-
7 קבצים מצורפים
חשמול בננה, מתעדכן.
שלום ,
לפני כחודש בערך התייעצתי אתכם על סטאפ לבננה שהייתה עם מנוע בנזין, קישור
החלטתי לחשמל אותה , ובעזרתכם היא כמעט מוכנה.
הלחמתי את כל הקונקטורים, מחר לכל חוט אוסיף שרוול מתכווץ, ואם לא יהיו בעיות הבננה תעלה לאוויר
בינתיים תמונות...
תודה רבה לכל מי שעזר וימשיך לעזור :)
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
רק המלצונת קטנה מהניסיון הקצר שלי,כשאתה עובד על הטיסן (כיוונים וכל העסק) תוריד את הפרופ,אני הטסתי את הטיסן שלי לתוך הספה בגלל חוסר ריכוז של שניה,כמובן שהיה נזק גם לטיסן וגם לספה,מנגנון בטיחות.
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ahikamnaor
רק המלצונת קטנה מהניסיון הקצר שלי,כשאתה עובד על הטיסן (כיוונים וכל העסק) תוריד את הפרופ,אני הטסתי את הטיסן שלי לתוך הספה בגלל חוסר ריכוז של שניה,כמובן שהיה נזק גם לטיסן וגם לספה,מנגנון בטיחות.
תגיד תודה שזה היה הספה ולא משהו חי:eek:
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ahikamnaor
רק המלצונת קטנה מהניסיון הקצר שלי,כשאתה עובד על הטיסן (כיוונים וכל העסק) תוריד את הפרופ,אני הטסתי את הטיסן שלי לתוך הספה בגלל חוסר ריכוז של שניה,כמובן שהיה נזק גם לטיסן וגם לספה,מנגנון בטיחות.
כל הכבוד על הטיפ!
ולמפרסם ההודעה. סחתיין על הפרוייקט.
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
זה לא קריטי, אבל שמת את מחברי הבולטים הזכריים על הבקר, והנקביים על המנוע. בדרך כלל זה הפוך.
וכדאי לך להרחיק את הסרוואים לצדדים כי לא יהיה לך מקום לפושרודים.
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ebay007
זה לא קריטי, אבל שמת את מחברי הבולטים הזכריים על הבקר, והנקביים על המנוע. בדרך כלל זה הפוך.
וכדאי לך להרחיק את הסרוואים לצדדים כי לא יהיה לך מקום לפושרודים.
זה מאוד קריטי!!!
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
הסרוואים שם זמנית, רק כי שמתי דבק מגע למוט של העץ שייתפס בבלזה
תודה על הטיפ :), בהחלט אעשה זאת.
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ebay007
זה לא קריטי, אבל שמת את מחברי הבולטים הזכריים על הבקר, והנקביים על המנוע. בדרך כלל זה הפוך.
וכדאי לך להרחיק את הסרוואים לצדדים כי לא יהיה לך מקום לפושרודים.
זה מאוד קריטי. על מקור מתח לעולם לא שמים חיבורים שיכולים לעשות קצר אחד עם השני ולהרוג על הדרך את הבקר\סוללה וכו'.
למען חיים ארוכים של הבקר תחליף את הפלגים כך שביציאת הבקר יהיו נקבות מוגנות מקצר והזכרים על המנוע, כולם עם בידוד מתכווץ שמותקן כהלכה !
(בתמונות כל אחד מהפלגים בשלב שונה של חיבור).
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
הוחלף
משום מה הבקר מצפצף והמנוע לא מגיב (זז קצת כל צפצוף), כל פעם צפצוף משתנה.
האם צריך להטעין את הסוללה ? היום קיבלתי אותה
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
סוללה מגיעה חצי טעונה (מתח של 3.8V ) אפשר להשתמש בה מעט אבל צריך להטעין אותה לשימוש רציני, מעבר לבדיקות קצרות.
בקר בדרך כלל מצפצף אם המצערת לא במינימום (יתכן שהמצערת אצלך הפוכה מבחינת המקלט\בקר ואז תבדוק את המצערת במקסימום - בזהירות רבה רצוי עם עזרה ועדיף בלי פרופ' על המנוע) ואם זה כך צריך להפוך את מצב המצערת לתכנות הטיסן הזה.
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
Umbo' תודה על התשובה המהירה!
הפרופלור הוסר כמו שהומלץ פה,המצערת הייתה במינימום
יכול להיות שחיברתי את הבקר למקום אחר במקלט?קובץ מצורף 75359
קובץ מצורף 75360
החוט של הבקר הוא העליון ביותר
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tisan4us
Umbo' תודה על התשובה המהירה!
הפרופלור הוסר כמו שהומלץ פה,המצערת הייתה במינימום
יכול להיות שחיברתי את הבקר למקום אחר במקלט?
קובץ מצורף 75359
קובץ מצורף 75360
החוט של הבקר הוא העליון ביותר
הבקר עשה את הצליל שאומר שהוא דרוך?,בדרך כלל הבקר מתחבר לצ'אנל מס' 3.
ותבדוק בהגדרות של השלט שלך שהמצערת לא מוגדרת הפוך (פול מצערת למטה) לי זה קרה.
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
ועוד שתי בדיקות פשוטות
1) המשדר עובד, והמקלט מקושר איתו ועובד. ברוב המקלטים יש לד שדולק שיש תקשורת עם המשדר. או פשוט להזיז סטיק ולבדוק אם הסרוואים זזים
2) יש בקרים שצריך לעשות בהם "דריכה" לפני שאפשר להפעיל את המנוע. דריכה מתבצעת ע"י הזזה של המצערת עד למקסימום והחזרה שלה למינימום. ורק אז הבקר משמיע את שלושת הצפצופים שאמורים לשמוע (זיהוי של שלושה תאים בסוללה)
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
על חיבור 4 הוא עובד (סרוואים זזים ), חיבור 3 לא מגיב
את 3 הצפצופים לא שמעתי , ניסיתי מה שהצעת.
נ.ב
האם זה הפונקציות שצריך לבחור לפני הטענה הסוללה ?
3s 11.7 וולט , עם 1.3 אמפר
איך אדע מתי הסוללה טעונה במלואה ?
קובץ מצורף 75361
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tisan4us
על חיבור 4 הוא עובד (סרוואים זזים ), חיבור 3 לא מגיב
את 3 הצפצופים לא שמעתי , ניסיתי מה שהצעת.
נ.ב
האם זה הפונקציות שצריך לבחור לפני הטענה הסוללה ?
3s 11.7 וולט , עם 1.3 אמפר
איך אדע מתי הסוללה טעונה במלואה ?
קובץ מצורף 75361
תבדוק שהסטיק של המנוע מקוזז למינימום, המתח בסיום ההטענה אמור להיות בערך 12.5 וולט
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
לגבי הסוללה - המטען מסיים את הטעינה בעצמו (וגם מפנק אותך בצפצוף שמודיע שסיים)
הכיוון שעשית במטען בסדר גמור. מתח סיום של המטען הזה הוא 4.2 לכול תא, 12.6 לסוללה
בדיקה נוספת - לשים את המצערת במינימום, לחבר סוללה לבקר, ולראות אם עובד. לנתק סוללה, לשים מצערת על מקסימום, לחבר סוללה לבקר, ואז לראות אם עובד (בלי פרופ, כמו שכתבו כבר)
לגבי ערוץ 3 - רק בשביל הבדיקה אפשר לחבר אליו סרוו ולראות שהמצערת מזיזה את הסרוו. במצב כזה, צריף לחבר את הבקר לערוץ "BAT" כדי שיתן מתח למקלט
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tisan4us
האם זה הפונקציות שצריך לבחור לפני הטענה הסוללה ?
3s 11.7 וולט , עם 1.3 אמפר -
המתח הוא 11.1 ולא 11.7
איך אדע מתי הסוללה טעונה במלואה ?
קובץ מצורף 75361
בחירת מספר התאים בסוללה וזרם הטעינה בסדר גמור.
CHARGE זו אחת האפשרויות לטעינה של סוללת ליפו, אבל לדעתי הפחות טובה (נדמה לי שבמצב הזה בכלל לא פועל הבלנסר).
מצב אחר הוא מצב BALANCE שבו הסוללות נטענות ומאוזנות עד הסוף - לוקח סתם הרבה זמן.
המצב האחרון והכדאי לדעתי הוא FAST - בדיוק כמו מצב BALANCE אבל המטען מפסיק לטעון כשהסוללות טעונות ב99% (בערך) ולא "משחק" עם האיזון של הסוללות ממש עד הסוף (זה סתם לוקח הרבה זמן, משהו שהוא מיותר לחלוטין) ולכן הוא מקצר ע"י כך מזמן הטעינה.
הטעינה לא יותר מהירה (מבחינת זרם טעינה) אלה יותר קצרה בזמן.
בסוף הטעינה המילה Lipo מתחלפת במילה FULL.
אגב, תצלם את התמונות במצב מקרו (לרוב מסומן עם תמונה של פרח) שמיועד לצילום ממרחק קצר, אז התמונות יצאו בפוקוס ואפשר יהיה לראות משהו ברור.
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
היי,
לפותח השירשור:
יש לי את המנוע אותו אתה מייעד לטיסן,ובכן בכל טיסן שהרכבתי אותוובכל פרופ שניסיתי הוא לא סחב בכלל.
תבדוק דחף על הקרקע כמו שצריך לפני העלייה לאוויר.
בהצלחה.
נעם.
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
bna016
היי,
לפותח השירשור:
יש לי את המנוע אותו אתה מייעד לטיסן,ובכן בכל טיסן שהרכבתי אותוובכל פרופ שניסיתי הוא לא סחב בכלל.
תבדוק דחף על הקרקע כמו שצריך לפני העלייה לאוויר.
בהצלחה.
נעם.
מוזר
אצלי סחב טיסן טריינר של 700 ג"ר
בדקת מה היתה הבעיה? סוללה - בקר - פרופ - בעיה במנוע הספציפי?
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
umbo , התמונות צולמו בטלפון , המצלמה גרועה, לא משנה מה אעשה ואנסה לשפר.
הנה סרטון להמחשה
http://www.youtube.com/watch?v=q9LdW...ature=youtu.be
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
עשיתי את כל הניסיונות עם המנוע הזה ולא עזר לי כלום עד שהתייאשתי ממנו ולקחתי מנוע אחר והכל עבד.
המנוע עצמו תקין ועובד אבל משום מה הדחף שלו מעפן (אצלי לפחות).
הסט אפ היה תקין וטוב (סוללה 3 תאים תקינה,בקר 30 אמפר) ועם מנוע אחר עבד בסדר.
יכול מאוד להיות שהמנוע הזה לא אוהב את הבקרים של אר סי טיימר?:)
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
הצלילים האלו שאתה שומע שם וכל המנגינות זה מצב תכנות - בו אתה יכול לשנות כל מיני הגדרות של הבקר.
בדרך כלל, כניסה למצב תכנות מתבצע בהדלקה עם מצערת למעלה עד הסוף.
היות והמצערת שלך למטה, נראה שאתה צריך לעשות רוורס לערוץ 3 בשלט (אם לשם באמת חיברת את הבקר).
בנוסף, יתכן ובנסיונות שעשית שינית הגדרות של הבקר, כך שאם המנוע בסופו של דבר יעבוד, אולי הוא יקרטע בגלל ששינית את הטיימינג.
אבל אל תדאג - במידה ושינית משהו בטעות, תוכל להכנס שוב למצב תכנות ולתקן את כל ההגדרות של הבקר.
בדוק ועדכן
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
מניסיון עם המנוע הזה עם פרופ 9050 הוא בקושי החזיק באויר טיסן 600 גרם בפול מצערת. עברתי לפרופ 100/50 וזה עולם אחר. כמובן עם סוללה 3S
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.
את הבקר חיברתי ליציאה 5 , היחידה שבאמת מתפקדת,
איך ניתן לאפס את הבקר ולצאת מהמצב תכנות?,
מה שנשאר זה רק לאפס, להרכיב פרופלור ולעלות לאוויר.
-
תגובה: חשמול בננה, מתעדכן.