נועד למנוע 0.25
גוף מחוזק עם שכבת פייברס זנב מתפרק מצופה פייברס צביעה בצבע חסין ניטרו
כני נסע servoless עם בולמי זעזועים
מנוע rossi 40r
תמונות נוספות עד סייום הבנייה בהמשך....
Printable View
נועד למנוע 0.25
גוף מחוזק עם שכבת פייברס זנב מתפרק מצופה פייברס צביעה בצבע חסין ניטרו
כני נסע servoless עם בולמי זעזועים
מנוע rossi 40r
תמונות נוספות עד סייום הבנייה בהמשך....
נראה ממש טוב. גם אני בניתי את הקוברה וגם ציפיתי את הגוף בפיבר.
איך תסתדר עם המתקפל באף? זה נופל על השורש כנף. זו הסיבה שאני לא עשיתי מתקפלים כי לא ידעתי איך לפתור את זה . אגב את הכנף עשיתי מקלקר מצופה ולא מפרופילים (בניתי מתוכנית לא מקיט).
אתה ממש תהנה ממנה טיסן מדהים מהיר מאוד. אני שמתי עליו 46 עם טיון. בהצלחה בהמשך
בשורש הכנף יחתך חלל בשביל הגלגל...בתוכנית ההרכבה--הכנף מחוברת לגוף עם שן ושני ברגי ניילון...
במקום זה אני אחבר את הכנף עם ארבעה ברגי ניילון ובלוקים עם ארבעה אומים ננעצים בדפנות הגוף בכל פינה בכנף יש אינסרטים שרוולים למנוע מעיכה וחיבור שני החצאים עם 3 שכבות פייברס 120 יוסיפו לחוזק....ישנם גם בולמי זעזועים וזרועות עוקבת נגררות בכני הנסע כדי לתרגם כל מכת עומס ממשיכה לאחור לפעולת הבולם....
המנוע שיהיה עליו הוא rossi 40r מנוע חזק מאוד והרבה יותר מ 46 רגיל...אני רק לא מצליח למצוא לו טייונד פייפ....
אני מעדיף כנף בנוייה מפרופילים ...קלקר מצופה חייב להיות מצופה כולו בפייברגלאס לדעתי לפחות כדי לשמור על עמידות ...אחרת במשיכות UP קיצונייות ותמרונים חריפים השכבה העלייונה של הציפוי נדחסת והכנף תישבר....
נראה מדהים. לגבי חוזק מבני בתימרונים חריפים, א ל תגיע לכאלו בטיסן זה(ל א למשוך UP חזק בשיא מהירות..) . לדעתי. פרופילים אכן ישמרו על מבנה כנף תחת סטרסים שונים, אבל בתנאי קיצון המבנה פשוט י ק ר ו ס. זה קורה מהר וכואב.
כבוד ! ופרט נוסף , משקל. ,דבק-חיזוקים - פיבר- כל אלו מוסיפים חוזק וגם מישקל. בסוף מגיעים לחווית טיסה של מעבורת חלל.
תעשה סרט יפה כשזה עולה.
א.
אתה צודק..יתווסף משקל אבל בתמורה יש לטיסן מדפים...ואתה כנראה לא מכיר אותי...שאני בונה משהו שאמור להיות חזק זה בשביל לעמוד בעומסים כמו שתיארתי קודם בניתי קיט ultra sport 60 עם מנוע 120 ...חזק מאוד..הכנפיים מתוכננות בצורה כמעט זהה ואותם כני נסע..כיסיתי הכל בלוחות בעובי 2 מ"מ ושכבת פייברס....הגוף עבר תהליך דומה ...שוקל 5 ק"ג אבל עם מדפים הנחיתה קלה ועד עכשיו הוא עומד בתמרונים שהיו מפצחים כל טיסן אחר באותה הקטגוריה....והוא יחסית לא קטן...אני חושב שהקוברה יהיה מאתגר...למרות שהטסט יהיה מפחיד....השקעתי עליו לא מעט ולא מתחשק לי לפצח את מנוע ה-rossi הנדיר שיש לי...אני צריך מסלול שיש בו אספלט או אדמה קשה וצמחיה רכה...ואז אני לא דואג כמו שהיה בלטרון.....
איך מצאת מקום לסרוו גלגל קדמי? גם הקוברה שלי כבדה יחסית. אבל טיל בליסטי
כני הנסע הם סרוולס )servoless יש לי רק בעיה אחת...סרוו היגוי לכן נסע קדמי...הזמנתי שלושה כאלו מהסיניעלה לי כל אחד מאה דולאר...ואני מרוצה...הבעיה היחידה שיכולה להיות היא בסטופרים האלקטרו מכאניים מין מפסקים מיקרוסקופים ..ישנו טריז פלאסטי שנלחץ מהצד על ידי המוביל של הזרוע שהפחית שלו ניתקת מלוח הצורן או הטריז עצמו נשחק או נשבר...אבל המנוע אמין ושאר המכלול גגשים וכולי טובי מאוד...אם היה צריך להתקין כני נסע מכאניים שמצריכים התקנת סרוו אי אפשר היה...יש לך תמונות של הקוברה שלך ?
עוד לא סיימתי לבנות...אני מאמין שישקול יותר....עשרה סרוואים סוללה ומנוע 40 ...ישקול יותר אבל לא בהרבה....
אי אפשר לצמצם שם משהו?
כן. שיניתי קצת שהגוף אצלי נגמר בחציץ אש ועשיתי קאול בשיטת התבנית הנעלמת מקלקר. הגוף אצלי 4ממ לכול האורך ללא החיזוק מהדיקט (בניתי מתוכנית לא מקיט, לא היה לי כח לחתוך דיקטים) ומצופה פיבר. טיון קניתי מטוור הוביס של מק.
אתה תהנה מהקוברה חבלז.
אני לא מצליח למצוא טייונד פייפ למנוע..
עוד תמונות......
יש טיון ל40 למק אבל הברגים לברך מתאימים לos ותואמיו. לרוסי ממשק שונה לאגזוז. שמת לב שהטיסן עומד בזוית התקפה גדולה שהוא על הגלגלים? צריך לסדר את זה כי בהמראה הוא ינסה להתנתק לך מוקדם מדי ויזדקר
וואלה הוא צודק.
הטיסן בכזו זווית כי המנוע לא מותקן ואין עליו בכלל צייוד.....שהמנוע יהיה עליו הוא יהיה מאוזן....
כן...צורת חיבור האגזוז למנוע דבילית לחלוטין....השאלה היא האם ניתן לשנות בברך שמתאימה ליציאה שלos46ax את מיקום החורים ..ולקדוח אחרים שיתאימו למנוע ? יש לי את הכלים המתאימים .... הכוונה היא שאם לא היו ברגים...מבחינה של להצמידאת הברך למנוע יש התאמה ? כי אם כן אני אזמין את הטייונד מ towwerhobbies
ל jette יש אגזוז מתאים יתן ביצועים יותר מכל טיון פיפ.
https://www.jettengineering.com/accy/jettstream.html
יפה, זיווד קשה...
קשה קצת לדחוף הכל באריזה קטנה ...אני מקווה שבטסט זה יהיה שווה את המאמץ.....
גוף כמעט מוכן....נשארו רק הכנפיים והגה גובה וכיוון.....
כנף..........
כמעט מוכן....
היגוי כן נסע קדמי....
סרוו למדפים.....
לקראת הסוף......
מתקדם יפה!
אתה מתכוון למאזנות שכתבת מדפים?
עשית כיפופים גדולים במוט שמגיע מהסרוו למאזנת, זה יכול לגרום לגמישות יתר במאזנת. המוט צריך לצאת ישר מהסרוו ועדיף שיהיה קצר למניעת קריסתו בעומס
זה סרוו למדפים קטנים (12 סמ") אפשר לראות שהחיבורים נמצאים על אותו הציר...למאזנות יש סרוו נפרד לכל אחת
תוכל לצלם את הכנף שלמה עם המאזנות והסרוואים?
עוד לא הרכבתי הגאים בכנף....
הגה גובה וכיוון....