-
האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...ess_w/_4_Servo
אני מטיס (מנסה :) ) היום TREX500 וקופטר 450 ,ורציתי משהו קצת יותר סלחני להטסה , האם עדיף הטיסן שלמעלה או שכדאי איזה דאון כמו זה
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...-n-Play_Glider
תודה
עמוס
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
hatul
אני הייתי הולך על דאון ולא מהסיני - ASW 15 או איזי גליידר של מולטיפלקס.
תברר מחירים בארץ, לא בטוח שתצא יותר זול מהסיני אחרי משלוח וסיכון מכס.
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
טיסן ודאון אינם שקולים ויכולות ההטסה הנדרשות עבורם שונות במקצת.
אם עוד לא הטסת טיסנים עליך לכוון את עצמך לטריינר כלשהו ואם אתה רוצה לדאות אז קנה דאון טריינר כלשהו (למשל האיזיסטאר).
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
נתחיל בססנה: טס סביר, די קשה להטסה של מתחיל, קשה ביותר לנחיתה, בנוי פשוט חרא, שביר ולא מדוייק.
בקיצור,מומלץ ביותר לחובבי זבל מעופף (הכל מנסיון).
לגבי הדאון הנ"ל, (לא מנסיון) הוא נראה טוב, מין הסתם יטוס טוב, אבל לא למתחיל.
אם אתה רוצה את הטופ, זה איזיסטאר עם מאזנות (אין מאזנות במקור,חייבים לבנות)
אם אתה רוצה פשרה סבירה לטובת מחיר, טס פחות טוב מהאיזיסטאר אבל עדיין שווה רכישה לך על זה:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...ady_To_Fly_EPO
אבל שלא יהיו ספקות: אין יותר טוב מהאיזיסטאר, גם לשימוש עתידי כפלטפורמה לכל מיני שעשועים.
קבל את זה כהתחלה:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...8+%F1%E8%E0%F8
וכמובן אם תרצה לשוחח לפני שתחליט, אתה מוזמן להתקשר
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
כטיסן ראשון מומלץ טריינר ניטרו 0.40
את הצעצועים והשעשועים תשאיר לאחרי שתדע להטיס.
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
כבעלים של הטיסן הססנה הנ"ל (ואני היחידי כנראה מכל המגיבים לפניי), וכטיסן ראשון שהיה לי, ללא ניסיון בהטסה בכלל - מטוסים או הליקופטרים אני חייב להגיד שהטיסן ענה על כל הציפיות שלי.
נתונים טכניים -
הוא מגיע מורכב לחלוטין. דורש מעט עבודה לפני ההטסה הראשונה אבל אין טיסן שלא מצריך זאת.
הוא מגיע כולל הכל - מנוע, בקר, סרוואים, סוללה.
מנוע - מאוד חזק (פרוט למטה)
גלגל קדמי נשלט, והטיסן נראה טוב :D
הטסה -
ממש אבל ממש קל להטסה. מגיב מהר, דיי מדיוק.
מהירות - יכול לטוס ממש מהר (מנוע חזק) אבל גם לאט. אפשר להחליף את הפרופ ל 9X5 לטיסה אפילו יותר איטית
דאיה - דואה בצורה מרשימה יחסית לטיסן שאינו דאון מה שמאפשר לטוס לאט.
המראה - מאוד קלה, הטיסן ממריא תוך 4-5 מטר
נחיתה - בגלל המשקל הקל שלו הטיסן הזה הוא לא הטיסן האולטמטיבי ללימוד נחיתות אבל "קשה באימונים קל בקרב".
סך הכל - עסקה מצויינית.
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
giladba
כבעלים של הטיסן הססנה הנ"ל (ואני היחידי כנראה מכל המגיבים לפניי), וכטיסן ראשון שהיה לי, ללא ניסיון בהטסה בכלל - מטוסים או הליקופטרים אני חייב להגיד שהטיסן ענה על כל הציפיות שלי.
נתונים טכניים -
הוא מגיע מורכב לחלוטין. דורש מעט עבודה לפני ההטסה הראשונה אבל אין טיסן שלא מצריך זאת.
הוא מגיע כולל הכל - מנוע, בקר, סרוואים, סוללה.
מנוע - מאוד חזק (פרוט למטה)
גלגל קדמי נשלט, והטיסן נראה טוב :D
הטסה -
ממש אבל ממש קל להטסה. מגיב מהר, דיי מדיוק.
מהירות - יכול לטוס ממש מהר (מנוע חזק) אבל גם לאט. אפשר להחליף את הפרופ ל 9X5 לטיסה אפילו יותר איטית
דאיה - דואה בצורה מרשימה יחסית לטיסן שאינו דאון מה שמאפשר לטוס לאט.
המראה - מאוד קלה, הטיסן ממריא תוך 4-5 מטר
נחיתה - בגלל המשקל הקל שלו הטיסן הזה הוא לא הטיסן האולטמטיבי ללימוד נחיתות אבל "קשה באימונים קל בקרב".
סך הכל - עסקה מצויינית.
אין לך בעייה עם הגלגל הקידמי?
שניים בגעש חווים בעיות עם הגלגל שנתלש בכל נחיתה.
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
giladba
כבעלים של הטיסן הססנה הנ"ל (ואני היחידי כנראה מכל המגיבים לפניי), וכטיסן ראשון שהיה לי, ללא ניסיון בהטסה בכלל - מטוסים או הליקופטרים אני חייב להגיד שהטיסן ענה על כל הציפיות שלי.
נתונים טכניים -
הוא מגיע מורכב לחלוטין. דורש מעט עבודה לפני ההטסה הראשונה אבל אין טיסן שלא מצריך זאת.
הוא מגיע כולל הכל - מנוע, בקר, סרוואים, סוללה.
מנוע - מאוד חזק (פרוט למטה)
גלגל קדמי נשלט, והטיסן נראה טוב :D
הטסה -
ממש אבל ממש קל להטסה. מגיב מהר, דיי מדיוק.
מהירות - יכול לטוס ממש מהר (מנוע חזק) אבל גם לאט. אפשר להחליף את הפרופ ל 9X5 לטיסה אפילו יותר איטית
דאיה - דואה בצורה מרשימה יחסית לטיסן שאינו דאון מה שמאפשר לטוס לאט.
המראה - מאוד קלה, הטיסן ממריא תוך 4-5 מטר
נחיתה - בגלל המשקל הקל שלו הטיסן הזה הוא לא הטיסן האולטמטיבי ללימוד נחיתות אבל "קשה באימונים קל בקרב".
סך הכל - עסקה מצויינית.
איך הגעת לזה שהוא מגיע עם סוללה??
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
אין לך בעייה עם הגלגל הקידמי?
שניים בגעש חווים בעיות עם הגלגל שנתלש בכל נחיתה.
כן, היתה בעיה - הייתי צריך לחזק (מאוד) את התושבת.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מני2000
איך הגעת לזה שהוא מגיע עם סוללה??
כי הטיסן הגיע עם סוללה 1100.
גלעד
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
giladba
כן, היתה בעיה - הייתי צריך לחזק (מאוד) את התושבת.
גלעד
איך חיזקת? אפשר יותר פרטים? תמונה?
-
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guyst
איך חיזקת? אפשר יותר פרטים? תמונה?
בבקשה:
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
wind556
נתחיל בססנה: טס סביר, די קשה להטסה של מתחיל, קשה ביותר לנחיתה, בנוי פשוט חרא, שביר ולא מדוייק.
בקיצור,מומלץ ביותר לחובבי זבל מעופף (הכל מנסיון).
לגבי הדאון הנ"ל, (לא מנסיון) הוא נראה טוב, מין הסתם יטוס טוב, אבל לא למתחיל.
אם אתה רוצה את הטופ, זה איזיסטאר עם מאזנות (אין מאזנות במקור,חייבים לבנות)
אם אתה רוצה פשרה סבירה לטובת מחיר, טס פחות טוב מהאיזיסטאר אבל עדיין שווה רכישה לך על זה:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...ady_To_Fly_EPO
אבל שלא יהיו ספקות: אין יותר טוב מהאיזיסטאר, גם לשימוש עתידי כפלטפורמה לכל מיני שעשועים.
קבל את זה כהתחלה:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...8+%F1%E8%E0%F8
וכמובן אם תרצה לשוחח לפני שתחליט, אתה מוזמן להתקשר
עודד
אני חייב לעשות לך הכרה עם השורש: " ד.ע.ת " ועם כל נגזרותיו :
לדעתי, לדעתך, לדעתם וכיו"צ
היות ולדעתי האישית אין צורך בהוספת מאזנות לאיזיסטאר - הוא טס נפלא גם בלעדיהן.
גם אם תוכל להביא אנשים נוספים שיצהירו כי האיזי "חייב" מאזנות, עדיין זו תהיה הדעה שלהם בלבד - זה אינו כורח המציאות, ובטח לא שאלה של חיים ומוות :)
נ.ב
אתה בהחלט מוזמן להשתמש בשורש: ד.ע.ת גם במקומות אחרים, אין מגבלה על הכמות ותדירות השימוש :D
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ומה לגבי שאר הטריינרים של מולטיפלקס? כל המיני מאג והאיזי קאב והמנטור ודומיהם, הם לא מתאימים כטיסן למתחיל?
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
b1yossi
עודד
אני חייב לעשות לך הכרה עם השורש: " ד.ע.ת " ועם כל נגזרותיו :
לדעתי, לדעתך, לדעתם וכיו"צ
היות ולדעתי האישית אין צורך בהוספת מאזנות לאיזיסטאר - הוא טס נפלא גם בלעדיהן.
גם אם תוכל להביא אנשים נוספים שיצהירו כי האיזי "חייב" מאזנות, עדיין זו תהיה הדעה שלהם בלבד - זה אינו כורח המציאות, ובטח לא שאלה של חיים ומוות :)
נ.ב
אתה בהחלט מוזמן להשתמש בשורש: ד.ע.ת גם במקומות אחרים, אין מגבלה על הכמות ותדירות השימוש :D
שום דבר לא עניין של חיים ומוות, אבל לי אין ספק בהבדלי איכות הטיסה בין איזי+מאזנות לבין איזי נטול מאזנות.
וזאת לא דעה, זאת ידיעה
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אייל שפירא
ומה לגבי שאר הטריינרים של מולטיפלקס? כל המיני מאג והאיזי קאב והמנטור ודומיהם, הם לא מתאימים כטיסן למתחיל?
כל הטיסנים בעלי הגלגלים יגבילו אותך מאד בשטחי ההטסה, ויקשו על מתחיל לנחות ללא עזרה, אם כי יש הגורסים שזה חלק ממה שנחוץ ללמוד בהטסה.
אין יותר קל ופשוט מאיזי, יותר גמיש באפשרויות,יותר רב תכליתי-גם מסוגל לדאות בטרמיקות וגם ללמוד לבצע תרגילים בסיסיים כמו לופים ורולים .
האיזי זה סיפור הצלחה, ולמרות שכבר מזמן מכרתי את שלי, לעיתים אני מתגעגע אליו.
אבל אתה חובב בניה מושבע,ולכן לך אישית (ההמלצה תקפה רק לבונים מוכשרים) אני מציע לבנות לבד טיסן נוסח הקאפה סטאר, אבל משודרג מאד, הגירסה האחרונה שלי פשוט טס כל כך מענג שזה כייף טהור ויכול לטוס כמעט בכל מידשאה או פארק קטן.
אם תרצה,אעזור לך לבנות את הגירסה למתקדמים
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
wind556
שום דבר לא עניין של חיים ומוות, אבל לי אין ספק בהבדלי איכות הטיסה בין איזי+מאזנות לבין איזי נטול מאזנות.
וזאת לא דעה, זאת ידיעה
כרגיל פספסת את הפואנטה, היתה צפויה התשובה הזו.
אתה מזכיר לי את הבדיחה על הגנרל שחשב שלכל בעיה יש שני פתרונות :
הפתרון הלא נכון
והפתרון שלו.
תהיה בריא.
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
b1yossi
עודד
אני חייב לעשות לך הכרה עם השורש: " ד.ע.ת " ועם כל נגזרותיו :
לדעתי, לדעתך, לדעתם וכיו"צ
היות ולדעתי האישית אין צורך בהוספת מאזנות לאיזיסטאר - הוא טס נפלא גם בלעדיהן.
גם אם תוכל להביא אנשים נוספים שיצהירו כי האיזי "חייב" מאזנות, עדיין זו תהיה הדעה שלהם בלבד - זה אינו כורח המציאות, ובטח לא שאלה של חיים ומוות :)
נ.ב
אתה בהחלט מוזמן להשתמש בשורש: ד.ע.ת גם במקומות אחרים, אין מגבלה על הכמות ותדירות השימוש :D
+1
מסכים בהחלט, הניסיון הראשון שלי עם טיסנים היה עם איזיסטאר ללא מאזנות (בליווי של יוסי וערן שביצעו טסט וקיזוזים) והטיסן הנ"ל טס נפלא גם ללא מאזנות (הרי כך הוא תוכנן במקור).
לאחר מכן רכשתי MiniMag שלדעתי הוא מצויין בתור טיסן שני וטריינר מאזנות ועדיין אני מאוד נהנה להטיס את האיזי חסר המאזנות שלי, לדעתי אין שום צורך להוסיף מאזנות במיוחד כאשר מדובר בטיסן ראשון.
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
יש לי ניסיון רב עם איזי סטאר ללא מאזנות ועם מאזנות
ודעתי היא :
מי שעדיין לא הטיס טיסן מימיו יהיה לו הרבה יותר קל להשתלט על איזי סטאר ללא מאזנות ,המאזנות באיזי סטאר גורמות לתגובות שלו להיות חריפות מידי למתחיל וזה בהחלט יכול להלחיץ אותו ולגרום לאיבוד שליטה .
יש לי ניסיון עם הבן שלי (בן 7),שהטיס בהתחלה את האיזי סטאר ללא מאזנות ואפילו נתתי לו את השלט להטיס לבד ,רק בנחיתה לקחתי את השלט .
לעומת זאת באיזי סטאר עם המאזנות ,ברגע שקיבל את השלט ביד הפך את הטיסן ואת ההמשך כבר לא צריך לפרט.
אני חושב שצריך קצת יותר ניסיון כדי להטיס איזי סטאר עם מאזנות ,בכל אופן עם מאזנות התגובות יותר אמיתיות והטיסן יותר מהנה ,אבל רק למי שכבר יש ניסיון כולשהו.
זו דעתי האישית.
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
הקטע אם מאזנות זה שתמיד אפשר לא להשתמש בהן
לעומת זאת בטיסן נטול מאזנות, אי אפשר להשתמש בהן.
והבן שלך היה מטיס יותר בקלות אם היית מרסן את המאזנות בדרכים המקובלות של אקספו וDR
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
עודד ,
מה שלומך ?
התגעגעתי ...
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
wind556
הקטע אם מאזנות זה שתמיד אפשר לא להשתמש בהן
לעומת זאת בטיסן נטול מאזנות, אי אפשר להשתמש בהן.
והבן שלך היה מטיס יותר בקלות אם היית מרסן את המאזנות בדרכים המקובלות של אקספו וDR
יש מצב שטיסנאי מתחיל לא מכיר את האופציות האלו...
או אפילו אין לו אותם בשלט ...
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
סליחה שטיסנאי מתחיל מתפרץ לדיון הזה, אבל אני חושב שקצת נסחפתם.
עם כל הכבוד הרב שאני רוכש לטיסנאים בני 7 ;) , למתחילים הרציניים יש סימולטור ויש מדריכי הטסה וחברים בפורום ובשטח, ויש כיוונים בתפריטי השלט שיכולים להפוך את האיזי לדאון רכרוכי או לרקטה חריפה, ולא מזיק ללמוד לחתוך מאזנות (ולהדביק קצת, ולהלחים קצת ובכלל), ורצוי ממילא ללמוד את התפריטים של השלט.
השאלה האם צריך או לא צריך מאזנות היא עניין שכל מטיס צריך לבחור אחרי שהתנסה קצת בסימולטור והכיר את הפעולה שלהן וגיבש כיוון ואופי להטסה.
זה כמו להתווכח האם מתחיל צריך או לא צריך גלגלים לטיסן.
אני אישית נהנה להמריא בסימולטור מהקרקע, אבל במציאות זה יגביל אותי לשטחים עם שטח חלק להמראה.
בקיצור הדילמה הרלוונטית בעיני היא (מהיקר לזול) האם לקנות איזיסטאר ולחתוך לו מאזנות, לקנות את הAXN הסיני, או לבנות דפרון סטאר?
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אייל שפירא
סליחה שטיסנאי מתחיל מתפרץ לדיון הזה, אבל אני חושב שקצת נסחפתם.
עם כל הכבוד הרב שאני רוכש לטיסנאים בני 7 ;) , למתחילים הרציניים יש סימולטור ויש מדריכי הטסה וחברים בפורום ובשטח, ויש כיוונים בתפריטי השלט שיכולים להפוך את האיזי לדאון רכרוכי או לרקטה חריפה, ולא מזיק ללמוד לחתוך מאזנות (ולהדביק קצת, ולהלחים קצת ובכלל), ורצוי ממילא ללמוד את התפריטים של השלט.
השאלה האם צריך או לא צריך מאזנות היא עניין שכל מטיס צריך לבחור אחרי שהתנסה קצת בסימולטור והכיר את הפעולה שלהן וגיבש כיוון ואופי להטסה.
זה כמו להתווכח האם מתחיל צריך או לא צריך גלגלים לטיסן.
אני אישית נהנה להמריא בסימולטור מהקרקע, אבל במציאות זה יגביל אותי לשטחים עם שטח חלק להמראה.
בקיצור הדילמה הרלוונטית בעיני היא (מהיקר לזול) האם לקנות איזיסטאר ולחתוך לו מאזנות, לקנות את הAXN הסיני, או לבנות דפרון סטאר?
בשבילך מחכה פרוייקט מיוחד,דפרון סטאר עם פרופיל אוירודינאמי וכנף מתפרקת.
רק תבוא....
מי שיכול לבנות לבד, שלא יחמיץ את העונג והסיפוק בבנייה עצמית
-
תגובה להודעה: האם הטיסן הבא מומלץ בתור טיסן ראשון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amnon
עודד ,
מה שלומך ?
התגעגעתי ...
לא רק אתה....
חסרת לנו