-
גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
שלום לכולם אשמח לעזרתכם.
אני צריך להחליף את הגלגל שיניים הראשי במסוק וראיתי שיש גלגל שיניים שונה שבנוי שצורה שונה
שהשיניים מסולסלות, נקרא באנגלית Helical לפי מה שאני מצאתי. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי להבין כמה דברים:
1. איך אני יודע להתאים בין הפיניון לבין הגלגל שיניים
לדוגמה פיניון בעל 18 שיניים - איך יודע איזה גלגל שיניים מתאים לו(כמה שיניים צריך שיהיה בגלגל שיניים הראשי) האם יש טבלה שמראה זאת או שיש דרך מתמטית להבין זאת?.
לדוגמה הפיניון הזה:
http://www.align.com.tw/shop/product...oducts_id=3516
כיצד אוכל לדעת איזה גלגל שיניים מתאים לו? (Helical כמובן) כמה שיניים?.
2.
מה ההבדל בין Helical להנעה הרגילה?(הכוונה איפה מורגש השוני)
3. האם כדאי לי בכלל להחליף או לקנות את הרגיל?
כל מידע שקשור אשמח לדעת זה מאוד מעניין אותי להבין.
תודה :)
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
חשב כך:
מס' השיניים בגלגל הרגיל בו אתה משתמש כרגע בחלוקה למספר שיני הפיניון הנוכחי.
לאחר מכן, תבחר פיניון לגג"ש הקוני (HELICAL) כך שיחס הגיר ישאר זהה או קרוב מאוד לזה שחישבת קודם.
אתה יכול פשוט לחלק את מספר השיניים בגג"ש החדש ביחס הגיר שקיבלת בחישוב וכך תקבל קירוב של מספר השיניים להן אתה זקוק בפיניון.
הייתרון של הגג"ש הקוני הוא שהוא עמיד יותר לטחינה כתוצאה מעומס שיוצר המנוע.
הלכה למעשה, אורך השן הקונית גדול יותר כי היא נמצאת באלכסון ביחס לעובי הגג"ש וכך, נוצר שטח מגע גדול יותר המסוגל לעמוד בכוחות גדולים יותר.
אה כן, הוא גם יותר שקט מגג"ש רגיל.
אם מדובר במסוק קטן (לא גודל 700 או 600) איני רואה צורך להשתמש בגג"ש כזה. הכוחות במסוקים קטנים אינם מתקרבים למגבלות החומר וכל שצריך הוא לכוון היטב את המאשינג...
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
אני גם ניסיתי להבין את נושא הפיניון ..
אני חושב שאתה אמור לקחת את מהירות הסיבוב הנידרשת לראש המסוק. לחלק את מהירות המנוע המקס' ( או 90% במצב איידל ) במספר השיניים של הגג"ש הראשי הגדול ואז לקבל את מספר השיניים המומלץ לפיניון ( ובבקשה תקנו אותי אם אני טועה ).
לגבי הצורה של השיניים, זה קשור לאחיזה יותר טובה שלהם בשיניים של הגג"ש הראשי. ( מה שמייצר גם עבודה שקטה יותר ). במקום שהלהבים יפגשו שפיץ לשפיץ ויחליקו לאורך ( שיוצר לאורך זמן שחיקה לא אחידה של צורת הלהב של השן ) אז יש החלקה לאורך הלהב. ( כמו תנועה של להבי מספריים כשגוזרים )
חייבת להיות התאמה בצורה, גג"ש רגיל וגג"ש מסולסל לא יעבדו יחד...
עריכה: עכשיו ראיתי את התשובה של רון טוסמן
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
אוקי, בואו נעשה סדר בדברים:
כדי לקבוע יחס גיר (וזה מה שאתה שואל בעצם) ישנם מספר רב של פרמטרים:
1. באיזה מסוק מדובר ואיזו מהירות ראש אתה רוצה לקבל.
2. באיזה בקר מהירות אתה משתמש והאם אתה מעוניין במצב גוברנור או לא.
3. באיזה מנוע אתה משתמש ולאור כך, איזה הפסדים יש לו.
לא ניתן לתת נוסחא כוללת המכילה הכל שכן זה משתנה מבקר לבקר, מצורת שימוש אחת לאחרת וממנוע למנוע.
באופן כללי:
KV של המנוע, מוכפל במספר התאים ומוכפל במתח הנומינלי של כל תא. את כל זה מכפילים במספר שיני הפיניון ומחלקים במספר שיני הגיר הראשי. את כל זה צריך להכפיל בהפסדים ובגרף מצערת מונמך אם משתמשים בגוברנור (וגם אחוז זה משתנה מבקר לבקר) ומקבלים את מהירות הראש.
שוב אני מציע לדבר עם מישהו מנוסה בנושא (ואשמח גם לעמוד לרשותך) בכדי לקבוע באופן ספציפי אליך ולצרכים שלך את כל הנתונים, את התכנות של הבקר וכן את התכנות של השלט.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
איפה ראית שיש ל 550 גלגל שיניים ראשי כזה ופניון כזה ?
אשמח אם תשים קישור.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
איפה מוצאים נתון כמו ערך הפסדי המנוע ?
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guy1a
איפה מוצאים נתון כמו ערך הפסדי המנוע ?
באתר היצרן בד"כ ואם לא, מכפילים ב 0.9 שזוהי בד"כ הנצילות של מנועי בראשלס פחות או יותר..
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
bartovmoti
איפה ראית שיש ל 550 גלגל שיניים ראשי כזה ופניון כזה ?
אשמח אם תשים קישור.
בשמחה :)
בשמחה :)
http://www.align.com.tw/shop/product...oducts_id=3516
פיניון ראה כתוב מטה "עבור TREX 550 "
http://www.align.com.tw/shop/product...oducts_id=1308
גלגל שיניים התואם לפיניון
לפי מה שהבנתי ממישהו מחנות מוכרת
הגלגל שיניים של ה 550 וה 600 אותו הדבר. ומתאים לשניהם.
בנוסף רון: אם הבנתי אותך נכון
היה לי פיניון 16 שיניים וגג"ש 170 שיניים. עשיתי 170 לחלק ל 16 = 10.6
אני רוצה את אותה המהירות
אז מצאתי פיניון וגג"ש בקישורים ששמתי בהודעה למעלה.
פיניון 18 וגג"ש 188
עשיתי 188 לחלק ל 18 = 10.4
אז אני מבין שזה נתון קרוב ולכן זה יתאים נכון? (אם הבנתי אותך נכון) :)
נ.ב יש לי טירקס 550 חשמלי עם הציוד המקורי שמגיע
RCE-BL70G ESC
מנוע 600M ALIGN
תודה רבה.
אשמח לשמוע לעצתכם האם הסט הזה יתאים :)
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
אכן אמור להתאים בול!
בהצלחה!
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
אחלה המון תודה לך על היעוץ :) אני ילך על זה :)
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Ts7
מעניין..
הגלגל שיניים הראשי של 188 שיניים, הוא לא ישתפשף בחופה ?
חבל שלא הזמנתי את זה בהזמנה האחרונה..
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
סתם שמתי לב למחשבון שיש באתר אלירדי שמחשב מהירות ראש לפי פיניון וגג"ש דווקה נחמד.
http://www.readyheli.com/headspeed-calculator.html
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
שאלת תם... אם מהירות הראש נשארת אותה המהירות, מה היתרון בשינויי התמסורת הללו?
מה יהיה השינוי בטיסה בעקבות שינוי כזה בתמסורת?
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Friman
שאלת תם... אם מהירות הראש נשארת אותה המהירות, מה היתרון בשינויי התמסורת הללו?
מה יהיה השינוי בטיסה בעקבות שינוי כזה בתמסורת?
הגג"ש יותר יעיל
פחות שחיקה
פחות רעש
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RonTo
חשב כך:
מס' השיניים בגלגל הרגיל בו אתה משתמש כרגע בחלוקה למספר שיני הפיניון הנוכחי.
לאחר מכן, תבחר פיניון לגג"ש הקוני (HELICAL) כך שיחס הגיר ישאר זהה או קרוב מאוד לזה שחישבת קודם.
אתה יכול פשוט לחלק את מספר השיניים בגג"ש החדש ביחס הגיר שקיבלת בחישוב וכך תקבל קירוב של מספר השיניים להן אתה זקוק בפיניון.
הייתרון של הגג"ש הקוני הוא שהוא עמיד יותר לטחינה כתוצאה מעומס שיוצר המנוע.
הלכה למעשה, אורך השן הקונית גדול יותר כי היא נמצאת באלכסון ביחס לעובי הגג"ש וכך, נוצר שטח מגע גדול יותר המסוגל לעמוד בכוחות גדולים יותר.
אה כן, הוא גם יותר שקט מגג"ש רגיל.
אם מדובר במסוק קטן (לא גודל 700 או 600) איני רואה צורך להשתמש בגג"ש כזה. הכוחות במסוקים קטנים אינם מתקרבים למגבלות החומר וכל שצריך הוא לכוון היטב את המאשינג...
.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
שינוי תמסורת אינו משפיע רק על הסל"ד בראש...
פיניון קטן לדוגמא, יעבוד טוב יותר עם מנוע חלש שכן הוא יאפשר העברת מומנט ביתר קלות.
מנוע חזק עם פיניון קטן לעומת זאת, סביר שיטחן את הגיר הראשי.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
גיא אני מדבר מעבר לגג״ש הספציפי הזה. כוונתי לעצם רעיון שינוי התמסורת, למה הוא נחוץ אם הסל״ד בראש נשאר דומה.
רון, ענית לי ואכן זה תואם את ההגיון שלי, אבל אולי השאלה לגיא פותח השרשור היא מדוע אתה מחליף את התמסורת אם לא עשית שינוי במנוע? האם כל השינויים הללו הם בשביל לנסות את הגג״ש הקוני הנ״ל שמגיע עם מספר שיניים גבוה יותר?
אני מנסה להבין את הרעיון הכללי וגם את ההגיון במקרה הספציפי הנ״ל
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Ts7
בשמחה :)
בשמחה :)
http://www.align.com.tw/shop/product...oducts_id=3516
פיניון ראה כתוב מטה "עבור TREX 550 "
http://www.align.com.tw/shop/product...oducts_id=1308
גלגל שיניים התואם לפיניון
לפי מה שהבנתי ממישהו מחנות מוכרת
הגלגל שיניים של ה 550 וה 600 אותו הדבר. ומתאים לשניהם.
בנוסף רון: אם הבנתי אותך נכון
היה לי פיניון 16 שיניים וגג"ש 170 שיניים. עשיתי 170 לחלק ל 16 =
10.6
אני רוצה את אותה המהירות
אז מצאתי פיניון וגג"ש בקישורים ששמתי בהודעה למעלה.
פיניון 18 וגג"ש 188
עשיתי 188 לחלק ל 18 =
10.4
אז אני מבין שזה נתון קרוב ולכן זה יתאים נכון? (אם הבנתי אותך נכון) :)
נ.ב יש לי טירקס 550 חשמלי עם הציוד המקורי שמגיע
RCE-BL70G ESC
מנוע 600M ALIGN
תודה רבה.
אשמח לשמוע לעצתכם האם הסט הזה יתאים :)
אתה בטוח שיתאים לך ? זה מיועד לטירקס 600 על פי האתר.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
זהו שבפיניון רשום שזה מתאים ל550 אז זה אומר שצריך להיות גם גג"ש קוני שמתאים לא?.
בדף של ה"גג"ש לא רשום האמת 550 אלה 600 אבל נאמר לי שזה מתאים.
מישהו מחנות מוכרת שאל את חברו שמטיס 550 עם גג"ש כזה.
יש למישהו ניסיון וודאי עם זה?
או מישהו שמטיס 550 עם זה?
תודה.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
טוב חקרתי קצת ומצאתי שזה מתאים.
יש פה מישהו שכתב.
ועוד אתרים דומים רושמים שזה מתאים נפלא :).
http://heli-for.blogspot.com/2011/07...-rex-550e.html
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
זה מעניין..
אבל שוב נשאלת השאלה האם קוטר הגלגל הזה שלמעשה מיועד ל 600 לא גדול יותר וישתפשף בחופה ?
וזה מוזר באמת שיש פניון שבפירוש כתוב עליו 550 ואין גלגל שיניים ראשי כזה שכתוב עליו 550. ובעצם מה שכן, זה שהגלגל שיניים של ה 600ESP זה אותו גלגל שיניים של 550.
הייתי ממתין לראות אם יצא פריט מסודר שבמפורש כתוב עליו 550, כמו הפניון.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
כן אתה צודק..
בדיוק זה העניין שבפיניון כתוב 550..
שלחתי מייל לאליין הרשמי אני מחכה לתשובה מהם לגבי תאימות של ה גג"ש למסוק.
:) אעדכן שיגיבו לי. :)
-
קח בחשבון שחישוב יחס הגיר שונה
בשל מבנה הגג״ש-בגלגל מסוג זה יש להוסיף עוד שן אחת למספר השניים של הגלגל הראשי,ללא הוספה יחס העברה ישתנה.
ערן
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
תמונות של 550 עם גג"ש 188T HELICAL ופיניון 16T 17T ו-18T ניסיתי כבר את כולם עובד מדהים!! אין לך מה לחכות למייל של align כי ה550 מבוסס 600 ולכן המון חלקים מתאימים.
אתה יכול ללכת ולהטיס אני ועוד חבר מטיסים את ה550 בדיוק כך.
הבחירה של הפיניון כבר תלויה במטיס ובסגנון הטיסה רק חשוב לקחת בחשבון שפיניון עם יותר שיניים יתן לך מהירות ראש יותר גבוהה שבאה על חשבון כוח!
ובנוגע להתנהגות המסוק כפי ששאלת... יש הבדל לא רק ב pitch up/down אלא גם בתנועות ובחדות המסוק, לדעתי מומלץ ללכת על פיניון 17T או 18T כרגע אני עם 16T וקצת איטי בשבילי היות ואני עדיין עם max/min pitch 12
בשביל לקבל התנהגות דומה בכוח לסט אפ המקורי אפשר לעלות את max/min pitch ל 13 במקום 12 אבל זה כבר תלוי במטיס אני מציע לך ללכת על 18T כי זה הכי קרוב לסט אפ המקורי
קובץ מצורף 53687קובץ מצורף 53688קובץ מצורף 53689
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
אחלה תודה רבהה :))
נ.ב התמונות לא פועלות לי אשמח שתעלה שוב סתם מסקרנות :)
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
מר טוסמן,
מספר הערות לגבי הגג"ש מסוג HELICAL:
היתרון של גג"ש כזה הוא שילוב והתנתקות הדרגתיים של השיניים ועקב כך הפחתת רעש מזה של גג"ש רגיל שם השילוב נעשה במכה.
לגבי נושא השחיקה, ועמידות החומר לא תמיד לגג"ש מסוג HELICAL יש יתרון:
ראשית לא נוצר שום שטח מגע גדול יותר עקב זוית השן שכן השיניים נמצאות על צורת גליל. איזור המגע בין השיניים הוא שטח קטן מאד שנע לרוחב השן במהלך ההשתלבות\התנתקות
ועוד יותר מכך, בגלל זוית השן הכוח גדול יותר מאשר בגג"ש רגיל. חסרון נוסף הוא שזוית השיניים יוצרת כוח צירי מה שמכניס מאמצים לא רצויים בעיקר בציר ובמיסבי הגג"ש הגדול יותר.
ואפילו עוד יותר מכך: המאמץ הצירי הנ"ל גורם לגג"ש להחלקה של ממש בין השיניים שחומרתה עולה עם העומס\זוית השן\ חולשת המכניקה\רדיוס הגג"ש ואז כבר נכנס לתמונה חיכוך שוחק של ממש.
שימוש בגג"ש מסוג DOUBLE HELICAL פותר מרבית בעיות אלו.
בסופו של הדבר אנליזת אלמנטים סופיים עם צורות שיניים שונות שלוקחת בחשבון את כל הפרמטרים תיתן את הבחירה הנכונה, כמובן בשילוב עם ניסיונו של המתכנן.
אשמח להערותייך לדברי.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RonTo
חשב כך:
מס' השיניים בגלגל הרגיל בו אתה משתמש כרגע בחלוקה למספר שיני הפיניון הנוכחי.
לאחר מכן, תבחר פיניון לגג"ש הקוני (HELICAL) כך שיחס הגיר ישאר זהה או קרוב מאוד לזה שחישבת קודם.
אתה יכול פשוט לחלק את מספר השיניים בגג"ש החדש ביחס הגיר שקיבלת בחישוב וכך תקבל קירוב של מספר השיניים להן אתה זקוק בפיניון.
הייתרון של הגג"ש הקוני הוא שהוא עמיד יותר לטחינה כתוצאה מעומס שיוצר המנוע.
הלכה למעשה, אורך השן הקונית גדול יותר כי היא נמצאת באלכסון ביחס לעובי הגג"ש וכך, נוצר שטח מגע גדול יותר המסוגל לעמוד בכוחות גדולים יותר.
אה כן, הוא גם יותר שקט מגג"ש רגיל.
אם מדובר במסוק קטן (לא גודל 700 או 600) איני רואה צורך להשתמש בגג"ש כזה. הכוחות במסוקים קטנים אינם מתקרבים למגבלות החומר וכל שצריך הוא לכוון היטב את המאשינג...
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
יואב אתה פשוט טועה.
גאומטריה פשוטה - היתר תמיד ארוך יותר מצלעות המשולש ולכן שטח המגע בגג"ש מסוג זה אכן גדול יותר.
ללא ספק הוא עמיד יותר לשחיקה וזה מנסיון רב, מדעות של אנשים שמתמחים בזה (ולא רק מתחום המסוקים) וגם מתוך חישובים שעשיתי במהלך לימודי התואר שלי (הנדסת מכונות במסלול תכן וזרימה - התעסקות רבה עם תמסורות במסלול זה).
נכון שנוצר גם כוח צירי אך הוא מינורי ואין למכלולים שום בעיה להתמודד איתו במסוקים עימם אנו עובדים.
לנושא ההחלקה, גם כאן אינך צודק. זווית השן נגזרת מתוך תנאי לעצירת החלקה תוך התייחסות למקדם החיכוך הסטטי של החומר ממנו עשוי הגג"ש. לאור כך, אין כאן (כמעט) החלקה בין השיניים אלא תנועה חלקה ורציפה מבוססת חיכוך סטטי.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
קיבלתי תשובה מאליין ואכן זה מתאים:
Dear Sir,
Yes you can use H60062T on Trex 550E, but you need to change your motor
pinion to H55052T.
Best regards,
Daniel Wu
Align RC World / Overseas Sales Team
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
ראה הערותי בתוך דברייך.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RonTo
יואב אתה פשוט טועה.
גאומטריה פשוטה - היתר תמיד ארוך יותר מצלעות המשולש ולכן שטח המגע בגג"ש מסוג זה אכן גדול יותר.
** אז זהו שהגאומטריה לא כל כך פשוטה. אתה מתעלם מכך שהשן יושבת על צורת גליל ולא על מישור ולכן שטח המגע הוא קטן משמעותית מזה שבגג"ש רגיל. יש נקודת מגע בין השיניים שנעה לרוחב השן החל מתחילת ההשתלבות וכלה בסיום ההשתלבות.
בנוסף על כך גם הכוח רב יותר בגלל הזוית.
ללא ספק הוא עמיד יותר לשחיקה וזה מנסיון רב, מדעות של אנשים שמתמחים בזה (ולא רק מתחום המסוקים) וגם מתוך חישובים שעשיתי במהלך לימודי התואר שלי (הנדסת מכונות במסלול תכן וזרימה - התעסקות רבה עם תמסורות במסלול זה).
** הוא אכן עמיד יותר לשחיקה במקרים בהם בוחרים להשתמש בו. הסיבה היא שיש שימושים בהם ההשתלבות שנוצרת במכה אחת בגג"ש רגיל שוחקת יותר מאשר נקודת המגע ב HELICAL.
נכון שנוצר גם כוח צירי אך הוא מינורי ואין למכלולים שום בעיה להתמודד איתו במסוקים עימם אנו עובדים.
** יכול להיות. אם המתכנן בחר בגג"ש HELICAL הוא בטח ידע מה הוא עושה.
לנושא ההחלקה, גם כאן אינך צודק. זווית השן נגזרת מתוך תנאי לעצירת החלקה תוך התייחסות למקדם החיכוך הסטטי של החומר ממנו עשוי הגג"ש. לאור כך, אין כאן (כמעט) החלקה בין השיניים אלא תנועה חלקה ורציפה מבוססת חיכוך סטטי.
** בתמסורת המתוכננת נכון החיכוך הוא סטטי אבל תנאי זה לא קורה אם הכוח הצירי גורם לתנועה בכיוון הציר עקב גמישות הגג"ש\מיסב\ציר ואז כן נוצר חיכוך דינמי עם שחיקה מוגברת. שוב, המתכנן אמור לדעת מה הוא עושה ולוודא שזה לא קורה.
אשמח לתגובתך.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Ts7
קיבלתי תשובה מאליין ואכן זה מתאים:
Dear Sir,
Yes you can use H60062T on Trex 550E, but you need to change your motor
pinion to H55052T.
Best regards,
Daniel Wu
Align RC World / Overseas Sales Team
יפה יפה..
אבל שים לב שהחלק הזה H60062T הוא של ה 600ESP ולא של ה 600PRO החדש!
http://www.rc711.com/shop/bevel-main...00-p-3158.html
נראה לי שאני תיכף ומייד מזמין סט כזה.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
קניתי שמתי ויושב בול!
דרך אגב הגודל של הגלגל שיניים אליקל בדיוק באותו הגודל ולכן לא נוגע או מפריע לחופה.
יושב בול! ועובד הרבה יותר חלק מהרגיל. אני אהבתי. :):o:p
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yoav Lahav
ראה הערותי בתוך דברייך.
אשמח לתגובתך.
אני הולך להביא גרעינים
זה הולך להיות ערב מעניין.
-
תגובה: גלגל שיניים ראשי ופיניון ך TREX 550E, אשמח לעזרתם כמה שאלות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Ts7
קניתי שמתי ויושב בול!
דרך אגב הגודל של הגלגל שיניים אליקל בדיוק באותו הגודל ולכן לא נוגע או מפריע לחופה.
יושב בול! ועובד הרבה יותר חלק מהרגיל. אני אהבתי. :):o:p
הזמנתי קיט גם!! :)) תודה על הראיון!! :)