זה לא כזה פשוט...
נתקלתי במוצרים שונים בעלי קאט אוף עצמאי.
לדוגמה בקר שמכבה את עצמו מתחת למתח מסויים.
וכך בדרך עקיפה הוא מונע מהסוללה להגיע למצב ריק לגמרי.
כול עוד הסוללה לא התרוקנה לגמרי הסיכוי...
זה לא כזה פשוט...
נתקלתי במוצרים שונים בעלי קאט אוף עצמאי.
לדוגמה בקר שמכבה את עצמו מתחת למתח מסויים.
וכך בדרך עקיפה הוא מונע מהסוללה להגיע למצב ריק לגמרי.
כול עוד הסוללה לא התרוקנה לגמרי הסיכוי...
1 - השאלה הראשונה היא כמה זמן הסוללה במצב זה. אם זמן קצר (השארת שלט פתוח למשל...ולגלות את זה בבית בערב :)) - כבר יצא לי להציל 2 סוללות כאלה בדיוק כפי שתארת: טעינה קצרה בNIHM עד למתח מינימלי של 3 וולט...
א. אתה צודק.
ב. אני האחרון שיזלזל ביכולתן הקטלנית של סוללות ליפו
אני אומר קטלנית כי במתוקף עבודתי אני מכיר מקרה של אדם שנהרג מפיצוץ סוללת ליפו.
ג. אני מסכים בהחלט שמחיר סוללת ליפו כיום אינו שווה...
רן - מה שאתה מציע הוא אומנם אפשרי אבל מסוכן. עם כל האזהרות שאתה כותב, ההצעה הנכונה צריכה להיות לשים את הסוללה בדלי מים עם מלח ואז פיחוח.
---MAV
Marc A Volovic
marc@bard.org.il
עמית
כדאי שתדע שאכן הטענת סוללת ליפו כניקל מטאל עלול לגרום לפיצוץ הסוללה
מה שכן ניתן לעשות זאת לזמן קצוב כדי להרים את מתח הסוללה מעל 12 וולט [3 וולט לתא ב 4 תאים] ואז לעבור לטעינת ליפו.
גם אז...