-
התקנת Co-Pilot
אני מעוניין להתקין co-pilot על האיזי סטאר
מה המיקום המומלץ לקבלת התוצאה הטובה ביותר?
אשמח לרעיונות/תמונות של התקנות...
הערה: על גב הטיסן יש לי את הבקר מהירות , חשבתי לבנות מעליו במה קטנה ולהתקין את החיישן עליה
-
2 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
כך שלי מותקן...
http://www.efly.co.il/forums/attachm...1&d=1236757246
http://www.efly.co.il/forums/attachm...1&d=1236757246
זה מאובטח עם סקווטש וטיירפ...
שים לב שהתקנה של החיישן באלכסון דורשת שינוי של המפסקים בקופסת בקרה.
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
רעיון טוב
האם הכבל נתונים שמגיע עם המערכת מגיע עד לתא שהמקלט יושב בו?
אין בעיה שהאוויר שיוצא מהמדחף ומקרר את החיישנים מבלבל את המערכת?
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mini_guy
רעיון טוב
האם הכבל נתונים שמגיע עם המערכת מגיע עד לתא שהמקלט יושב בו?
אין בעיה שהאוויר שיוצא מהמדחף ומקרר את החיישנים מבלבל את המערכת?
כבל הנתונים מגיע...
לגבי האוויר שמגיע מהפרופ'...לא חשבתי על זה שווה בדיקה:rolleyes:.
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mini_guy
רעיון טוב
האם הכבל נתונים שמגיע עם המערכת מגיע עד לתא שהמקלט יושב בו?
אין בעיה שהאוויר שיוצא מהמדחף ומקרר את החיישנים מבלבל את המערכת?
הייתי יותר דואג מהחום שהמנוע פולט ועף על החיישנים או מה"רעש" האלקטרומגנטי שהמנוע עושה
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
לא , כרגע אין לי מאזנות (עד שאני אקנה מחליף ל JR)
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
MDreamer
הייתי יותר דואג מהחום שהמנוע פולט ועף על החיישנים או מה"רעש" האלקטרומגנטי שהמנוע עושה
לדעתך יש מקום טוב יותר להתקין את המע'?
-
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
אני מבין שהתקנה מאחורה לא תהיה מוצלחת
האם יצירת הגבהה ע"י מוט שבחלקו העליון יהיה מגש ועליו ישב הסנסור יהיה יעיל יותר?
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mini_guy
אני מבין שהתקנה מאחורה לא תהיה מוצלחת
האם יצירת הגבהה ע"י מוט שבחלקו העליון יהיה מגש ועליו ישב הסנסור יהיה יעיל יותר?
נראה לי שהפרופ שלך לא מאוזן משהו....:D
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mini_guy
אני מבין שהתקנה מאחורה לא תהיה מוצלחת
האם יצירת הגבהה ע"י מוט שבחלקו העליון יהיה מגש ועליו ישב הסנסור יהיה יעיל יותר?
אני לא חושב שצריך. מספיק לשים את הסנסור בין החופה למנוע כשהסנסורים באלכסון.
איציק
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
לפי השרטוט שלו הבקר יושב שם...
-
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
כמו שניר כתב , הבקר יושב שם
מצורפת תמונה של הטיסן ומיקום הרכיבים עליו
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
גיא,
אפשר להתקין את יחידת החיישנים בכל מקום כל עוד הם:
1-פונים ב-45 מעלות לכל הכוונים ללא הפרעה ב"קו האווירי". הכוונה היא כי לא יהיו מכשולים ויזואילים ו\או פולטי חום מול אחד או יותר מהתאים (אינפרא אדום).
2- מפולס לחלוטין ולכן עדיף על מגש קטן עם וולקרו(סקוץ'). אזיקון כאבטחה שניה בלבד ולא כאוחז יחידי!
3-בכל מקום בו החיישנים לא מוסתרים. הרעיון לבנות מדף מוגבה הוא חביב אבל לא מתאים. גרר, רעידות בתדר גבוה, שבר אפשרי וכיו"ב. האידאלי בגחון כך שאין בכלל גורמים מפריעים אבל לא פרקטי בגלל הנחיתות.
אצלי במסוק הוא היה על מדף קטן ב-Boom כך שלא הושפע מאף אחד מהגורמים העויינים ויכול היה לדגום טמפרטורה הסביבה\אדמה\שמיים בלי הפרעה.
אצל ניר לקריף זה במיקום טוב מאוד אולם הייתי מכין מגש+וולקרו ואזיקון כאבטחה.
בהצלחה!
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
גיא,
הייתי היום בשטח ובעזרתו של דריימר היקר המע' פעלה בסדר גמור.
אבי, זה בדיוק מה שאני הולך לעשות תודה רבה.
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
בכיף ניר. העיקר שהכל הסתדר.
תודה על העזרה שלך עם טיסות ה FPV שלי וההכוונה של הבחור לשטח בזמן ש"הייתי בקוקפיט"
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mini_guy
כמו שניר כתב , הבקר יושב שם
מצורפת תמונה של הטיסן ומיקום הרכיבים עליו
כדאי לבנות במה קטנה מעל הבקר (שולחן קטן) שיאפשר איוורור של הבקר, ומקום לרתימת החיישן.
יש לי שתי מערכות כאלו, אחת ב90 מעלות ואחת ב 45. שתיהן עובדות מצויין, הן תמיד האביזר הגבוה בטיסן.
איציק
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איציק רונן
כדאי לבנות במה קטנה מעל הבקר (שולחן קטן) שיאפשר איוורור של הבקר, ומקום לרתימת החיישן.
יש לי שתי מערכות כאלו, אחת ב90 מעלות ואחת ב 45. שתיהן עובדות מצויין, הן תמיד האביזר הגבוה בטיסן.
איציק
החיישן שלך יושב מעל הבקר?
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ניר לקריף
החיישן שלך יושב מעל הבקר?
לא, אצלי הבקר בפנים, למה?
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
לא, פשוט בגלל מה שרשמת חשבתי שהחיישן שלך יושב מעל הבקר...
אגב אין בעיה שזה יותקן מעל הבקר? (בגלל החום שהבקר פולט)
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ניר לקריף
לא, פשוט בגלל מה שרשמת חשבתי שהחיישן שלך יושב מעל הבקר...
אגב אין בעיה שזה יותקן מעל הבקר? (בגלל החום שהבקר פולט)
אני מאמין שאין בעיה, חום נמוך לא יפריע לו, העיקר שלא "יראה" את המקור. אגב, זו הסיבה שאמרתי "שולחן". אתה צריך רווח קטן בין המשטח שמחזיק את הסנסור לבקר. מרווח אוויר של שני מילימיטר יפיל את הטמ"פ מאוד.
ואין לי חישן על הEZ*.
איציק
-
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
אז לקחתי את כל הרעיונות שהועלו כאן ובניתי במה אחורית , מקווה לנסות את המערכת בסוף השבוע(אם יהיה יפה) ושבוע אחרי זה לחזור לטיסות FPV
גיא
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mini_guy
אז לקחתי את כל הרעיונות שהועלו כאן ובניתי במה אחורית , מקווה לנסות את המערכת בסוף השבוע(אם יהיה יפה) ושבוע אחרי זה לחזור לטיסות FPV
גיא
הסנסור אופקי/מקביל לטיסן?
למה הבמה גבוה מעל הגוף?
נראה לי שאתה לא צריך את האזיקונים, וולקור מספיק, אין לחיישן הזה משקל בכלל.
עבודה יפה, מעניין מה הוא יעשה ל EZ*, ותזהר בימים מעוננים.
איציק
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
נראה לי שזה חובה לשים אזיקונים
כי אם ניקח מצב תיאורטי שבתימרון חד החיישן מתנתק מהגוף ונמצא במצב פעיל , הלך טיסן הוא יאזן אותו בהתאם להתנדנדות שלו מתחת לטיסן עד לקרקע :confused:
הבמה נועדה לדאוג שהחיישן ישאר מאוזן , הגוף של ה EZ קמור בחלק האחורי.
אחרי שכמעט ריסקתי אותו בהעברת השלט לספוטר אני מקווה שלפחות במצב חירום הוא ישמור אופקית וישרה, ואם כבר מייצב את הטיסן הוא יאפשר להנות מהנוף כשהכיוון הוא על הטיסן הבא שאמור לנחות על גלגלים וה co pilot יעזור להגיע יציב ומיושר לנחיתה.
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mini_guy
אם כבר מייצב את הטיסן הוא יאפשר להנות מהנוף כשהכיוון הוא על הטיסן הבא שאמור לנחות על גלגלים וה co pilot יעזור להגיע יציב ומיושר לנחיתה.
רעיון רע מאוד.
בנחיתות עדיף בלי co-pilot
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
זאת רק מחשבה ראשונית... עוד לא הטסתי אף טיסן עם co-pilot
לך יש קצת יותר נסיון בזה ממני.
מנסיונך ,למה זה רעיון גרוע?
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
גליטצ' הכי... כיוון של נכון של ה GAIN.. תזדקר טיפה מוקדם מדי(תשכח מלתקן את זה) ותגלה את מאוחר מדי.
לפי דעתי או שעושים נחיתה אוטומטית לגמרי או ללא CO-PILOT
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
OK , נינחת בלי
בסך הכל היום אני נוחת בלי והכל תקין.
על מה איתי מסתמך כשהוא נוחת עם ה shadow?
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
MDreamer
גליטצ' הכי... כיוון של נכון של ה GAIN.. תזדקר טיפה מוקדם מדי(תשכח מלתקן את זה) ותגלה את מאוחר מדי.
לפי דעתי או שעושים נחיתה אוטומטית לגמרי או ללא CO-PILOT
מסכים לחלוטין...
עדיף לנחות בלי ה-CO-PILOT מחובר
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
אני לא יודע על מה מבוססות האמירות הקודמות, אבל מנסיון, אני יכול להגיד שטיסן עם CP נוחת לבד! את ה CP הראשון חיברתי על האיזי גליידר כשהתחילו לשווק אותו (בערך לפני שנתיים וחצי - שלוש), אתה מתיישר על המסלול, סוגר מנוע והוא יורד לבד.
-
תגובה להודעה: התקנת Co-Pilot
איציק, מה שאתה אומר נכון אבל במקרה של גליט'צ או תקלה הכי קטנה הסיכוי לתקן בהצלחה יורד דראסטית. כמו כן במקרה של הזדקרות מוקדמת (פונקציה של משקל, מרכז כובד ויציבות טבעית של הכלי במקרה שלנו) או משב חזק ה CO PILOT לא יעזור אלא להפך הוא יזקר את הכלי (תלוי ב GAIN).