שלום לכולם יש לי rc8t
אתמול הלך לי הספור גיר 46שיניים
וחשבתי להביא כבר ספור גיר 46 ממתכת שלא יטחן כל פעם
אבל שמעתי שהספור גיר ממתכת גורם לדברים אחרים ללכת מה אתה אומרים
שווה לי להביא?
תודה על העזרה!
Printable View
שלום לכולם יש לי rc8t
אתמול הלך לי הספור גיר 46שיניים
וחשבתי להביא כבר ספור גיר 46 ממתכת שלא יטחן כל פעם
אבל שמעתי שהספור גיר ממתכת גורם לדברים אחרים ללכת מה אתה אומרים
שווה לי להביא?
תודה על העזרה!
לי בכל רכבי ה 1/8 יש ספור מתכת עם אפס בעיות.
צריך להבין שספור מתכת אינו בולם זעזועים טוב כמו פלסטיק.
ספור מתכת עולה יותר מפלסטיק
וכן... ספור מתכת עושה הרבה יותר רעש...צריך להתרגל לזה.
לדעתי בכיוון נכון של הפיניון והספור נמנעות כל הבעיות.
רן ענבר
אני אומר שיש יתרונות לפה ולשם.
לך על מתכת...זה יחזיק לנצח רק יהיה טיפה יותר רועש...
אם זה לא מפריע לך אז לך על זה
רן ענבר
היי רן
אם כבר דנים בנושא, אני מניח שאתה זוכר את המוגן שעזרת לי לרכוש
MBX7TE
לפני מספר ימים שמתי לב לחריקה בזמן בלימה.
בפתיחה של בית הדיפרנציאל התגלתה כמות לא מבוטלת של אבקה שחורה ומתכתית.
כמו כן אחד המיסבים זה שמחזיק אתה פיניון התפרק וחלקים ממנו נאכלו בין הספור לפיניון
בכל מקרה הזמנתי חלקי חילוף והם אמורים להגיע מחר
רציתי לשאול מהן ההמלצות לכיוון פיניון וספור, האם למשל ישי משמעות למיקום הבורג הנועל עלה פיניון וכד׳
המון תודה
http://img.tapatalk.com/d/14/08/12/ja7e4ygu.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/08/12/amyzabaq.jpg
ועוד שאלה קטנה, מהן ההגדרות בבקר או בשלט המומלצות לבלימה, נדמה כאילו הבלימה שמוגדרת אצלי היום אגרסיבית מדי ומייצרת עומס על המיסבים.
גיא.
תזכיר לי: איזה בקר יש לך?
לגבי כיוון פיניון ספור:
תקרא את המאמר הבא:http://www.efly.co.il/forums/showthr...4-%EC%F8%EB%E1
וכמובן שאם יש עוד שאלות שלא נענו... תשאל
רן ענבר
רן, לדעתי הוא התכוון לאיך מכוונים את המרחק בין הקורונה לפניון.
ויש לו ממבה מונסטר2.
פה כתבתי על איך לכוון את המרחק:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...2%EC-%F9%EC%E8
אתה צודק... טעיתי במאמר.
הנה הקישור הנכון:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...E7%F9%EE%EC%E9
וזו התמונה:
http://www.efly.co.il/forums/attachm...6&d=1388857452
רן ענבר
אני רק אוסיף שצריך לשים את השימסים בכמות ובצד שיגרום למאש נכון של הפניון והקורונה.
זה פשוט: שמים שייבות עד שאי אפשר להכניס את הדיפ למקום.
אולי אני עדין ורכרוכי אבל מעולם לא הלכו לי קורונה ופיניון
רן ענבר
אבל אתה אומר שצריך לשים רק בצד של הקורונה, וזה לא נכון. צריך לשים בצד שיגרום למאש הטוב ביותר. בכל רכב צריך מספר ומיקום אחר של שימסים.
מין הסתם, אם מרגישים שיש יותר מידי לחץ אפשר לשים שייבה שניה גם בצד השני.
הרעיון הוא שלא תיהיה תנועה חופשית של הדיפ ימינה ושמאלה בתוך בית הדיפ
אצלי כל השייבות בצד של הקורונה.
כמו שכתבתי: מעולם לא הלכה לי קורונה ופיניון
ד"א. לפעמים כתוצאה מעומס לחצים וטמפרטורה בית הדיפ מתרחב מעט ולכן בטיפול בו מחליפים שמנים צריך לתאם את מיקום הדיפ והידוקו מחדש.
רן ענבר
לא מתרחב שם כלום בגלל החום כי המיכלולים לא עוברים את הטמפ שבה הוא כבר מתפשטים.
הייתי ממליץ לך ללכת לפי היצרן גם לגבי העובי וגם לגבי כמות הדסקיות ומיקומן.
לרן לא הלך אף פעם כי רן לא עובר את ה30 קמש ואין ממש עומס.
לגבי מכוניות עם סט אפ חזק המייסבים הולכים מידי פעם וזה בגלל מכות גז חזקות כמו פימפום בגז בזמן הסעה על אספלט או כל שטח עם אחיזה גבוה. בשטח חולי אין שום בעיה.
רצוי להביא מייסבים איכותיים שיחזיקו זמן רב יותר אבל יש לקחת בחשבון שזה בלאי טבעי שמגיע מתי שהוא וצריך לעצור בזמן ממש ברגע שכבר שומעים את החריקה.
אצלי ב MT4 הלך לא פעם דיפ בגלל שחסכתי על מייסב מקורי.מאז קניתי מייסבים מקוריים שדרך אגב הם מצויינים מאוד מאוד ואין שום בעיות וגם דואג לא לתת מכות גז חזקות בשטח עם אחיזה גבוהה. ביצוע ווילי חזק תורם לבלאי עצום במכוניות .
ברקס חזק מידי גם גורם לבלאי עצום במיוחד במכוניות שיש שם צמיגים גדולים .
חיים, רן מתייחס לMP9 שלו, לא לווטרה.
לחלקי פלסטיק יש עיוותים קלים גם כשהם חדשים. לכן בכל רכב, ובכל חלק ספציפי צריך לכוון את המאש ולא להסתמך על מה שהיצרן אומר. (דווקא טאקנו אומרים בבירור שצריך לכוון את זה ולא מגדירים בדיוק).
אם אתה רוצה מייסבים טובים תזמין מAVID RC.
נכון.
אני מתיחס בתגובה שלי ל MP9 ולפני זה לST RR
רן ענבר
אחלה אז עכשיו הכל ברור.
באמת בשטח חולי לא משנה כמה אימצתי אותה המיסבים עמדו בלחץ.
אחד מהם קרס כשעשיתי את שני הדברים שלא מומלץ לעשות על אספלט:
מכות גז חזקות ובלימות פתאומיות.
זה היה שיעור לא זול כי החלקים למוגן עולים לא מעט והספור לבדו עלה לי $42
על המוגן שלי מותקנים בדלנד עצבניים שכנראה תרמו גם הם לחגיגה...
אבל ואת זה חשוב לי להדגיש, רון אמר לי פעם:
המכונית שם כדי לגרום לך הנאה, תשתמש בה בצורה שגורמת לך הנאה
ויש את הרגע הזה שאתה מרביץ פול גז על אספלט והבדלנד מתרחבים מהמהירות וכל מי שבסביבה אומר:
אלוהים אדירים...
א. שטעויות באיות יהיו הצרות שלי (ולצורך העניין של הפורומים האלו בכלל)
ב. גם הנהג חדש. וכבר החליף זרועות קדמיות, שמנים, וחופה.
ג. לומדים. נהנים. שוברים. לומדים.
המון תודה :-)
ושבת שלום
היום שלח לי חבר את התמונה הבאה:
קובץ מצורף 112098
המשותף לשתי המכוניות:
שתיהן מוגאן, אחת טראגי [קיט תחרותי של PalMediC] שניה באגי [RTR של שולח תמונה זו]
שתיהן חדשות [נסעו מספר ימים מועט יחסית ובנות פחות מחודשיים]
התמונות דומות מאוד.
המקור לטחינה הוא לדעתי המיסב בדיפ האחורי...
כך או כך ברכב חדש זה לא אמור לקרות.
רן ענבר
אאוצ'... אפשר לשאול של מי הבאגי? (ראובן?)
זה למה אני שונא רכב שבא מורכב כמו הבאגי של מוגן, צריך לפתוח את כולו ולבנות כמו שצריך.
מה קשור , מי מבטיח שהמייסב לא יתפרק אם תרכיב לבד ?
יש לך טיפול מסויים למייסבים ?
א. מי שחושב שיוצ'י קאנאי (אלוף העולם לשעבר ומהנדס קיושו) בכבודו ובעצמו מרכיב לו את הרכב RTR שנקנה במחיר מציאה טועה.
מי שמרכיב רכבי RTR על שלט זה עובדי פס יצור שלא תמיד מבינים מהחיים שלהם.
ולכן כשמקבלים רכב RTR ברמה כזו יש לעבור עליו ולוודא שהכול תקין.
ב. בתמונה שאני פירסמתי לא הלך מיסב... להערכתי זותחילה של טחינת פיניון וקורונה.
ג. היום דיברתי עם הבחור (השם שמור במערכת) הוא שם גריז בבית הדיפ האחורי ו"הכול בסדר"
חוץ מזה שהלך לו הדיפ הקידמי והמנוע...
אני אומר דברים פשוטים:
תקלה קטנה שלא תטופל כראוי לא תעלם אלא תחמיר
לפני ואחרי כל נסיעה יש לבדוק את הרכב ולוודא שהכול תקין.
רכב לא תקין לא יוצא לנסיעה.
רן ענבר