-
לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
שבת שלום לכולם,
מוגש כחומר למחשבה לי יש שכבר מסכנות:
טוב אז כמו כולם קיים המרדף אחר סוללות שיחזיקו כמה שיותר הכי חזקות והכי הכי....
אז גם אני עברתי לליטוים בשלט זיפי מהסיני 2500 מילאמפר,יש לי אותן 3 חודשים הספקתי לטעון אותן 4 פעמים מאז כשהמתח הגיע ל 10.8 וולט .
השבוע תוך כדי עבודה עם השלט בכיוון טיסנים /מסוק, אחרי שראיתי בהדלקת השלט 11V החל השלט לצפצף כשהו מראה 7.4V כש 10 דקות לפני כן היה 11V .כעבור כ 30 שניות השלט פשוט כבה! מין הסתם:(
ניתקתי את הסוללה ובבדיקה שהתוצאה היתה די צפויה תא אחד מנופח כולו,וידוע כי אין כל מאמץ בעבודה עם השלט.
לסיכום:
1.תחשבו טוב טוב לפני שעוברים ללטיום בשלט.:confused:
2.נכון יהיו כמה שיגיבו "דווקא אצלי עובד מעולה":D בסדר גם אצלי זה עבד מעולה עד לשבוע הזה.:mad:
3.עוברת בי המחשבה "כמה מזל שזה קרה בקרקע :o
4.ושוב עוברת בי המחשבה "כמה מזל שזה קרה בקרקע :confused:
5.לא שווה לטעון פעם ב אבל אולי זו תיהיה גם הפעם האחורנה שאני מטיס ובכלל אולי נזק לשלט כי אם הדבר היה קורה באיכסון של השלט ככה כמו בכל שבוע אולי הסוללה היתה הורסת גם אותו (את השלט ואת השבוע ).
מוגש מתוך אכפתיות לכול חברי הפורום וטיסניהם /מסוקיהם/ודאוניהם.
(אגב אני מוכר את הסוללה :D:D:)
המשך שבת שלום...:)
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
פתרון - אל תקנה זיפי לשלט !!!!!
יש לפוליקווסט סידרה לשלטים הרבה יותר אמינה וטובה
שווה להשקיע קצת יותר בסוללה איכותית לשלט
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
אלון מזל שבאמת זה קרה בקרקע (תודה על העידכון) אני תמיד מעדיף להשאר עם ה הניקל קדיום 700 המקורי של פוטאבה ולא קרה לי אף פעם בשטח שריקנתי סוללה בגלל יום הטסה עמוס,אז מקסימום מטעינים כל פעם ליפני שימוש.
בכל מקרה אלון שבת שלום
שחר
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Marknopfler
פתרון - אל תקנה זיפי לשלט !!!!!
יש לפוליקווסט סידרה לשלטים הרבה יותר אמינה וטובה
שווה להשקיע קצת יותר בסוללה איכותית לשלט
לא מסכים איתך שמעתי את זה מליון פעם לגבי זיפי ושאר הסיניות "אל תקנה סיני" ,הם הוכיחו עצמם כטובים ראיתי גם חברות מעולות כושלות!!
לטיום עדין לא מתאים לשלטים ולא פלא שהיצרנים עדין לא מתאימים את השלט לכך.
אני בטוח שיהיו שיסכימו איתך אבל פשוט לא שווה .
שחר עשיתי בדיוק מה שאמרת חזרתי לפק האדום המקורי של השלט 700 מילאמפר נטיס פחות באותו יום אבל ישאר טיסן/מסוק...
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Marknopfler
פתרון - אל תקנה זיפי לשלט !!!!!
יש לפוליקווסט סידרה לשלטים הרבה יותר אמינה וטובה
שווה להשקיע קצת יותר בסוללה איכותית לשלט
הסוללה שהכי איכזבה אותי בחיים היתה פוליקווסט, ולא רק אחת...
מבחינתי השם פוליקווסט נמחק לצמיתות
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
אלון,
זאת הסיבה שאני חסידNICD אם תא "מת" הוא לא מקצר את כל הפאק אלא מוריד מתח של 1.2-1.4V שאמוד להיות בטווח הצלחה של הטיסן.
מה שאתה מתאר קרה לי באויר. למטיס ולטיסן שלום.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
אני אישית עברתי לNI-MH מהסיבה ש700 מילי' פשוט לא מספיק לי ליום הטסה... אז נכון שיש את הקטע של הנפילת מתח, אבל זה קורה רק לקראת הסוף כשהסוללה די מרוקנת ואצלי זה אומר אחרי פחות או יותר 5-6 שעות עבודה נטו. בשביל לא להיסתכן אני תמיד מטעין את הסוללה במטען חכם וככה אני יודע בדיוק מה המצב שלה ומונע "הפתעות" לא נעימות.
NI-איתן.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
למה 700 מילי בלבד? אני עובד עם NICD של 1500 במשדר ו 1100 במקלט. זה מספיק לסופ"ש שלם כל פעם ואני מטיס הרבה.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
אני פשוט הזמנתי פאק של ניקל-מטל 2700 מיליאמפר מחזיק לפחות שישי - שבת
מלא ללא כל בעיה.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
יש לי סוללת ליפו למשדר של DUALSKY (חברה מעולה!!) שנתייים וחצי בשימוש...
לדעתי זה עניין של איכות מוצר-בסוללה שלי יש בלאנסר מובנה שמונע חוסר איזון בתאים.
אם תא אחד התנפח הסוללה דפוקה,צריכת הזרם של השלט הינה מיזערית ואין סיבה
שזה יקרה.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
יש לי ליטיום בשלט רינו אלפיים ומשהו מילי
בעקבות השרשור אתמול הדלקתי את השלט וראיתי שהמתח הוא מעל 11V
הכנסתי בכל זאת את הסוללה לטעינה עם איזון
המטען הכניס לתוכה כמעט 2300 מילי וזה אומר שהיא איתה כמעט ריקה .
פריקה איטית גורמת לפריקה עמוקה של הסוללה ומכיוון שבשלט צריכת הזרם אינה גבוהה העליה בהתנגדות הפנימית שנגרמת כתוצאה מפריקה לא מאפשרת אינדיקציה באשר למצב הסוללה .
בקיצור המסקנה שלי שאסור להסתמך על המתח כאינדיקציה למצב הסוללה.
והסכנה של פריקה עמוקה ונזק לתאים גדולה יותר בעומסים נמוכים כמו בשלט.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
igalr
יש לי ליטיום בשלט רינו אלפיים ומשהו מילי
בעקבות השרשור אתמול הדלקתי את השלט וראיתי שהמתח הוא מעל 11V
הכנסתי בכל זאת את הסוללה לטעינה עם איזון
המטען הכניס לתוכה כמעט 2300 מילי וזה אומר שהיא איתה כמעט ריקה .
פריקה איטית גורמת לפריקה עמוקה של הסוללה ומכיוון שבשלט צריכת הזרם אינה גבוהה העליה בהתנגדות הפנימית שנגרמת כתוצאה מפריקה לא מאפשרת אינדיקציה באשר למצב הסוללה .
בקיצור המסקנה שלי שאסור להסתמך על המתח כאינדיקציה למצב הסוללה.
והסכנה של פריקה עמוקה ונזק לתאים גדולה יותר בעומסים נמוכים כמו בשלט.
יגאל,
אני עשיתי את שלי והרווחתי מהשירשור בכך שגרמתי לך לבדוק ולהינצל מ......
לא מצליח להישתכנע שהבעיה היא באיכות הסוללה.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
igalr
יש לי ליטיום בשלט רינו אלפיים ומשהו מילי
בעקבות השרשור אתמול הדלקתי את השלט וראיתי שהמתח הוא מעל 11V
הכנסתי בכל זאת את הסוללה לטעינה עם איזון
המטען הכניס לתוכה כמעט 2300 מילי וזה אומר שהיא איתה כמעט ריקה .
פריקה איטית גורמת לפריקה עמוקה של הסוללה ומכיוון שבשלט צריכת הזרם אינה גבוהה העליה בהתנגדות הפנימית שנגרמת כתוצאה מפריקה לא מאפשרת אינדיקציה באשר למצב הסוללה .
בקיצור המסקנה שלי שאסור להסתמך על המתח כאינדיקציה למצב הסוללה.
והסכנה של פריקה עמוקה ונזק לתאים גדולה יותר בעומסים נמוכים כמו בשלט.
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
הגיוני מאוד.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
המסקנה המתבקשת היא שכדי למנוע סיכונים מיותרים עדיף לותר על הליפו, גם ככה אפשר לקנות 2 פאקים 1500 ניקד במכיר של ליפו איכותית
VIVA LA NI-CD!!
:)
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KiteSurfRules
המסקנה המתבקשת היא שכדי למנוע סיכונים מיותרים עדיף לותר על הליפו, גם ככה אפשר לקנות 2 פאקים 1500 ניקד במכיר של ליפו איכותית
VIVA LA NI-CD!!
:)
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
איפה שאפשר להשתמש ב NICD!
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
או קיי, אני אתחיל פעם בחודש להריץ פריקה "חזקה" לליפו שלי דרך המטען ה"חכם".
לא מוותר על הליפו בשלט (בינתיים...)
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
לדעתי אתם פורקים עמוק מידי תליפו שלכם אני מטעין כבר ב 11.4/11.3
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
eransa
לדעתי אתם פורקים עמוק מידי תליפו שלכם אני מטעין כבר ב 11.4/11.3
אז למה לטיום ?הרי ההיתרון היחיד שלה הוא הטעינה לטווח ארוך יחסית.שלא כמו בקדמיום/מטאל.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
יתרון נוסף של הליטיום זה הפריקה העצמית הנמוכה מאוד. מי שמטיס כל הזמן וצריך לטעון אין לזה משמעות, אבל למי שמטיס פעם בחודש בהתראה של שעתיים טוב שיש משדר עם סוללה שלא צריך לטעון כל שבוע כי היא נפרקת...
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
היתרון בליטיום זו קיבולת גבוהה ופריקה אפסית, טעינה אחת בחודש ויוצאים להטיס מתי שמתחשק ללא הכנות מראש
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
eransa
היתרון בליטיום זו קיבולת גבוהה ופריקה אפסית, טעינה אחת בחודש ויוצאים להטיס מתי שמתחשק ללא הכנות מראש
נכון אבל אם אתה טוען כבר במתח של 11.4 כמה כבר זמן הרווחת??? זה בדיוק כמו ניקל מבחינת הזמן.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אליקופטר
נכון אבל אם אתה טוען כבר במתח של 11.4 כמה כבר זמן הרווחת??? זה בדיוק כמו ניקל מבחינת הזמן.
לוקח לסוללה המון זמן לרדת ל11.1 שזה הסף בשבילי . ממעקב שעשיתי אני מקבל בין טעינות כ400 דקות פעולת שלט.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
אני משתמש בסוללת ליפו לשלט של FROMECO בעלת בלנסר פנימי וצפצפת אזהרה למתח נמוך - עובד פשוט תענוג ואני טוען את ה-10C שלי פעם בחודשיים.
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ליאור זהבי
אני משתמש בסוללת ליפו לשלט של FROMECO בעלת בלנסר פנימי וצפצפת אזהרה למתח נמוך - עובד פשוט תענוג ואני טוען את ה-10C שלי פעם בחודשיים.
אתה יכול להעלות קישור?
-
תגובה להודעה: לכל בעלי לטיום בשלט ...ולאילו שמתענינים.