תמונה ראשונית.
קובץ מצורף 108552
Printable View
תמונה ראשונית.
קובץ מצורף 108552
נראה יפה ומעניין... האם יש מצב שזה יהיה שירשור לקופון?
אם כן... אז לך לא מוותרים, סתם טיזרים לא יעזרו לך, אתה צריך לצלם הרבה ולא להתקמצן במילים..
זה מתוכנן לשבור שיאי מהירות
FF - fast forward
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
ראיתי לא מזמן סרטון של הרעיון וזה נראה מדהים, באיזה זווית לגוף המנועים יהיו
המתאמים מייצרים זווית דיי שמרנית של 20 מעלות . נראה איך יטוס ואולי אגדיל או אקטין את הזווית.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
קצת קידוחים בזווית הנכונה (בערך) :
קובץ מצורף 108573
המתאמים ל 20 מעלות שהדפסתי :
קובץ מצורף 108569
משקל כולל קצת פחות מ 110 גרם , יש לי עוד פלטה כזו שאולי אחליט להרכיב כגג כמקובל בקטגוריה אזי המשקל יעלה ל130 גרם , משקל מצויין
בתקווה שאגיע ל 350 גרם לפני סוללה וציוד FPV
קובץ מצורף 108570
קובץ מצורף 108571
קובץ מצורף 108572
וואו!
שאפו :)
איזה בקר טיסה אתה מתכנן ?
הרי גם הוא צריך לשבת בזווית כן ?
הבקר יהיה נאזה יש לי גם KK 2.0 שאני לא כל כך אוהב .
הבעיה העיקרית שלי עם הנאזה זה המשקל בערך 100 גרם לעומת בקרים בסיסיים יותר השוקלים 10-20 גרם
כך שאני יודע שיש לי איפה לגלח עוד איזה 100 גרם מהבקר והמקלט , אבל כרגע אני מעדיף בקר סלחן שאני מכיר שאשר להתחיל קרב בעוד חזית הפחות מוכרת לי .
בכל מקרה על הכוונת NAZE23 + GPS
גם אותו אשים ב20 מעלות , אפשר לראות את המשולשים שמחכים
יש 4 משולשים 2 לנאזה ו2 לגיפיאס
הרעיון הוא שבריחוף הגוף יעמוד בזווית כמו נחש קוברה והמנועים והנאזה יהיו אופקיים
אבל בטיסה מהירה קדימה כמו שאנחנו יודעים האף יורד ואז השלדה תיהיה אופקית פחות או יותר ותיצור פחות גרר
גם בעצירה יש יתרון לשיטה הזו שכן בעצירה האף עולה וגרר הגוף עולה איתו לעומת השלדה הקונבציונלית שבה האף עולה והגרר יורד דווקא כשרוצים לבלום.
עוד התקדמות קטנה, כבר אפשר לראות את הסוף .
קובץ מצורף 108584
קובץ מצורף 108585
נאזה מאוד מגבילה, אתה מוזמן להשתמש בCC3D שלי לנסיון בהמשך בעיקר אם מהירות זה מה שאתה מחפש
מקלט מעולה :) ה FRSKY
אילו מנועים אתה משתמש ?
Hagayהתקנתי נאזה כי זה מה שיש לי . עובד אצלי טוב וסלחני וגם כי לא בא לי להתחיל להתעסק עם בקר שאני לא מכיר ביחד עם שאר הצרות שבטח יהיו.
nitbeat
מנועים ופרופים הזמנתי מחנות שלא הכרתי אבל היה להם במלאי את המנועים שנראים מצויין, המשלוח היה מהיר ויעיל כך שאין תלונות
http://www.besthobbymall.com/emax-mu...or-mt1806.html
http://www.besthobbymall.com/5x3-car...w-set-gws.html
המנועים כבר לא במלאי
מחר אתניע הכל ונראה איך נשמעים המנועים ואיך הכל זז.
ב ה צ ל ח ה....
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש המראה
מרחף בלי בעיה בכלל בזווית בידיוק לפי התכנון
כרגע המשקל הוא 518 גרם כולל סוללה 2200 ונאזה ללא המצפן/גיפיאס של הנאזה כך שהמשקל כולל הגיפיאס של הנאזה יהיה כ 550 גרם וכולל ציוד FPV ומוביוס עוד כ 100 גרם
650 גרם - משקל סביל .
קובץ מצורף 108823
כבר יש תובנה שצריך את התושבות לעשות גבוהות יותר כדי שהנאזה יכנס יפה בין הפלאטות אם כי בקר טיסה אחר יכנס גם עם התושבות כפי שהן עכשיו
בנוסף אגדיל את הזרועות כדי לקבל צורה יותר מרובעת ארחיק את הפרופים מהגוף ואולי אמצא איזה חופה של מכונית
מה קנה המידה של מכוניות שבסיס הגלגלים שלהם הוא כ 19סמ ?
יגאל - אפשר קצת הסבר רקע על המנועים בזווית ? זה אמור לגרום לקוואד לטוס מהר יותר קדימה ? איך ?
איך רחפן טס ?
בריחוף ה FC שומר את הגוף והמנועים בזווית פחות או יותר אפס
בטיסה קדימה ה FC מוריד אף בזווית של 20-30 מעלות כך שחלק מדחף המנועים יגרום לרחפן להתקדם, הבעיה שכל גוף הרחפן עכשיו הוא בזווית שלילית של 20-30 מעלות כלומר ב DOWN שגם מייצר עילוי שלילי וגרוע עוד יותר מייצר גרר וככל שנרצה לטוס מהר יותר הזווית תיהיה שלילית עוד יותר ונקבל עוד יותר DOWN ועוד יותר גרר.
מה שאני עשיתי הוא לשים את הFC והמנועים ב מינוס 20 מעלות ואז בריחוף הגוף הוא ב פלוס 20 כי ה FC רוצה להיות ב 0
ואז כדי לטוס קדימה ה FC מוריד אף (שהיה ב +20) כשהכוונה שבטיסה קדימה הגוף יהיה בערך ב 0 ואז המנועים יהיו במינוס 20 כך שחלק מהדחף יגרום לרחפן לטוס קדימה בידיוק כמו קודם אבל הפעם הגוף יהיה ב 0 מעלות ולא בDOWN כך שייווצר פחות גרר ופחות עילוי שלילי.
היתרון הוא כמובן שאין שום מכניקה הפוגעת באמינות ומעלה משקל, החסרון הוא שעכשיו בזמן ריחוף הגוף הוא בזווית ובטיסה הגוף הוא אופקי
בניגוד לכלי קונבנציאולי שבו בריחוף הכלי ישר ובטיסה הגוף בזווית.
התנגדות אוויר..ואז הקואד הרבה יותר איטי. בדיורק מה שהוא הסביר על down והגרר
http://m.youtube.com/watch?v=ulO8XGZaC90
סרטון נחמד של קואד באותו רעיון..
לא חושב שיש קושי בהתקנת מצלמה בידיוק כמו שאין קושי להתקין מצלמה לצורך טיסה קדימה.
אולי ROLL בריחוף יותר בעייתי אם כי נראה לי שבזווית של 20-30 מעלות לא נראה לי שיהיה הבדל מהותי בריחוף.
אחרי שאטיס קצת בטח אהיה גם קצת יותר חכם.
נראה כמו רחפן אידיאלי למירוץ שערים "פיילונים",
כמו שאביב ציין אתה טס במהירות והאופק וזויית הצילום נשארים ישרים :)
igalr שים אותי ברשימת ההמתנה שלך לשילדה, אני אוסיף את הרכיבים.
טוב אביב בשביל זה לא צריך לעשות תהפוכות... אפשר לשים את המצלמה בזוית ולסגור עניין כפי שבוודאי אתה כבר עושה. הכל עניין של פרספקטיבה.
יגאל דווקא זוית 20 היא לא לכאן ולא לכאן כי אם אתה ממש טס מהר קדימה הזוית יותר קרובה ל 45 למה מלכתחילה לא בנית הכל סביב 45 מעלות כדי להשיג גוף ישר לגמרי בפיטצ מלא?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
אם אני זוכר נכון הנאזה מוגבל ל 30 מעלות או משהו כזה ...
התוכנית המקורית היתה להכניס את הנאזה בין הפלאטות כדי לקבל שטח נקי למעלה
וככל שהזווית גדולה יותר צריך מרחק בין פלטות גדול יותר
בפועל פיספסתי בכמה מילימטרים ואני לא יכול להכניס את הנאזה בין הפלטות וגם יש לי אילוצים של בקרי מהירות
בכל אופן נראה מה יהיה האפקט עם הזווית השמרית תמיד אוכל להדפיס מתאמים בזווית אחרת אני כבר יודע שאדפיס מתאמים אחרים עם מקום לגימבל ואולי תושבת לESC
בכל מקרה יהיו מסקנות אחרי כמה וכמה טיסות כי כרגע הכלי טס דקות ספורות בתוך הבית לבדיקה.
אתה גם צריך מעין משולש על מנת לבצע עליו כיול לאקסלומטורים ובנוסף תשתמש בו כדי להמריא. גם הוא צריך להיות באותה הזוית. מעניין אותי גם איך אתה נוחת כי לכאורה החלק האחורי יגע ברצפה ואז הוא יתחיל להנמיך את הקדמי מה שיגרום לתנועה קדימה אלא אם אתה מכבה במכה אבל אז הוא די נופל והפרופים עשויים לפגוע ברצפה.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
yuvalko
יש לי משולשים אותם התקנתי קבוע מתחת לנאזה כך שגם היא יושבת 20 מעלות ביחס לגוף כך שבריחוף הנאזה והמנועים הם ב 0 מעלות ורק הגוף ב20
אני עוד לא יודע אם אני אצטרך לשים את המצפן ב 20 מעלות או לא כי למצפן 3 צירים יש גם משמעות לזווית למצפן 2 צירים יש פחות משמעות ואני לא יודע מה יש בנאזה.
בכל אופן חשבתי גם להתקין את הנאזה מקביל לגוף ולבצע כיול אקסלרומטרים כשהנאזה ב 20 מעלות כמו הגוף כאילו להכניס לתוכנה את הסטייה, אני לא ממש יודע מה יהיו ההשפעות של סטייה כזו מה שכן זה כמובן יפתור בעיה של מיתקון הנאזה בין הפלטות.
כבר ניסיתי לנחות ולהמריא בבית , המראה ונחיתה רגילה .
היום עבר טיסה ראשונה בערך מוצלחת
גיינים של הנאזה גבוהיים מאוד מאוד רעידות מפחידות בעיקר בריחוף בטיסה פחות או יותר בסדר.
טיסה שניה השתחרר מנוע באוויר הכלי נפל מהשמיים מגובה של 15 מטר ללא נזקים
שני ברגים של אחד המנועים השתחררו ונעלמו , קצת קשה לי להאמין שאני שכחתי לחזק וכנראה השתחרוו מהרעידות.
טיסה ראשונה:
http://www.flytrex.com/mission/quadc...etnikov-36299/
מהירות של 82 קמש נראית כמו גליצ' אבל 43 קמש גם סביר , הטסתי ב LOS הכלי קטן מאוד ונעלם תוך שניה.
טיסה שניה :
http://www.flytrex.com/mission/quadc...etnikov-36300/
נראה שיש פוטנציאל
תודה על העדכון. לא שמת לוקטייט ?
מעולם לא שמתי לוקטייט
החורים של תושבות המנוע לא אפשרו לי לסגור את הברגים ממש חזק , בכל אופן מצאתי שייבות קטנות וסגרתי את כל הברגים "עד הסוף"
הורדתי גיינים לערכים של 50% BASIC ו ATTI 80% עכשיו רק נשאר לעשות ניסוי בחוץ ולראות איך המהירות הושפעה
קובץ מצורף 108974
תצורה סופית 670 גרם
כולל משדר FATSHARK , סוללה 2200 מצלמה מוביוס OSD וסוללה 2200
יפה מאוד !!
הצלחת לשכנע אותי לעשות כזה גם.
אני הולך לקחת את שלדת ה TALON V2 שלי:
קובץ מצורף 108997
להשיג שתי פלטות קרבון כמו שלך, ולהתקין את הזרועות עם המחברים שלהם בתצורת H.
מה שממש נחמד בMOUNT של המנועים שהוא יכול להסתובב 360 ולכן לא תיהיה בעייה לכוון לזווית 20 - 25 מעלות ולנעול חזק.
מאיפה משיגים את הפלטות האלה ?
ח ח ח
זה לא נחשב להרחיב אם אני מחליף אחד בשני.
מיציתי את הטאלון כרחפן אקרובטי - עברתי לשילדה יותר קטנה והרבה יותר מתאימה לאקרו מהטאלון.
http://www.efly.co.il/forums/showthr...824#post473824
אני קניתי מכאן :
http://www.ebay.com/itm/GT550-022-ca...item2588568c98
יש גם ב HK קצת יותר זול אבל עם משלוח העלות פחות או יותר דומה וכמט אף פעם אין במלאי.
הבעיה עם הזרועות העגולים למיניהם שאת כל יתרון המשקל שלהם הם מאבדים במתאמים כבדים.
תשקול זרוע אחת עם 2 מתאמים למנועים ושני קלאמפים ותראה כמה הוא כבד.
ניצן, איך אתה מתכנן לקבוע זווית בצורה מדוייקת וסימטרית קדימה אחורה בדרך שאתה מציע?
לקבע זווית זה קל באמצעות פלס כזה ,
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...evel_2pc_.html
לא חייב בידיוק 20 מעלות העיקר שכולם יהיו אותו הדבר
בגדול פונקציית tan תתן יחס של בערך 1/3 במשלוש עם 20 ומשהו מעלות
אורך הפלטות בערך 20 סמ כך שאם תניח אותם על ספר או שתיים בגובה 7 סמ ואז תסובב את הזרועות כך שהספירית יראה איזון תקבל את הזרועות ב 20 מעלות בערך
הכי חשוב שגם הקדמיות וגם האחוריות יהיו אותו הדבר וכמובן גם בקר הטיסה אם כי יכול להיות שזה פחות חשוב ואחרי איפוס בקר כשהספיריט באפס הבקר כבר יסתדר עם עצמו.
מועמד לקופון מאי 2014
שיהיה בהצלחה