-
5 קבצים מצורפים
הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
מציג לפניכם את הקוואד החדש שלי. ה-Board נקרא FH-X46 (אתר 1) או בשמו השני AQ50D (אתר 2).מדובר על לוח plug & play אמיתי, אין כלל אפשרות חיבור למחשב. על גבי הלוח ניתן לבחור את הקונפיגורציה - קוואד או הקסקופטר, את תדירות הבקר (מאפשר עבודה איכותית עם כל בקר מהירות מכל סוג וגודל) וקיים פוטנציומטר אחד לכיוון רגישות ה- Auto level. זהו.
הגדולה של הלוח היא הייצוב העצמי שלו, מרגע עזיבת הסטיקים הרחפן מאזן את עצמו תוך שבריר שניה ולמעשה מהווה רשת בטחון אמיתית שעובדת מעולה כפי שניתן לראות בסרטון.
מאידך, אין ללוח הנ"ל אפשרות לטיסה לא מיוצבת, זאת אומרת אינו מתאים כלל לארובאטיקה אך מתאים פיקס לצילום אווירי ו-FPV.
הפריים הוא של GAUI עם תוספות מקוריות של החברה כך שהפך ל-470 מ"מ מרחק בין המנועים. מנועים ובקרים מ-himodel.com שעד כה עושים את עבודתם מעולה.
תענוג להטיס אותו וקשה מאוד מאוד לרסק, גם באיבוד אוריינטציה לחלוטין בזוית לא הגיונית, פשוט עוזבים את הסטיקים והקוואד מתייצב באותו רגע. לחובבי האלקטרוניקה וההתעסקות עם ההגדרות וכיולים, ממש לא מומלץ. לכל השאר, מומלץ בחום.
מצורפים סרטונים (לא שלי) שמראים את יכולותיו, שימו לב לזריקת הדיסקוס והייצוב העצמי ברגע שהמנוע מופעל...
http://www.vimeo.com/24434509
http://www.vimeo.com/24432067
http://www.vimeo.com/25143393
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
מגיע לחנוך אותו בשטח היום...?
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
יפה ..אהבתי
הQUAD שלי גם מGAUI - עם 50 CM בין המנועים מסגרת אלומיניום
טס היטב
מה היתרון של פרופים משולשים על המנועים?
מהיכן הקטע הזה-- הכוונה האם בדקת את הנושא ? על מה זה משפיע? יתרונות? חסרונות?
צריכת זרם \ זמן אויר \ רעידות במנועים ..על מה ולמה..ואני רציני בנושא
כך שיש מצב שאחליף גם על שלי .......רק מה השיקולים?
היו הרבה דיונים על זה בפורומים שונים והנושא עדיין לא סגור
TX GUY
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
עודד..דבר נוסף ידידי
אני רואה אצלך אפשרות לנקודת שבר בגלל אורך הצירים המיותר עד לפרופים!!
עדיף שתקצר את צירי המנועים בצורה יפה ובצורה טובה
תשפצר מעט שטח ישר על אחד מצידי הציר כך שבורג האלן יתפס יפה על שטח ישר
זה הרבה יותר בטוח וגם יראה יותר טוב
ועוד דבר - כאחד שיש לו מעט נסיון בתחום
אין פעם שלפני טיסה שאני לא בודק חופש בפרופים על הציר ..חופש בברגי הידוק מנועים ועוד
כל פעם כמעט יש משהו משוחרר מעט או יותר
QUAD זה ממש ממש לא כמו טיסן
דברים כל הזמן לאט משתחררים וחובה חובה!!לבדוק ולעבור לפני כל טיסה
שום מערכת ושום דבר לא יציל את הQUAD שלך במקרה שמנוע ישתחרר או פרופ ישתחרר מעט
ואז תגיע עם "שקית ניילון לאסוף..."
וכל זה..מתוך נסיון שלי..כך שתפנים ותבצע והכל יהיה בסדר
בכייף ותהנה ממנו
GUY
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
תודה על הטיפים! רואים שאתה חי את הנושא.
פרופים עם 3 להבים טובים בעיקר לשני דברים באופן כללי - טיסני גלגלים שאין רווח גדול עד הקרקע ומראה סקיילי. פרט לכך הם לא עדיפים. משום מה החלטתי לנסות אותם משום שמגיעים בכל המידות (כולל counter rotating) וקראתי ביקורות טובות. בינתיים, עושים את העבודה היטב - שקטים, לא צורכים המון זרם והמרחק בין פרופ לפרופ מעט גדול יותר מאשר בפרופים 2 להבים 10X4. לא יכול להמליץ מעבר לכך שאצלי הם עובדים טוב.
ה-adaptors של הפרופים יושבים בלחץ על ציר המנוע ולא עם ברגי אלן ולכן אין צורך לשייף. מסכים שניתן היה לקצר את צירי המנוע אך נראה לי שבינתיים אשאיר כך משום שאין כלל רעידות והעסק עובד. מבטיח לבדוק ברגים וכל חלק שעלול להשתחרר, הפחדת אותי...:)
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
האמן לי..כל זה מנסיון
בדיקה לפני טיסה- ובדיקה מקיפה- זה חובה
הלואי שיהיו לך ילדים כמה פעמים שלפני טיסה מצאתי בורג מעט חופשי ..מחבר חופשי מעט
הדברים הללו רוטטים באויר ורועדים
וכל דבר שאינו מודבק או סופר מחוזק- משתחרר
אני בדרך כלל מברך על זה שאני בודק לפני כל טיסה
5 דקות של בדיקות ולעבור עם מברג קטן - למצוא חופש בברגים
תחסוך המון עוגמת נפש ובאסה.
***איזון פרופים בצורה טובה- לא לחפף- הינו דבר קריטי ממש בקוואד
זאת גם מנסיונם של רבים בפורום RCG
GUY
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
גיא אני לא יודע מה מיוחד בשלדה הזו אבל אם היא דורשת חיזוק ברגים והיא לא מקנא לך ביטחון זרוק אותה לפח זה התעסקות בחרא!
כל היתרון של הרחפן הוא שמבוסס אלקטרוניקה ולא מכניקה ביחס למסוק!
קח 4 מוטות אלומיניום יש המון אתרים שמוכרים פריים זול סגור הכל עם לוקטייט וזהו
הרחפן שלי עבר אבל מזה עבר פשוט המון!!
ולא נגעי בברגים פעם אחת בדקתי וזהו!
כנל לגבי מנועים והצירים שלהם
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
תודה
כל הבעייה היא להוסיף לוקטייט ואז אני מאמין שזה יסתדר
זו נראית כל הבעייה בשתי מילים
כך שהערב הכל כבר יסתדר
חוץ מזה הפכנו עוד דף בקורות חיים \גיל ... כשהבת הגדולה התגייסה השבוע והיום לפני תחילת טירונות- חזרה הביתה על מדים
קיבלתי פלאשבק חזרה אחורה 30 שנה ..מממממ אנחנו מזדקנים והם גדלים
נו..ככה זה בחיים
שבת שלום
GUY
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Guyazulay@
גיא אני לא יודע מה מיוחד בשלדה הזו אבל אם היא דורשת חיזוק ברגים והיא לא מקנא לך ביטחון זרוק אותה לפח זה התעסקות בחרא!
כל היתרון של הרחפן הוא שמבוסס אלקטרוניקה ולא מכניקה ביחס למסוק!
קח 4 מוטות אלומיניום יש המון אתרים שמוכרים פריים זול סגור הכל עם לוקטייט וזהו
הרחפן שלי עבר אבל מזה עבר פשוט המון!!
ולא נגעי בברגים פעם אחת בדקתי וזהו!
כנל לגבי מנועים והצירים שלהם
+1
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guyrud
חוץ מזה הפכנו עוד דף בקורות חיים \גיל ... כשהבת הגדולה התגייסה השבוע והיום לפני תחילת טירונות- חזרה הביתה על מדים
קיבלתי פלאשבק חזרה אחורה 30 שנה ..מממממ אנחנו מזדקנים והם גדלים
נו..ככה זה בחיים
שבת שלום
GUY
שיהיה המון מזל, גם לזה מתרגלים, אצלי עוד כמה חודשים זה יהיה השני
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
תתחדש עודד.. הבחור בסרטונים אמיץ\טיפש מאוד... לדחוף ככה רגל של רחפן כשהוא מרפף בגובה פנים... ייייאיייקס!:eek:
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
עודד אשמח אם תוכל לשתף קצת חווד מההטסה:
לגבי הבורד , איך הוא מתפקד? האם ניתן ל"עזוב סטיקים" ולצפות שהכלי ישר במקומו? איך הוא מתנהג ברוח סבירה?
-איתי.
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
הי איתי,
יש לי כבר די הרבה נסיון עם הלוח הנ"ל.
ה-Auto Level שלו פנטסטי אך זה לא Position Hold (אין לו GPS) ולכן נסחף ברוח יופי. צריך להתרגל לקיזוזים שלו שעלולים להשתנות מטיסה לטיסה (בעיה ידועה שדנו בה רבות ב-RCgroups), אצלי בדר"כ אין צורך לשנות קיזוזים.
פונקציית האיזון האוטומאטי יכולה להציל מריסוקים, פשוט לעזוב את הסטיקים והקוואד מתייצב בשבריר שניה אך כמובן נסחף עם הרוח.
לוח מצויין ל-FPV (אדווח בקרוב).
קצת קשה להשיג אותו כעת הבנתי (לא במלאי).
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
לפי מייל שקבלתי מהחברה שבוע הבא יהיה במלאי
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
עודד מזור
הי איתי,
יש לי כבר די הרבה נסיון עם הלוח הנ"ל.
ה-Auto Level שלו פנטסטי אך זה לא Position Hold (אין לו GPS) ולכן נסחף ברוח יופי. צריך להתרגל לקיזוזים שלו שעלולים להשתנות מטיסה לטיסה (בעיה ידועה שדנו בה רבות ב-RCgroups), אצלי בדר"כ אין צורך לשנות קיזוזים.
פונקציית האיזון האוטומאטי יכולה להציל מריסוקים, פשוט לעזוב את הסטיקים והקוואד מתייצב בשבריר שניה אך כמובן נסחף עם הרוח.
לוח מצויין ל-FPV (אדווח בקרוב).
קצת קשה להשיג אותו כעת הבנתי (לא במלאי).
תודה עך התגובה ,
אשמח באמת לאיזה סרטון שמציג את מה שאתה מתאר..
ואפילו מעבר - איפה אתה מטיס? אולי אקפוץ להתרשמות בלייב:o
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
טוב הבורד הזה מדהים ביכולותיו
רק קצת סבלנות והוא טס חלום ומייצב את הכלי בשניות בשיא הרוחות היום
תודה מיוחדת לעודד מזור
שעזר לי לעבור קטעים מעצבנים
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
יש סרטון?:eek:
יפה שהצלחתם להתגבר על כל הבעיות שעלו(עליהם כתבת בRCG).
גם אצלך קיימת התופעה של שינוי חוזר בקיזוזים? - נראה לי קצת מעצבן , לא?
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
אני יעדכן פרטים נוספים לאחר הטיסות של מחר שהם יהיו בתנאים שונים
וגם ב rcg. בפוסט המרכזי
היה המון משחק גם עם מרכז כובד
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
הי עודד, אתה תמיד מחדש - ממש כייף.
האמת שרכשיתי את הבורד הנ"ל ממש כשיצא (זה כזה הרגל אצלי) ורק עכשיו בעקבות הפוסט שלך החלטתי לבדוק אותו.
האמת, נפלה לי הלסת, לא כיילתי כלום (כמו שכתבת) פוטנציומטר על האמצע וזהו - טס בייציבות שלא ראיתי בשום כרטיס עד עכשיו (חוץ ממיקרוקופטר שעולה פי 8).
אני לא רגיל לא לקרוע את התחת על האינטגרציה.
תמונות בקרוב.
איציק
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
הנה קלוזאפ אחד שאני תפסתי איתו
קובץ מצורף 53369
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איציק רונן
הי עודד, אתה תמיד מחדש - ממש כייף.
האמת שרכשיתי את הבורד הנ"ל ממש כשיצא (זה כזה הרגל אצלי) ורק עכשיו בעקבות הפוסט שלך החלטתי לבדוק אותו.
האמת, נפלה לי הלסת, לא כיילתי כלום (כמו שכתבת) פוטנציומטר על האמצע וזהו - טס בייציבות שלא ראיתי בשום כרטיס עד עכשיו (חוץ ממיקרוקופטר שעולה פי 8).
אני לא רגיל לא לקרוע את התחת על האינטגרציה.
תמונות בקרוב.
איציק
ואמרת שלהחריש רחפנים זה קשה...
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
חבל שאין לו הרחבות ל NAVI SYSTEM ו AP
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
מסכים עם כל מה שנכתב, לוח שקשה לפשל איתו ובעל יכולת ייצוב מעוררת התפעלות. יש לי גם לוח של open pilot coptercontrol, ואני בכלל לא בטוח שיש טעם לנסות כל עוד ה fhx46 עושה את עבודתו כל כך טוב.
בכל מקרה, ניסיתי היום לראשונה fpv מהקוואד הנ״ל והתוצאות היו מצויינות. אפשר לקרוא על כך כולל סרטון בפורום ה fpv
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
MDreamer
ואמרת שלהחריש רחפנים זה קשה...
אתה ממש לא מקשיב, אמרתי לך:
יש רחפנים שעושים עבודה מצויינת ולא שומעים אותם ממטר, גם בפול גז!
ויש את הדגם ששומעים מקילומטר כשאפילו עוד לא הפעילו מנועים....!
אגב, יצא לי סוף בדרך;)
-
תגובה: הקוואד החדש שלי - FH-X46 / aq50d
יאללה:o תמונות ושרשרו בניה