Shahar_Hz
23-06-2009, 22:05:03
מי לא מכיר את הבעיה שרוצים להרכיב פרופ חדש והקדח של הפרופ מאוד אפוץ כך שמסובבים את הפרופ על ההברגה כדי להכניס אותו ציר המנוע גם מסתובב. בשביל להשלים את ההרכבה צריך להחזיק את ציר המנוע ולהמשיך לסובב את הפרופ.
אחרי שראיתי במסלול כל מדי ונדליסטים שדוחפים מברגים דרך הקדח של הקרבורטור או מפרקים את הפלאג ודוחפים לשם משהו כדי להחזיק את הבוכנה חשבתי על פתרון יותר ידידותי למנוע.
מפרקים את הפלאג, מסובבים את הציר כך שהבוכנה כבר סוגרת את הפתחים של האגזוז ופתחי כניסת הדלק ומכניסים דרך הפתח של הפלאג דלק וממלאים את חלל הבוכנה בדלק. מבריגים בחזרה את הפלאג ועכשיו אפשר להמשיך לסובב את הפרופ על ההברגה כי נוצרה נעילה הידראולית.
בשיטה זו אפשר לנעול את הציר בלי לפגוע במנוע.
אחרי שראיתי במסלול כל מדי ונדליסטים שדוחפים מברגים דרך הקדח של הקרבורטור או מפרקים את הפלאג ודוחפים לשם משהו כדי להחזיק את הבוכנה חשבתי על פתרון יותר ידידותי למנוע.
מפרקים את הפלאג, מסובבים את הציר כך שהבוכנה כבר סוגרת את הפתחים של האגזוז ופתחי כניסת הדלק ומכניסים דרך הפתח של הפלאג דלק וממלאים את חלל הבוכנה בדלק. מבריגים בחזרה את הפלאג ועכשיו אפשר להמשיך לסובב את הפרופ על ההברגה כי נוצרה נעילה הידראולית.
בשיטה זו אפשר לנעול את הציר בלי לפגוע במנוע.