צפייה בגרסה מלאה : עזרה! בטיסן טריינר שלי
yosi678
22-06-2009, 18:41:17
יש לי בעיה בטיסן אחרי שאני מתניע אותו ואני מעלה לו את הטורים אז אם אני מעלה למקסימום הוא נכבה וקצת לפני המקסימום זה כן מעלה לו את הטורים
למישהו יש רעיון למה זה?
tisanir
22-06-2009, 18:47:51
תפתח את הסיכה הראשית....
איזה מנוע יש לך?
yosi678
22-06-2009, 18:57:43
לפתוח את הסיכה עד הסוף?
מנוע os 46 fx
אליקופטר
22-06-2009, 19:15:01
אתה מתאר מצב של חום מנוע אתה צריך לפתוח מעט סיכ ה ראשית כך המנוע יהה מעט יותר עשיר
זה מה ש נראה לי די קשה לכוון מנוע מבלי לשמוע ולראות.
tisanir
22-06-2009, 19:47:12
תסגור את הסיכה עד הסוף ותפתח 2.5 סיבובים.
לאחר שפתחת תן פול מנוע ותרים ל90 אם המנוע נחנק- תפתח מספר קליקים.
אם המנוע לא נחנק אך עדיין חלש- נסה לסגור מספר קליקים סיכה עד שתגיע לעוצמה הרצויה....
yosi678
22-06-2009, 21:04:25
תודה רבה לכם על העזרה אני ינסה מחר כי אני לא רוצה לעשות רעש לשכנים
ויכול להיות בגלל שאני משתמש בדלק של 20% ניטרו ?
פשוט הביאו לי אותו חינם אז אני משתמש בו
אמרו לי שהוא מחמם יותר מדי את המנוע לא?
אליקופטר
22-06-2009, 21:47:25
אחוז גבוה יותר של ניטרו "מוציא "מהמנוע יותר בדר"כ נהוג לעלות את אחוז הניטרו לטיסנים שלא מיועדים לטיסה רגילה טריינרים וכו, או למנועים עייפים ,דבר נוסף האם הדלק לא ישן ? אין זה אמור להוות בעיה אולם אם המנוע כוון לאחוז נטרו אחר ברור כי יש לכוונו מחדש.
flatspin
22-06-2009, 21:59:58
הכיוון הנכון נעשה בדרך זו: פתח את הסיכה הראשית כ-2 וחצי סיבובים ממצב סגור. התנע והעבר באיטיות את המצערת למצב פתוח מלא. פתח/סגור לאט את הסיכה הראשית עד לקבלת סל"ד מכסימלי. מנקודה זו פתח את הסיכה 3-4 קליקים. עכשיו בדוק את סל"ד הסרק. המנוע צריך לעבוד באופן יציב ולהחיש ללא היסוס. אם המנוע נחנק בהחשה, פתח/סגור מעט את סיכת הסרק. בדוק שוב וראה את התוצאה. חזור על התהליך עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר. חזור ובדוק שוב את המצב במצערת פתוחה לרווחה. תקן לפי הצורך.
בביצוע נכון של התהליך אתה מקבל מנוע מכוון היטב.
yosi678
22-06-2009, 22:51:29
כבר כוונו לי את הסיכה מתי שהטסתי והכול היה חלק ואני משתמש באותו דלק בזמן שהטסתי
אבל אני ינסה מחר בכל זאת לשחק אם הסיכה
תודה רבה נקווה שיעבוד:)
כי היום זה כבר יעשה יותר מדי רעש לשכנים
yosi678
23-06-2009, 13:20:19
ניסיתי היום להתניע סיבבתי את הסיכה 2 וחצי סיבובים ממצב סגור אבל לא עזר וגם תוך כדי שיחקתי איתה ל2 הכיוונים גם לא עזר
החלפתי מדלק 20% ניטרו ל 10% ניטרו טיפה עזר אבל עדין זה מתכבה בטורים גבוהים
למישהו יש רעיון?
dvireini
23-06-2009, 13:58:29
לדעתי משהו מקצועי צריך לכוון לך צאו שגם יכול להיות שהפלאג הלך
yosi678
23-06-2009, 15:19:06
איך הפלג הלך אם זה מניע?
dvireini
23-06-2009, 17:26:33
זה ממש לא קשור אם זה מניע או לא יכול להיות גם שהפלאג לא טוב יש הרבה כמוך שחושבים שזה כמו פלאג של אוטו שאם זה מניע אז זה טוב זה ממש לא ככה
תנסה להחליף
yosi678
23-06-2009, 18:13:34
החלפתי אותו לפלאג חדש לפני חודש
פלאג אמור להחזיק יותר מזה לא?
DarZeelon
23-06-2009, 18:38:39
יוסי,
קח בחשבון שעם 20% ניטרו, המנוע שלך יצרוך כמעט פי 2 יותר דלק, ביחס לצריכה עם 5% ניטרו. המיכל יתרוקן לך תוך כמחצית הזמן...
היחס הסטויצ'יומטרי של ניטרו הוא 2.5-0.5:1, בעוד זה של מתנול עומד על 6.5:1.
היחס המשתנה של הניטרו הוא כזה, שכן יש לו אופנים שונים להתחמצן (והוא מספק חמצן חופשי לדלק). זו התכונה ההופכת את הסיכה לרגישה פחות, עם יותר ניטרו בדלק.
היחס הסטויצ'יומטרי מוגדר כיחס המסות בין הדלק הנשרף, לבין האויר המכיל מספיק חמצן כדי לשרוף אותו לחלוטין. לצורך העניין, כדי לשרוף לחלוטין גרם אחד בנזין, דרושים לך 14.7 גרם אויר, שנפחם כ-11.5 ליטר.
ייתכן שתצטרך לפתוח את הסיכה הראשית קצת יותר מ-2.5 סיבובים, עבור הדלק הזה...
yosi678
23-06-2009, 18:48:18
אני החלפתי לדלק 10% אחרי זה
וניסיתי גם קצת יותר מ 2.5 ניסיתי גם 3 ו 1 וחצי לא עזר
אליקופטר
23-06-2009, 19:30:42
תוך כמה זמן מהרגע שאתה מעלה מצערת המנוע כבה?
אני עדיין חושב שמזדובר בכיוון לא נכון בפשוט צריך לשחק עם זה אין כלל קבוע מנוע כמו בן אדם כל אחד צריך את הטאצ' הנכון...
flatspin
23-06-2009, 19:59:26
שלום יוסי
אני חושב שסיכת הסרק שלך אינה פתוחה במידה הנכונה. יש לה השפעה לאורך כל טווח המצערת, מהסרק ועד פתוחה לרווחה. קיימת אפשרות שפתיחת המצערת לרווחה אינה מכניסה כמות דלק בהתאם לכמות האויר שהמנוע מקבל, ולפיכך הוא כבה.
לפי היצרן, סיכת הסרק צריכה להיות פתוחה כ-3/4 סיבוב. לדעתי יותר. בכל מקרה הכיוון המדוייק ייעשה כשהמנוע פועל.
אני נוהג לכוון את סיכת הסרק, כיוון ראשוני, באופן הבא: הסיכה הראשית פתוחה כ-2 סיבובים ממצב סגור. אני פותח את המצערת ממצב סגור כדי פתח של 2 מ"מ לכניסת האויר. מחבר צינורית סיליקון לכניסת הדלק ונושף לתוכה תוך כדי סיבוב סיכת הסרק ממצב סגור לגמרי לכיוון פתיחה. ברגע שאני מרגיש שיוצא אויר מצוואר הקורבורטור, זה מצב המוצא להתנעת המנוע.
yosi678
23-06-2009, 21:47:36
ניסיתי לפתוח את הסיכה משהיא סגורה לגמרי עד איזה 3 סיבובים
יכול להיות שהצינורית של הדלק היא הבעיה מכיוון שהפקק שלה שדרכו זורם הדלק קצת עקום וזה מקשה על הדלק לעבור
יכול להיות שזאת הסיבה?
ובלהתניע אין לי בעייה רק שאני בטורים גבוהים הוא נכבה תוך 2-3 שניות
Shalev054
24-06-2009, 07:33:52
אחי, בכל שטח הטסה תוכל למצוא מישהו שיודע לכוון מנועים.לדעתי תפוס לך אחד כזה שיסביר לך מה כל סיכה עושה, יכוון לך את המוע וכך גם תרוויח ידע בכיוון מנוע וגם הבעיה תיפתר... ללמד דרך הפורום זה אפשרי, אך לא רצוי. אתה צריך "להרגיש" את המנוע... :rolleyes:
בהצלחה! :D
החלפת צינורית? בדקת את מיכל הדלק? יש מצב שלא בדקת את הפלאג? לדעתי עדיף קודם לעבור על הסיבות הפשוטות ואחרי להתחיל להסתבך המנוע יושב בתוך קאולינג אולי? אם כן אז אולי חם לו למרות שפתחתח סיהכ אם עשית את כל זה ועדיין לא עובד כדי לך להגיע לשטח ההטסה שלך להתחבר לאדם "זקן"(בקיא בחומר) ושהוא יבדוק איתך את המנוע לא נראה לי שתרוויח הרבה מההתכתבות פה
yosi678
24-06-2009, 16:35:10
:p
שלום יוסי
אני חושב שסיכת הסרק שלך אינה פתוחה במידה הנכונה. יש לה השפעה לאורך כל טווח המצערת, מהסרק ועד פתוחה לרווחה. קיימת אפשרות שפתיחת המצערת לרווחה אינה מכניסה כמות דלק בהתאם לכמות האויר שהמנוע מקבל, ולפיכך הוא כבה.
לפי היצרן, סיכת הסרק צריכה להיות פתוחה כ-3/4 סיבוב. לדעתי יותר. בכל מקרה הכיוון המדוייק ייעשה כשהמנוע פועל.
אני נוהג לכוון את סיכת הסרק, כיוון ראשוני, באופן הבא: הסיכה הראשית פתוחה כ-2 סיבובים ממצב סגור. אני פותח את המצערת ממצב סגור כדי פתח של 2 מ"מ לכניסת האויר. מחבר צינורית סיליקון לכניסת הדלק ונושף לתוכה תוך כדי סיבוב סיכת הסרק ממצב סגור לגמרי לכיוון פתיחה. ברגע שאני מרגיש שיוצא אויר מצוואר הקורבורטור, זה מצב המוצא להתנעת המנוע.
תודה רבה לך!:p
הבעיה כנראה הייתה שבאחת מצינוריות הדלק (זאת שלוקחת דלק לסיכה ראשית ולמנוע עצמו)
אז היה בה פקק מעוות שכנראה דרכו לא הגיע מספיק דלק
החלפתי את הפקק
עכשיו עובד חלק תודה רבה לכולם!
ובמיוחד ל flatspin
אפילו איך שהוא הצלחתי להניע שהקבורטור פתוח עד הסוף :p
flatspin
24-06-2009, 17:10:30
תודה רבה לך על העדכון והבהרת סיבת התקלה שגרמה לשירשור כולו.
אחת הבעיות בהצעות לפתרון דרך הפורום, נעוצה בעובדה שאין אנו יודעים ורואים מקרוב את הטיסן המדובר ואת התהוות תהליך התקלה. לרוב, נקודת המוצא היא שהדברים הקשורים להתקנה הבסיסית נבדקו ונמצאו תקינים ורק אחר כך הגיע השואל לפורום לקבלת סיוע. במקרה המסויים שלפנינו אין ספק שהיינו רואים בועות (או ריקנות) בצינורית ההזנה לקורבורטור, אילו היינו נמצאים ליד הטיסן, וכך היינו מזהים מיד את התקלה.
הלקח, שלי מכל מקום, הוא שצריך תמיד להתחיל מנקודת המוצא הבסיסית ביותר ולהתקדם לפי הסדר, עד להגעה לשורש הבעיה.
:) :)
yosi678
24-06-2009, 17:11:59
כן אבל מה שבילבל פה שהדלק כן זרם רק לא מספיק
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.