רבותי , הנכם מוזמנים להעלות תמונות ו/או סירטונים של הטיסנים שלכם עם הסבר קצר לגבי המערכות השונות המותקנות בהם.
להנאת כולנו.
Printable View
רבותי , הנכם מוזמנים להעלות תמונות ו/או סירטונים של הטיסנים שלכם עם הסבר קצר לגבי המערכות השונות המותקנות בהם.
להנאת כולנו.
אמיר אסל מהג'טים והפלאש
מנוע גאט קאט P-120
והיכן התמונה .....הפלאש הוא טיסן לא קטן :)
לא מצליח לי...אפשר עזרה?
כנס ל-שלח תגובה לא תגובה מהירה...ואז באזור מתחת לחלון יש נהל קבצים מצורפים העלה תמונה וזהו.
אמיר אסל מהג'טים והפלאש
מנוע גאט קאט P-120
http://www.youtube.com/watch?v=DPx9IfHqIXk
שאול דוד
הטיסן סאאב גריפין
משקל ללא נוזלים 10.5 ק"ג
מנוע AMT180 דחף 8קילו
http://www.youtube.com/user/shauldav.../3/NQ5XLOX6agk
קובץ מצורף 18806
קובץ מצורף 18807
אני אוהב את הטיסן הזה :D
נו אז תוציא כבר את שלך מהתנור.....
הוא כבר נהיה צהוב שם :D
גבי פרץ - מאילת
F-15c
מנוע JETCAT 120SX
מערכת FUTABA 9ZAP
עם מערכת WEATRONICS
www.jetisrael.com
050-2001930
שלום לבעלי הJETים..
מיספר מטיסי\בעלי טיסני סילון נראה כמיספר האצבעות של שני אנשים יחדיו...קבוצה קטנה שמטיסה לרוב באילת.
רובנו טיסנאים "רגילים" קונים אביזרים מהסיני,מטיסים מוקצפים,פאנגטים למינהם וכו,
בשבילי טיסן סילון נראה כמו מכונית על, כמו שנהג סובארו חולם על למבורגיני.
האם זה באמת כך ?
האם תוכלו לפרט בבקשה:
1.עליות רכישה ואחזקה: (לדוגמא,להתחיל בתחביב עם איזיסטאר עולה כ 1500 2000שח).
2.מורכבות הבניה: צריך מדריך או לא,אפשר להסתדר לבד ?
3.כישורי הטסה: כנ"ל
4.למידה טכנית ומעשית של מנוע הסילון:
5.זמינות חלקי חילוף:
בתודה מראש.ארז.
ארז ידידי ,
פשוט , פשוט , פשוט.
עליות רכישה : כ 10000 ש"ח והשמיים הם הגבול , אחזקה כמו כל טיסן אחר שיש לך (אחרי שהוא מורכב אין לך הרבה מה לעשות חוץ מדלק (דסל = נפט +שמן סילוני).
מורכבות בניה כמו כל טיסן ככל שהוא מורכב יותר(מתקפלים,דלתות,מדפים,...) יהיה מורכב יותר ,אבל הכל רשום בספר ההוראות של הטיסן שום דבר לא מסובך ממש לא (ואם לא הסתדרת תמיד יהיו כאלה שידעו לעזור אם צריך)
כישורי הטסה רגילים כמו כל טיסן רק לזכור שמנוע סילוני מחיש יותר לאט וטס מהר יותר
למידה טכנית ומעשית של מנוע סילון : לא משהו מסובך יש סדר פעולות קבוע שצריך לבצע והוא מניע
זמניות חלקי חילוף כמו כל דבר שקשור בטיסנים הכל תלוי ביבואן שלך .
רק לידיעה הקבוצה הולכת וגודלת לאחר שמבינים שעסק לא נורא כל כך , יש כאלה שיעשו מהנושא "תורה מסיני" וזה ממש לא
היו כאלה שדאגו לתת תחושה באויר שנושא הסילוניים זה "שייך לאליטות" וזה ממש לא
פשוט , פשוט , פשוט
נ.ב.
וכן גם אנחנו קונים חלקים לסילונים מהסיני
זה פשוט, פה באילת השכר גבוהה בטירוף... :D
וברצינות, יש יותר מטיסי סילון בארץ מאשר כל האצבעות של הרגליים והידיים ביחד.
המחירים יורדים, והזמינות עולה כמו גם אמינותם וביצועיהם של מנועי הסילון.
ונכון, זה ממש לא תורה מסיני, בדקתי את זה בטיסה האחרונה שלי עם הסילון, וכאשר הזזתי סטיק מאזנות ימינה, הטיסן פנה ימינה !!! ממש כמו כל טיסן אחר.
מה שכן, הסאונד והריח זה עולם אחר.
צביקה אחי היקר מסכים עם כל מילה!:)
יש לך גם טיסן סילון?
שתף אותנו...
אמיר ידידי היקר
טיסן סילון ? ארסנל שלם !!
סבלנות , אחינו:cool:
תודה חברים על התגובות והסברים.:)
הייתי בערבה מיספר פעמים...הסאונד ריגש אותי עד דמעות.
ארסנל ,ארסנל ומה עם מעט תמונות למען נשטוף עיי:)נינו?
להלן כמה.
התמונה הראשונה: ה''קנגורו'' של מר זהבי עם מנוע JET-CAT P-80
התמונה השניה : הצוקית של אופיר בביש עם מנוע JET-CAT P-120
אהה אז עכשיו גיליתי....::confused
או ליאור זהבי או אופיר בביש הם המנהלים של הפורום הזה....
מזל שלא שמו תמונה של אחד הטיסנים של פטר וויס...אז ביכלל הייתי מתבלבל...
ליאור זהבי הקנגרו אצלך ??
אמיר: מה משחקים "חפש את מטמון ? "
אמיר ....בשבילך
זהו טיסנו של הדאילמה .
דומה לא?...הוא הוא מנהל הפורום..עכשיו תשקוט נפשך המיוסרת.
עמכם הסליחה ...זה עוד כשהיה לו שיער ולא נזקק למשקפיים.
האמת... דומה למנהל שלנו ממש כמו שתי טיפות מים :D
ליאור זהבי - מטיס ג'טים מזה כ-3 שנים, במסגרתם הטסתי מגוון רחב מאוד של כלים והדרכתי כמה עשרות חניכים בהיכנסם לתחום המרתק של טיסני הסילון.
טיסנים שיש או היו ברשותי:
- JETMACH - JJ1400 (נמכר)
- KANGAROO - ג'טקאט P80 (נמכר)
- F16 של CERMARK - ג'טקאט P70
- JETLEGEND T-45 - ג'טקאט P80SE
- יורוספורט 3D UNIVERSE וקטורי - ג'טקאט P160SX
כמו כן החזקתי באמתחתי מנועי MERLIN M160 MK2 וכן AMT 180SP ו- KINGTECH K80E.
ומה עם כמה תמונות צנועות...
יותר מזה, אני אתן גלריה שלמה:
http://rc.runryder.com/helicopter/ga...1/?script=jets
יפה מאד ליאור
אני לא חובב ג'טים כזה גדול אבל אוהב איכות ואצלך זה תמיד קיים במיוחד בשירשור הבניה והצביעה המושקעת של ה F16.
ראוי להערכה והרבה כבוד.
ציקי - תודה רבה !
אכן צביעה מושקעת ...כל הכבוד יופי של טיסן..(ה אפ-16 כמובן)
תודה רבה ! השקעתי שעות רבות של עבודה עליו - והתוצאה בהתאם.
בהחלט.
2 מטוסים חדשים (וגדולים) כרגע על שולחן העבודה שלי.
שלום לכולם,
פורום מדהים, עם איזה טיסן כדי להתחיל? {חשבתי על F-16 דעתכם}.
תודה מראש.
טיסן מדהים .
אבל תלוי ברמת ההטסה שלך...אם אתה בעיניין של F אז אולי עדיף לך לשקול בתור טיסן סילוני ראשון את הF-15 שהוא יותר נח.
טיסן סילוני ראשון רצוי שיהיה אחד כזה שיתן לך את הכלים המתאימים להתרגל לכמה מאיפייני טיסה שיש לכלים הללו.
1. עומס כנף יחסית גבוה. שמתבטא במהירויות טיסה ,המראה ונחיתה גבוהה אולי ממה שאתה רגיל ..תלוי באיזה סוג של טיסנים הטסת קודם כמובן
2 . תגובת מצערת בשילוב דחף איטית יותר מאשר בטיסני מנוע שריפה פנימית(פרופלר)
לרוב כל טיסן בעל מימדי כנף נדיבים יחסית למשקל ומפתח גלגלים גדול ( הכוונה למרחק בין הגלגלים הראשיים) יעשה את העבודה.
בהצלחה.
יש בארץ מספר מטיסים לא מבוטל שהחלו את דרכם דווקא עם F16, למרות שניסו להפחיד אותם ולהניא אותם מכך.
הוכח בכל המקרים ההלו שתחת הדרכה נכונה, אין שום בעיה להתחיל עם F16. אך אני מסכים עם אמיר - F15 יהיה עדיף, ועוד יותר יהיה עדיף טיסן טריינר סילוני כגון פלקון ודומיו.
אך אם תרצו - אין זו אגדה. אמיר אסל ושרון זאדה (למשל) החלו את דרכם עם F16 ללא בעיה.
אין עוררין על נכונות ההדרכה הנאותה..הדגש הוא על משוואת הזמן שמטיס מן השורה יצתרך להשקיע בה עד ''יעמוד על רגליו באופן עצמאי''.