תגובה להודעה: טריינר חשמלי
קבל המלצה לסוללה:
http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=9967
נפח גבוה יותר
הרבה פחות משקל
כתוב 5C טעינה על הסוללה כתוב 2C (אני טוען ב2C )
וכמובן שניים כאלה עולים כ50$ לפני משלוח 4S הרבה יותר חזק מ 4S של A123
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
מעיין,
אתה בערך בתחום הזה כמו הטיסן שלי :) מבחינת נתונים. מתנולי ששודרג לחשמלי. בטח שוקל יותר משלך.
אני משתמש בסוללה 4S 4000
אני משתמש ב 4S 2300 של 123 בטיסן הנובלר שלי ומקבל תפוקה מספיק טובה.
לעניין הכנף אתה יכול לבנות בצ'יק כנף SPAD משופרת (שפת התקפה מבלזה) מפוליגל (אתה ממש לא חייב את טכניקת המבער שנבהלת ממנה)
איתי
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
אוח , בלזה, בלזה...
יש עוד מי שזוכר ממה צריך לבנות טיסן :cool:
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
PT 40 של GREATPLANES האם אני צודק ?
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
igalr
תודה יגאל. האתמ אתץה ובוגל הם האנשים שציפיתי םיותר מכל לתגובה מהם בגלל כל העסק של טריינר חשמלי-דלק-הסבה אבל לא אמרתם שום מילה בנושא אז אני משער ש no news =
good news
ליפו זה אחלה ותודה על הקישור, לא הכרתי את סוג הפאקים הזה. נכון שלליפו יש צפיפות אנרגיה טובה יותר אבל עדין צריך להוציא אותה מהטיסן וזה משהו שלא בא לי.. נראה לי שאני נשאר עם A132 אבל תודה על האופציה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IttaiP
מעיין,
אתה בערך בתחום
הזה כמו הטיסן שלי :) מבחינת נתונים. מתנולי ששודרג לחשמלי. בטח שוקל יותר משלך.
אני משתמש בסוללה 4S 4000
אני משתמש ב 4S 2300 של 123 בטיסן הנובלר שלי ומקבל תפוקה מספיק טובה.
לעניין הכנף אתה יכול לבנות בצ'יק כנף
SPAD משופרת (שפת התקפה מבלזה) מפוליגל (אתה ממש לא חייב את טכניקת המבער שנבהלת ממנה)
איתי
איזה שרשור מגניב, לא ראיתי אותו... הייתי בחו"ל.
לגבי כנף מפליגל - אני חושב שזה יבייש את הבלזה, התחלתי כל כך יפה, לא חבל? הכנף תהיה או פרופילים או קלקר מצופה בלזה או פיבר.
לגבי המבער - אני בטוח שזה גם מה שאמרו בימי האינקווזיציה:D
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafh1
PT 40 של GREATPLANES האם אני צודק ?
לא יודע/לא זוכר
התוכניות המקוריות הלכו לאיבוד.
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
יש לי MAX L2
שזה טיסן ספורט כנף תחתית שהיה עליו אין ספור מנועי ניטרו ומספר חשמליים.
http://www.youtube.com/watch?v=2LiGJCInKK4
הטסתי אותו עם 4-5-6 תאי A123
אבל הכי טוב הוא עם 5S ליפו.
הסוללות שהמלצתי אלו הסוללות הכי ורסטיליות לטיסנים גדולים.
מאפשרים מיקום ופריסה נוחה והוספת תאים ממש ממש פשוטה.
יש להם מארז קשיח ואני באופן אישי לא הוצאתי אותם מעולם מהטיסן לצורך טעינה.
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
טוב,
מהודעה פרטית שקיבלתי זה כנראה סופה או ברנש.
למישהו יש את התוכניות? משהו נראה לי מוזר עם מתקון הסרווים של ההגה גובה-כיוון-גלגל אף.
תדוה יגאל. בסוף אחליט על מה אני הולך בהקשר של סוללות. נתת לי עוד אופציה.
2 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
מעיין הי
סיימתי בדיוק עכשיו בניה של שתי סופות מתוכנית כולל חישמול ומערכות תאורת לילה
אחת גלגל אף ואחת גלגל זנב
קובץ מצורף 27593
יש לי את התוכנית והכי טוב לבנות כנף קלסית מבלזה כמו שצריך
אני הוספתי גם מדפים לשניהם אבל לא חובה (אחד למכירה דרך אגב)
אני מטיס אותם עם סוללה 3 תאים 5000 ומקבל יותר מ 10 דקות טיסה לא רגועה במיוחד
בקר 40 אמפר ופרופ של 14X7 עושים אחלה עבודה אני לא זוכר איזה מנוע זה אבל לדעתי 900 KV של טורנגי
דבר איתי אם אתה צריך את התוכנית
חן
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
חן, הסתבכת בלשונך:) למה אין 2 שרשורי בניה?;)
תודה על ההתיחסות. לפי התמונה ששמת זה לא אותו טיסן-ראה את הגה הכיוון. אני מניח שזה אנפה או ברנש.. מישהו יכול להגיד את ההבדל בינהם או לפחות להגיד לי מה שאני בונה? מה מוטת הכנף שאני צריך? נראה לי שאלך על קלקר מצופה במרוכבים או בלזה.
תודה על העצות ל SETUP.
יש לי מנוע AXI 2628/10 עם 920KV
אני מתכנן להריץ אותו עם 4X2 תאים(4 בטור 2 במקביל) של A123 - 13.2V עם פרופ של 12X7 או משהו קרוב.. כשאחבר את הכל אעשה מדידת זרמים ואחליט על הפרופ המתאים בהתאם להתנהגות הטיסן. 14 לא קצת מפלצתי?
מה שטח הכנף שיש אצלך? מה המשקל? כמה וואטים לדעתך צריך בנתונים שלך כדי שהוא יתנהג כמו טריינר?
איך הסרווים מסודרים אצלך? אשמח לתמונה.
3 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
אם כבר מדברים טריינרים, אז אחד הטיסנים שאני הכי נהנה להטיס הוא טריינר שהסבתי לחשמל. מדובר על ה- KYOSHO CALMATO שמיועד למנועי 40. מאוד איכותי וטס מעולה.
אני מטיס עם 4S ושאר המערכת כפי שמופיע בלינק המצורף. לאחרונה הוא משמש אותי להעלאת דאוני השלכה. וידאו מצורף.
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
מעיין... זה נראה יותר כמו אנפה - יש בסדנת בנייה בפקולטה לאוירו בטכניון לא מעט תוכניות - שווה לבדוק עם גיא (master_bebe ) אם יוכל לברר לך מה שאתה צריך...
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
מעיין זה בלי ספק סופה. בתמונה ששמתי ההגה הכיוון קצת מבלבל כי הציפוי הוא גם על קצה המיצב
בכל מקרה הכנף חייבת להיות מבלזה (תפסיק להתעצל :))
המנוע שדיברת עליו יהיה מושלם והטיסן יטוס מצויין קצת מהיר אבל לא נורא
אני חיפשתי סטאפ שיטוס לאט ועם כוח בגלל זה פרופ 14 על 3 תאים נתן תוצאות מעולות. אל תשכח שכדי שהוא יטוס כמו טריינר אמיתי לא צריך יותר מ 150 וואט לקילו (אפשר גם 200)
תשקול תוספת של מדפים לכנף זה מוסיף המון לנחיתות. כמובן תאורת לילה מסודרת למיפגשי עטלפים שלך. אני אמדוד את הכנף אחר כך ואפרסם מידות ומשקלים
חן
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
אני הסבתי PT40 שנבנה מקיט לחשמלי, אבל היו לי כמה בעיות שעוד לא נפתרו אז חשבתי לשתף
חיפשתי דרך טובה לחבר את המנוע לטיסן, בגלל שהטיסן בנוי למנוע דלק צריך משהו שירחיק את המנוע החשמלי מהפיירוול, הצלחתי לקמבן משהו עם תושבת מתכווננת כזאתי מהסיני.
הטיסן עלה לאוויר פעמיים, מה שקרה זה שלמרות שמדדתי מרכז כובד מס' פעמים על הקרקע והכל נראה תקין לטיסן היה משקל זנב חריף ולא רק זה בהמראה הראשונה נתקעו לי המאזנות, למזלי הצלחתי להנחית את הטיסן בלי שקרה לו נזק וגיליתי שהטורק רודים של המאזנות נתקעו בגוף, פתרתי את זה עם קצת שיוף עם דרמל והטיסן היה מוכן לטיסת ניסוי שניה.(עדיין לא עליתי אז על הבעית מרכז כובד כי הייתי עסוק בזה שנתקעו לי המאזנות)
בכל מקרה הניסיון השני לא היה כזה מוצלח וכשעליתי לאוויר הבנתי שכנראה משהו עדיין לא בסדר (אני 99% בטוח שזה משקל זנב, למרות שזה מוזר כי בדקתי לפי התוכניות והכל נראה בסדר)
בכל מקרה עליתי ושוב הרגשתי שיש בעיה במאזנות, שהן משפיעות רק לכיוון אחד, קצת קשה לי להסביר את זה אני חושב שזה נבע גם מהבעית איזון, בכל מקרה הבנתי שאני צריך לנחות מהר, הבעיה שבגלל הנחיתה המוצלחת בלי מאזנות בפעם הראשונה החלטתי להתפלצן ורציתי לנחות מדויק על המסלול, אחרי 2 הקפות שעשיתי הטיסן נכנס לי לסחרור בגובה נמוך והוא נפגש מקרוב עם הקרקע.
הנזק היה חלון קדמי שבור :) פרופלור שבור ושהתושבת מנוע מהסיני התעקמה לגמרי.
מאז הטיסן מושבת, בכל מקרה אני אשמח לשמוע איך אתה מתכוון למקם את המנוע.
והאם אתה הולך להשתמש בBEC או סוללה נפרדת?
אני בחרתי ללכת סוללה נפרדת בשביל גיבוי, והיה יחסית קשה אבל אפשרי למקם אותה בפנים.
אם תרצה אני יכול לחפש את התמונות ולהעלות.
בהצלחה,
עמית
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
פתחתי שרשור לפני כמה ימים בחיפוש אחר תושבת. נאור עזר ומצא אחת. חפש את השרשור.
אני הולך להשתמש ב BEC של הבקר. אני לא מושך שם זרמים מטורפים ואני הולך לעבוד עם 4 תאים של A123.
חן, תוכל לצלם צילומים קרובים את פנים הטיסן(מתקון וסידור סרווים) וקצת מחוץ את החלק הקדמי וגלגל החרטום והפושרוד אליו? תודה.
לגבי תאורת לילה יש משהו בתכנות. וכן אני עצלן גאה.:)
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
בדיוק עם תושבת כזאת הרכבתי אותו רק מהסיני, היא התעקמה במפגש עם הקרקע
תאמת שלא ממש אהבתי אותה, היא קצת הפריע לחיבור של הגלגל אף, איכשהו בסוף הצלחתי להתאים הכל ביחד.
אני חושב לנסות בהמשך את זאת: http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=5317
אבל אני לא בטוח אם זה ארוך מספיק, וגם אני חושב על דרך ליצור אולי פיירוול נוסף קדמי ולחבר אליו את המנוע, אבל אני לא בטוח איך לעשות את זה חזק מספיק
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
יש לי תוכנית של טיסן שחף אם אתה צריך תעבור אליי אני יביא לך ועל הדרך תביא את המטען
בר.
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
יש לי אותן, זה לא מספיק ארוך, צריך להוסיף למנוע 6-11 ס"מ מהפיירוול, אני לא זוכר בדיוק כמה
אבל 3 ס"מ זה מעט מדי
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
לא ראיתי את השרשור עד עתה.
מזכיר משהוא אנפה.
נדמה לי שאנפה זה 250 ממ מיתר על 1650 ממ מוטה.
בעניין מנועים וסוללות כתבתי בלוג לא? :rolleyes:
GOOD LUCK :)
4 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
הנה כמה תמונות של הטריינר המחושמל שלי:
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
נראה מגניב, מה הסטאפ?
כמה הוא שוקל?
לאיזה מנוע הוא היה מיועד במקור?
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
והנה לינק להמראת הבכורה שלו שנגמרה במאזנות תקועות אבל נחיתה די מוצלחת שלי לרוחב המסלול:
http://www.youtube.com/watch?v=1ZRpFfz2nkU
הטיסן הוא קיט של great planes הוא מתכונן במקום למנוע 40-46 דלק.
המנוע ששמתי הוא זה:
http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=7708
עם בקר 80A וסוללה Rhino 3600mah 4s
פרופ 13X8 או 14X6, אחד מהשניים אני כבר לא זוכר וצריך להסתכל בבית אצל ההורים.
פרופ של APC
אני חושב שאפשר לראות מהסרטון שיש לו משקל זנב לא?
2 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: טריינר חשמלי
ציטוט:
חן, תוכל לצלם צילומים קרובים את פנים הטיסן(מתקון וסידור סרווים) וקצת מחוץ את החלק הקדמי וגלגל החרטום והפושרוד אליו? תודה.
לגבי תאורת לילה יש משהו בתכנות. וכן אני עצלן גאה.:)
הי
מצורפות תמונות של החרטום. אני לא חושב שצריך תושבת מנוע כלשהי אלא לבנות קיר אש בהתאם למנוע שאתה בוחר
קובץ מצורף 27998 קובץ מצורף 27999
הכנף היא 134 ס"מ ומיתר של 23.5 ס"מ אני הפכתי את הפרופיל לחצי סימטרי
חן