ריסוק ראשון של המסוק שלי לצערי הרב
נזקים : ראש התפרק להבים גמורים ציר מנוע עקום
נזק לא יקר אני מקווה
Printable View
ריסוק ראשון של המסוק שלי לצערי הרב
נזקים : ראש התפרק להבים גמורים ציר מנוע עקום
נזק לא יקר אני מקווה
אחינו... לא נורא, כך את הבעסה בסבבה, תחייך ותמשיך הלאה.
תקן את המסוק ולך לשטח!
שיהיה בהצלחה.
אלון,
ברוך הבא. עכשיו אתה חלק :)
טוב שזה על מסוקים כאלה ולא .. על הכבישים. כאן מותר לרסק כמה שתרצה
קח בקלות.
טיפ אחד - אחרי החלפת חלקים, בדוק טוב את כל המכלולים על שולחן העבודה.
לאחר מכאן צא למקום פתוח (לא חצר של מטר על מטר) ובצע ריחוף קצר לבדיקה.
גם אם הכל מרגיש טוב ובמקום, הורד את המסוק, נתק סוללה ובדוק שוב שבאמת הכל מהודק ויושב במקום
:-) גיל
לא נורא .....
כולנו היינו שם כבר ....
קח את זה בקלות.
אני עברתי 2 ריסוקים עם החשמלי שלי.
וגם ריסקתי ניטרו אחד שהלך לעולמו.
קח בקלות!
חוץ מהפחד בהטסות הראשונות אחרי הריסוק והרעידות באצבעות הכל בסדר. :D
כולנו היינו שם והרבה מאיתנו נחזור לשם אם לא כולנו.
דורון ריבניק.
תודה לכולם על העידוד זה נכון שעדיף ריסוק מסוק מאשר ריסוק על הכביש מי אני שיודע את זה טוב טוב מטיפול בריסוקים של נהגים על הכביש
אלוני, אתה הטסת אותו בריסוק?
בכל מקרה אל תיקח את זה קשה,זה כמו טבילת אש וכניסה למועדון מכובד ביותר;)
תשיג את כל החלקים, ואם תזדקק לעזרה תזמין ניידת ובוא אלי עם סירנות פועלות;);)
תודה עודד מסרתי אותו לאלון מרעננה שהוא זה שהרכיב לי אותו עדיין לא הגעתי לשלב להזמין חלקים אבל תודה לך
אני מקווה שביום ראשון או שני דבר איתי
0543129166
אלון
תיקח הכל בסבבה ! ברוך הבא לעולם המסוקים !!!
אם זה יהיה ביום שני כנראה אני גם אהיה שם.
אלוני צר לי לשמוע על הריסוק שלך
גם אני שבת שעברה הצטרפתי לאותה הסטטיסטיקה
וזה אמנם לקח לי משהו כמו 200 טיסות כדי להגיע
לסיטואצית הריסוק אבל אתה רואה שבמקרה שלי למשל
גם כשהמסוק בסדר לחלוטין המטיס שוגה ובגלל שבטעות
לחצתי עם האצבע על Throttle Hold המסוק שלי צנח
מגובה שלושה מטרים והנזק נאמד כאמור בכ -500 ש"ח
על טעויות במסוקים מקבלים "קנס" ואז לומדים ולא חוזרים
יותר על אותה הטעות,מקווה שנראה את המסוק שלך באויר
בקרוב, שלי עכשיו בהמתנה לחלקי חילוף מחו"ל ואני מקווה
שבקרוב גם אני אחזור להטיס אותו.
בהצלחה גם לך ידידי לך לקח 200 טיסות לי זה לקח טיסה קלה של ריחוף עם היה לי לוקח 200 טיסות הייתי מאוד מאושר אני רק מקווה שזה לא בגלל ההתלהבות יתר שלי
את הטיסות עליהן דיברתי
עשיתי עם מסוק אחר אמנם כיוון שהבלייד שלי יחסית
די חדש,רק מספר חודשים אצלי,גם אותו הטסתי מספר
רב של פעמים אבל אם אני מחשב את סך כל הטיסות שלי
(עם הראפטור 50 שלי והבלייד ביחד) יוצא בערך 200
הטסות ללא ריסוק,זה בגלל שאת רוב הריסוקים ביצעתי
בסימולטור Real Flight G4 וכך למעשה חסכתי לעצמי
הרבה כאבי לב במציאות, בהחלט אפשר לומר שהסימולטור
הציל אותי והקנה לי נסיון שלא הייתי רוכש במקום אחר.
גם אני מתאמן בסימולטור הזה G4.5 למרות שהוא קשה לי קצת שם הולך לי
אשמח לעזרה להבין טוב את הסימולטור הזה
ודבר שני מנסיוני בחיים אני חושב ושמה שלומדים בתנאי מעבדה ומה שקורה בחוץ שונה לגמרי זאת דעתי . ולמה היא ככה כי אני שוטר במקצועי. מה שלמדדתי בכל הקורסים שעברתי שאתה מגיע לשטח הכל אחרת לגמרי ולכן נכנסה בי הדעה שהכי טוב ללמוד את עבודת המשטרה בחיי היום יום בחוץ . המדריך הכי טוב זה השטח .
אלון במסוקים זה קצת שונה...
אני גם מגיע מרקע של בטחון ואין כמו ניסיון שטח....
אבל במסוקים אתה חייב סימולטור אם אתה רוצה למזער
נזקים.... ואת זה אני אומר לאחר שחשבתי כמוך והתחלתי להטיס בלי הסימולטור !!!
תחרוש סימולטור ותראה איך יהיה לך יותר קל בשטח !
בהצלחה !
אני מתחיל לחרוש סימולטור אבל אני עדיין חושב אחרת ואני חס וחלילה לא מזלזל בסימולטור או במי שהשתמש בו הרבה אמרו לי תחרוש כל יום וזה מה שאני עושה בזמן הפנוי המוגבל שיש לי לצערי
עם איזה סימולטור אתה ???
אלון, סימולטור.... כמה שאתה יכול גם אם זה לעשר דקות ביום
אבל דיר באלאק- לא להתאמן בלהשתולל, תתאמן בריחופים, עם הפנים אליך, החוצה...
תמתח את גבולות היכולת.
שגיא תגיד לי מתי אתה תהיה אצל ברעננה, אני יתן קפיצה....
שגיא סימולטור G4.5
ואמיר מ ה הכוונה הפנים אלי
ומתי אתם ברעננה אולי ניפגש על הכבישים :-)))
הכוונה עם הפנים אליך ( נראה לי ) שהמסוק מופנה אליך עם האף \ חרטום \ שפיץ \ קודקוד P:
ואל תעשה שטויות כמו להתאמן בטיסה הפוכה וכ'ו ... סתם התאמנתי על זה ועדיין קשה לי הטסה עם האף אלי ... ( במציאות כמובן )
בהצלחה ושבת שלום
אמיר ואלון אני ביום שני מתחיל להצפין לכיוון רעננה ......
אני מעביר לכם פרטים בה"פ
אלוני היקר
צר לי על הריסוק, כפי שכבר כתבו לפניי, זה הרי חלק בלתי נפרד מהעניין.
תחשוב על זה כך:
הריסוק הזה אומר מבחינתך דבר אחד חשוב: ניסיון ניסיון ועוד ניסיון.
אז זהו,. מעכשיו יש לך ניסיון טוב יותר מאשר לפני הריסוק.
אני בטוח שהפקת לפחות לקח קטן אחד, או למדת משהו מהריסוק הזה,
ולכן הריסוק הזה הפך אותך אוטומטית למטיס הרבה יותר טוב ומנוסה.
מאחל לך שאת יתר הניסיון תצבור הטיסות מהנות (ואת הריסוקים תחווה בסימולטור בלבד:))
דודי
אני כשהתחלתי החלטתי להטיס בלי לרסק.
זה הצליח כמעט 5 דקות!
תרשה לי לצטט את עצמי:
מה לעשות אחרי ריסוק