-
49 קבצים מצורפים
ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
איזה פרופ מומלץ שמה ?
יש לי את המקורי שהגיע איתו ..
עודד תערוך את זה עם צילומים בתוך גוף הפוסט ואני אפרסם אותו במגזין.
ככה זה לא נראה טוב.
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
את הכל אוסיף לפוסט המקורי בצורה מסודרת
הפרופ הוא 6X4 APC . אפשרי גם 6X5.5 לצורך ביצועים על חשבון זמן וחום
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
מה, עוד ביקסר אף אדום.... איך עכשיו אני אזהה את שלי בשמיים...
ומה החיזוק הזה נותן? לא ניתקלתי בחולשה כלשהי באיזור הזה של הכנף.
http://www.efly.co.il/forums/attachm...7&d=1321271300
בסה"כ תיעוד יפה, ממתין לתיאורים.
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אננס
האיזור הזה נסדק או מתעוות בעקבות מכות קטנות בכנף
חתיכת דיקט תעופתי 0.8 מ"מ פותרת את זה
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
wind556
בעקבות שאלות חוזרות על הטיסן הנ"ל ערכתי צילומים מסודרים של תהליך ההרכבה של הקיט
נתחיל בתמונות בלבד.
בקרוב אוסיף מצגת.
יאללה קופון
כל הכבוד עודד על ההשקעה
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
גיא1 - רק RCTIMER 2200KV ופרופ 6X5 מהיפני. זה שילוב מנצח בהמון טיסנים אצלי.
מוציא את המקסימום מהטיסן וכמעט ולא נשבר בנחיתות בטיסנים כמו מוגי.
http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=5014
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
יש לי את המנוע המקורי של הביקסלר .. לא צריך מנוע ( ו ערסי 2200 כבר קניתי לפני שנה לפוגי )
פרופ יש לי גם :)
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sharonx
אכן שילוב מנצח...אבל:
המנוע ששמתי יותר חזק מהערסי שלנו, והטיסן עצמו הרבה יותר מתאים לאינראנר מאשר אאוט.
ההרכבה טובה יותר, הביצועים גם (אם כי לא בהרבה)
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
המנוע המקורי שהסיני מרכיב זה רץ-חיצוני
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
גיא איזו גירסה של הביקסלר קנית?
ואם את גירסה ה-ARF איך הוצאת את הדיסקיות?
בנוסף עודד הסרט הדבקה האדום זה חבלה רגיל או סיבים?
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
קצת מים חמים והם יוצאים. אני הוצאתי בלי - קצת כוח ושמאלה ימינה והן יוצאות
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sharonx
קצת מים חמים והם יוצאים. אני הוצאתי בלי - קצת כוח ושמאלה ימינה והן יוצאות
+1
מה שלא יוצא בכוח, יוצא עם יותר כוח !
:)
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ומה שלא הולך ביותר כוח זה עם פטיש 5 לא?.........:D
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ניראה מעולה,רק עניין שאני חייב להעלות הוא נושא הדבקת המנוע לצד אחד של הגוף,הנסיון שלי אמר לעשות חיווט מתאים ולאחר הדבקה של הצדדים למקם את המנוע במרכז,הדבקה של המנוע לצד אחד מנעה ממנו להיות במרכז הטיסן......
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
קודם כל, חוץ מהתמונות יש מצגת מפורטת ביותר
דבר שני, לחבר את המנוע לאחר הדבקת שני חצאי הגוף זה לא תהליך נכון. ואין שום בעייה בעניין מירכוז המנוע.זאת ההמלצה שלי, וכל אחד יעשה עם זה כרצונו
-
Re: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
אני בעלו של הביקסלר המפורסם, וזו הזדמנות נוספת להודות לעודד על הרעיון והעבודה המקצועית.
הקיט שקיבלנו לא הגיע על מגש של כסף מבחינת שלמות הגוף. היו כמה חלקים חסרים וכמה חלקים שבכלל לא התאימו, אבל הנחישות הגבוהה של עודד להרים לאוויר את המכונה המעופפת, והמקצועיות שלו עזרו לנו לסיים את הבנייה בכמה מפגשים אחדים.
כעת נותר לי רק לקנות מערכת רדיו טובה ולהעלות לאוויר את הביקסלר.
נקווה שיהיו ימים טובים להטסה ושהשמש תזרח...
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
מה היה חסר ?
אני קבלתי לפני שבוע ביקסלר והכל היה סבבה ...
-
תגובה: Re: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
eladh7
הנחישות הגבוהה של עודד להרים לאוויר את המכונה המעופפת, והמקצועיות שלו עזרו לנו לסיים את הבנייה בכמה מפגשים אחדים.
אנחנו עדיין מדברים על הטיסן מהוביקינג?
-
Re: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
אמת, היו הרבה שיבושים בדרך עם השלט של הסיני, רכיבים חסרים שצריך מהצד ועוד כמה ירקות. מפגשים אחדים, כן בכל זה אני חייל, קשה לתמרן.
לגבי מה שהיה חסר זה סנאפים להורנים המקוריים וכמה ברגים.
לילה טוב
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
מה זה סנאפים ?
בקרטון של המטוס היתה קופסא קטנה שתוכה היו ההורנים / פרופ / ברגים ובטח עוד כמה דברים שאני לא זוכר ...
היתה חסרה לך הקופסא הזאת ?
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
שלום לכולם
מה הסיבה שמוצאים את הדיסקיות מקדימה ?
תודה
עמוס
-
Re: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
כדי לאפשר להכניס סוללה של שלוש תאים עם קיבולת גדולה יותר ובכך גם לאזן את הטיסן ללא המשקולות וגם לקבל זמן טיסה ארוך יותר.
הסוללה עם הקיבולת הממולצת לטיסן זה היא 2200mAh
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
האם זה בסדר להדביק את שני חצאי הטיסן עם דבק איפוקסי?
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ben
האם זה בסדר להדביק את שני חצאי הטיסן עם דבק איפוקסי?
כבד ולא מתאים לחומר. CA זה קל ונדבק טוב. אבל למה להדביק ? הייתי שם דבק טסה במקום....
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sharonx
כבד ולא מתאים לחומר. CA זה קל ונדבק טוב. אבל למה להדביק ? הייתי שם דבק טסה במקום....
צודק, אפוקסי לא מתאים בכלל. CA מדביק הכי טוב
דבק טסה משאיר את הגוף גמיש, אין שום סיבה להשתמש בו לטיסן הזה
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
אם יש לך תכניות להשתמש בטיסן הזה ל FPV אז אני לא ממליץ להדביק עם ca תהיה לך בעיה לפתוח אותו אחר כך.
טסה מספיק פה בשביל זה.
למהדרין, הוספתי מוט קרבון בחלק התחתון בתעלה שמוכנה במיוחד בשביל זה.
כמו שניתן לראות פה.
וזה אכן מצליח לטוס ..
http://www.youtube.com/watch?v=5LnDn...&feature=feedu
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
wind556
צודק, אפוקסי לא מתאים בכלל. CA מדביק הכי טוב
דבק טסה משאיר את הגוף גמיש, אין שום סיבה להשתמש בו לטיסן הזה
סלחו לי כולם אני לא בא להתנסות או משהו אבל............
אני פחות או יותר חדש בתחום הטיסנים ולהגיד לא טוב ביכלל ממש לא מובן לי.
הדבק בסדר גמור לחומר לא ממיס ולא עושה בעיות. מבחינת משקל, אני ראיתי כל כך הרבה תמונות של טיסנים
שפירקו להם את הצורה ולאחר מכן הם עברו הרבה תיקונים עם דבקים מכל הסוגים ועדיין טסו יפה מאוד אז מה זה שיכבה דקה של איפוקסי.
וחוץ מזה שבטיסן הזה ספציפי עושים גם ככה כל כך הרבה חיזוקים עם מוטות קרבון איפה שרק אפשר וברגים בכנפיים ודבקי סיבים אז עוד כמה גרמים לא ניראה לי שיזיק.
אבל זה רק מה שאני חושב (אולי אני טועה)
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
אסביר לך:
כל מוצר מתובנת (גם הטיסן הזה עשוי בתבנית) מכיל עליו שכבה שומנית. אפוקסי לא נצמד בכלל לשמן
נניח לרגע שתסיר שכבה מהחומר, גם אז אפוקסי לא יחזיק חזק . אפוקסי לא אוהב חומרים פלסטיים (והטיסן הזה הוא סוג של פלסטיק)
בנוסף, אפוקסי נחשב לדבק מבני. לא ניכנס לזה לעומק, אבל נניח שפתרת את שתי הבעייות הראשונות (רק היפותטית) והטיסן עצמו עשוי מחומר רך במיוחד, אתה יוצר בנקודת ההדבקה ריכוז מאמצים גבוה שאינו רצוי.
וכפי שאמרת, המשקל אינו הנושא, איכות ההדבקה היא הנושא
(דבקים זה חלק מהמקצוע שלי).
אני מדגיש שוב: דבק אפוקסי אינו הדבק הנכון למשימה הזאת
לעומת זאת דבקCA מדביק את החומר הזה מושלם , בקלות, ואפילו בזול. אז למה לחפש פתרונות אחרים?
דבק טסה יכול להתאים למקרים שבהם יש סיבה לפרק מדי פעם את הגוף. אין סיבה אחרת להשתמש בו.
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
עודד
אני לא מומחה דבקים או מטוסים בטח לא כמוך
אבל מהנסיוןן שלי, אפוקסי ו CA אותו דבר בעניין ריכוז מאמצים.
שניהם לא גמישים ולא אלסטיים.
מצד שני, החיבור בין שני חלקי הגוף לא אמור להיות אלסטי ..
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
עודד
גם אני לא מומחה גדול לדבקים אבל (ופה יש אבל) אני לא אומר משהו שהוא באוויר אני אומר משהו שהוא ניבדק טוב טוב לפני הכל
והאיפוקסינדבק חזק...מאוד חזק.
לגבי מאמצים אני מסכים עם גיא החיבור אמור להיות חזק מה זה משנה איך.
-
הדבקתי את הaxn שעשוי מאותו חומר כמו הביקסלר בחמישה דבקים שונים.
אפוקסי, דבק חם, CA, CA Foam Safe, ודבק אקרילי שנקרא "דבק פלא" ל נירלט.
כולם החזיקו מצויין, האפוקסי הוא היחיד שהצלחתי לנתק בקצת מאמץ, והוא יצא בגוש שלם כמו שעווה מהרצפה.
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guy1a
עודד
אני לא מומחה דבקים או מטוסים בטח לא כמוך
אבל מהנסיוןן שלי, אפוקסי ו CA אותו דבר בעניין ריכוז מאמצים.
שניהם לא גמישים ולא אלסטיים.
מצד שני, החיבור בין שני חלקי הגוף לא אמור להיות אלסטי ..
אתה צודק חלקית
שניהם לא גמישים, אבל ריכוז המאמצים שונה
יש מושג שנקרא "כשל אדהסיבי" ומושג שנקרא "כשל קוהסיבי"
לא ניכנס לזה, אבל שם אין זהות (אם כי יש דמיון) בין שני הדבקים, ושם ישנו ההבדל.
אבל מעבר לשיקולים הטכניים ודיקדוק בפרטים הקטנים, למה לא להשתמש CA?
הכי נוח, הכי מהיר,הכי חזק, הכי מתאים למטרה, ואפילו הכי זול
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
אני חושב שיותר חזק זה דבק חם.
יש לי כמה טיסני קלקר / EPP / EPO שמודבקים דבק חם.
הוא הכי מוצלח לדעתי.
דבק סיבים לא מתאים לכל מטוס.
למשל לכנף זה לא מתאים.
לביקסלר, אין סיבה לדעתי להדביק את החלקים forever
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
wind556
צודק, אפוקסי לא מתאים בכלל. CA מדביק הכי טוב
דבק טסה משאיר את הגוף גמיש, אין שום סיבה להשתמש בו לטיסן הזה
ואיך תפתח אותו לאחר שצריך שינוי בפנים ל FPV ? ואין שום גמישות בטסה, התוצאה זהה לדבק. בדוק.
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
עודד, עדכנתי את המצגת שלך בגוף השירשור כתמונות וניקיתי קצת את השירשור.
תודה על ההשקעה!
העתקתי גם את הפוסט לפורום מאמרים שישמר לדור ההמשך... :)
-
תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guyst
עודד, עדכנתי את המצגת שלך בגוף השירשור כתמונות וניקיתי קצת את השירשור.
תודה על ההשקעה!
העתקתי גם את הפוסט לפורום מאמרים שישמר לדור ההמשך... :)
גיא, יצא בדיוק כמו שצריך
תודה
-
5 קבצים מצורפים
Re: תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
היי :)
אתמול בשעה טובה אני ועודד עשינו טסט פלייט לביקסלר שבנינו, והיה פשוט נהדר.
דבר ראשון, התרגשות ראשונה לראות ולהרגיש טיסן חשמלי משלי,
דבר שני, הביקסלר התנהג בצורה מאוד יציבה באוויר.
בזריקה הראשונה שלו לעולם, הוא טיפס למעלה יפה וקצת התרעע לצדדים ולא היה יציב , אבל אחרי קיזוזים קטנים בשלט בלבד הוא החל להיות יציב ועמד במבחן גם מבחינת חיזוק הכנפיים באמצעות החוט בצורה טובה מאוד.
למרות שהעלנו אותו לאוויר למשך כמה דקות בגלל שהשמש כבר החלה לרדת, אני נהנתי מאוד.
שמנו לב שהפושרדים של המאזנות ששמנו(החלפנו לפלדה קפיצית) קיבלו "בטן" קלה בזמן הזזת המאזנות, אז אודות לעצה של עודד פתרתי את הבעייה ורציתי לשתף אותכם בפטנט לטובת הכלל.
בבנית הביקסלר, בזמן שחיברנו את הפושרדים המקוריים להורנים שבמאזנות, נשברו לנו בצורה קלאסית הראשים שלהם שמורכבים מפלסטיק,
ולכן החלפנו אותם בחוט פלדה 0.8 וחיברנו.
הפטנט שעודד אמר לי לעשות כדי למנוע התעותות של הפושרדים הדקיקים, הוא להצמיד אליהם בדבק חתיכת שיפוד ולעטוף אחר כך בשרינק.
אז לקחתי שיפוד אחד והתחלתי לעשות בו חריטה באמצע לאורכו ואז גילפתי את הרצועה האמצעית כדי להכניס בתוכה את הפושרוד, כך:
קובץ מצורף 58734
התוצאה:
קובץ מצורף 58735
ההדבקה בCA:
קובץ מצורף 58738
והתוצאות הסופיות:
ללא התמיכה של השיפוד:
קובץ מצורף 58736
ועם השיפוד המודבק:
קובץ מצורף 58737
תודה לעודד :cool:
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: Re: תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה
מצגת מצויינת .
איגדתי אותה לכדי קובץ אחד למי שמעוניין.