Re: תגובה: NEO ST VS 8 LOSI
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
מצטער על העיכוב בתגובה...הייתי טיפה עסוק.
א. זו הסיבה שאני לא אוהב להזמין מאי ביי לי תמיד יש הרגשה שאין לי אבא ואימא
ב. לגבי לוסי וקיושו אני לא מאלו שיספר לך שאחד נוצץ מזהב ואחד חרא...
לכל אחד מהם יש יתרונות ויש חסרונות
למיטב הכרותי עם התת דגם ניו שיפרו בו לא מעט דברים ובינהם הקלאצ'
אי אפשר להתעלם מכך שלקיושו יש חלקי חילוף בארץ וללוסי הרבה פחות...
ג. תיבת הנעה זה החיסרון הכי גדול של הלוסי.
זה גוש גדול,כבד ומסורבל שאתה צריך לסחוב כל פעם שאתה רוצה להסיע
בקיושו יש פול סטארט...קח בוסטר+בקבוק דלק+ שלט וסע לשלום... לא צריך את תיבת ההתנעה הזו.
ד. אם אתה מתעקש אין שום בעיה להשתמש בליפו בתיבת ההתנעה... רק שים שני זמזמים כנגד ירית המתח של הסוללה
ה. במיוחד בימים אלו כשיש היצע טוב בחשמל לא ברור לי למה בכלל לקנות רכב ניטרו...זה נראה לי כמו סוג של מזוכיזם.
בכל מקרה חג שמח ושנה טובה
רן ענבר
היי רן, לפי חישוב גס בחשמל יוצא כ-1000 שקל יותר מניטרו..
אם נשווה את ה-לוסי ל- ST 4 G3
לוסי- 2300 שקל עם משלוח
ה-ST 4 G3 עולה כ-2100 שקל
בטריה "על רמה" עולה כ-300 שקל
תרצה בוודאי 2, 600 שקל
מה עם מטען? עוד 300 שקל..
אומנם זו קנייה ראשונה ולטווח הארוך כן עדיף חשמלי
אני מעדיף להשאר עם הישן והעשן :)
אשמח לדעת מה אתה היית בוחר (לוסי נגד ניאו)
חג שמח ושנה טובה :)
קראתי קצת יותר באינטרנט, והמון היו בהתלבטות שלי (ח"ול)
ואמרו להם ככה, אם אתה מתחרה קח לוסי
אם אתה מסיע ליד הבית ובשטח קח NEO
בתאכלס אני לא ארצה להסתובב עם תיבת התנעה כל היום.. וגם כרגע אין לי אוטו..
ובצפון כמו שבצפון אין מסלולים..
נראלי אחרי הכל אני יילך על ה-NEO
נחליט כבר מחר.. לילה טוב :)
Re: תגובה: NEO ST VS 8 LOSI
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
אני יכול לענות לך עד מחר... אבל אתה יודע שאני לא אובייקטיבי...רוב הרכבים שלי היו קיושו ואני לקוח מרוצה...
אני חושב שחלקי חילוף זמינים בארץ [ויש לרכב הזה חלקים זמינים בארץ] מצד אחד והעדר הצורך בתיבת ההתנעה מצד שני והצרכים שלך מצד שלישי מכריעים את הכף לטובת הקיושו
אני מציע לך לקנות רכב מחנות אמינה כמו A MAIN ולא מכל מיני חאפרים באי ביי
אני במקומך הייתי שוקל שוב את סוגיית החשמל...
כמו כן אני מבין שאתה לא חושב על לקנות בארץ כלל..
אתה בטוח שתסתדר לבד בהתחלה?
רן ענבר
הבעיה ב-AMAIN היא המשלוח, המשלוח של הניאו עולה 250 דולר..
יש חנות שנקראת infernosonly.com
שם המשלוח עולה 89 דולר, מחיר טיפה יותר הגיוני..
בנוגע לחשמל, אני אחשוב שוב על האפשרות..
Re: תגובה: NEO ST VS 8 LOSI
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
יש לך טעות קטנה
אתה לא צריך להגיע לחנות גם אם זה 3 שעות נסיעה
אני גר 1/2 שעה נסיעה מהחנות ולא הייתי שם כבר שנה וחצי לפחות
אתה בסך הכול צריך להרים טלפון ולהזמין... כל חלק שתרצה יגיע אליך הביתה ב 3-4 ימי עסקים [זה יותר תלוי ביעילות הדואר מבחנות]
אמנם לא הסעתי ניטרו כבר המון זמן אבל נראה לי להיסחב עם התיבת התנעה הזו זה ניג'וס רציני...
תעשה את השיקולים שלך
שני הרכבים מצויינים
רן ענבר
כן אני מסכים אותך בנוגע למשלוח, בכל מקרה כנראה אבחר בלוסי הפעם.. תודה לך רן ותודה לך מתן על העזרה והייעוץ
שתהיה שנה טובה לכולם :)
Re: תגובה: NEO ST VS 8 LOSI
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
אני מציע לך לשקול בכובד ראש את סוגיית החשמל...
בהצלחה.
רן ענבר
אני לא התחברתי ל- ST4 G3/EB4 /MT 4..
אם יש רכב ברמה שלהם, אשמח לשמוע
ואני עוד לא החלטתי
אחרי הכל השלט בלוסי ישמש אותי לדגמים עתידיים
והלוסי מבחינת ביצועים עוקפת את ה-NEO..
ושמעתי שיש גם יבואן של לוסי בארץ, זה נכון?
Re: תגובה: NEO ST VS 8 LOSI
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
turh
אני אוהב יותר טראגי מאשר באגי..
יש לך המלצה?
ושוב תודה..
Re: תגובה: NEO ST VS 8 LOSI
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ebay007
לא נראה לי שהתיבה תשמש אותך גם לרכבים אחרים... בכל זאת RTR, זה לא שיא האמינות.
ובזמנו השלט עלה 300. עכשיו "רק" 160 אם אני זוכר נכון. :p
גם פול סטארט זאת לא מציאה. המיסב החד כיווני מתקלקל מידי פעם.
וגם הפול סטארט עצמו נקרע.. לדוד שלי יש את ה-MP7.5
נקרע לו לפחות 10 פעמים בשנה.. התייאש וקנה תיבת התנעה ^^
בכל מקרה אין לי בעיה כרגע להוסיף את ה-550 שקל שהם ההדבל העיקרי..
הרכב מגיע רק שלט המכונית עצמה ותיבת התנעה נכון?
כלומר אצטרך להוסיף בקבוק תדלוק בוסטר וכו'?
יש לי כרגע ביד באיזור ה-3 אלף שקל.. מקווה שזה יספיק למכונית מכס דלק והרצה..
אחכה ליום ראשון..
Re: תגובה: NEO ST VS 8 LOSI
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
מתן.
במסגרת המגבלות של איסור הדיון על חנויות בארץ באתר זה כנראה שלא אוכל להוכיח לך את דעתי.
אני אומר לך בצורה ברורה שמחירי חלקי החילוף של קיושו בארץ ובעולם דומים מאוד למחירי חלקי החילוף בארץ ובעולם של חברות אחרות
לפעמים יש יוצא מהכלל.
צריך לזכור שבקיושו אפילו חלקי ה RTR עשויים ברמה איכותית מאוד.
קח למשל ספור גיר... כן. הוא יקר...אבל מתי הלך לך ספור גיר ברכב?!
לי מעולם לא.
אני תמיד אומר שברמה הגאומטרית של הרכבים אין כמעט הבדל.
הביצועים דומים מאוד.
לכל רכב יש יתרונות וחסרונות
שכל אחד יעשה את השיכולים שלו.
לטעמי לקנות היום רכב דלק זה כמו לקנות סוס עם עגלה... ולאלף ממותות...זה היסטוריה
לדעתי, עושים יותר מדי סיפור ממה שזה..
דלק 150 שקל מספיק לחודש.
3 פלאגים בחודש = 100 שקל
נכון צריך טיפה יותר לנקות את האוטו ולקנות שמנים וכו'
להשקעה ארוכה החשמל יוצא יותר משתלם
וגם אז לא בהרבה..
Re: תגובה: NEO ST VS 8 LOSI
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ebay007
לא נראה לי שתצליח לסיים גלון ניטרו בחודש... ופלאדים גם לא הולכים הרבה.
לקחתי במקרה הכי גרוע..
ועדיין יש תעשן ואת הריח שעושה את כל הקטע :)
Re: תגובה: NEO ST VS 8 LOSI
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
חשמל וניטרו זה עיניין של טעם ריח ובורות... או מזוכיזם
אני לרגע לא עושה חישוב כספי...
אני עושה חישוב של יחס תחזוקה הסעה...
בחשמל אתה מסיע יותר ומתחזק פחות...
מין הסתם תחזוקה גם עולה כסף... אבל בקטנה
רן ענבר
התחזוקה הרעש והעשן עושות את כל האקט..
חשמל נשמע ומרגיש כמו צעצוע :P בכל מקרה
אין טעם להמשיך בדיון של חשמל VS ניטרו..