-
כניסה לתחום הדריפט
שלום לכולם
אני רוצה להכנס לתחום הזה ואחרי קריאה בפורום על הנושא רציתי לדעת מה אתם חושבים על הקיט הזה
3Racing SAKURA D3 CS Sport בגרסת הפלסטיק 100 דולר
בשביל ההתחלה או שעדיף את הmission d של הובי קינג ולשדרג אותה בהתאם.
התקציב סביב הסכום הזה לקיט בתור התחלה
יש לציין שאת שאר הציוד שלט ומטען יש לי
רק מערכת חשמל לקנות
בתודה איתי.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
לטעמי. דלג על השלב ההתחלתי.
תתחיל מקיט ברמה יותר גבוהה.
זו השקעה שתשתלם לך מהר מאוד , במיוחד בתחום הדריפט.
רן ענבר
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
היי רן תודה על התשובה
פשוט התקציב לא מאפשר זאת...
אני רוצה להתחיל ולשדרג עם הזמן... בגלל זה שאלתי מה עדיף
אני מעדיף לאט לאט ולא לקפוץ גבוהה עד היום לא הסעתי דריפט בכלל.
בתודה איתי.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
שניהם נחמדות .לך על זקורה.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
היי חיים
אחרי קריאה של השרשור שלך כנראה שאני אלך דווקא על הmission ובכסף שישאר כ 100 דולר אני אקנה כמה חלקים כמו שלדה קרבון ואת המערכת היגוי מאלומיניום וכמו שרשמת לאחרים דיפ' קדמי ואחורי ספר.
בהתחלה היא תשאר עם המערכת המקורית בראשד (היא תומכת ליפו לפי מה שרשום נכון ?
איתי.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
איתי.
דריפט אינו מתבצע במהירויות גבוהות ולכן לא תמיד יש צורך בבראשלס.
שים לב לתגובה האחרונה של חיים באשכול הזה:http://www.efly.co.il/forums/showthr...E3%F8%E9%F4%E8
שמסכמת את התרשמותו מהרכב.
רן ענבר
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
היי רן
טוב כנראה שמה שרשמת והשיפורים שיעלו הרבה כסף עשו קצת את שלהם.... ואני אלך כנראה על הסקורה דגם קרבון
רק שראיתי שיש שני דגמים מה ההבדל בניהם האחד 3d cs 3r והשני 3d cs op
מה עדיף בסכום של 700 שקלים פחות או יותר יש עוד דגמים ששווה ללכת עליהם?
ה r31 של eagle יוצאת קצת יותר יקרה
ומאיפה אפשר להשיג מערכת בראשד מקורית של mission עד שיהיה עוד טיפה כסף לקנות משהו נורמלי...
מישהו בעלי הmission או שמכיר אחד כזה רוצה אולי למכור את המערכת סטוק וחופה פשוטה של הרכב ?
בתודה איתי .
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
הייתי ממליץ להתיעץ אישית/בפרטי עם דני או חיים.
הם בעלי ניסיון רב ממני בתחום.
רן ענבר
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
נכנסתי לתמונה מלפני כמה ימים ואני בקשר צמוד עם איתי , תודה על ההכוונה רן ;)
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
אכן אני בקשר עם דני..
ומחר תצא הזמנה של כנראה TA05 RWD !!!
כמובן שוב בעזרתו של דני אז תודה רבה !!!!
איתי.
נ.ב. - אם יש למישהו פאק סוללת ליפו 2 תאים שלא בשימוש או שהיא רזרבה כיסוי קשיח לא משנה כמה מילי
אני אשמח לקנות אותה !
סיני לא סיני מה שבא ברוך הבא
תודה.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
זהו אחרי דיונים רבים ...
הוחלט והוזמן Eagle racing TA-05 RWD
בשלב הראשון לפחות היא תיסע עם מערכת בראשד
נקווה שהמשלוח יגיע מהר
תודה דני ורן... נעדכן כשיגיע
איתי.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
בהצלחה.עשית בחירה נבונה.אכן דני הוא עמוד תווך בכל מה שקשור לדריפט.חבל שהוא שהוא גר בחו"ל(דימונה);)
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
תודה חיים
אכן דני גר בחו"ל אבל לא נורא שנבקר אותו נעבור בדיוטי פרי
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
-
6 קבצים מצורפים
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
טוב אחרי שבוע בלבד ! (אין על היפנים)
הגיע חבילה בערך של 21$
הרכב נראה מטורף איכות חומרים גבוהה לפחות ממה שנראה לעין
שוב חברים הדבר היחידי שחסר זה לקנות סוללה אז בבקשה אם למישהו יש 2 תאים ליפו או NIMH 6 תאים אני מוכן גם לקנות...
קצת תמונות
בתודה איתי.
(דני תודה על כל העזרה גם וואטסאפ !)
קובץ מצורף 115331קובץ מצורף 115332קובץ מצורף 115333קובץ מצורף 115334קובץ מצורף 115335קובץ מצורף 115336
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
כמה עלה [באמת]?
ואם אפשר בבקשה קישור למקום הקניה...
רן ענבר
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
אכן הקישור של דני לא משקר :)
הקיט עלה 210 דולר עם משלוח 45 דולר
סך הכל יצא בשקלים 970 שקלים.
המשלוח הגיע כמו שרשמתי מאוד מהר (ממליץ בהחלט לקנות מהאתר !)
הוזמן בהתייעצותו הזריזה של דני פניון 36 שיניים של Robinson Racing.
איתי.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
ביחס לקיטים של 1/10 המחיר נשמע די הוגן.
קצת קשה לי לדמיין איך המערכת בולמים מקדימה עובדת. אם לדוגמא הזרוע הימנית עולה, אז זה מוריד את השמאלית? זה לא גורם/מאפשר לשלדה "לנוע בחופשיות"? אני אשמח להסבר או סרטון שמסביר.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
מתן.
מערכת הבולמים הקידמית עובדת בדיוק כמו הסואי באר ברכב שלך
זה יוצר מעין התנגדות לצנטרפוגה שבסיבוב ע"י חלוקת העומס על הבולם החיצוני [שעולה] גם לבולם החיצוני ובכך מאזן טיפה את הרכב.
רן ענבר
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
אתה בטוח? כי זה נראה שאם תרים זרוע אחת המנגנון יגרום לשנייה לרדת, לא לעלות כמו סוואי בר.
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
מה שאתה אומר נכון...
תסתכל על החצים שהוספתי לתמונה:
קובץ מצורף 115350
נניח שהגלגל הימני עולה.
תחשוב על הקפיץ השמאלי [בתמונה]
לאן הוא ילך?
אין לו לאן כי הגלגל שלו על הריצפה... ולכן הבולם מתכווץ ומתנגד ללחץ של הגלגל הימני.
בפועל אנחנו אומרים אותו דבר משני כיוונים שונים.
רן ענבר
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
אז זה בעצם הפוך מסוואי בר (שמונע רול) כי פה הוא מטה את השילדה החוצה בפנייה במקום לשמור עליה יציבה.
ואני מניח שזה גורם לרכב "להיזרק" ולהיכנס לדריפט?
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
רן אחלה הסבר שעזר גם לי קצת להבין ..
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
מה ההבדל בין הקיט הזה, לR31 המפורסם?
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
מיקום המנוע בעיקר , חלוקת משקל מעט שונה.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
דני, איך והיכן זה בא לידי ביטוי?, ומה עדיף?
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
ראובן.
נראה לי שהבעיה היא באתר היצרן
בדף הזה [קישור] מופיעות תמונות קטנות עם כיתובים של שמות הרכבים
הבעיה היא שתחת הקטגוריה של 1/10 דריפט, ארבעת התמונות השמאליות בשורה העליונה הן של אותו רכב [2 עם אלומיניום תכלת ו 2 זהב]
גם כשאתה לוחץ על הכיתוב של ה TA05-RWG מופיע לך רכב כאשר בראש הדף כתוב בברור R31
שים לב לתמונה הבאה ויהיה לך יותר ברור מה זה מה:
קובץ מצורף 115550
לגבי ההבדלים:
מערכת המיתלים יש הבדל שבו ב R31 אין את מערכת הסואי באר המורכבת שיש ב TA05.
מיקום המנוע מרכזי ב TA05 וקידמי ב R31
נתון זה יוצר שינויים במרכז הכובד בין הרכבים על ציר האורך של הרכב
דני כתב ש ה R31 מתנהג דומה לרכב 1:1 כי גם ברכב אמיתי המנוע מקדימה
ככל שמרכז הכובד יותר קידמי כך השליטה על הזנב הקל קלה יותר...יש גם טילים שמשתשים בטריק הזה.
ד"א עברתי [שוב] על התמונות מקרוב...איכות חלקי האלומיניום והקרבון עיבודם והמבנה שלהם נראה מעולה...
לא סתם סיומת כתובת האתר היא JP
זו איכות וקפדנות יפאנית ראויה לכל שבח.
רן ענבר
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
אחרי התכתבות רבה עם דני (לפני קנית הקיט) התלבטות היתה גדולה
מכמעט כל הסיבות שרשומות פה...
חוץ ממערכת המתלים שלא שמתי לב בהתחלה שיש הבדל
אכן מיקום המנוע משנה את סגנון הנסיעה דני המליץ על ה R31 עם מנוע קדמי (אמר שהוא הסיע בפועל אחת כזאת)
אבל חופות נמוכות מקדימה לא יכנסו לרכב הזה .
ובכל זאת בחרתי את ה TA05 עם המנוע המרכזי כי בסופו של דבר (ממה שראיתי לפחות) חוץ מהזקורה עם מנוע קדמי
כל הרכבים הגדולים שעולים פי 2,3 ו 4 מהרכב הזה המנוע נמצא באמצע (שוב ממה שראיתי לפחות)
כנראה שיש סיבה אחרי ההזמנה ושוב שיחות עם דני, כל הטריק זה האיזון (משקולות לפי הצורך)
ככה שאני לפחות ירדתי מהמנוע הקדמי זאת היתה הסיבה שלי.
רן לגבי האיכות והירידה לפרטים הקטנים בקיט זה מטורף האיכות גובהה מאוד
אכן היפנים יודעים לבנות קיטים איכותיים ביותר !
אני יודע שבהתחלה רשמתי פה על הזקורה ואחרי זה רשמתי על הMISSION של הובי קינג... אבל תודה רבה לך ולדני !
שבחרתי בקיט הזה .
ראובן אם אתה מעוניין ברכב דריפט כקיט לפחות אני ממליץ מאוד על הרכבים הנ"ל ה R31 או הTA05.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
אני לא מתמצא כל כך בחברות של רכבי דריפט.
איזה "שמות גדולים" אחרים עלו [שעולים פי 2-4]?
לגבי הרכב של הוביקינג...אצלי זה לא אפשרות אפילו.
רן ענבר
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
חברות גדולות מבחינתי ורכבים שעולים פי 2-4 ממה שקניתי הם היוקומו , mst לדגמיה השונים , אפילו טאמיה עם ה tt01 d שעולה 200+ ועד לדגם ta05 שעולה מעל 500 דולר...
גם אני לא מתמצא גדול בקטגוריה...
והרכב של הובי קינג מהשרשור של חיים סך הכל נתן בסיס טוב למתחיל אבל ככל שעולים בשיפורים וברמת ההסעה ברור שלא כדאי לקחת אותה כי ההוצאות גדולות מאוד.
ואז בא דני ואמר לי על השלדה הזאת של איגל ראסינג במחיר סבבה של 200 דולר , ברמה שלא מביישת שום רכב מהרשימה ובסופו של דבר הנע(א)ה אחורית טהורה .
איתי.
-
5 קבצים מצורפים
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
תודה על הפירגון איתי :o
שמח שיכולתי לעזור:)
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
שים לב.צריך לעבור על כל הברגים כי הם ניפתחים.לגבי הרצועה אל תמתח יותר מידיי כי זה יהרוג לך את המייסבים.לגבי הקפיצים הקידמיים צריך להעביר אותם לחורים הכי קרובים לשילדה שלא יפריעו לגלגלים הקידמיים.
הבולמים מגיעים ללא שמן וצירך למלא אותם ב 20/30 WT
אתה תיזדקק לגלגלים עם אופסט 9 ממ כי המקוריים לא כל כך מתאימים.
דבר נוסף זה מישקולת של 60 /100 גרם מאחור וצריך גם לשפשף את הצמיגים מאחור לפחות שעה עד לרגע שהם יעשו את העבודה.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
דבר ראשון בכיף דני !
דבר שני תודה חיים , לגבי הרצועה אין לי מושג איך למתוח אותה...
הקפיצים נמצאים בחור האחד לפני אחרון ולא מפריעים לגלגלים בכלל יש רווח של כ חצי ס"מ בין קצה גלגל לקפיץ :) .
כן אני יודע שהבולמים ללא שמן דברתי עם דני על זה וכבר שמתי 400 מאחורה 250 מקדימה.. יותר נכון 237 של אסוסיאטד
לגבי הגלגלים כרגע תיהיה חופה של 190 מ"מ שקניתי רק בשביל להתחיל להתרגל לעניין אבל גלגלים זה השלב הזה אכן עם אופסט 9 מה שמתוכנן...
משקולות לקדימה ולאחורה יהיו בעתיד בשלב הראשון נסיע ככה ונראה אין הרכב מתנהג יכול להיות שהוא מגיע יחסית מאוזן את זה לא נדע עד שנסיע... :)
ואין בעיה אני אשפשף אותם הם חלקים מאוד...
ועוד משהו לגבי הצמיגים שאני רוצה לקנות... יש את הצמיגים הרגילים... ויש את אלה שנקראים דיימונד.. עם הזוית.
חוץ מהמראה של הרכב כרכב דריפט אמיתי יש להם עוד משהו שבגללו הם עדיפים ?
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
הדיאמונד עדיפים אך ורק לזוויות קאמבר מטורפות...מעבר לזה , הם לא מתאימים לכל סוגי המשטחים במיוחד בהנעה אחורית.
הצמיגים שקיבלת הם מצויינים והייתי ממשיך איתם!
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
אוקיי... אז אני אמשיך איתם
ושאני אקנה גלגלים חדשים אני אקנה צמיגים כאלה רגילים .
איך מותחים את הרצועה ? מישהו יכול לעזור...?
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
כמו שכתבתי לך בוואטסאפ , המתיחה צריכה להיות כך שכשאתה לוחץ עם האצבע המצביעה קרוב לפולי ומרגיש חופש תנועה של 3mm . אני עם רצועה מקורית כבר 3 וחצי שנים , זה רק מצביע על כיוון נכון של מתח הרצועה ולא על עניין של מזל.
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
אוקיי אבל איך בפועל מותחים אותה ?
זה שיניים שיושבים בתוך גלגל איך מתבצעת המתיחה בעצם
-
תגובה: כניסה לתחום הדריפט
אמור להיות מותחן. זה מעין מנוף קטן עם מייסבים שלוחץ על הרצועה שאפשר לכוון.