תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
תוריד את סמיכות השמן בדיפרנציאל המרכזי...
תוריד ל 5000...
ואם זה לא יעזור אז תוריד עוד
ד"א הורדת הפיניון רק מגבירה את התאוצה והרמת הגלגל אך מורידה את המהירות הסופית.
רן ענבר
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
החלף מנוע ל KV נמוך יותר בין 1500 ל1700 ו"הבעייה" תיפתר.(בסטאפ הקיים).
או הפעולה "הזולה" יותר - כוון את "הפאנץ" (כוח פתיחה) בבקר לדרגת האמצע.
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
רונן.
אני לא מסכים אתך...החלפת מנוע זה כמו להרוז זבוב עם טנק...
זה פיתרון קצת יקר בשביל בעיה שנפתרת בהחלפת שמנים פשוטה
שינוי הפאנצ' בבקר זה אפשרי אבל זה פוגע בתאוצה הכללית של הרכב...
ד"א. לא בכל בקר אפשר לשנות את הפאנצ' ואני לא זוכר איזה בקר יש לשי...
רן ענבר
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
תוריד סמיכות שמן בלבד בדיפרנציאל המרכזי .ואם אני לא טועה הפיניון המקורי מגיע עם 12 שיניים
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
אני הייתי שם 7000. גם ככה היא לא כמו סאבאג' שנגיעה מרימה, אז שינוי כזה אמור לפתור את העניין ועדיין להשאיר התנהגות קצת אגרסיבית.
ואתה גם יכול קצת להנמיך מאוחרה, אבל זה פחות ישפיע.
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
שבוע הבא אני יטפל בדיפ ויעדכן
תודה רבה
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
טוב אז ככה
הורדתי ל5000 הסעתי בכביש...האוטו קופץ לווילי כאילו שמתי 6 תאים
המנוע הזה מפלצתי (2200 Xerun)
מחר אני יוריד ל3000
שמתי סיליקון במקום האטם שניקרע לי
מחזיק מצויין
נעדכן
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
אל תאלתר אטם.
האטם משפיע על מיקום וישיבת הספור גיר.
זה עלול לגרום נזק.
קנה כמה אטמים...זה עולה כמה שקלים.
רן ענבר
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
לא הייתי שם 3000 בדיפ המרכזי, זה מאוד דליל...תנסה להנמיך קצת מאחורה.
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
לי פעם ההיתה פנטזיה של לבנות מערכת שתחזיק את הרכב בווילי קבוע
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
לפני שאתה קונה מנוע ומחליף את השמן בדיפ לשמן קנולה או משהו עם סמיכות מקבילה.
תראה אם יש לאן להנמיך את הבולמים האחוריים, אם יש ספייסרים שמחזקים את הקפיץ של הבולם או אום שמחזק אותו(אתה תראה אם יש לאן לשחרר את הקפיץ.)
אם לא תראה אם יש חורים בזרועה או בשוק טאוור שינמיכו את הרכב.
מעבר לזה להוריד סמיכות לבולמים.
תמשיך להוריד סמיכות במרכזי וזה יפגע לך בהסעה בשטח. כל רגע שאחד הגלגלים יהיה קצת באוויר הוא היחידי שיזוז.
דבר אחרון שיכול למנוע את זה, תיהיה עדין על הגז, במקום להגביל את הרכב, תגביל את עצמך, רוצה לסוע מהר, תתחיל בעדינות ותלחץ יותר לאט לאט שתוכל להשתלט על הרכב.
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
שי.
זה שהרכב מרים עם שמן 3000 מעלה לא מעט חשדות שמשהוא לא בסדר.
עם כמה תאים אתה מסיע?
איזה מנוע ואיזה בקר?
פיניון 16? כמה המקורי?
לפני שאתה מרכיב את הדיפ תבדוק שהוא מסתובב חלק
כשאתה מסובב כוסית אחת שהשניה מסתובבת חלק לכיוון השני.
רן ענבר
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
שי.
זה שהרכב מרים עם שמן 3000 מעלה לא מעט חשדות שמשהוא לא בסדר.
עם כמה תאים אתה מסיע?
איזה מנוע ואיזה בקר?
פיניון 16? כמה המקורי?
לפני שאתה מרכיב את הדיפ תבדוק שהוא מסתובב חלק
כשאתה מסובב כוסית אחת שהשניה מסתובבת חלק לכיוון השני.
רן ענבר
s4
Exrun combo 150A 2200Kv
מקורי 13
הכל מצויין בדיפ
ניראלי שהמנוע עוצמתי מידי
אבל נזכרתי שיש בחור שמסיע Rc8e ממבה מונסטר עם 5 תאים והרכב לא עולה לו
יש לי שמן 700 בבולמים הם די לא קשיחים מידי ולא רכים מידי
אם אני אנמיך את הרכב זה יפגע לי בקושר קפיצות...
חייב להיות פיתאום סביר...
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
יש הגיון בהכול.
תחשוב על זה: כשאתה נותן גז בבת אחת הבולמים האחוריים נלחצים והמשקל של הרכב עובר לאחור.
אלו שתי פעולות שקשורות אחת לשניה כמו שכשאתה נותן ברקס הבולמים הקדמיים נלחצים נדחסים ומשקל הרכב נוטה לפנים...
הקשחת הבולמים מעכבת את הפעולה הזו ומתנגדת לה
אפשר להתפלסף על זה שנים אם צריך להקשיח את הקפיץ או לשים שמן סמיך יותר
אפשר גם להתווכח אם בכלל להקשיח את הבולמים או לרכך אותם.
מה שחשוב לזכור הוא לכל פעולה כזו תהיה השפעה עצומה על פעולת הרכב גם במתארי נסיעה אחרים בהם תפקודו יפגע קשות
המנוע והבקר לא יותר עוצמתיים מאף מערכת אחרת.
גם יחס ההעברה סביר.
אני הייתי מסיע טראגי 1/8 של קיושו עם שמן 10000 והיא לא היית מרימה גלגל
לטעמי תנסה שמן יותר דליל בדיפ לפני שאתה משנה את כל הרכב.
רן ענבר
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
אלון.
בכל רכב שום דבר לא עומד בזכות עצמו ולכן הסטאפ כולו מושפע משינויים אלו.
אפשר להתפלסף לא מעט על שילוב בין קפיצים לשמן.
שמן סמיך יאט את התגובות עם בולם חלש
אבל אותו אפקט יהיה גם עם שילוב של שמן דליל וקפיץ חלש.
אלו שני יחסים שתלויים אחד בשני.
אני לא הייתי נוגע בכלום לפני בדיקה מקיפה של הדיפ המרכזי.
רן ענבר
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
בוא נעשה דבר כזה
אמי אזמין דיפ חדש קומפלט (שהיה לי גם בפייר) אני ימלא בו 3000 ירכיב יעדכן
זה יקח כמה ימים אז אני יעדכן בהצשך
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
בנתיים תבדוק גם את המיסבים
כשאתה מזמין דיפ תזמין גם כמה אטמים לדיפרנציאל.
רן ענבר
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
שי.
נפל לי אסימון קטן.
תצלם תמונה של השמן ששמת בדיפרנציאל
יש שתי שיטות מדידה
3000 באחת זה 30000 בשניה.
טעות תמימה שכזו יכולה להסביר את התנהגות הרכב שלך.
רן ענבר
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
https://www.rcmodelz.co.uk/product/F...d-3000-CST.php
זה השמן
המיסביים חדשים ויש לי סט לכל האוטו
ואטמים לדיפ אין לחבר שלנו זה בא רק בסט שיפוץ
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
אני לא יודע לענות לך בצורה חד משמעית
אני מסתכל בקישור הבא:http://www.amain.com/index.php/cPath...f-Oil-Diff-Oil
ומסיק ממנו מסקנות
יש שיטת מדידה CST בה משתמשים באסוסיאייטד
יש שיטת מדידה CS בה משתמשים לוסי
יש שיטת מדידה WT בה משתמשים קיושו [ובה גם אני משתמש לציון מידות שמן]
על סמך הביצועים אותם אתה מציין סביר מאוד להניח שההבדלים בין שיטות המדידה הם המקור להרמת הגלגל
לדעתי 10000 של קיושו שוול ל 1000 במידות האחרות.
למרות שחיפשתי לא מצאתי שום מקור מבוסס להשווה הזו.
מה שאני כותב מתבסס על השוואת השמנים המומלצים ברכבים דומים בין החברות השונות
לדעתי כרגע יש לך שמן של 5000 בשיטה של האסוסיאייטד שזה שקול ל50000 בשיטת המדידה של קיושו וזה המון.
רן ענבר
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
אז מה הפיתרון?
מי כן יודע?
מה עושים?
תגובה: ביטול הרמת גלגל בST4
לשים שמן במידה הנכונה
אני עניתי לך על סמך ההיגיון שלי אבל אני נוטה להאמין שזו התשובה
אני הסעתי טראגי עם 10000 [של קיושו] בדיפ המרכז והרכב לא הרים גלגל מעולם.
בהתחלה הרכב היה מרים גלגל?
אני מתכוון כאשר רק החלפת את המנוע והבקר...
איזו פעולה עשית שאחריה הרכב התחיל להרים גלגל?
רן ענבר