תגובה: Re: מערכת beastX התחרפנה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sabi
לפי מיטב הבנתי יש מצב שבו המערכת משתגעת כתוצאה מתדר מסויים בדרך כלל כתוצאה ממיסב לא תקין ...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
הגיוני ביותר!
עכשיו רק נשאר להבין איזה מיסב.. :|
אייל יש לי מיסבים לציר הראשי בשבילך
עריכה: תעבור ל-3gx
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
מכיר את התופעה, תתקשר אני אסביר לך...
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
בד"כ התופעה ניגרמת בגלל ספוג של הגירו שהוא לא מתאים אפילו אם הוא מקורי
אפשר לשאול אם החלפת את הספוג
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
היה לי מקרה דומה לפני כמה ימים..
נסה לעבור על המסוק ולוודא שכל המגעים תקינים, בעיקר המגעים בין הבקר לבטריה
בהצלחה
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
תגובה: Re: מערכת beastX התחרפנה
תודה על התשובה , יש לך אולי רעיון אולי איזה מייסב זה יכול להיות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sabi
לפי מיטב הבנתי יש מצב שבו המערכת משתגעת כתוצאה מתדר מסויים בדרך כלל כתוצאה ממיסב לא תקין ...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סאונד בראש
בד"כ התופעה ניגרמת בגלל ספוג של הגירו שהוא לא מתאים אפילו אם הוא מקורי
אפשר לשאול אם החלפת את הספוג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
naor14
תחליף דו"צ ל M3 אדום חדש
כנראה הספוג הוא המקורי , אשמח לקבל לינק לדו"צ מתאים
תודה
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נועם ג
היה לי מקרה דומה לפני כמה ימים..
נסה לעבור על המסוק ולוודא שכל המגעים תקינים, בעיקר המגעים בין הבקר לבטריה
בהצלחה
נועם , תודה על התשובה
מעניין שאתה מעלה את הנושא מכיוון שהאוטורוטציה הלא מוצלחת שהייתה לי נגרמה כתוצאה מהתנתקות של חוט הסוללה מהבקר, הלחמתי קונקטור חדש ובטיסת מבחן אחרי ההלחמה התופעה התחילה.
יהיה מעניין להבין את הקשר
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
תחליף את כל המיסבים של הציר הראשי עובר דרכם תחליף את הדבק דו צדדי לM3 האדום צריך לשים 2 שכבות של הדו"צ ניתן למצוא את הדבק באופיס דיפו מוכרים בערך 30ש"ח ותבדוק אם אין חופשים בטורק בדרך כלל מה שקרה לך זה נובע מויברציות שהביסטיקס רגיש אליהם ושוב פעם תעבור גם על כל הברגים במסוק ותחזק אותם מנסיון זה יפתור לך את הבעיה ועוד דבר תבדוק שהמשינג חלק בגלגל השיניים הראשי אצלינו באשדוד כל הצוות שיש לו ביסטאיקס משתמש בדבק דו צדדי של חברת M3 האדום הכל סבבה בלי בעיות בהצלחה וטיסה נעימה
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
תודה על התשובה
מצאתי כמה דבקים האם אתה יודע לומר איזה מהם ?
1. http://www.officedepot.co.il/catalog...037&pr=QJ5&N=2
2. http://www.officedepot.co.il/catalog...955&pr=QJ5&N=2
3. http://www.officedepot.co.il/catalog...203&pr=QJ5&N=2
4. http://www.officedepot.co.il/catalog...946&pr=QJ5&N=2
5. http://www.officedepot.co.il/catalog...097&pr=QJ5&N=2
תודה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
alex1312
תחליף את כל המיסבים של הציר הראשי עובר דרכם תחליף את הדבק דו צדדי לM3 האדום צריך לשים 2 שכבות של הדו"צ ניתן למצוא את הדבק באופיס דיפו מוכרים בערך 30ש"ח ותבדוק אם אין חופשים בטורק בדרך כלל מה שקרה לך זה נובע מויברציות שהביסטיקס רגיש אליהם ושוב פעם תעבור גם על כל הברגים במסוק ותחזק אותם מנסיון זה יפתור לך את הבעיה ועוד דבר תבדוק שהמשינג חלק בגלגל השיניים הראשי אצלינו באשדוד כל הצוות שיש לו ביסטאיקס משתמש בדבק דו צדדי של חברת M3 האדום הכל סבבה בלי בעיות בהצלחה וטיסה נעימה
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
זה לא משנה האדום השקוף m3 וזה לא נכון להדביק שתי שכבות רק אחת ולמה, כי זה בדיוק העניין המערכת צריכה להיות חלק מהמסוק ולהרגיש את המסוק מבלי שתדרים מיותרים יעברו דרכה אני מטיס כך ניטרו ושם יש המון ווברציות אז כך מנסיון את הדוצ המדובר ותשכח מהבעיות. בהצלחה
http://www.officedepot.co.il/catalog...097&pr=QJ5&N=2
תגובה: Re: מערכת beastX התחרפנה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
omerco
בהחלט ויברציות - ה450 שלי התרסק לפני חודשיים בגלל מגנט מנוע שהשתחרר והויברציות חירפנו את הביסט. נראה דומה.
לפי תאורך הראש לא חטף בנחיתה (?) כך שלא הייתי מתחיל במיסבים ראשיים.
כמו שכתבו יותר הגיוני שזה תדר גבוה ואילה בד"כ מגיעים מהזנב, טורק טיוב (החלפת קורונה - האם המיסבים יושבים כמו שצריך?) מנוע ושאר ירקות שמסתובבים מהר.
נסה להריץ כפי שעשית וכל פעם תוריד חלק ממכלול הזנב - אם יפסק תדע מה החלק הבעייתי.
בדוק מנוע. טרקינג להבי זנב? (אולי משהו התעקם? אולי מיסבי זנב מהמכה?)
אם אתה עם הדוצ המקורי של ביסט - זרוק אותו לפח והחלף ל 3M שהומלץ בשרשור הוא מעולה (היו לי בעיות דומות עם הדוצ המקורי).
בהצלחה....
נכון הM3 האדום והמקורי הכי טוב משום מה אני לא מצאתי באתר של אופיס דיפו אבל צריך ללכת לאחד הסניפים ובטוח יש שם
Re: תגובה: Re: מערכת beastX התחרפנה
יש שם אני קניתי - 20 שח לגליל לכל החיים.
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נולד לטוס
זה לא משנה האדום השקוף m3 וזה לא נכון להדביק שתי שכבות רק אחת ולמה, כי זה בדיוק העניין המערכת צריכה להיות חלק מהמסוק ולהרגיש את המסוק מבלי שתדרים מיותרים יעברו דרכה אני מטיס כך ניטרו ושם יש המון ווברציות אז כך מנסיון את הדוצ המדובר ותשכח מהבעיות. בהצלחה
http://www.officedepot.co.il/catalog...097&pr=QJ5&N=2
כמו שכפיר רשם לך אתה צריך את הדו"צ השקוף
ושכבה אחת לחשמלי מספיקה בהחלט כמו כן תבדוק מייסבים.
ואם בא לך אתה יכול גם להדק את המערכת עם הסקוטצ' של אליין.
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
תנסה גם להיכנס לתפריט מוניטור בשלט, ואז לשים על איידל ולראות האם במצב הזה הוא משנה משהו בערוץ האלרון?(שמאלה) גם אם בדקת מיקסים... תבדוק בכל זאת במוניטור.
אם כן אז יש לך כיוון.
ותבדוק שוב טרימים (קיזוזים) בשני המצבים איידל ורגיל. כמו שכתבתי למעלה במוניטור אתה תראה כשאתה מעביר לאיידל שינוי באלרון..
אם לא אז תנסה להחליף את המדבקה של הביסטיקס כמו שאומרים.. למרות שאני ממש לא מאמין שיש קשר בכלל בין המדבקה לבין גרימה של המערכת לנטייה שמאלה!
Good luck
תגובה: מערכת beastX התחרפנה
אם היית רואה כמה מסוקים התרסקו בפארק פרס בגלל אותה תופעה מוזרה שהמסוק מקבל חיים ומתחיל לפנות היית מדבר אחרת ......
Re: תגובה: מערכת beastX התחרפנה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Ts7
תנסה גם להיכנס לתפריט מוניטור בשלט, ואז לשים על איידל ולראות האם במצב הזה הוא משנה משהו בערוץ האלרון?(שמאלה) גם אם בדקת מיקסים... תבדוק בכל זאת במוניטור.
אם כן אז יש לך כיוון.
ותבדוק שוב טרימים (קיזוזים) בשני המצבים איידל ורגיל. כמו שכתבתי למעלה במוניטור אתה תראה כשאתה מעביר לאיידל שינוי באלרון..
אם לא אז תנסה להחליף את המדבקה של הביסטיקס כמו שאומרים.. למרות שאני ממש לא מאמין שיש קשר בכלל בין המדבקה לבין גרימה של המערכת לנטייה שמאלה!
Good luck
גם אני לא האמנתי לגבי הדוצ אבל ה 450 שלי לא הסכים לטוס עד שהחלפתי ל 3M. הבדל מדהים. המקורי לא שווה הרבה אבל יתכן וזה גם תלוי במסוק.