...
http://www.runryder.com/helicopter/t518681p1/
אשמח לתגובות
תמוה שהבעיה לא הוזכרה עד היום בכל זאת מדובר בסרווים ותיקים שנמכרו בכמויות-יש גורמים רבים שעלולים לגרום
לחופשים בראש, בכל מקרה
תקבל שירות מלא אם הסרווים עדיין בתחום האחריות וקנית אותם מהיבואן...
nadavbarak
15-06-2009, 19:05:56
הגיר ב-Savox עשוי טיטניום למניעת חופשים מירבית.
הסרווים עובדים אצלינו כבר כמעט 3 חודשים כמות טיסות מטורפת תחת עומסים חזקים.
אין התפתחות חופשים ומירכוז הסרוו והדיוק נשמרו כפי שהיו ביום כיוון המסוק.
וללא כל קשר לסבוקס, אין לי ספק כי אם תפנה ליבואן JR, תקבל שירות טוב בנושא.
דורונצ'יק
15-06-2009, 19:17:58
על הסרוואם האלה יש 3 שנים אחריות לפי הגדרת היצרן.
וסה"כ הסרוו הזה קיים בשוק כשנה פחות או יותר אולי אפילו פחות.
אין שום סיבה שהסרוו לא יהיה בתחום האחריות.
השאלה אם גם כאן בארץ מגדירים אחריות ל- 3 שנים כמו היצרן?
האם גם על מערכות- JR אשר בחו"ל מוגדרים עם 3 שנים אחריות בארץ היא תקפה?
לדעתי זה צריך להיות זהה לחו"ל בכל מה שקשור לנושא האחריות.
במידה והסרוואים לא נרכשו בארץ אז גם לא הייתי שואל פעמיים ושולח לחנות ממנה רכשתי או ישירות להורייזון והם כבר יממשו על הסרוואים אחריות.
דורון ריבניק.
תבדוק עם יש אחריות ולכמה זמן , אני יודע שמחוץ ל USA יש אחריות מוגבלת יותר .
דורונצ'יק
15-06-2009, 20:14:57
מה זאת אומרת מחוץ לארצות הברית יש אחריות לתקופה מוגבלת?
עבור הסרוואים היצרן מגדיר אחריות של 3 שנים.
זה כמו שאני ארכוש מכונת כביסה והיצרן מגדיר עבורה 3 שנים אחריות והחנות תתן לי עבורה שנה אחריות.
כנ"ל גם בסרוואים.
ככל ישנם מוצרים שלא נמכרים ללא אחריות. יש את האגודה למען הצרכן והם מראש מגדירים שמעל סכום מסויים
או לפריטים מסויימים מגיע אחריות.
דורון ריבניק.
eranb
15-06-2009, 20:34:17
אחריות=אחריות.
כתוב על האריזה את תוקף האחריות.
מר פורת מוזמן להגיע לחנות ממנה קנה את הסרווים בצירוף חשבונית
הקנייה ולקבל את האחריות המגיעה לו לפי תנאי היצרן המפורטים.
ערן.
דורונצ'יק
15-06-2009, 20:41:36
אני בכלל לא מדבר על עמית פורת.
פורת יכול לדבר בשם עצמו הוא ילד מספיק גדול ומכיר את התחום לא מהיום.
אבל בכלליות לא הגיוני שעל חלק מהמוצרים בחו"ל יש אחריות פה חנויות "מסירות" מעצמן אחריות.
סרוואים, משדרים, מנועים וכדומה.
למשל גם חברת- OS טוענת שיש אחריות עבור המנועים שלה.
האם מישהו פה רכש מנוע ונאמר לו כי יש אחריות על מנוע?
כנ"ל גם חברות אחרות שמאמינות במוצרים שלה.
דורון ריבניק.
ערן אפרייאט
15-06-2009, 22:28:54
חברה צאו מהסרט , אין סרבו בעולם שלא יוצר חופשים - אין!
וגם אם זה לא נראה לעין אז בטכנולוגיית ננו יראו בבירור וזה רק פונק' של זמן ועומס ועוד גורמים פנימיים...
עמיתפורת
15-06-2009, 23:28:13
ערן בן יוסף שלום
מכיוון שמינית עצמך לדוברו של היבואן אז אפנה אליך מספר ענינים מעניינים.
1. מניסיון עבר היבואן בארץ אינו יודע לקחת אחריות, מנפנף אותך בצורה מעניינית, מושך אותך באף בסיפורים ומעשיות ושורה תחתונה לא נותן לי ללקוח הרגשת שרות טובה.
2. ברור לך שחשבונית של לפני שנה אין לי אבל בברור אלון יודע שקניתי אצלו את הסרבואים והוא הזרוע הארוכה של היבואן אותו אתה מצייג ומדבר בשמו.
הכי יפה לך להגן ולעמוד לצידו וזה בסדר גמור אני מעריך את זה אבל תבין אם זו בעיה יותר רחבה מבעיה ישראלית היינו שמחים אם תתנו התייחסות לעניין ותשאלו את הורייזון בעניין ואם תוכל לספק לנו תשובה נאותה כמו שקיבלו אנשים בחו"ל זה יהיה מצויין.
אודה לך על השרות
עמית פורת.
ערן אפרייאט:
חבר יקר אני מעריך את התגובה שלך אבל היא לא ממש עניינית שכן הספק בחו"ל החליט שזו בעיה שהוא מטפל בה אז כנראה זה לא צריך להיות כך.
eranb
16-06-2009, 07:02:49
עמית שלום.
אנני דוברו של היבואן ,ולדעתי הוא אינו צריך את הגנתי...
אתה מעלה טענות שמשכו אותך באף,ניפנפו אותך,סיפרו לך מעשיות-איך זה מתיישב
עם העובדה שלא קנית מהיבואן בורג או לינק בשלוש שנים האחרונות?!....
נשמע לי שקיבלת טיפול ווירטואלי על מצבים היפוטטים שלא היו...
בכל מקרה אתה מעלה בעיה נקודית השייכת לך ומנסה להפוך אותה לנחלת רבים.
אני חוזר:
מי שקנה את הסרווים ה"גרועים" הללו בארץ וסובל מלקויים בתיפקודם מוזמן
לפנות לחנות ממנה הוא רכש ולהנות מהאחריות המגיעה לו.
SIMPLE AS THAT!
בידידות
ערן.
giluriel
16-06-2009, 07:34:05
אחריות=אחריות :confused: :confused:
נכון ולא נכון ..
יש חברות שהאחריות שלהן בינלאומית (ז"א, לא משנה איפה קנית - אתה יכול לבקש (ולקבל) שירות בכל מדינה אחרת עם נציגות של הייצרן)
יש חברות שהאחריות שלהן מוגבלת בקבלת שירות במדינה בה נרכש המוצר.
(ויש גם כאלה שמאפשרות הרחבת אחריות מרגילה לבינלאומית בתשלום ... )
שווה לקרוא את האחריות הספציפית של JR.
איך היבואן יכול לדעת שלא פוצצת את המסוק ובגלל זה נוצרו חופשים ?
giluriel
16-06-2009, 12:53:07
איך היבואן יכול לדעת שלא פוצצת את המסוק ובגלל זה נוצרו חופשים ?
נאור,
אני לא מספיק שנים בתחום אבל ניראה לי שכשלב ראשון אפשר לראות אם מדובר בתופעה.
אני מניח שכשמטיס אחד יגיע ויגיד שנוצרו לו חופשים - הדבר נתון לוויכוח אבל אם התלונות יתחילו להצטבר מהרבה מטיסים וברוב העולם אז .. יש משהו בדברים.
מין הסתם אם זו תופעה - JR יראו אותה, היבואנים יראו אותה וגם הפורומים :-)
עכשיו נישאר רק לחכות ולהבין לכמה אנשים כאן יש חופש בסרוואים שעם יד על הלב הוא יותר מבלאי רגיל.
:) גיל
מנסיון שלי, היבואן, ובלי להכנס ליבואן ספציפי, במקרה הכי טוב ייתן לך סרוו זהה אך משומש ללא חופשים.. סביר להניח שהחוטים שלו יהיו מולחמים באיזור הפלאג וחלק מהבידוד יהיה מקולף אבל "תקין"
חוצמזה לא תקבל שום דבר שנראה ומרגיש כשירות טוב ואחריות.
אין added value לקנייה בארץ..
עמילות מכס ושילוח זה דבר שאני יודע לעשות לבד...
ליאור זהבי
16-06-2009, 13:17:43
איך היבואן יכול לדעת שלא פוצצת את המסוק ובגלל זה נוצרו חופשים ?
פשוט מאוד. כל טכנאי שיבדוק את הגיר ייראה האם החופש נוצר כתוצאה משחיקה או כתוצאה מנזק חיצוני.
עכשיו נישאר רק לחכות ולהבין לכמה אנשים כאן יש חופש בסרוואים שעם יד על הלב הוא יותר מבלאי רגיל.
:) גיל
עם יד על הלב, כמה ריסוקים עברו הסרווים ?
עמיתפורת
16-06-2009, 18:23:39
נאור
אין קשר בין הדברים עם יד לא רק על הלב.
למה לאמריקאים לא שואלים את זה?
guyro
16-06-2009, 20:27:48
עמית, עכשיו הסקרנות גברה...כמה ריסוקים הסרווים חוו?
giluriel
16-06-2009, 20:33:18
למה אתה לא עונה על השאלה ?
כמה ריסוקים עברו הסרווים ?
עמית, עכשיו הסקרנות גברה...כמה ריסוקים הסרווים חוו?
נאור
אין קשר בין הדברים עם יד לא רק על הלב.
למה לאמריקאים לא שואלים את זה?
אשר,
אתה מפספס אותי לגמרי .. :(
אם עמית עשה ריסוק אחד או 100 ואם הם היו עצבניים או רגועים זה לא העניין.
ברור שתהיה לזה השפעה על החופש בסרוו. אבל זאת השפעה אצל מטיס אחד - נקודתי.
הכוונה שלי היתה אחרת:
אם יתברר עכשיו שמתוך 100 חברים בפורום (סתם מספר) שמטיסים עם הסרוואים האלה מתגלה חופש אצל 70 סימן שיש בעיה בסרוו - כמוצר.
אם יש אצל 1 סימן שיש בעיה נקודתית אצלו (התקנה לקויה, ריסוק עצבני סידרת סרוואים דפוקה)
(עכשיו .. תוסיף אנשים מכל העולם ...)
זה היה הראש ...
(ואם כבר, ריסוקים הם לאו דווקא מה שיהרוס סרוו. טיסה מאומצת מאוד יכולה לעשות את אותה "עבודה" טוב מאוד .. )
בברכת "אין חופש" נעים :)
lior_bar_ami
17-06-2009, 00:35:04
אשר,
אתה מפספס אותי לגמרי .. :(
אם עמית עשה ריסוק אחד או 100 ואם הם היו עצבניים או רגועים זה לא העניין.
ברור שתהיה לזה השפעה על החופש בסרוו. אבל זאת השפעה אצל מטיס אחד - נקודתי.
הכוונה שלי היתה אחרת:
אם יתברר עכשיו שמתוך 100 חברים בפורום (סתם מספר) שמטיסים עם הסרוואים האלה מתגלה חופש אצל 70 סימן שיש בעיה בסרוו - כמוצר.
אם יש אצל 1 סימן שיש בעיה נקודתית אצלו (התקנה לקויה, ריסוק עצבני סידרת סרוואים דפוקה)
(עכשיו .. תוסיף אנשים מכל העולם ...)
זה היה הראש ...
(ואם כבר, ריסוקים הם לאו דווקא מה שיהרוס סרוו. טיסה מאומצת מאוד יכולה לעשות את אותה "עבודה" טוב מאוד .. )
בברכת "אין חופש" נעים :)
לא מסכים איתך - כל מטיס שיעשה שיעורי בית ידע של 8717 בפרט ולכל סרוואי JR יש אמנם נתונים מאוד מרשימים, אך אליה וקוץ הבא, הגירים מפתחים חופשים עקב חומר הייצור והטורק הגבוה של הסרוו (במיוחד בפלטפורמות "מאמצות" במיוחד כמו מסוקים...).
קח את העובדה הזו ותוסיף לה כנראה מס' לא מבוטל של ריסוקים - ואין כוח שבעולם שימנע מהסרוו שלך לפתח חופש...
אין ספק שאם יש בעיה נק' בק-ייצור על היבואן ליטול את שרביט האחריות ולהחליף את הסרוואים (אני מניח שהוא גם יקבל את זה כהוראה מ JR שיוציאו SERVICE BULLETIN), אך לומר באופן גורף שעליו להחליף כל סרוו של כל אחד שלא קנה ממנו וריסק את הציוד שלו - זה קצת לא ריאלי...
זו דעתי בנושא.
eranb
17-06-2009, 07:58:27
כ"מקורב" לייבואן המושמץ שמחליף לאנשים עם שמות עלומים סרווים משומשים...
למיטב ידיעתי הוחלף עד היום סרוו אחד מהדגם הנ"ל לבחור בשם אמיר מירושליים-
הסרוו הנ"ל היה מורכב על TREX 600 ניטרו ואובחנה אצלו איטיות וחוסר דיוק,
לאחר הפירוק מהמסוק התברר כי שני הפושרודים המחוברים לראש סרוו היו באורך
לא נכון (ארוכים מדי) דבר שגרם לעומס אדיר על הסרוו-וגם הרס אותו.
למרות זאת,הוחלף הסרוו בחדש והישן עשה דרכו חזרה לאמריקה חופשי ומאושר..
ניתן לאמת את דברי עם אמיר-לכל המפקפקים...
ערן.
ניסן וצחי
17-06-2009, 15:46:37
האם האחריות תקפה גם עבור הפעלת הסרוו ב 8v, למיטב ידיעתי jr מאשרים עבודה עם 6v
בלבד, תקנו אותי עם אני טועה...
צחי
ליאור זהבי
17-06-2009, 15:58:32
לא תקפה עבור 8V למיטב ידיעתי.
lior_bar_ami
17-06-2009, 16:34:07
אכן לא תקפה - הסרוואים היחידים שמותאמים 8V מוצהר אצל JR הם מסדרת ה HV.
בשימוש עם מתח 2S ישיר אתה מוותר על האחריות.
עמיתפורת
17-06-2009, 17:30:11
בחריגה מהוראות יצרן זה ברור שאין אחריות.
כל עוד השתמשתי בסרבואים בצורה נאותה אין סיבה שיהיו להם חופשים כאלה.
בכל מיקרה אם בארה"ב קבעו שזו תקלה אז אני לא מבין על מה הויכוח פה?
eranb
17-06-2009, 17:49:17
נשמע שאין ויכוח....
אתה טורח לפתוח שירשור תוך כדי השמצת חנות מסויימת בארץ אבל לא
מוכן לבדוק את האחריות המגיעה לך...
מה אתה רוצה? שישלחו לך הביתה שלושה סרווים חדשים עם שליח מיוחד?!
אולי במקום להתבכיין תפרק את הסרווים מהמסוק הבא אותם איתך לחנות ממנה רכשת,
יישלחו הסרווים, ייבדקו ע"י הייצרן ויוחלט אם אתה צודק בטענתך או לא.
גם בארה"ב עובדים בשיטה הזו...
נשמע מדברייך שיותר בא לך להשמיץ מאשר לפתור את הבעייה באמת!
עמיתפורת
17-06-2009, 18:16:50
ערן.
העניין יבדק בקרוב גם בחנות שרכשתי ממנה וגם מול היצרן בחו"ל.
בנוסף כרגע אני גם בודק מול אנשים בחו"ל בעלי הבעיה הזו ומסתבר שה-8717 הרגילים כנראה הם בעלי גיר אלומיניום שידוע שמתכת רכה ואילו הרסואים HV גג"ש פלדה ולכן לא מפתחים חופשים.
ותפסיק לקחת אישי את עניין החנות הזו אלא אם כן אתה מעורב שם בעניינים וזה גם בסדר.
לא קרה כלום רק העליתי עניין שאנשים צריכים לבדוק בסרבואים שלהם.
אף אחד לא אמר שהיבואן לא בסדר או משהו כזה רק שהיו ויש לא מעט בעיות בעניינים דומים.
קח אויר
TooLy
17-06-2009, 18:25:36
מעניין שבינתיים JR לא פרסמו שום SERVICE BULLETIN באתר שלהם...
eranb
17-06-2009, 19:20:05
עמית ידידי:
כמו שאתה יודע אני כן קשור לחנות-היא שייכת לחבר הכי טוב שלי...(אני לא מתבייש בזה)
אם תהיה כנה עם עצמך וצופי הפורום למינהם תקרא את הודעותייך בעניין הסרווים
תגלה שנוטפת מהן ציניות וחוסר פירגון(בלשון המעטה..),הייתי מבין לליבך אם היית פונה
לייבואן זה או אחר ומקבל טיפול לקוי או מתנער-אתה עסוק בלספר כמה השירות רע או כמה הייבואן
מורח אנשים ומספר להם עלילות לדברייך.
תמיד יהיו לקוחות לא מרוצים,לא קל לרצות את כולם, ולא צריך גם-כל אחד שיקנה איפה שכיף וטוב לו!
כפי שאתה מכיר אותי אתה יודע שאין לי דבר אישי נגדייך או כלפי מישהו אחר בתחום!
זה אמור להיות פורום מקצועי ולא במה לחיסול חשבונות עם מי שלא מסתדר או אוהב אותך!
להלן ציטוטים נבחרים:
מניסיון עבר היבואן בארץ אינו יודע לקחת אחריות, מנפנף אותך בצורה מעניינית, מושך אותך באף בסיפורים ומעשיות ושורה תחתונה לא נותן לי ללקוח הרגשת שרות טובה
מעניין אם היבואין פה בארץ יתן לנו את השרות הזה כפי שמוצע בחו"ל...
שלך בידידות(אמיתית).
ערן.
ניסן וצחי
17-06-2009, 20:13:56
עמית ידידי:
כמו שאתה יודע אני כן קשור לחנות-היא שייכת לחבר הכי טוב שלי...(אני לא מתבייש בזה)
אם תהיה כנה עם עצמך וצופי הפורום למינהם תקרא את הודעותייך בעניין הסרווים
תגלה שנוטפת מהן ציניות וחוסר פירגון(בלשון המעטה..),הייתי מבין לליבך אם היית פונה
לייבואן זה או אחר ומקבל טיפול לקוי או מתנער-אתה עסוק בלספר כמה השירות רע או כמה הייבואן
מורח אנשים ומספר להם עלילות לדברייך.
תמיד יהיו לקוחות לא מרוצים,לא קל לרצות את כולם, ולא צריך גם-כל אחד שיקנה איפה שכיף וטוב לו!
כפי שאתה מכיר אותי אתה יודע שאין לי דבר אישי נגדייך או כלפי מישהו אחר בתחום!
זה אמור להיות פורום מקצועי ולא במה לחיסול חשבונות עם מי שלא מסתדר או אוהב אותך!
להלן ציטוטים נבחרים:
מניסיון עבר היבואן בארץ אינו יודע לקחת אחריות, מנפנף אותך בצורה מעניינית, מושך אותך באף בסיפורים ומעשיות ושורה תחתונה לא נותן לי ללקוח הרגשת שרות טובה
מעניין אם היבואין פה בארץ יתן לנו את השרות הזה כפי שמוצע בחו"ל...
שלך בידידות(אמיתית).
ערן.
וואלק הגזמת קצת!!!:eek: מי שפה לא כנה זה אתה , שהרי הצהרת שאותו יבואן חבר הכי טוב שלך,
ומכאן כולם יכולים להבין שדעותך לעולם לא יהיו אוביקטביות גם אם אותו יבואן פעל לא נכון!!!
הבן אדם סה"כ העלה את בעית הסרווים ובמקביל גם את בעית האחריות של היבואן, מה קרה???
אתה רוצה שאני יתן לך כמה וכמה מקרים שאותו יבואן נתן "שרות טוב"?
כל אחד דואג לתחת שלו- וזה בסדר, הבעיה מתחילה כאשר אחד דואג לתחת של השני מיתוך
אינטרסנטיות מובהקת!!
צחי
eranb
18-06-2009, 06:44:41
אם הייתי לא כנה לא הייתי טורח לציין כי אני חבר של הייבואן...,אנימציג את דעתי האישית
ולא טענתי שאני אובייקטיבי..
אני גם לא טוען שהיבואן מושלם וחף מטעויות...
אני מתייחס למקרה הספציפי הנ"ל ותו לא!-הבן-אדם מתלונן על שירות רע מבלי
לנסות אפילו לקבל את השירות...
אין לי אינטרסים ואני חבר גם של בעלי עסקים אחרים( כמו אלון-אצלו ניפגשנו ביחד)
אתה יכול ליהיות בטוח שהייתי מתנהג אותו הדבר אם מושא הכתבה היה מישהו אחר!
זהו מיציתי את פרק הכתיבה הנוכחי.
מצטער אם פגעתי במישהו.
נתראה בשטח- כל אותם מתלהמים נסערים בפורום מתבררים כאנשים סופר נחמדים
כשניפגשים בשטח,זה רק תחביב ובסופו של דבר וצריך לשמור על פרופורציות..
בברכה.
ערן.:)
ניסן וצחי
18-06-2009, 13:33:01
אם הייתי לא כנה לא הייתי טורח לציין כי אני חבר של הייבואן...,אנימציג את דעתי האישית
ולא טענתי שאני אובייקטיבי..
אני גם לא טוען שהיבואן מושלם וחף מטעויות...
אני מתייחס למקרה הספציפי הנ"ל ותו לא!-הבן-אדם מתלונן על שירות רע מבלי
לנסות אפילו לקבל את השירות...
אין לי אינטרסים ואני חבר גם של בעלי עסקים אחרים( כמו אלון-אצלו ניפגשנו ביחד)
אתה יכול ליהיות בטוח שהייתי מתנהג אותו הדבר אם מושא הכתבה היה מישהו אחר!
זהו מיציתי את פרק הכתיבה הנוכחי.
מצטער אם פגעתי במישהו.
נתראה בשטח- כל אותם מתלהמים נסערים בפורום מתבררים כאנשים סופר נחמדים
כשניפגשים בשטח,זה רק תחביב ובסופו של דבר וצריך לשמור על פרופורציות..
בברכה.
ערן.:)
ערן, נפל לי האסימון מי אתה ומהכרות קצרה מתברר שגם אתה סופר נחמד! אני מכבד את דעותיך
ואין בכוונתי לפגוע בך או במשהו אחר ,ואם פגעתי אני מתנצל.
בכל מקרה אם תרצה לשמוע למה כתבתי את מה שכתבתי אתה מוזמן להיתקשר : 0547789065
צחי
עמיתפורת
18-06-2009, 13:55:56
צחי, ניסן וחברים.
מטרת השרשור היא לא לנגח אף אחד אלא להבהיר שאם יש לכםתקלה כזו או אחרת ניתן לטפל בה בין אם דרך היבואן או דרך המפיץ או דרך החברה בחו"ל.
זהו
eranb
18-06-2009, 19:02:44
אז נפרדים כחברים?
הכל שטויות! החופש האמיתי נמצא בראש שלנו ולא של הסרווים...
:)
ערן.
ניסן וצחי
18-06-2009, 19:36:19
אז נפרדים כחברים?
הכל שטויות! החופש האמיתי נמצא בראש שלנו ולא של הסרווים...
:)
ערן.
אהבתי!!:rolleyes:
אלון-הובי ניטרו
18-06-2009, 23:13:04
אני חושב שהיבואן עושה עבודתו נאמנה המון מיקרים של תקלות במוצרים הוחלפו וקיבלו שרות
הוגן אולי לא כל כך מהיר אבל הוגן. (תיתעלמו מהשגיאות ותיזרמו איתי כי יש לי מה לומר)
כמובן שלא הכל תלוי ביבואן תקלה במוצר שניגרמה מישימוש לא נכון אינה היתקבלה במיסגרת האחריות
ואים ניתן היה לתקן בתשלום המוצר תוקן בתאום עיםהלקוךככמובן
נכון לא הכל ורוד אבל מנועה שניקנה היום ולאחר שעתיים חוזר תפוס,(ציתות הלקוח)אני לא מצליך להניעה את המנועה אתה יכול לעזור לי בבקשה? אני משיב וודאי,ואז אני מגלה שהטלטל שבור.
לא כיבלנו כלום!!!ציטוט היבואן ,המנועים האלה הם מנועים חזקים ותחרותיים, והם מגיעים לקצה גבול היכולת כדי להפיק את הכח והסלדים האדירים שהם מספקים.מספיקה טעות ולו הקטנה ביותר כדי להרוס או ליפגום את המוצר לכן אין אנו לוקחים אחריות על מיקרה ספציפי זה .
אבל אני בעד להחליף מוצרים מקולקלים לכוווולם ולכן אני עושה מאמצים רבים לתת שרות ולהסביר את הדברים ליפני הקנייה וכך אני אומר.אני לא מיצר או מיבה את המוצרים הנימכרים בחנות שלי הובי ניטרו עושה מאמצים רבים לימנועה תקלות לניניהם עלידי הזבר וטיפולים מונעים עד כמה שאפשר.
לדוגמה סרבויים 821 של ספקטרום נימכרו בכמויות למסוקים ומחזיקים מעמד שנתיים ויותרלעומת זות היו המון מיקרים בעולם שהסרויים לא שרדו שני טיסות.
מה שעשיתי זה דבר פשות מאוד החלפתי את הברגים ועשיתי טיפול טרמילגלגלי שיניים
והינה זמחזיק מעמד.ביתיים***
אללון- הויטרו
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.