:D
Printable View
:D
בהצלחה, חבר
אנפה?
תחשמל אותה?
בהצלחה!
לא מבינים רמזים
אתה בטח בונה טיסן קלקר-פוליגל משונה :D
בהצלחה רבה- ואל תשכח דבק אצטון!!!!!!!!!
בטח פוליגל, למה מה חשבת :D:D:D
בכל מקרה, תודה למברכים. עוד כמה ימים יגיע המנוע ויאללה לטסט פלייט :cool:
משהו מעניין .. עשיתי היום סקר שוק לנושא אורקובר ודומיו ... הבדל של 10 שח בין הסיני עם משלוח להמחיר בארץ בחנות אחת ששאלתי !! אני אקנה בארץ. כניראה סגול וצהוב.
האם שכחת להכניס את הWEBS בין הקורות (פריט 49 בשרטוט)?
או שאתה מתכנן להוסיפם אחורי זה?
אתה טועה בהבדל
אצל הסיני זה 10$ ל5 מטר
בחנויות זה 35-50 ש"ח למטר
אם אתה קונה יותר מצבע אחד, מחיר ההובלה נשאר אותו דבר
והדבר הכי חשוב, זה מגהץ משובח
ממליץ מאד על המגהץ של טורנג'י.
אגב, לי יש בבית צהוב ואדום , אם תרצה לעשות החלפות על חלק מהכמות שלי תמורת צבעים אחרים, דבר איתי על זה, זה יגדיל את המאגר הגנטי ;)
ובקשר לפוגי, טיפים קטנים:
את הסרוואים תוציא כמעט עד המאזנות, הכי קרוב שיתאפשר, זה לטוב תחזוקה קלה ונוחה.
בחרטום תדביק בדבק חם צינור אלומיניום או לפחות קורת עץ בוק.
בקר המהירות שלך אחורי מדי, גם ככה יש מאבק על מרכז הכובד להזיז אותו קדימה. וחוץ מזה הוא נראה קטן מדי (איזה מנוע אתה מייעד לו?) ועליו גם להיות בחוץ לצרכי קירור. אפילו תסיר ממנו את השרינק.
תהיה לך בעיית זיהוי מצבים באויר עם צבע אחד.
זה בטעות שודך לציטוט של בוגל;)
1. הכנף עוד לא מודבקת, זה דיגמון לצורך הצילום :) ( תודה על תשומת הלב ! )
1.5 אני משתדל להרכיב הכל ביבש לראות שאני עושה נכון, בכל זאת, עבודת כפיים שלא התאמנתי בה מעל 20 שנה ...
2. האיברים הפניימיים של הפוגי לא מחוברים עדיין .. הוא ניזנח טיפה לטובת הבלזה :) גם עוד לא הגיע המנוע
3. זה הפוליגל שהיה על השולחן, זה מה יש ועם זה ננצח :) יש לי סלוטייפ חבלה שחור שיודבק לסרוגין לטובת סכמה.
4. הפרונט של הפוגי מגולגל סביב עץ אורן והכל מודבק סביבו עם דבק חם ( שבטח התקרר כבר :) )
5. הבקר הזה 30 אמפר. מיועד למנוע של הערסי. יש לי גם בקר 40 בדרך.
נראה מעניין בהחלט, מתי לדעתך תהיה טיסת בכורה?
מה זה, איזה צבע מוזר לקאפה - חום בהיר...
תגידו, השעות שרשומות פה ההודעות הן אמיתיות???? !!! אנשים פה לא ישנים???!!! :D
על מה מדובר ? ...
לכמה זמן טיסה אני יכול לצפות מטריינר כזה של 2 וחצי קילו עם סוללה של 4000 מיליאמפ 4 תאים
פרופ 11" ומנוע של 700W
תודה.
תתחדש ידידי,
תפתח שרשור בניה מסודר עם הרבה תמונות .. ;)
ואם תזדקק לעזרה בטסט אני פה :)
גיא, כל הכבוד!
מעריץ אותך על העשיה. אתה שועט בזמן שלרובנו יש ערימת ארגזים...:o
חה חה חה
החיים קצרים :)
to many things, to little brane
:)
בוגל, בחייתק :)
אתה באמת חושב שאני אפול בבור הזה ?
4000 מיליואט לחלק ל 300 ואט ? אני לא חושב שזה 13 דקות.
אין מצב ..
התשובה היא .. אין לי שמץ מושג.
כי החישוב הזה ניראה לי כמו 4000 ק"ג ענבים חלקי 300 סמ"ק שרדונה = לילה מאד מעומעם ואני לא זוכר מי את ואיך בכלל הגעת לפה ... :eek::cool:
בשניה של פכחות, אני יודע כבר שוולט כפול אמפר שווה ואט וזה כמו 15 וולט נחלק ל 300 ואט, או במחשבה שניה בעצם, הפוך ... 300 ואט מחלקים ב 15 וולט, נקבל 20
ראבאק ... נישרף לי הפיוז בראש .. באמת לא יודע. :(
4000 מיליאמפר שעה הם 4 אמפר שעה
4 תאים בהנחת 3.8V לתא 15.2V
המכפלה של המספרים לעיל 15.2*4=60.8 וואט שעה - זה קיבול ההספק של הסוללה!
אם אתה צורך ערך נתון בוואט הרי שחלוקת (וואט*שעה)\וואט יתן ערך בשעות
אתה צורך 300 וואט (לא בוואט אחת :D)
אז באנגלית : 60.8/300=0.2 שעה.
בשעה יש 60 דקות ולכן 0.2 שעה כפול 60 דקות = 12 דקות. (בממוצע !!!)
מה אומר ה"ממוצע" ? .... חצי מצערת ?
תצחק ... צלצלתי לאבא שלי, איש החשמל והאלקט' בבית. אחרי שכמעט התעלף ( איזה מנוע אתה שם שם שאוכל כל כך הרבה חשמל ?!?!? ) ניסה ניסה ... זרק מספרים באויר, התחננתי למספר סופי משהו כמו 20 דקות ( תקווה .. ) בסוף הגענו ל 13 דקות ... אז כן, התשובה היא להזמין עוד 2 סוללות ... 2 הוא מספר החלטי וברור :cool::D
ממוצע זה - המראה במצערת מלאה, טיסה בחצי עד 3/4 מצערת עם עליות וירידות בין 0 למלא (לופים למשל :) פניות הליכה סביב).
אז ממוצע לאורך טיסה שלמה זה שווה ערך לתצרוכת של 300W רציף.
עם 300W תתקשה להמריא
עם 300W תתקשה לנחות
עם 300W תוכל לטוס ישרה ואופקית
12-13 דקות זה הרבה!!וזה אומר שסבבים לנחיתה תתחיל ב9 דקות אחרי המראה....
אגב אני שם לי מונה זמן מצערת המופעל מ30% מצערת ומעלה ומתריע לי כשהגעתי ל70% מהזמן הממוצע שחישבתי.
אגב, אני רואה שהדבקת כבר את קיר האש. חבל שהדבקת במקום שיועד לדלק, היה טוב לו היית מדביקו במקום שמתאים למנוע החשמלי , זה היה מגדיל גם את תא הדלק (סוללות) ונותן לך גמישות בגודל התאים שתוכל לשים.
כמה דקות טיסה?
להלן נתונים של טיסן דומה מאוד:
סיג קאדט סניוריטה EP במשקל 2200 גרם (כולל סוללת ריינו 3 תאים 2150)
עם מנוע כזה
http://www.rcsmart.com.my/webshaper/...roductItem=807
טס עם פרופ עץ 12X8 מהסיני (Turnigy light electric)
בדקתי אותו עם שלושה תאים - קיבלתי קריאה של 400 וואט (צריכת זרם הייתה בסביבות 35 אמפר) לערך במצערת מלאה (על הקרקע)
עם ארבעה תאים - קיבלתי קריאה של 900 וואט - ממש אין צורך - לכן אפילו לא הטסתי אותו עם הסוללה הזו (גם צריכת הזרם הייתה גבוהה יחסית - בסביבות 55 אמפר)
400 וואט במשקל הזה מספיקים להמראה ללא בעיה
טס באויר בחצי מצערת, לא צריך יותר, הטיסן איטי ונוח להפליא
עם הסוללה הקטנה יחסית של 2150 אני יכול לקבל בערך 7 דקות טיסה עם מרווח בטחון יפה (זה מספיק כי בני בן השבע מטיס אותו, ממילא אנחנו יורדים אחרי 5 דקות כי הוא מתחיל לאבד את הריכוז בשלב הזה)
בקיצור אני לא יודע כמה KV המנוע שלך אבל ייתכן בהחלט שיספיקו לו שלושה תאים עם טיסן כזה.
דרך אגב - עדיין לא גילית לנו מה זה... (האם באמת אנפה?)
בהצלחה!
דני
המון תודה על המתמטיקה :)
למה 12 דקות זה הרבה ? אני הייתי רוצה חצי שעה...
לגבי הקיר אש, המלצה שקבלתי ביחד עם התושבת שהזמנתי, יהיה טוב.
אני אקצר את ה"קאול" .. שיש קדימה מהקיר אש לפי הצורך.
הטיסן זה מקס.
דני, אתה עם הילד שהטסתם עם כבל מדריך בשומרת וטייסת המוגים האכזרית בקריות ?
אני הטסתי MAX L2 עם 5 תאים
http://www.youtube.com/watch?v=2LiGJCInKK4
היה לי מקס כנף תחתית (לא ה2) והוא טס נפלא עם מנוע 40 זקן זקן לפי דעתי לא יותר מ400W אולי500 ביום טוב.
אתה בהחלט עם עודף הספק ולכן או שתשים פרופ "עדין יותר" ותקבל זמן טיסה ארוך יותר או שתשאר כך ותטוס על רבע מצערת ותקבל זמן טיסה ארוך יותר, בכל מקרה אין לך בעיה (רק תפתור את עניין מרכז הכובד ורצוי בזמן הבניה)