View RSS Feed

guyst

T-45 EDF - שירשור בנייה

דרג את הבלוג הזה


פתיחה:
השריקה של ה-EDF, הריצה הארוכה על המסלול והניתוק לאופק עושה לי את זה...
אחרי הוק אדום שהיה לי של חברת SAPAC הגיע ה-T-45 היפייפה הזה באיכות הרבה יותר גבוהה.


קצת נתונים:

הטיסן נקנה בלידרס הובי
מנוע - Turnigy 2836 Brushless EDF Motor 3200kv
מדידה - 750Watt ומושך כ-45A
מניפה 70 מ"מ המקורית שמגיעה בקיט.
בקר: 60A
סוללה: 4S 3000mAh
סרוואים - 900HXT X 3


מה בקופסה:

האריזה, זה אחד הדברים המרשימים פה, היה ארוז בצורה מדוקדקת בניילון פצפצים.
1. גוף EPO
2. זוג כנפיים
3. מייצבי גובה וכיוון
4. כל החלקים המשלימים - פלסטיקה, פושרודים, הורנים ועוד שאר ירקות.
5. מדבקות
6. חוברת הוראות
7. חופה

צריך להוסיף: מקלט, סוללה, מאריכי סרוואים של 15 ס"מ לכנפיים ולגלגל הקידמי.
דבק - מסופק מעין דבק מגע.











הבנייה:

די פשוטה – שעתיים פלוס למעט הלחמות, חיבור המקלט וכיוונים.
הסברים ואיורים בצרוה קמצנית משהו אבל אין יותר מידי מה להבין.

הדבקה של מייצבי גובה וכיוון, יש להקפיד שיהיה 90 מעלות.



הדבקה של האף



הדבקה של קונסי האויר



הדבקה של ההורנים.



סרוו גלגל



מיקום הסוללה



סרוו הגה גובה



המנוע



סידור הבקר והמקלט



הבקר והמאריכים הין המנוע אליו





רשמים מטיסת המבחן

ריצה חלקה על המסלול קצת משיכת אף והוא באויר. מרכז כובד היה טיפה קידמי לכן היו כמה קליקים של אפ אבל מעבר לזה טס יציב וחלק. בגישה לנחיתה הוא טס מאוד יציב שומר ציר מסלול ודואה לא רע.
למרות שהמנוע יחסית חזק הטיסן מטפס ב-45 מעלות אבל לא באנך... אני מניח שכדי לקבל ביצועים חזקים יש להשקיע במניפה ממתכת ומנוע חזק, השקעה נוספת של כ-$100.

מי שחושש מ-EDF הטיסן הזה טס כמו טריינר.

לסיכום, הלוק והסקייליות שלו מדהימים, טס חלום עם רעש שקשה להתעלם ומאוד התרשמתי מאיכות ה-EPO והתאמת החלקים המושלמת.







קטגוריות
ללא קטגוריה

תגובות