תגובה: כמה שאלות על ניטרו
בקשר לדלק, אם הוא היה בצל ובמקום קריר לא צריכה להיות בעיה דלק.
מה שקורה לך שהמנוע נחנק לא קורה בגלל שהדלק לא היה בשימוש אלה בגלל כיוון לא נכון של המנוע.
בקשר לפול סטאר אני לא יודע למה זה קורה אבל זה באמת מעצבן זה קורה גם ברכב של חבר שלי, שהחוט נתקע לך בחוץ תסובב את הפלאי-וויל עם האצבע והוא יחזור.
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
כן הוא היה בצל בבית אשחק עם הכיוונים תודה...
כן אני יודע איך לשחרר את הפול סטארט אבל זה הגיע למצב שזה קורה כל משיכה..
תודה נדב!
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
תעבור על מדריכים שרן כתב, זה נמצא בפורום רכבים>ניטרו, זה הפוסט הראשון הוא מכייל את כול המדריכים.
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
אחרי הרבה הטענות וטיפולים הצלחתי להניע את האוטו ועכשיו הוא מניע כל משיכה אבל שמתי לב לבעיה מוזרה מאוד
שמתי לב שבפניות הרכב שם גז וברקס מעצמו בלי שאני נוגע במצערת/ברקס..
עצרתי מיד את האוטו וראיתי שהבעיה ממשיכה
מאוד מסוכן ומלחיץ, ראו סרטון:
https://www.youtube.com/watch?v=zm4IXxxA1pc
https://www.youtube.com/watch?v=zm4IXxxA1pc
מה יכולה להיות הבעיה?
איך לסדר?
לזרוק את הרדיו לפח?
(אני עדיין משתמש עם השלט שקיבלתי עם הרכב)
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
תרחיק מעט את השלט ותבדוק שוב
-- Offer --
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
אמרתי לפני, מצאתי תבעיה הזאת תוך כדי הסעה.. השלט היה רחוק מהרכב..
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
אני לא יודע איזה שלט יש לך בדיוק, תבדוק אפשרות של מיקסים (קשה לי להאמין שיש לך בכלל אופציה כזאת)
יכול להיות שבאמת השלט או המקלט נדפקו.
תנסה להחליף לרדיו השני שיש לך.
איך פתרת את הבעיה של הפול סטאר?
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
גיא, הרדיו זה מה שגרם לך להפסיק להסיע.
כנס לסיני ותזמין רדיו ב20 דולר.
חבל לשבור עוד חלקים בגלל הרדיו הזה
OmeR Chovel
-----------------------------------------
HK Yak 55+plush 40
Excel 2000+os 46 axii+hitec hs311
Spektrum dx8+ar8000+6ch orange
Futaba 4yf 2.4ghz fhss+ r2004gf
RF7 interlink Futaba
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
אם זה ככה אז כן! עדיף להזמין שלט חדש ועוד דבר לא שנה אם זה שלט חדש או לא אתהה חייב להגדיר פייל-סייף בניטרו!!!!
זה סופר חשוב
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Omer_Chovel
גיא, הרדיו זה מה שגרם לך להפסיק להסיע.
כנס לסיני ותזמין רדיו ב20 דולר.
חבל לשבור עוד חלקים בגלל הרדיו הזה
OmeR Chovel
-----------------------------------------
HK Yak 55+plush 40
Excel 2000+os 46 axii+hitec hs311
Spektrum dx8+ar8000+6ch orange
Futaba 4yf 2.4ghz fhss+ r2004gf
RF7 interlink Futaba
תאונה אחרונה הייתה בגלל שהתנתקה התקשורת עם הרכב והרכב נתקע על פול גז ישר על מדרכה.. בסוף התברר שזה היה בגלל קורוזיה בבית סוללות... סוללה מקולקלת..
תפול סטארט סידרתי, פשוט שיחררתי טיפה את הבורג שמחזיר תאלומיניום זה הכל.. בנתיים יש לי בעיה של תקציב לשלט חדש ומעדיף לא להזמין סיני.. אני אשתמד בנתיים בשלט של הטיסנים ה JR לא אמורה להיות בעיה נכון?
ותודה רבה יש מצב חסכתם לי תאונה
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
כן אחי. אתה יכול להסיע עם השלט טיסנים. אם זה כיף לך.
היום יש שלטים סינים שמגיעים עם פיילסייפ
OmeR Chovel
-----------------------------------------
HK Yak 55+plush 40
Excel 2000+os 46 axii+hitec hs311
Spektrum dx8+ar8000+6ch orange
Futaba 4yf 2.4ghz fhss+ r2004gf
RF7 interlink Futaba
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
עובד פיקס אבל מאוד לא פרקטי ונוח.. שמתי את הערוץ של המצערת כמו אצל הטיסנים אבל יצא שבעצם שהסטיק למטה זה עושה פול ברקס וקשה לתמרן את הסטיק שיהיה בדיוק באמצע.. אשנה את הערוץ למשהו יותר פרקטי.. אנסה להזמין שלט בהקדם.. תודה רבה אנשים!
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
Http://youtu.be/p3uqvi9smy
שמתי לב שאני מפעיל את שני הסטיקים באותו זמן מפסיקה
התקשורת של הרכב.. סוללות חדשות..
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
גיא.
איפה הקשית של האנטנה שלך?
תבדוק שהאנטנה של הרכב שלמה ופרוסה לכל אורכה
תוציא את המקלט ותסתכל טוב שהוא שלם ולא נפגע בתאונה
מה שאתה מתאר קורה לפעמים בטיסנים לאחר התרסקות... המקלט פשוט ניזוק
החלפת סרוואים?
ייתכן וסרוו שה EPA שלו לא מכוון צורך המון אנרגיה ומשבית את המקלט
תכוון EPA ו D/R לשני הסרוואים לשלט החדש
רן ענבר
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
היי רן הקשית הפריעה לי בנקיונות ובטיפולים אבל היא ישנה
המקלט נראה חדש בלי שריטה עליו מוזר מאוד אבל אני מניח שזה משהו יותר טכני ושבלתי נראה לעין.
בכל מקרה אני חושב שאתה צודק, יש לי טלמטריה בשלט וכשהזזתי את הסטיקים ה-V ירד בצורה דרסטית מ-6 ל -4 (תלוי בתנועה של הסטיק)
החלפתי היום סרוו מצערת, חשבתי אולי הסרוו התפגר ולאו דווקא המקלט.
בכל מקרה היה לי סרוו של PROTEK (הזמנתי 2) זרוק בבית ופשוט התעצלתי להרכיב אותו בסרוו מצערת כרגע יש שני סרווים של PROTEK על הרכב.
כרגע הכל בטעינה ואעדכן מחר מה הולך.
תודה רבה על העזרה!
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
לא מצאתי את ההגדרות של ה-EPA בשלט אבל כן שיניתי את ה-D/R הורדתי מ-100% ל-75% טיפה פוגע בביצועים (לוקח טיפה יותר זמן לפניות) אבל תיקן את הבעיה.
אסיע ככה לבנתיים.
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
חייב להיות הגדרות EPA בשלט.
יש לך את הדגם בדיגיטאלי של השלט או זה עם הכפתורים העגולים?
תנסה לפרק את הראש של הסרוו ולהסתכל על תגובות הטלמטריה של המתח.
רן ענבר
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
חייב להיות הגדרות EPA בשלט.
יש לך את הדגם בדיגיטאלי של השלט או זה עם הכפתורים העגולים?
תנסה לפרק את הראש של הסרוו ולהסתכל על תגובות הטלמטריה של המתח.
רן ענבר
מצאתי את ה-EPA
אני חיפשתי EPA בהגדרות ולא קישרתי שזה בעצם TRAVEL ADJUST
בכל מקרה, הברקס היה חלש - שופר
הגז לא היה עד פול גז - שופר
הפניות - שופרו
הניתוקי תקשורת - פסקו
בקיצר, הרכב נוסע כמו שצריך לרגע זה והכל פיקס.
תודה רבה רן, איזה כיף זה להסיע בלי דאגה של ניתוק תקשורת
ועם פונקציות שעד עכשיו בכלל לא ידעתי שהם קיימות.
שלומי דבר איתי, מקווה שיהיה לי אוטו באותו יום
באמת חבל שלא דיברתי איתך לפני, עוד יותר אני לא מבין
איך פשוט שמתי את כל התחביב הזה בצד בלי שום סיבה..
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
תודה על העידכון.
כך נוכל ללמוד כולנו שההשערות עזרו לפתרון הבעיה.
תשים לב שזה מגיע מעומס ייתר מסויים על הסרוו
עומס יתר או כיוון לקוי של הסרוו מוביל לצריכת זרם גבוהה מה שמפיל את המתח למקלט ויוצר ניתוקי תיקשורת.
רן ענבר
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
השלט של קיושו שמגיע עם הרכב
נקרא KT 200 או KT 201
רן ענבר
תגובה: כמה שאלות על ניטרו
רן העפתי אותו.. אני משתמש בjr xg7