תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
מוזר, אני קניתי ממנו כמה פעמים, אף פעם לא היה עיכוב או בעיה.
שים לב שהמוכר אינו אדם פרטי אלא ישנו גוף מאחוריו ולכן לא נראה לי שהוא יסכן את שמו באי.ביי. ללא סיבה.
את זה הוצאתי מהפרסום שלהם:
We have always been trying to provide the best service and reliable products for every customer. Please contact us abayerr@hotmail.com to resolve any issue before leaving negative feedback, we will assist you in any way possible and aim to answer all emails within 24-48 hours.
ניסית את המייל הזה?
למה אי אפשר לפתוח case באי ביי?
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
גם אני קניתי ממנו פעמיים, פעם אחת קניתי AR6100E והגיע מהר מאןד (בספטמסר) ופעם אחת קניתי משקל דיגיטלי ולקח לו יומיים פחות מחודש וחצי להגיע.
אחרי חודש וחצי אפשר לפתוח דיספיוט בפייפאל, אבל אני חושב שאם תתאזר בסבלנות עוד שבוע תקבל גם תשובה ממנו וגם את הדואר שלך.
תנשום.
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
wonderd
מוזר, אני קניתי ממנו כמה פעמים, אף פעם לא היה עיכוב או בעיה.
שים לב שהמוכר אינו אדם פרטי אלא ישנו גוף מאחוריו ולכן לא נראה לי שהוא יסכן את שמו באי.ביי. ללא סיבה.
את זה הוצאתי מהפרסום שלהם:
We have always been trying to provide the best service and reliable products for every customer. Please contact us
abayerr@hotmail.com to resolve any issue before leaving negative feedback, we will assist you in any way possible and aim to answer all emails within 24-48 hours.
ניסית את המייל הזה?
למה אי אפשר לפתוח case באי ביי?
עד לפני שבוע התכתבתי איתו על בסיס יום יומי.
אי אפשר דיספיוט כי עברו 45 יום, ודוגרי - כמה שהתאזרתי בסבלנות, לא השתלם.
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נח נח
עד לפני שבוע התכתבתי איתו על בסיס יום יומי.
אי אפשר דיספיוט כי עברו 45 יום, ודוגרי - כמה שהתאזרתי בסבלנות, לא השתלם.
פתח CASE באיביי....
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
הוא נוכל.
אם עברו 45 יום אתה יכול לשכוח מהמקלט ומהכסף. הוא לא ישלח לך מקלט נוסף (בדיוק כמו שהוא לא שלח את הראשון) והוא לא יזכה אותך למרות שאם תבקש זיכוי הוא יכתוב לך שהוא יזכה ASAP.
אסור לקנות ממנו.
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
ואל תשכח לתת לו פידבק שלילי ולכתוב בהערה שהוא לא שלח את המוצר.
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
יש לי גם ניסיון טוב עם המוכר הנ"ל...
קשה לי להאמין שהוא עשה לך מעשה נוכלות או משהו...
קניתי ממנו כמה וכמה פעמים..
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איזי
הוא נוכל.
אם עברו 45 יום אתה יכול לשכוח מהמקלט ומהכסף. הוא לא ישלח לך מקלט נוסף (בדיוק כמו שהוא לא שלח את הראשון) והוא לא יזכה אותך למרות שאם תבקש זיכוי הוא יכתוב לך שהוא יזכה ASAP.
אסור לקנות ממנו.
אני מזכיר לך שיומיים לפני שהיה לי קייס לדיספיוט קיבלתי את המוצר.
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
אוקיי, איך אני ממשיך מפה?
מה אני סוגר איתו?
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אייל שפירא
אני מזכיר לך שיומיים לפני שהיה לי קייס לדיספיוט קיבלתי את המוצר.
אצלי עברו מעל שלשה חודשים ולא קיבלתי את המוצר. אני מתקשה להאמין שהוא באמת שלח את המוצר שוב כפי שהבטיח והוא לא הגיע, קיבלתי כמות מכובדת של חבילות ובדיוק ממנו 2 חבילות לא מגיעות. מאז שהבטיח זיכוי הוא לא עונה למיילים וכמובן שאין שום זיכוי.
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
חברים זה דחוף - מה אני עושה איתו?
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
אז יש שם Resolution Center
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
אבל עברו כבר 45 יום ואי אפשר..
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נח נח
אבל עברו כבר 45 יום ואי אפשר..
פתח "תיק"(CASE) באיביי כאן:
http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAP...solutionCenter
ותבחר שם את זה:
I bought an item.
I haven't received it yet.
ומשם תמשיך הלאה.
אל תוותר למוכר - אתה תצליח לקבל את כספך בחזרה..!
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
אחרי זה הוא אומר לי שכבר פתחתי דיספיוט לפי פייפאל.
ובפייפל לא מאשרים כי כבר עבר 45 יום..
יואוו באלי להרוג אותו!
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
This dispute closed because it was opened for more than 45 days after the transaction date or did not meet other filing criteria.
שיואוו להרוג אותו..
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
תלונה מגישים רק אחרי מינימום 60 יום לא?
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
נכון, אתה צודק, בדקתי בפייפאל ואפשר לפתוח דיספיוט רק עד 45 יום מהקניה.
כשקניתי ממנו אז לא השארתי לו פידבק, אני מוכן גם לתת לו נגטיב ולכתוב שהוא חרטטן ושלא יקנו ממנו אם אתה רוצה... :cool:
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
ידידי היקר
יש לך דרך מאד פשוטה לקבל את כספך בחזרה, וזה דרך הוויזה שלך
זו דרך שלוקחת זמן, אבל מובטחת.
תתקשר לוויזה שלך בארץ ותספר להם את הסיפור, זה מחובתם לטפל בזה, וזה יקח בסביבות 3-4 חודשים, אבל הכסף יחזור בוודאות.
מנסיון....
תגובה להודעה: בעיה עם מוכר באיביי
לא נוכל ולא נעליים. פיי פאל מעצבנים כי מצד אחד הם רוצים ש"תסתדר" עם המוכר ומצד שני לאחר 45 יום אתה לא יכול לפתוח CASE...המוכר אומר תמתין, אתה ממתין ונדפק.
אבל, אתה מכוסה ע"י חברת כרטיסי האשראי. אצלם אתה יכול לפתוח מקרה, מול פיי פאל ומול בית העסק, עד 4 חדשים מתאריך הקנייה. אני מאמין (יש לי נסיון אישי מועט אך טוב), שכאשר חברת כרטיסי האשראי מתערבת, העניינים יתפתחו לטובתך.