קראתי עוד קצת על בטריות ליפו, עוד לא הייתה לי בטריה 60C, האם המנוע והבקר שמגיעים בערכה
יכולים להסתדר עם הבטריה הזאת Lipo 2S 6800mah 60C או שזה לא משנה כמה חזקה הבטריה הם יקחו
את המתח/זרם שהם צריכים?
Printable View
קראתי עוד קצת על בטריות ליפו, עוד לא הייתה לי בטריה 60C, האם המנוע והבקר שמגיעים בערכה
יכולים להסתדר עם הבטריה הזאת Lipo 2S 6800mah 60C או שזה לא משנה כמה חזקה הבטריה הם יקחו
את המתח/זרם שהם צריכים?
רן.
לטעמי אתה רץ מהר מידי.
רק בשבוע קיבלת את הרכב.
עצור, תסיע קצת, תהנה ממנו ורק אחר כך תתחיל עם השינויים והשידרוגים.
יש זמן להכול.
ללמוד לשאול ולחקור אתה יכול תמיד.
רן ענבר
אני מסיע עם 2s 4800
וזה מספיק לפחות לשלוש שעות של כיף
אז תחשוב על זה.
אגב המשקל של הסוללה משפיע ...
היי רן,
שוב תודה על העצות והעזרה.
אני כרגע לא הולך לעוד הוצאות כספיות עד שבאמת אסיע את הרכב ויהנה ממנו,
אם יש מספר שינויים (כמו הזזת הבטריה לקדימה) שלא דורשים הוצאה כספית לא אכפת לי
לעשות אותם.
את הבטריה ליפו 60C קיבלתי עם הרכב ורציתי לוודא שהבקר והמנוע יוכלו לקבל אותה כי לא הייתה
לי בטריה 60C לפני כן.
אין בעיה עם הסוללה שיש לך. היא סתם כבדה קצת.
בזחלנים אין צורך בC גבוהה כי בדרך כלל לא מאיצים מהר או נותנים פול גז.
אחלה, אתמול החלמתי את המחברים החדשים לבטריה ולמטען, היום נחליף את המחבר לרכב ונצא לטסט ראשון :D
בהצלחה.
דווח איך היה.
רן ענבר
טוב, יש חדשות טובות וחדשות רעות.
חדשות טובות, ההלחמות בסדר גמור, לא שרפתי את הבית והכי חשוב האוטו נוסע!
חדשות רעות, כבר 23:30 כאן אז חוץ מלטפס על הר כריות ולעלות ולרדת את המדרגה של המרפסת לא נשאר לי הרבה מה לעשות.
אחרי התגברות על תקלות מינוריות כמו שהגז היה רוורס יש לי כמה שאלות קטנות.
1. יש דרך לכייל את הרכב כדי שלא אצטרך להשתמש בטרימינג כדי שהוא לא ייסע קדימה כאשר הכפתור נמצא באמצע?
2. יש מניעה מלשים את ה ST. D/R כל הדרך הצידה כדי לקבל כמה שיותר סיבוב של הגלגלים?
3. יש צפצוף כל כמה שניות מהבקר, זה נורמלי?
4. איך אתם יודעים כמה זמן נשאר לכם עד שהבטריה (LIPO) נגמרת? הרי זה לא בריא להגיע ל CUT OFF ובמסוקים פשוט שמים טיימר.
5. האם צריך לנתק את הכבל של הבטריה מהרכב כשמסיימים את הנסיעה או שהיא יכולה להישאר מחוברת עד לנסיעה הבאה?
זהו לעכשיו, בטוח יהיו עוד שאלות :D
מחר אני צריך לנסוע למצוא סלעים בסינגפור ;)
מחירים נעים בסדרי גודל של מה שכתב אייל, בין 1500 ל 2000 ש"ח תלוי ביכולות המיקוח שלך או בקשרים שיש לך עם המוכר / הפעילים בארץ.
בנתיים החלפתי את הלינקים של הגוף מפלסטיק לכאלו שייצרתי לבד. אתה יכול לראות תמונות מצורפות.
גם את מוט ההיגוי החלפתי לאלומניום מהפלסטיק המקורי אחרי שראיתי שתכף הוא נשבר
שאר השיפורים או יותר נכון תוספות, הן אורות מלפנים ומאחור.
אבל בדרך יש כבר ג'נטים בידלוקים.
תשובות חלקיות:
1. זו בדיוק הדרך לכוון את זה עם הטרימר בשלט
2. יש אם אתה רואה שזה יוצר תקיעה מכאנית לסרוו בקצה המהלך.
4. (לא שכחתי את 3) סוללה של 5000 מא"ש מספיקה אצלי ליותר משעתיים של נסיעה זה אומר שהצריכה הממוצעת בנסיעה היא 22 מילי לדקה.
תעשה לך את החישוב לפי גודל הסוללה שלך כאשר מראש אתה מוריד 20% מהקיבולת שלה.
5. עדיף לנתק
הכי חשוב, לך תתחיל להסיע. זה ממכר
קובץ מצורף 106246
קובץ מצורף 106247
לינקים יפים צחי. זה אלומניום חשוף או עם אנודאיז?
רן,
1. אולי על ידי כיול טווח מצערת אתה תוכל לסדר שלא יהיה צורך בטרים.
2. אתה צריך לשים לב שאתה מגיע לזווית שבה הצריות מרעישות, וזזות לא חלק, ושאתה לא מעמיס על הסרוו כי הגעת לקצה המכני והוא בכל זאת מנסה לדחוף עוד.
3. אין לי מושג...
4. אני לא יודע איך זה בבקר של הRTR, אבל ברוב הבקרי מכוניות יש קאט אוף שגם (תלוי בבקר) אפשר לכוון את המתח. אז הוא בעצם מפסיק אותך לפני שהמתח יורד לסף המסוכן. אני מכוון את הקאט אוף ל3.5-3.4 לתא.
5. למרות שיש מתג, עדיף תמיד לנתק. אני אשית משאיר את המתג על ON ומכבה על ידי ניתוק הסוללה כדי לא לשכוח אותה מחוברת.
אלו צינורות ברזל מגולוונים בגילוון אבץ צהוב (יש הקוראים לזה גילוון חשמלי)
הלינקים הבאים (קדמים עליונים שיחליפו את החיבור Y בחיבור 4 נקודות) יהיו כבר מצינור נירוסטה והם מוכנים להתקנה
קובץ מצורף 106248
ייתכן וברגע של שיעמום כבר אחליף את כולם בצינור נירוסטה
1. תסתכל בחוברת של הרכב יש מדריך על איך לכייל ולסנכרן בין השלט לבקר.
זה יפתור את הבעיה של הקיזוז מנוע.
2. חשוב מאוד למנוע מצב שבו הסרוו דוחף מעבר לטווח התנועה שלו.
מצב זה שקול למצב בו הסרוו מנסה לדחוף קיר.
בשלב מסויים הוא יתעייף וישרף.
3. ציפצוף מהבקר תקין לחלוטין.
4. יש רכיב שנקרא קאסטל לינק בעזרתו קל ונוח לתכנת את הבקרעל ידי מחשב.
בעזרת רכיב זה את מתכנת את הקאט אוף של הליפו שמונע פריקת ייתר של הסוללה.
5. תמיד יש לנתק את הסוללה ולהוציאה מהרכב כאשר אינה בשימוש.
רן ענבר
חובה לנתק את הסוללה, למרות המתג.
מניסיון, כואב, שבו לא ניתקתי את הסוללה, אחרי שבוע מצאתי את הסוללה מרוקנת לחלוטין - מתה!
בדיוק בגלל זה אני מנתק ומוציא את הסוללה.
זה תוספת לניתוק שמוודא שהסוללה לא נשארת בטעות מחוברת...
הרעיון בשלב של מתחילים זה לפתח ולשמור על הרגלי עבודה נכונים.
רן ענבר
טל לא הבנתי את התגובה שלך
הלינקים אצלי מפלסטיק כפי שאתה יכול לראות
Sent from my iPhone using Tapatalk
כל הלינק ? או רק הסופית? הרכב שלך הוא RTR?
טל
בדיוק כמו שרואים בתמונה.
קצה הלינק מפלסטיק כל השאר מפלדה/נירוסטה.
הרכב הוא rtr
Sent from my iPhone using Tapatalk
מאיפה משיגים את הסופיות האלה מפלסטיק?
יש בהרבה חנויות
אני רכשתי מ rc4wd
רצויין לרכוש את הסוג הארוך יותר
Sent from my iPhone using Tapatalk
היי רן, יש לקנות אותם באיביי-הסופיות נקראות Rod ends
ויש גם בכמה חנויות מחוץ לאיביי כמו RC4WD
http://store.rc4wd.com/Plastic-Rod-End_c_31.html
יש רשימה שלמה של חנויות פה:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...D-%E5%F2%E5%E3
חלק הם אתרים וחלק חנויות...
טל
טל, מה זה RC4WDת אתה מתכוון זזקל? :p
תודה רבה טל!
יש לחלקים גדלים (ראיתי שיש קצר, בנוני, ארוך)? חיפשתי במדריך ולא מצאתי איזה גודל מתאים ל SCX10
שטראוס אם אתה צריך משהו מהזזקל אז דבר איתי.
יש לי קופונים ל50% הנחה על כל מוצר שני
אגב שים לב שהשירשור הזה עבר עקף אותך בתגובות:p
שאלה קטנה, כשאני מסיע אחורה עם היגוי מלא לאחד הכיוונים הנסיעה לא חלקה, אפשר לשמוע את המנוע פועל בקיטועים.
בנסיעה רגילה אחורה אין את הבעיה הזאת.
מה יכול לגרום לזה? או זה רגיל ולא רציני?
https://store.rc4wd.com/M3-Long-Stra...0x_p_1751.html
אני השתמשתי באלו לשינויי
רן.
יש כמה אפשרויות שיכולות לגרום למה שאתה מתאר
ייתכן שכשאתה נותן היגוי מלא זה נותן זווית גדולה מידי לציריות ואז הנמכת ה D/R או ה EPA של ההיגוי יכול לפתור את הבעיה.
ייתכן גם שעקב כך שאין ברכב דיפרנציאלים [דיפרנציאלים נעולים] מקשה טיפה על המנוע בעיקר במשטחים באלי אחיזה חזקה כגון בית,אספלט וכדומה.
בדרך כלל הייתי אומר לך לבוא למפגש הבא ומישהוא כבר היה עוזר לך עם זה אבל אצלך זה מעט בעיה...
תנסה לצלם סירטון.
רן ענבר
שאלה לי. הרכב עבר הגבהה?
במידה ולא לפי דעתי הזווית חזק מידיי. יש אופציה לציריות משודרגת ) cvd(
שהם יעזרו לרכב בתנועה חלקה בכל זווית היגוי אפשרית.
עוד משהו שעלה לי בראש. ( כזכור לי אמרת שאתה אוהב לפרק וכו....)
השאלה היא האם פירקת את הדראישפטים?
צריך לשים לב שיש להם כיוון. הם חייבים להיות באותה זווית( הכוונה לcvd שבפנים) שים לב שיש עליהם סימן קטן קטן.
זה דבר שעלול לגרום לתיקתוקים ברציפות הזחילה.
יש מבין???!
שלום רן, אני בדיוק מרכיב מחברים מסוג EC3, ואני לא יודע מהחלקים הזהובים מה הפלוס ומה המינוס.
הנה תמונה:
http://up406.siz.co.il/up2/4tvmnldbhgoa.jpg
אני מקווה שאתה מצליח לזהות.
תסתכל על המחבר בתמונה: [הגדלתי אותה הכי הרבה שאפשר]
קובץ מצורף 106268
כתוב לך מה + ומה -
אני מקווה שזה המחבר שיש לך
רן ענבר
אה, אני חשבתי שאחד מהחלקים הזהובים נחשב + ואחד נחשב - , אז זאת בעצם השאלה שהייתה לי.
בכל מקרה קיבלתי תשובה, תודה.
ניב.
להבא פתח אשכול משלך.זה אפילו לא עולה כסף.
שים לב.
ייתכן וטעיתי במחבר. המחבר שבתמונה למעלה הוא XT60
בתמונה למטה יש EC3:
קובץ מצורף 106273
שים לב לתמונה אצל הסיני:
קובץ מצורף 106274
רן ענבר
היי,
אני אוהב לפרק רק כשזה מתחבר חזרה יותר טוב ;)
כרגע לא פירקתי כלום, לא נגעתי בכלום, לקחתי את העצת החברים פה בפורום ואני אתחיל קודם
להסיע את הרכב ואז נראה מה ואיפה אפשר לשפר.
רן צודק בכך שהבחנתי בתופעה בנסיעה אחורה על הריצפה בבית, לא ניסיתי את אותו דבר בחוץ,
אנסה גם לצלם סרט כדי שתוכלו לראות במה מדובר.
בדקתי שאני נותן היגוי מלא אין מגע בין הציריות לחלקים אחרים שעלול להפריע, גם הזרוע לא מגיעה לקצה המהלך שלה.
לא שזה מפריע לי כל כך כי אני לא מתכנן לנסוע הרבה אחורה אבל אם זאת בעיה שיכולה ליצור בעיות נוספות בעתיד
אני מעדיף לפתור אותה עכשיו.
שלח סרטון