-
קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומרת??
קיבלתי את הסוללות ל600 שלי והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומרת??
עד היום היתי עובד עם סוללות זולות אז לא יחסתי חשיבות לדבר..
לא מיזמן קראתי בפורום שמומלץ ..אלו כבר לא סוללות ב50 שח*
השאלה שלי אך עושים את זה והאם זה באמת נחוץ??
תודה מראש
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
אל תשאל אם זה נחוץ, זה כל כך פשוט שאין בכלל טעם לבדוק אם כדאי או לא:
תטיס 2 דקות ותטעין
אחרי זה תטיס 3 דקות ותטעין
ככה תעלה דקה בכל פעם, עד שתגיע לזמן הרצוי.
או לחילופין תטיס 5 טיסות בנות 3 דקות עם טעינה מלאה בין טיסה לטיסה
הכוונה היא לטיסות ריחוף בלבד, עם עומס מינימלי על המנוע והסוללה
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
אני אחדד את ההבנה שלי,
המלצות יצרנים שונים בעיקר במותגים אומרות שב- 10 מחזורים הראשונים של כל סוללה צריך להעלות את הצריכה בצורה מדורגת לדוגמא: 5 מחזורים ראשונים נצל רק 60% מקיבולות הסוללה, ב-5 הנוספים עוד 10%...
מבחינת תהליך כימי זה ישפר את אורך חיי הסוללה (קצב שיחרור יונים וכו...) ויגרום לפעולה יעילה יותר של הסוללה= יותר זמן טיסה (תלוי כמובן גם בסגנון ההטסה....)
כמובן שבמחזורים הראשונים צריך לעשות טיסות "רגועות" ולהמנע ממשיכות זרמים אגרסיביות.
אם לא תעשה את זה תגרום לחיי סוללה קצרים יותר גם במחזורים וגם בזמן טיסה ובמקרים מסוימים התנפחות של הסוללה בזמן קצר יחסית .
רובנו בסוללות זולות פחות מקפידים על כך, שכן לפעמים עלות תועלת לא מצדיקה "הרצה" מסוג זה, כמוכן רובנו גם ככה מטיסים יחסית רגוע...
מקווה שזה עזר,
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
אוהד
פריקת הסוללה לכדי כ 60% במספר מחזורי הפריקה הראשונים נועדה בעיקר להפחית את העומס על הסוללה.
המטרה היא לשמור על הסוללה בזמן הפריקה במתח הגבוה ביותר שהיא יכולה לעמוד בו כך שכדי להגיע להספק הנדרש צריכת הזרם תהיה נמוכה יותר (מתח*זרם=הספק).
הסוללות נוטות להתחמם יותר ובמקרים קיצוניים לשחרר גזים (מה שמתבטא בנפיחות של התאים הסגורים בוואקום) כאשר הן לקראת פריקה מלאה בגלל ירידת המתח והפיצוי הנדרש בזרם לשמירת הספק.
ככל שצריכת הזרם שלך תהיה נמוכה יותר במחזורי הפריקה הראשונים כך יוטב לסוללה.
כמובן שבנוסף לכך עליך לדאוג לעבודה בסל"ד מתאים ולא לאמץ את המסוק בתרגילים הדורשים הספק גבוה.
מעבר לזה, הטיסות הראשונות יכולות להיות טיסות לכל דבר, אין שום צורך לרחף או לבצע פריקות בסדרת טיסות של הוספת דקה בכל טיסה, מיותר לחלוטין.
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
מה זאת אומרת 60% אם כל תא הוא 4:20 אז שכל תא ירד ל4:00??
לגבי טיסה רגוע יש לי גוברנואו יש לי 3 מצבים 30% מנוע 70% ו100% עם אני לא טועה 30% זה 1900סלד 70% זה 2100סלד 100% 2300סלד אצלי במסוק
אז במה להטיס בטיסות הראשונות??
קצת בלבלתם אותי כל אחד אמר משהו אחר ..
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
למה לא לפרוק את הסוללה 5 פעמים במטען למצב סטורג'?
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ohadsh
מה זאת אומרת 60% אם כל תא הוא 4:20 אז שכל תא ירד ל4:00??
לגבי טיסה רגוע יש לי גוברנואו יש לי 3 מצבים 30% מנוע 70% ו100% עם אני לא טועה 30% זה 1900סלד 70% זה 2100סלד 100% 2300סלד אצלי במסוק
אז במה להטיס בטיסות הראשונות??
קצת בלבלתם אותי כל אחד אמר משהו אחר ..
פשוט תטיס 3 דקות זמן טיסה במחזורים הראשונים...
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
michaelgl
למה לא לפרוק את הסוללה 5 פעמים במטען למצב סטורג'?
כיוון שזו לא פריקה בעבודה ובעומס.
מטען לא מסוגל לפרוק את הסוללה בעומס של עשרות אמפרים אלא דרך נגדי הספק ובאמפרים בודדים בלבד.
פריקה דרך המטען יכולה לשמש כבדיקה של קיבולת הסוללה בלבד או כפריקה לצורך איחסון, השמדה.
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
אוקי הזמן סגור 3 דקות
אבל באיזה סלד??
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
העניין פשוט לפי מה שמתארים פה - תטיס עד 3.8V לתא, טיסה רגועה ולא smack down והכל בסדר.
זאת ההטסה של רוב האנשים גם ככה..
אני יודע שברוב המקרים אני לא עובד את ה 60% בכל מקרה, לא אוהב לרדת מ 3.8V לתא.
לדוגמא לאחר טיסה עם ה 700 - לסוללת 5000 של זיפי נכנס באיזור ה 3000mah
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
רגיל ל-600 באזור ה-2200 +-
אתה יכול להטיס באיידלאפ , קצת רולים , לופים, אין בעיה אמיתית.
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ohadsh
מה זאת אומרת 60% אם כל תא הוא 4:20 אז שכל תא ירד ל4:00??
לגבי טיסה רגוע יש לי גוברנואו יש לי 3 מצבים 30% מנוע 70% ו100% עם אני לא טועה 30% זה 1900סלד 70% זה 2100סלד 100% 2300סלד אצלי במסוק
אז במה להטיס בטיסות הראשונות??
קצת בלבלתם אותי כל אחד אמר משהו אחר ..
לכל מסוק יש את סל"ד הראש המומלץ לו ולא יהיה נכון לזרוק מספר.
כייל את סל"ד הראש המומלץ בהתאם למסוק ולמוד הטיסה (IDEL, NORMAL) ואין בעיה להיות גם מעט מתחתיו ,תשתדל שלא להיות מעליו כדי שלא לאמץ את הסוללות ללא סיבה.
לאחר הטיסות הראשונות תתאים את הסל"ד לסגנון הטיסה שלך (במידה וצריך להעלות כמובן).
העיקרון הוא להטיס ללא מאמץ מיותר ולא להיות במגבלות הסטאפ.
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
לסיכום מימה שהבנתי
מומלץ לטוס 3 דקות ב5 טיסות הראשונות במצב של 2100 סלד
ו5 טיסות אחרי 4 דקות ב2300 סלד
לא לתת מכות פיץ ולהישתולל עם המסוק לטוס רגוע
ורק אחרי 10 הטיסות האלו יהיה מותר לי לקרוע את המסוק חופשי :)*
תתקנו אותי עם אני טועה בבקשה ..
תודה לכולם על הזמן וההסברים
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
כן, למרות שהסל"ד יכול להשאר קבוע , לא צריך להגיע ל-2300 ...
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guyro
כן, למרות שהסל"ד יכול להשאר קבוע , לא צריך להגיע ל-2300 ...
מה זאת אומרת?? הסלד הוא קבוע זה גוברנואו ברגע שאני באיידל 2 הוא קבוע ב2300 סלד
-
כדאי אולי פשוט לעשות לה סייקלים עם המטען? או שהצריכה שלו נמוכה מידי?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ohadsh
מה זאת אומרת?? הסלד הוא קבוע זה גוברנואו ברגע שאני באיידל 2 הוא קבוע ב2300 סלד
אוהד, השימוש באיידל 2 הוא בשביל להטיס3D חזק...צריך להעלות מהירות ראש...ולכן תשאר לכל אורך ה-10 טיסות הראשונות באיידל1
יאללא, לך תטיס כבר...
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
איך יטיס קרררררררררררר שם בחוץ;););)
תתחדש ותהנה !!!
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אטקין ש
איך יטיס קרררררררררררר שם בחוץ;););)
תתחדש ותהנה !!!
אצלנו ב"יחידה", קר ,חם,יבש, רטוב.... מטיסים תמיד !!! :cool:
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ח ח סגור העניין חברים המון תודה על התמיכה וההיתיחסות
יום טוב ושוב תודה לכולכם
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ohadsh
ח ח סגור העניין חברים המון תודה על התמיכה וההיתיחסות
יום טוב ושוב תודה לכולכם
טוב, אז אחרי שסיימנו את התמיכה אפשר לחזור בבקשה לבדיחות הטכניון?
נהיה משעמם...
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
wind556
אל תשאל אם זה נחוץ, זה כל כך פשוט שאין בכלל טעם לבדוק אם כדאי או לא:
תטיס 2 דקות ותטעין
אחרי זה תטיס 3 דקות ותטעין
ככה תעלה דקה בכל פעם, עד שתגיע לזמן הרצוי.
או לחילופין תטיס 5 טיסות בנות 3 דקות עם טעינה מלאה בין טיסה לטיסה
הכוונה היא לטיסות ריחוף בלבד, עם עומס מינימלי על המנוע והסוללה
+1
זה תלוי גם בסטאפ שלך בצריכת המנוע והבקר הסוללה יכולה להתחמם גם ב 2000 סל"ד
"בטיסה "הראשונה בדוק את חום הסוללה לאחר דקה- דקה וחצי,
אתה יכול לתת עוד פרטים על הסוללה.. והסטאפ שיש לך במסוק ?
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
בשמחה מדובר במסוק מסוג טירקס 600 3gx הדגם החדש 12s
הסוללות 3300 ננוטק 25-50c
וסוללות טורניגי 3300 30-40c
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ziki
טוב, אז אחרי שסיימנו את התמיכה אפשר לחזור בבקשה לבדיחות הטכניון?
נהיה משעמם...
אז זהו, שיש לי כלב עם רצועה, ורציתי להחליף לו לטורק טיוב, אז הוא התחיל לצעוק שיהיה לו אובדן מומנט בזנב ועכשיו הוא גם מפחד מחתולים. השאלה מה לעשות?
-
תגובה: קיבלתי את הסוללות ל600 שלי סוף סוף והבנתי שמומלץ לעשות הרצה לסוללות מה זאת אומ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dbrosh
אז זהו, שיש לי כלב עם רצועה, ורציתי להחליף לו לטורק טיוב, אז הוא התחיל לצעוק שיהיה לו אובדן מומנט בזנב ועכשיו הוא גם מפחד מחתולים. השאלה מה לעשות?
הרגת אותי מצחוק , אני מתפקע כבר דקותיים !!!