-
סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
בוקר טוב,
אז אני חוזר מהמסלול אחרי שנה ללא הטסת מסוק ככה מעל 5 דקות :)
למקרה: תוך כדי טיסה מצערת לא מגיבה לאחר מספר שניות הבנתי כי סרוו מצערת תקוע כ 50% מעלה(לרגע חשבתי שאולי העברתי לHOLD מבלי להרגיש) ,
הנחתתי את המסוק ,ללא כל נזק(מלח מים מלח מים)
כמובן שכעת צריך לחכות שהמנוע יכבה ....יש עוד 2ס"מ מפלס במיכל הדלק הראשי ,מה עושים...אולי תגובה טיפשית בדיעבד אבל לא נעים ראות מסוק פצוע ולחכות.
לצינור הדלק אין סיכוי להגיע ,לאחר צפייה במסוק סובל הרמתי בזהירות את מייצב הכיוון האחורי(חלק האחורי של המסוק בהטייה קדימה) עד למצב שבו
המשקולת לא שואבת דלק במיכל ראשי ומכאן החלה שאיבה ממיכל ציפה ושוב הטיית המסוק קדימה בכדי ליצור מצב של "אין דלק" , המסוק כבה (אופפפפפפפפפפפפ).
1.יש למישהו שיטה טובה יותר ,בטיחותית לכיבו המסוק במקרה שכזה?
בבדיקה בשטח סרוו מצערת היתה תקוע וכלל לא הגיב לתנועת המצערת בשלט .
הגעתי הביתה כמובן הכל תקין אולם הבחנתי כי בזמן שאני מעלה מצערת מעלה אני יכול להחזיר את הסרוו באופן ידיני לאחור אולם זה יחזור למקומו עלפי מצב
המצערת אולם הפוך ישנה התנגדות לשל הסרוו האם הדבר מעיד על סימן לתקלה ,בעיה בסרוו?
1.אין מדובר בבעיה מכאנית.
תודה.
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
בדקת האם הייתה לך נעילה גיאומטרית?
עם איזה מסוק זה קרה?
אין מה לעשות במצב כזה, הטיית המסוק זה אקט לא בטיחותי, עדיף שיסבול המסוק ולא אתה...
באיזה סרוו מנוע אתה משתמש וכמה מתח הוא מוזן?
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
אני הייתי ממשיך להטיס, טיפה יותר גבוה כך שאם יהיה קאט לא צפוי יהיה מרווח ביטחון לנחיתה.
לא חושב שזה בריא להעמיד מסוק עם חצי מצערת פתוחה על הרצפה יותר מדי זמן.
-
Re: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
אין ספק שהמעשה היה לא בטיחותי אבל אני מאמין שכל עוד יש מה לעשות בזהירות ,מעט אנשים היו מסתכלים על המסוק במצבו עד שיגמר הדלק.
ריחוף עשוי להיות פתרון טוב אולם לא רציתי לקחת סיכון בריחוף מבלי להיות בטוח מה התקלה העדפתי להיות על הקרקע ,העניין היה בקרקע כ 1-2 דקות.
הסרוו הוא 9253 מקבל 5 V דרך רגולטור .
אמיר מסכים איתך המעשה היה מסוכן אבל אם נחשוב על זה אין מצב שהלהבים נוגעות בי הרי הם לא מגיעים באורכם עד למייצב זנב(טירקס 700).
יש לכם מענה למה שציינתי :
"הבחנתי כי בזמן שאני מעלה מצערת מעלה אני יכול להחזיר את הסרוו באופן ידיני לאחור אולם זה יחזור למקומו עלפי מצב
המצערת אולם הפוך ישנה התנגדות לשל הסרוו האם הדבר מעיד על סימן לתקלה ,בעיה בסרוו?"
תודה לשניכם.
(אמיר קיבלת את מה שהזמנת מEBAY?)
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
יש סיכוי שהגוברנר נתקע במצב מסוים?תנסה לבודד אותו ותפעיל את העסק בלעדיו.
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
אהלן אלון
בעיה שיצא לי לראות לא מעט האמת, סרוו המנוע שלך פשוט נדפק ותצטרך להחליפו בחדש, זה קורה אחת לכמה זמן עם סרוואים שעובדים עם גוברנור אפילו עם סרוואים מאוד מוכרים וטובים ראיתי את התופעה הזו, לי אישית על שני המסוקים שלי יש סרוו 8717 של גי אר כבר המון המון זמן ועדיין לא נגרם להם כל נזק.
קנה סרוו טוב ואני מאמיןשלא תיתקל שוב בבעיה.
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
הבוררר
אהלן אלון
בעיה שיצא לי לראות לא מעט האמת, סרוו המנוע שלך פשוט נדפק ותצטרך להחליפו בחדש, זה קורה אחת לכמה זמן עם סרוואים שעובדים עם גוברנור אפילו עם סרוואים מאוד מוכרים וטובים ראיתי את התופעה הזו, לי אישית על שני המסוקים שלי יש סרוו 8717 של גי אר כבר המון המון זמן ועדיין לא נגרם להם כל נזק.
קנה סרוו טוב ואני מאמיןשלא תיתקל שוב בבעיה.
למה שגוברנור יהיה הסיבה לבלאי המואץ של הסרוו?
סרוו מצערת צריך להיות סרוו מהיר, הטורק פחות חשוב למטרה הזו.
בגלל הצורך במהירות מומלץ דווקא לשים סרוו שיעודו המקורי הוא כסרוו זנב.
לא נראה לי שסרוו זנב המשמש כסרוו מצערת יעבוד קשה יותר כסרוו מצערת מאשר היה עובד כסרוו זנב.
סיבות שאני חושב עליהן שעלולות לקצר את חייו של הסרוו הן:
1. נעילה גאומטרית של הקרבורטור תוך כדי תנועה על צירו - נכנס אבק למכלול הקרבורטור ועם השמן הוא עלול שלא לנוע חופשי ולאמץ את הסרוו- נתק את הסרוו מהמנוע ובדוק את חופש התנועה של הקרבורטור.
2. גאומטריה לא נכונה בהתקנה (זרוע הסרוו לא נעה במקביל לזרוע המצערת).
3. END POINT's של הסרוו לא מוגדרים נכון ביחס לתנועת המצערת מה שגורם למאמץ מיכני בזמן עבודת הגוברנור (יש לבדוק בנקודות 0 ו 100 % תנועה שאין מאמץ על הסרוו).
4. שמן שמגיע לסרוו מאיזור המנוע (בעבר היה גורם מס' אחת לבלאי מואץ של סרוו זנב שהיה ממוקם על הבום במסוקי ניטרו).
5. מתח עבודה החורג מהמלצת היצרן
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
סרוו המצערת צריך להיות חזק יותר מסרוו זנב נקודה, בגלל הקרבה למנוע והאגזוז ברוב המסוקים הוא מקבל רעידות, רעשים ולכלוך יתר על המידה. בשילוב המהירות בו הוא מופעל בגלל הגוברנר קיים בלאי שהסרוו הנ"ל לא תמיד מצליח לעמוד בו.
לי בעברי היו מספר תקלות עם סרוואים כאלה, אך כיום עם סרוואים של JR (לא חייבים יקרים כמו 8717) לא קרה לי.
בכל מקרה תחליף סרוו והכל יסתדר, שיהיה בהצלחה!
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Chen Zarfati
סרוו המצערת צריך להיות חזק יותר מסרוו זנב נקודה, בגלל הקרבה למנוע והאגזוז ברוב המסוקים הוא מקבל רעידות, רעשים ולכלוך יתר על המידה. בשילוב המהירות בו הוא מופעל בגלל הגוברנר קיים בלאי שהסרוו הנ"ל לא תמיד מצליח לעמוד בו.
לי בעברי היו מספר תקלות עם סרוואים כאלה, אך כיום עם סרוואים של JR (לא חייבים יקרים כמו 8717) לא קרה לי.
בכל מקרה תחליף סרוו והכל יסתדר, שיהיה בהצלחה!
חן
לכלוך אני מבין.
רעשים ורעידות? , אם מכלול הקרבורטור תקין מדוע שיהיו רעידות מעבר למה שכל מכלול שמורכב על המסוק מרגיש?
המנוע מחובר ישירות לגוף ללא משכחים אז אלו רעידות? אלו רעשים?
ומבחינת כוח, הטורק בזנב חזק יותר מאשר בקרבורטור אז מדוע?
-
Re: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
חברים תודה לכולם.
האם מה שתארתי לגבי הסרוו מאמת כי הוא הבעיה ולא רכיב אחר ?
"הבחנתי כי בזמן שאני מעלה מצערת מעלה אני יכול להחזיר את הסרוו באופן ידיני לאחור אולם זה יחזור למקומו עלפי מצב
המצערת אולם הפוך ישנה התנגדות לשל הסרוו האם הדבר מעיד על סימן לתקלה ,בעיה בסרוו?"
האם יש המלצה לסרוו ולא מהיקרים במיוחד,תודה.
אלון.
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
כמו שחן המצליץ לך, קרה לי בעברי הרחוק עם סרוו 9254 על המצערת.
אצלי הקרבורטור גרם לנעילה....
סרוו בעל טורק חזק יותר היה מצליח להתמודד עם זה ולכן כמו דעתו של חן אני ממליץ לך להחליף סרוו מנוע לסרוו חזק יותר.
ציקי גם נתן לך הרבה חומר למחשבה (כל הכבוד לך היה לוקח לי המון זמן להגיע לכל האופציות האלה.)
הכל שווה בדיקה.
אגב... עדיין לא קיבלתי את החבילה :( וזה ממש ממש ממש ממש ממש מעקב לי את הכיוונים של המסוק!
אבל כל עקבה לטובה...
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
AMIR
כמו שחן המצליץ לך, קרה לי בעברי הרחוק עם סרוו 9254 על המצערת.
אצלי הקרבורטור גרם לנעילה....
סרוו בעל טורק חזק יותר היה מצליח להתמודד עם זה ולכן כמו דעתו של חן אני ממליץ לך להחליף סרוו מנוע לסרוו חזק יותר.
ציקי גם נתן לך הרבה חומר למחשבה (כל הכבוד לך היה לוקח לי המון זמן להגיע לכל האופציות האלה.)
הכל שווה בדיקה.
אגב... עדיין לא קיבלתי את החבילה :( וזה ממש ממש ממש ממש ממש מעקב לי את הכיוונים של המסוק!
אבל כל עקבה לטובה...
מישהו יכול להסביר לי על איזה טורק אתם מדברים בסרוו מצערת?
אמיר, אתה מתאר תקלה בקרבורטור שגרמה נזק לסרוו ולא בעיה כתוצאה משימוש בסרוו לא מתאים, קרבורטור תקין זז חלק וללא התנגדות, קרבורטור תקוע הוא קרבורטור תקוע, הפתרון הוא לא לשים סרוו חזק יותר אלא לדאוג ולבדוק שהקרבורטור תמיד ינוע חלק..
סרוו מצערת צריך להיות מהיר וזהו, הטורק שם הוא אפסי כשמכלול הקרבורטור תקין, הרעידות שהוא חווה שוות למה שהסרוואים האחרים חווים על המסוק וזהו, אין כאן שום שוני מיוחד.
לא צריכה להיות שום בעיה בשימוש בסרוו זנב למעט לכלוך וגם זה תלוי בסוג המסוק ולא מהווה הגבלה לעניין סרוו הזנב (בכל מסוק המיקום של סרוו המצערת שונה).
ולשאלתך אלון, הסרוו הלך, הוא אמור לשמור מצב בזמן עבודה ולא לאפשר לך להניע אותו חופשי עם היד.
9254 עושה יופי של עבודה ויש גם זולים יותר שיעשו בדיוק את אותה עבודה ובאותה אמינות.
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציקי, כשנתקע לך לכלוך בקרבורטור עם הצטברות של שמן זה יכול לתקוע את מהלך התנוע של הקרבורטור.
זה קורה ועל זה אנחנו מסכימים נכון?
אתה לא שם את האצבע במקום המתאים, לא מדובר במהלך קשה של הקרבורטור שידפוק את הסרוו אלא לשחרר את מהלך התנועה
כאשר יש בעייה במהלך התנועה במהלך הקרבורטור....
זה בגדר המלצה להתקין סרוו בעל טורק חזק יותר.
אם איזה סרוו אתה עובד על המצערת ב 700 שלך?
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
AMIR
ציקי, כשנתקע לך לכלוך בקרבורטור עם הצטברות של שמן זה יכול לתקוע את מהלך התנוע של הקרבורטור.
זה קורה ועל זה אנחנו מסכימים נכון?
אתה לא שם את האצבע במקום המתאים, לא מדובר במהלך קשה של הקרבורטור שידפוק את הסרוו אלא לשחרר את מהלך התנועה
כאשר יש בעייה במהלך התנועה במהלך הקרבורטור....
זה בגדר המלצה להתקין סרוו בעל טורק חזק יותר.
אם איזה סרוו אתה עובד על המצערת ב 700 שלך?
אם זו המלצה אז היא לא נכונה
לא מתגברים על בעיה במכלול באמצעות תוספת טורק, פותרים את הבעיה (במידה ויש בכלל) ע"י ניקוי ותחזוקה מונעת.
אני עובד עם 9254 על ה 700 כ 120 טיסות עם גברנור והכל רץ לפי הספר (טפו טפו).
רועי בזמנו הרכיב את אותו סרוו גם על ה 700 שלו וכזכור לי מעולם לא חווה תקלה שכזו.
הכל עניין של כיוון מיכני נכון, הזנה במתח נכון בדיקה ותחזוקה של המסוק מפעם לפעם, אין כאן שום קשר לטורק, הוא פשוט לא קיים במצערת תקינה.
-
Re: תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ziki
מישהו יכול להסביר לי על איזה טורק אתם מדברים בסרוו מצערת?
אמיר, אתה מתאר תקלה בקרבורטור שגרמה נזק לסרוו ולא בעיה כתוצאה משימוש בסרוו לא מתאים, קרבורטור תקין זז חלק וללא התנגדות, קרבורטור תקוע הוא קרבורטור תקוע, הפתרון הוא לא לשים סרוו חזק יותר אלא לדאוג ולבדוק שהקרבורטור תמיד ינוע חלק..
סרוו מצערת צריך להיות מהיר וזהו, הטורק שם הוא אפסי כשמכלול הקרבורטור תקין, הרעידות שהוא חווה שוות למה שהסרוואים האחרים חווים על המסוק וזהו, אין כאן שום שוני מיוחד.
לא צריכה להיות שום בעיה בשימוש בסרוו זנב למעט לכלוך וגם זה תלוי בסוג המסוק ולא מהווה הגבלה לעניין סרוו הזנב (בכל מסוק המיקום של סרוו המצערת שונה).
ולשאלתך אלון, הסרוו הלך, הוא אמור לשמור מצב בזמן עבודה ולא לאפשר לך להניע אותו חופשי עם היד.
9254 עושה יופי של עבודה ויש גם זולים יותר שיעשו בדיוק את אותה עבודה ובאותה אמינות.
איזה?
-
תגובה: Re: תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אליקופטר
איזה?
יש ל SAVOX מספר דגמים זולים יותר ויש גם לחברות אחרות לא זכור לי דגם ספציפי..
קח את נתוני המהירות של ה 9254 ופשוט תתאים לך סרוו מחברה אחרת עם אותם ביצועי מהירות, התוצאה תהיה אותה תוצאה וטובה מספיק.
תקפיד ללכת על חברה מוכרת כדי שתשתמש במוצר אמין.
זה כל מה שצריך
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציקי! תנשום שניה!
שוב, מניסיון, לא אחד ולא שני סרוואים כאלה נהרסו לי כאשר שמתי אותם על המנוע (בעבר באזור שנת 2005 כשעוד הייתי מטיס עם פוטאבה). זה לא קרה בטווח הקצר אלא לאחר שימוש לא קטן. הגענו למסקנה שהסרוואים של הזנב של פוטאבה רגישים יותר ולכן מיועדים אך ורק לזנב למרות מהירותם שכביכול אנו זקוקים לה בשביל תפקוד טוב של גוברנר (מה שלא נכון לכל סוגי הגוברנרים לrevmax אין זה משנה אם הסרוו הוא דיגיטלי או אנלוגי).
וכמובן שיש רעידות ורעשים המשפיעים על הסרוו יותר משאר המסוק, תמיד אזור המנוע הוא אזור בעל ויברציות גבוהות יותר ולכן סרוואים עדינים יותר לא מתאימים. אני יכול להעיד שאני משתמש בסרוו זנב של JR על המצערת ללא שם בעיה כבר המון זמן, אז כנראה שבאמת הטורק הוא לא הקובע אלא הגג"שים, פוטנציומטר או מנוע הסרוו.
לסיכום ההמצלצה שלי היא לקחת סרוו טיפה איטי יותר 0.1 במקום 0.06 וחזק יותר, באזור ה8 קילו זה מעל ומעבר.
בהצלחה
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
חברים סליחה שאני "נחרץ" (בלשון המעטה) בדעתי, אך מנסיון של כבר למעלה מכמה כבר אני לא יודע להגיד(ובאמת שהיו הרבה)סרוואים שעובדים עם גוברנור על מצערת נהרסים בלי סוף אפילו הטובים ביותר של פוטאבא, זה נובע מפולסים חזקים של הגוברנור- שהוא שולח לסרוו על מנת לשמר את סל"ד הראש, ולמי שלא יודע זה הרבה יותר קשה מלשמור על זנב ישר.
ציקי מנסיון אני יכול לומר לך שכל אחד אשר יעיז לשים סרוו שהוא לא דיגיטאליולא מספיק מהיר (דהיינו סרוו זנב כלשהוא)תוך פחות מ10 טיסות שורף את הסרוו לחלוטין!
דבר נוסף, זה גם מאוד תלוי ברמת ההטסה או מדד שימוש בסטיק המצערת- ככל שהוא יהיה גבוה יותר כך הסיכוי לשריפת הסרוו גדל!
לילה טוב לכולכם חברים.
:)
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
נהיה פה סלטטטטטט סרוואים :D.....
זה נהיה כמו שיח של חרשים, כל אחד נשאר בדעתו.... האמת שזה קצת מצחיק...
1. חן טוען שיש לשים סרוו קצת פחות מהיר ובעל טורק גבוהה יותר כדי שלא יילך הסרוו.
2. ישראל טוען שיילך הסרוו או שהלך הסרוו עקב עבודת הגוברנר.
3. אני טוען שיש לשים סרוו מצערת עם טורק יותר גבוהה כדי שבמקרה כמו שקרה לאלון יכול להיות שדווקא הטורק
הגבוהה היה "משחרר" את הנעילה! כמובן אם הנעילה היא לא גיאומטרית ( הנגרמות עקב נקודות קצה לא מכוונות, ועוד כמה סיבות שציקי כתב למעלה..)
ציקי, אני מקווה שעשיתי לך קצת סדר בכל טיעון.
יאללה אני נוסע לאילת, שבוע טוב לכוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ווווווווולם!
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
מצטער חברים, לא עשיתם לי סדר בכלום, אין ספק שיש לכולכם המון ניסיון אבל כשל צריך להשען על סיבה טכנית הגיונית:
חן
על אילו רעידות ורעשים אתה מדבר?
המנוע מחובר לגוף ישירות עם ברגים, כל הסרוואים המורכבים על אותו פריים חווים את אותם ויברציות, הסרוו היחיד שיכול לחוות יותר ויברציות הוא סרוו הזנב אם הוא מותקן על הבום (בגלל המרחק ממקור הרעידות ומסיבות אחרות וידועות שאין טעם לפרט כאן) אז על אילו רעידות מיוחדות מדובר?
על אלו רעשים מדובר? אם מדובר על רעש חשמלי הרי שכל החיווט עובר פחות או יותר באותו מרחק מהמנוע.
בנוסף בסופו של דבר אתה טוען שאתה עובד עם סרוו זנב על המצערת אז בכלל בלבלת אותי :confused:
אני שואל כי אני באמת שלא מבין את ההיגיון שמאחורי ההסבר.
ישראל
על איזה פולסים חזקים אתה מדבר?, עם כל הכבוד יש פרוטוקול תקשורת אחיד של העברת נתונים בין המקלט לסרוו ואם הסרוו יודע לקבל אותו הוא עובד, אם לא הוא לא עובד, הפרוטוקול לא זה דופק את הסרוו או דורש סרוו חזק.
בנוסף, טווח התנועה של הסרוו כסרוו מצערת הוא קטן מאד בזמן השימוש בגברנור, גם אם מדובר בשינויים מהירים הם בטווח תנועה קטן וללא עומס (הטורק במצערת תקינה הוא אפסי)
אם היתה ההגבלה של שימוש בסרוו מסויים שאתה מעיד עליה הרי שהיא היתה מוזכרת בהוראות השימוש של הגברנור ואני לא מכיר כזו.
מה גם שבפורומים השונים בחו"ל מאד מקובל להשתמש בסרוו זנב כסרוו מצערת גם כיום, אז רק אצלנו הבעיה קיימת?
ההסבר לא משכנע, סרוו הזנב עובד קשה יותר על הזנב מאשר על המצערת.
אמיר
לא פותרים בעיות של חופש תנועה במכלול ע"י הוספת טורק, פותרים זאת ע"י שחרור המכלול בניקוי ותחזוקה בלבד.
גם בעיה של END POINTS פותרים מראש ע"י בדיקה ויזואלית והקשבה לעבודת הסרוו שהוא לא מתאמץ בשום מצב ולא ע"י הוספת טורק.
אני מאד מעריך את הניסיון הרב שיש לכם בתחום אבל האם כנשרף לכם סרוו מצערת כמו שאתם מעידים בעבר עצרתם ושאלתם את עצמכם האם המסוק עבר ריסוק בעבר עם הסרוו שעליו?, האם כולו היה מטונף משמן? (זו הסיבה היחידה שאני מסוגל להבין כגורם לבלאי מואץ בסטאפ תקין) , האם מנגנון הקרבורטור עבד חלק וכמו שצריך?, באיזה מתח הזנתם את הסרוו?
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
צייקי אין חכם כבעל ניסיון !!!!
אבל חייב לציין שלפני חודש בערך ישראל יתקין לי גוברנור במסוק 600 ואיך שהבחור סיים את העבודה הוא אמר יש מצב שהסרוו ישרף וזה רק עניין של זמן..
בטיסה הראשונה שעליתי באוויר ובצעתי טיסה הפוכה למספר שניות, נתקע לי הסרוו!!!!!!!!
אז............
מה מקור הבעיה אני בטוח לא יודע להסביר ( מזכיר את הסיפור של הקופים והסולם ,מכיר?).
אבל מאז שהחלפתי לסרוו FUTABA 9254 אין בעיות !!!!
שבוע טוב לכולם !!!
אטקין ש
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אטקין ש
צייקי אין חכם כבעל ניסיון !!!!
אבל חייב לציין שלפני חודש בערך ישראל יתקין לי גוברנור במסוק 600 ואיך שהבחור סיים את העבודה הוא אמר יש מצב שהסרוו ישרף וזה רק עניין של זמן..
בטיסה הראשונה שעליתי באוויר ובצעתי טיסה הפוכה למספר שניות, נתקע לי הסרוו!!!!!!!!
אז............
מה מקור הבעיה אני בטוח לא יודע להסביר ( מזכיר את הסיפור של הקופים והסולם ,מכיר?).
אבל מאז שהחלפתי לסרוו FUTABA 9254 אין בעיות !!!!
שבוע טוב לכולם !!!
אטקין ש
שרון
אני לא מבין את הקשר בין המקרה לנושא השירשור אם אתה לא יודע להסביר מה היתה הבעיה שגרמה לתקלה.
נקודה מעניינת למחשבה, סרוו המצערת ב 600 יושב קרוב מאד למנוע לעומת המיקום על ה 700, בהחלט יתכן והוא חשוף הרבה יותר לשמן ולכלוך באיזור הזה אבל זו השערה בלבד.
בכל מקרה 9254 סרוו מצויין, גם אני עובד איתו ומאד מרוצה.
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
סלח לי ציקי (קח הכל ברוח חיובית) אבל אתה טועה ואם תבדוק בפורומים בחול תגלה אחרת, דבר אחד אני מבטיח לך זה לא בלאי שנגרם משמן או דלק , נטו מכך שהגוברנור הוא הגורם לשריפת הסרוו במיוחד בשימוש מוגבר (טיסות 3D אגרסיביות).
אגב גם 9254 הוא סרוו שלמרות הכל עם היותו סרוו זנב בהגדרתו עם הזמן גם הוא נשרף-נתקלתי בממש לא מעט מקרים(אטקין גם אחרי שנשרף הסרוו הראשון וביצעתי לך את ההחלפה הזהרתי אותך גם מהסרוו הזה).
חברים הכל באהבה!!
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציקי לא לוקח כלום בצורה חיובית, הוא ערס מקלדת. הוא רק מחכה למעידות כאלה ישראל.
-
תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Chen Zarfati
ציקי לא לוקח כלום בצורה חיובית, הוא ערס מקלדת. הוא רק מחכה למעידות כאלה ישראל.
לא יפה :(
אני באמת שלא מבין את הסיבות שציינתם, זה פשוט לא הגיוני.
מה, יש כל כך מעט אנשים שמשתמשים בגברנור שאין עוד דעות בנושא הזה כאן בפורום?
אני מתחיל לקבל את התחושה שאנשים פוחדים להגיב כשאתם נותנים תשובות, בכל אופן אותי לא שכנעתם :p