http://www.youtube.com/watch?v=HICV8...layer_embedded
תהנו ;)
דני
Printable View
איזה יופי.קטלני ביותר,בסדר דני בזכותך אני מתחיל לחסוך.;)
מצויין! תתחיל לחסוך עכשיו ודבר איתי כשאתה מוכן!;)
מה הגודל בדרך כלל של המכוניות האלה? אני דיי מעוניין ברכב גדול 1/10 או 1/8.
רק 1/10 אין משהו אחר (הכוונה למשהו מקצועי כמובן..)...
חיים תחליף גלגלים לטרופר ויאללה תתחיל להחליק...:)
או שתשים צינור PVC על הגלגלים, מה שאני שמתי על הסלאש, והמכונית מחליקה כאילו אין מחר...
אין מה להשוות את הקובמינה שעשית למכונית יעודית מיוצרת לעשות מראש , גם מבחינה טכנית ורמת נהיגה זה לא אותו הדבר...
האמת חשבתי על זה,אבל עדיין לא סגור על זה.מצאתי גלגלי כביש גדולים עם HEX מתאים .אני עדיין מהסס כי הגלגלים המקוריים גם ככה מחליקים בטירוף.אני דווקא עושה דריפטים יפים מאוד ממש שמיניות יפות.אני שוקל גם להחליף את החופה לחופה של 1/8 של סובארו אבל כולם ברוחב של 210 ממ ואני צריך 320 ממ בערך.הנמכתי את הרכב משהו כמו 2 ס"מ מהריצפה ,עשה פלאים .נתתי מעט זווית פנימה לגלגלים האחוריים ועכשיו הוא זורק בלי סוף.השמן דבש ששמתי בדיפרנציאלים גם עשה טוב ,כל הגלגלים מיסתובבים יחדיו ולא רק הנגדיים לסיבוב שאני עושה,הגמשתי את הקפיצים שהרכב יקבל זווית בסיבוב ליופי.
אני עדיין מתכנן להביא מכונית דריפט כשרה למהדרין עם תעודת כשרות של דני חתום עליה.כרגע אני בודק וקורא בפורומים על איזה מכוניות ממליצים.מה שכן הסיפור הזה יעבור את ה1000 בשקט .
אני יודע שגלגלי דריפט עשויים מ- PVC או חומר דומה לזה, ולכן עשיתי "קומבינה" עם PVC כמו שהרבה עשו למכוניות כביש שלהם.
הקומבינה הזאת מוציאה דירפטים מדהימים.
כמובן שעדיף רכב יעודי נמוך יותר וגם מסלול יעודי בשביל דריפט , אבל בסה"כ זה אותו הדבר, דריפט זה דריפט.
זה הכל דני אשם.;)בגלל הסירטון שהוא שם ושבעקבותיו הגיע עוד סירטון ועוד סירטון ובגלל זה יהיו לי סיוטים בלילה על האשה אומרת "אמרת שאתה לא קונה עוד אחד".;).עכשיו צריך לעשות עבודות פרטיות.;)
שמן דבש? :confused::p
איזולירבנד על הצימיגים זה הכי זול ופשוט שאפשר. (דני אני מקווה שאתה אל מקבל חררה)
יש ביום שישי מפגש זחלנים עם רועי בחורשן אתה מצפין במקרה? ;)
מי שירצה להרגיש מכונית דריפטים טהורה , שיקפוץ אלי יום אחד להבין במה מדובר...זה ממש לא אותו הדבר שהמחשבה חושבת (מנסיון של הרבה אנשים שניפצתי להם את המחשבה הזו)...
עוד סרטונים להשראה - דריפטינג RC ישראל
http://www.youtube.com/watch?v=0TraYbBVRH4
http://www.youtube.com/watch?v=J8cP93yG1Ao&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=zYfPzR4zOq0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=QurFx2mS_1M&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=wzTZKKrI1kQ&feature=related
ואיך לא אם לא האלוף
DRIFT 44
http://www.youtube.com/watch?v=Rb2Umkj4NgA&feature=related
רק צמיגי פלסטיק קשיח + חתך 0/3/5
PVC גרוע וגם מרעיש
אנסה להעלות סרטון חדש גם אם הלכה לי המצלמה . . .
לא משעמם אותכם להסיע יחס 50:50 ועוד בלי מסלול ?
ועכשיו ברצינות אמיר , בפעם הבאה שאתה בדימונה תרים טלפון ותסיע את שלי , אחר כך תבין מה ההבדל ולא תרצה לחזור להסיע 50:50 לעולם...
אני מקווה מאוד שאני לא צריך לתת הסבר מה זה יחס 50:50 נכון?
קובץ מצורף 67783קובץ מצורף 67784קובץ מצורף 67785קובץ מצורף 67786הרכבים עברו לא קצת שיפורים :
דיפרנציאלים קדמי + אחורי ( אצלי דיפרנציאלים נעולים )
קיט ציריות - זווית חדה יותר + בית ציריה
זרועות היגוי
קפיצים
צמיגי דריפט אם חתך 5/3
פיניונים 17/61 - 17/55
הרצה אם מנוע בראשלס - חזק מדי כרגע אין צורך
וכמובן עוד סוללות
עכשיו שיש 3 רכבים אפשר לעשות ניסויים לראות איזה סטאפ מתאים ביותר
הי,
50:50 הכוונה שהכח מהמנוע מתחלק שווה בשווה בין שני ה"סרנים"שזה כמו בכל מכונית שיש היום
אין הבדל במהירות בין הגלגלים בסרן האחורי לגלגלים בסרן הקדמי.נחשב לרכב טוב למתחילים
כי הרבה יותר קל לשלוט ברכב בשיטה הזו.
בגרסת( CS (Counter steer
הגלגלים בסרן האחורי מסתובבים מהר יותר מהגלגלים בסרן הקדמי,שזה נותן "אפקט" של
הנעה אחורית כמו ברכב 1:1 ,הרבה יותר קשה לשליטה ומתאים יותר למי שיש לו
נסיון בדריפט, בנוסף צריך לשחק עם הסטאפ יותר כדי לכוון את הרכב ליחס נכון.
זו על רגל אחת התורה ;)של רכבי דריפט.
הנה סירטון שמראה את ההבדלים:
http://www.youtube.com/watch?v=kTzv_9V9VLY&feature=player_embedded
אם אתה קורא ומבין אנגלית יש בלינק הרבה מידע כדי להתחיל:
http://driftmission.com/faqs/
טל
אני משיג נהיגה דומה לcs אם גיירו!
כמעט CS החלקה אם יותר בקרה ( לא חופשית מדיי כמו ברגיל ) קל מאוד ליצור דריפט והרכב מגיב טוב יותר בשקיינים,בייחוד במסלול קצר
טוב אז הזמנתי לי :
Active Counter Steer Unit Ver. 2 for TT01 -17T/22T - 2.0
+ זוג פיניונים ספייר
קובץ מצורף 68057
היום אני אומר שהייתי אמור לקנות TA05 או YOKOMO אבל התקציב קצת מוגבל ואין מצב שאמכור את הרכב אחרי כל השיפורים
אני רואה שאפשר עדין להגיע לרמת ביצועים דיי מקצועית גם בTT-01
tt-01 ? מקצועית עם השלדה המקורית ?
בתור אחד שעשה את ההסבה הזו מהראשונים בעולם , כן ...בעולם , אני יכול להגיד לך שהיא רחוקה שנות אור מלהיות מקצועית , למה? חוסר איזון , מרכז כובד שגוי בהחלט ל cs (היא לא יוצרה לזה בכלל..) , גמישות החומר והשלדה עצמה ועוד המון משתנים חשובים ל cs , שוב אני מדגיש , אני לא בא לזלזל אבל , בלי להחליף את השלדה לשלדה עם מנוע קדמי (וגם אז זה בספק גדול..) , המכונית תהיה מאוד קשה ושליטה בסוויטצ'בקים טכניים .
אה...ותזרוק את הג'יירו לפח , אני לא מסוגל לשמוע את המושג הזה במכוניות , הוא נועד לשמור על זנב המסוק ולשם הוא שייך , מי שמכניס את הרכיב הזה לעולם הדריפט עושה עוול לעצמו..