בטיסנים גדולים כאלו יש סוללה כבדה מאוד, וסתם הצמדה עם VELCRO לא מספיקה. המבנה הפנימי של תא מיכל הדלק הוא קופסת דיקט עם הרבה פתחים להקלת משקל. עבור הסוללה עשיתי מגש עם תופסנים שנתפסים אל קופסת הדיקט של מיכל הדלק וההצמדה הסופית היא עם בורג אחד
המנוע הוא Turnigy 4260-600 והבקר הוא Turnigy Plush 60A עם סוללה Zippy-R 4100mah 4S המערכת צורכת בסביבות 600W כדי למקם את המנוע טוב יחסית לקאול, נבנתה קופסת דיקט ממולאת דפרון שמרחיקה את המנוע מקיר האש בבערך 42 מ"מ הברגים שמחברים את המנוע לטיסן הם באורך 2" (51 מ"מ) והם מוברגים לתוך אום ננעץ מאחורי קיר האש.
Updated 15-08-2008 at 22:21:02 by Photon
ARF פיברגלס חביב ויפה מתוצרת RichModel http://www.avia-richmodel.com אין לי תמונות משלבים יותר מוקדמים, אבל הם די לפי הספר של ההרכבה. אני אשים פה דגש יותר על ההסבה לחשמלי.
Updated 15-08-2008 at 21:33:54 by Photon
הנה מפרט להסבת טיסן 40 לחשמלי. הנתונים נכונים לזמן הפרסום, ויעודכנו מפעם לפעם. מנוע: TR 42-50A 700kv http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=2099 בקר: אפשרות א' (יותר טובה): http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=3730 אפשרות ב' (יותר זולה): http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=6459 סוללה: אפשרות א' (טובה יותר): ...
Updated 12-08-2008 at 16:36:03 by Photon