-
הסבת himoto bowie לבראשלס
שלום לכולם ולרן.
אחרי שהרבה זמן לא הייתי כאן גם בגלל שנתקעתי עם חלקים לא תואמים לרכב שהחלטתי לשפר ואז כבר יש דברים יותר דחופים. החלטתי להסב אותו לבראשלס מוקדם ממה שתכננתי.
הביצוע אמור להיות קל היות ולצרן יש גרסה כזאת של בראשלס והיבואן גם ממיר רכבים לבראשלס.
אך אני רוצה ליבא את הכל לבד, חסכון בכסף.
אז ככה: הציוד שיש לי הוא הרכב, צמיגים יותר גדולים מהמקורי, סוללת ליפו ומטען.
אשמח לדעת מה אני צריך להוסיף כדי להמיר את הרכב. הבנתי שיש מנוע ברשלס סנסורלס, ובקר סנסורלס. האם בקר זה כולל סרוו או שצריך לקנות סרוו חזק יותר. האם הוא מתאים לשלט שלי?
קישור לחלקים: http://www.asiatees.com/model?Himoto...r=&pid=2&rank=
קישור לאתר היצרן: http://www.himotoracing.com/?main=E10&pg=1
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
הי אורי.
מה שלומך?
האתר ממנו הבאת קישורים הוא אתר נחמד ואמין
המחיר של המנוע+הבקר [ כ 575 ש"ח] נראה לי טיפה יקר אך על פניו הם מתאימים לרכב.
אם הצמיגים שלך גדולים מהמקורי זה יעמיס יותר על המנוע, הבקר וכול מכלולי ההנעה של הרכב
המינימום הנידרש הוא להקטין את הפיניון
אני חושב שלרכב הזה יהיה מיותר לקנות מערכת סנסורד.
מערכות סנסורד מיועדות לתת דיוק בעבודה ובהן משתמשים ברכבים תחרותיים ובזחלנים
המקלט אמור להתאים לבקר.
להערכתי, מערכת בראשלס צפויה כמעט להכפיל את מהירות הרכב ובכך להגביר מאוד כל כוח מכאני שפועל עליו
הסרוו הוא סרוו של 6 ק"ג... שזה לא הרבה
אני מציע להתחיל עם ההסבה ולהתקדם משם ע"פ מה שישבר אם בכלל.
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
היי רן בוקר טוב וכמו תמיד טוב לשמוע ממך.. אצלי הכל בסדר :)
טוב מאיפה להתחיל? ראיתי שהמנועים והבקרים היחידים שהימוטו, מציעים הם sensorless. האם כדאי לקחת חלקים מיצרן שונה? הם ממליצים גם על הסרוו הנ"ל לגרסת brushless
אני מניח שאתה מתכוון שאקנה משהו טוב מהתחלה שיתאים גם לרכבים הבאים. אך אני רוצה לתזכר אותך שאני הולך להשאיר את הרכב הזה אצלי ולקנות עוד רכבים ככה שהחלקעם שאקנה לא יעברו לרכב אחר.
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
לרכב הזה לא צריך בקר ומנוע עם סנסור... חבל על הכסף.
בסכום דומה, יש מערכות טובות יותר
לדוגמה:http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXDRLN&P=0
זו מערכת שעובדת על 2 תאים ונועדה לרכבי שורט קורס 2X4 או 4X4
המנוע הוא 4 POLE שזה מנוע בל בראשלס רק מדוייק יותר...
גם זו מערכת מצויינת:http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXBBMA&P=0
רק יקרה יותר ויכולה לעבוד גם על עד 6 תאי ליפו...
מה דעתך?
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
טוב,
אני אגדיר קודם כל את השימושים\שיקולים שלי בסדר לפי חשיבות:
1.דיונות.
2. מסלולי עפר ( בקיצור כל מה שמסביב לאשדוד ).
3. אם יש בוץ בחורף אשמח לבייץ במידה..
4. למהירות וכוח אף פעם לא התנגדתי ואין לי בעיה עם זה.
5. כרטיס תכנות: האם את שני המערכות צריך לתכנת? ואם כן, צריך לקנות כזה כרטיס, לא ? אם כן זה גם שיקול.
6. שיקול כספי.
מה דעתך?
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
לרוב המערכות יש אפשרות לתיכנות גם ע"י כרטיס תכנות וגם ע"י תכנות ידני.
התיכנות הידני הוא מאוד לא סימפטי.
אתה בקלות יכול למצוא את עצמך קובע נתון שאינו בריא לרכב וגורם נזק...
לכן אני משתמש בכרטיס תכנות כמעט לכל בקר שיש לי
זה עולה עוד כמה עשרות שקלים אבל שווה כל אחד מהם.
אני חושב ששתי המערכות שבקישורים למעלה יתנו מענה מצויין.
רק נשאר לשחק טיפה עם יחס ההעברה כי המנועים לא ממש דומים לאפשרות של היצרן.
כשאתה קונה תזמין גם 3-4 פיניונים במידות שונות
עם איזה פיניון אתה כרגע?
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
http://www.efly.co.il/forums/showthr...EC%F1%F4%E5%F8
לא התקדמתי מאז. כלומר תקוע או עם סטאפ מקורי או עם פיניון משופר עם קוטר קטן מהמקורי ולא מתאים.
עוד שאלה: השלט יעבוד עם הבקר מהסטים האלו ??? זה שלט מקורי של הימוטו נראה לי שאני בבעיה..
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
לא צריכה להיות בעיה עם השלט או המקלט.
יש בעיה בהימוטו הדנפרציאלה שלהם מאוד עדינים אז תנסה לא להשתולל יותר מידי הם גם ככה לא מסתדרות עם מערכות בראשלס כל כך טוב.
כמו שרן אמר עדיף לתכנת את הבקר דרך כרטיס תכנות ככה המערכת יכולה להיות קצת יותר"עדינה"
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
בכל פעם שמחליפים בקר או מערכת שלט צריך ליצור "הכרות" בינהם.
ההכרות היא סדרה של מספר פעולות פשוטות שבהם הבקר לומד איזה אות מוציא המשדר בפול גז לפנים, פול גז לאחור וניטראל.
אני עדיין לא נתקלתי בבקר שלא מזהה משדר מסויים
זו סך הכול טכנולוגיה פשוטה
מאז האשכול הקודם? הסתדרת?
הרכב נסע או ש"התיאשת" קצת ומאז הרכב לא נוסע?
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
בהמשך לשיחתנו.. :)
צמיג מקורי הימוטו: D=115 w=55
צמיג כפות: D=135 w=65
המידות מוערכות ובמילימטרים.
האם להחזיר לסטאפ מקורי? כלומר להחליף חזרה לצמיגים ולסוללה המקורית? ואז מה? המטרה שהכל יעבוד על הסטאפ החדש אז לא כדאי לבדוק איך לפתור את בעיית פיניון המתכת החדש שקיבלתי? זוכר קניתי פיניון מוד 0.8 בעל שיניים מועטות יותר על מנת להפחית לחץ על המכלולים. אך הפיניון היה בעל קוטר קטן מידי והוא לא הגיע למגע עם הספור למרות סיבוב גוף המנוע.
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
אני מציע שתחזיר לסט אפ המקורי
את הצמיגים תשאיר אך בנסיעה הראשונה תעקוב טוב אחר חום המנוע
צריך להשתמש במד חום.
יש לך מד חום?
אם אין לך... אז תקנה.
תצתרך את זה גם למנערכת בראשלס.
לטעמי, חיוני למצוא מקור לחלקים בארץ.
תנסה להתקשר לחנויות בארץ ולשאול אם הן מחזיקות חלקים לרכב הזה או לחברה...
אני מזכיר לך את מבנה תושבת המנוע שאינה ממורכזת
כאשר מסובבים את הדיסקה,ציר המנוע והפיניון מתקרבים לספור.
יצא לך לסובב את המנוע סיבוב שלם כשהוא מחובר לדיסקה של התושבת מנוע???
משהו לא מסתדר לי.
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
יש מדחום קניתי. יש חנות של היבואן. התושבת על המקסימום וחסרים עוד כמה מילימטרים להצמדה מלאה ברגע שאני מפעיל את המנוע זה קופץ או טוחן את השיניים של הספור מפלסטיק. אני אנסה שוב מחר להרכיב הכל ולבדוק שוב.
בקשר לסוללת הליפו: שמרתי אותה במצב אכסון כמה חודשים האם להטעין באלאנס רגיל עכשיו? הכל יהיה בסדר?
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
תבחן שוב את סוגיית קרוב הפניון.
לגבי הסוללה: טעינת באלנס רגילה אמורה להיות בסדר.
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
טוב, רק לי קורים הדברים האלה:
החלק שמחזיק את המנוע אבד לי ( לפני כמה חודשים כשניסיתי להרכיב את הפיניון ) ועכשיו גיליתי את זה.
בכל אופן התקשרתי ליבואן מסתבר שעל הדרך יש לו גם פיניון 13 שיניים שזה מעולה לי, ממתכת טובה !!!
אז הרווחתי. יש עוד משהו שכדאי לשאול אותו כשאני בא?
אני אבוא כבר עם הרכב אני ארכיב אצלו הכל וזהו.
ואז נתקדם לבראשלס...
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
תסלח לי שאני "מעיר לך" אבל דברים כאלו קורים לכל מי שלא עובד מסודר.
תשאל אותו ותבקש שיראה לך את נושא קרוב והרחקת הפיניון מהספור.
תבדוק אם ניתן להתקין פיניון 11 כי נראה לי שזה הפיניון הכי קטן שיש ונצטרך את זה לבראשלס...
במידה ואין פיניון... תשאל אם יש/ניתן להתקין ספור עם יותר שיניים
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
מקבל את מה שאתה אומר. קורה לי מידי פעם. אני אחשוב גם על נושא עמדת-עבודה.
אני אביא אליו את כל הפיניונים שקניתי, יש שם גם 11 שיניים. אולי הוא יצליח להתאים לי למרות שאני בספק, רואים בבירור הבדל גודל ביניהם. ואם יש לו כזה- מה טוב. או שאזמין ממנו.
תודה רבה... אעדכן
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
סוף טוב הכל טוב.
בעזרתו של המוכר האדיב מרמת גן קיבלתי את החלקים והמידע הבא:
קודם כל למי שיש הימוטו זה הפיניון המתאים. הוא גדול יותר והשיניים שלו גדולות ומתאימות במדוייק לספור-שמתי בבית מתאים פיקס, כמובן שאבצע נסיעות מדידה עם מד-חום.
דבר שני. הוא אמר לי שהם מסבים את כל הבראשלים לבראשלס 15 שיניים אז 13 בשבילי כולל הצמיגים זה דיי והותר.
הוא אמר לי שהוא ממליץ בחום שאקנה אפילו לא אצלו, סט של 3200-3300 kv כי זה של ה-4 יצריך ממני פיניון של 11 שיניים ואז המהירות תרד.
ואני שואל אותך רן:
1. אם אני שם את הסט היקר שהמלצת לי עליו אז אוריד פיניון ל-11 שיניים ואז המהירות תהיה אותה מהירות אבל לא עם הרבה יותר מומנט? זה שווה מאוד במיוחד בדיונות. לא?
עוד משהו הוא אמר שצריך חלק עם מקלט לשלט. והוא אומר שכרגע במכונית שלי הבקר משולב עם המקלט. ויש לו מקלט לחוד במידה ואצטרך. אני רק רוצה לדעת שהבנת נכון ואתה אומר לי שב-2 הסטים שהצעת הבקרים משולבים עם המקלט?
ושאלה אחרונה, בסט הזול מבינהם שהצעת רשום waterproof ובשני לא. יש לך מידע על השני?
תודה על העזרה.. אני אזמין בסופ"ש
קובץ מצורף 120797
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
א. אני מזכיר לך שבפורום זה חל איסור על הזכרה ציון או דיון בחנויות.
ב. המוכר האדיב שכח/לא ידע/לא דיווחת לו שאתה מסיע עם גלגלים גדולים יותר ממה שיש לרכב בדרך כלל.
הגדלת הגלגלים מחייבת ירידה בגודל הפיניון בכל מערכת.
ג. המערכת שאני הצעתי לך תשרת אותך בכבוד (אם תרצה) גם ברכב הבא.
ד. היה עוזר לדעת איזו מערכת הציעו לך.
ה. סוגיית המקלט שמשולב בבקר... לא עלתה מעולם.
אני לא זכרתי אותה ואתה לא הזכרת...
לדעתי, הסיפור של הסבת הרכב הזה לבראשלס צריך להיבחן מחדש.
הוא נעשה יקר ומסובך ואחריו, לא בטוח שהרכב יחזיק מעמד.
אני מציע לך לשקול את נושא התקציב.
אם מערכת בראשלס + מקלט יעלו יותר מחצי מעלות הרכב כבר כדאי לקנות רכב חדש..
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
הוא ראה את הצמיגים וגם הדגשתי שאני הולך להסב לבראשלס.
מה שהוא מציע זאת אותה מערכת שנתתי בקישור בתחילת הת'רד.
אני עדיין מתעקש כן את הרכב משיקולי. אני אשתמש במה שאמרת לבחירתי ואבחר בסט הנמוך יותר על מנת לשמור על המכלולים כמה שיותר.
חוץ מהסט הנמוך, להזמין משהו? אני רוצה גם להזמין את המקלט הזה. ראיתי אותו ונראה לי שלא בעיה להשיגו לפי המק"ט מהרשת.
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
חסרים לי נתונים על המשדר והבקר/מקלט שלך.
ובעיקר על מידת ההתאמה של המקלט הבודד(שלא מחובר לבקר) למשדר
תנסה לרכז בצורה מסודרת את הקישורים לכל מה שאתה רוצה לקנות.
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
לפני שאני עונה על הדברים:
היום הלכתי להסיע עם הפיניון החדש שקניתי מהחנות. התחלתי עם הסוללה ניקל מטאל החלשה יותר. הגיר לאחר הסעה של כמה דקות פתאום בעליה התחיל להחליק. עצרתי את הנסיעה במיידי ופתחתי את הגיר, כיוונתי את הגיר שיוצמד טוב יותר וסגרתי וזה החליק שוב. פתחתי עוד הפעם והפעם לא היתה נקודה שהפיניון והספור ממש היו צמודים אלא ממש רופף במקסימום. מוזר כי שיני הספור לא נראו שחוקות. כדאי ללכת לחנות או שעולה על דעתך משהו אחר? הצמיגים מתנהגים יפה בחול. הרכב לא מפרפר (עדיין) אבל משמעותי יותר איטי בגלל הורדת השיניים ל-13 אין לי בעיה עם זה כרגע בגלל שאני בונה על בראשלס ובונה על כח ולא על מהירות עצומה ברכב הקטן הזה.
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
לא עולה לי רעיון בראש... לא בלי לראות את זה.
אחרי כיוון המרחק בין הפיניון לספור, המרחק הזה לא אחור להשתנות בעצמו.
אולי לא סגרת טוב את הבורג של ההידוק?
אולי צריך לשים מעט לוקטייט...
אולי בנתיים נשחקו השיניים בגלגלי שיניים.
אולי... הרבה דברים שלא ניתן להחליט בינהם בלי לראות את הרכב.
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
אני חושב שבעין הלא מקצועית שלי מיציתי את האופציות.
אני אלך מחר לחנות. ילך יותר מהר.
אעדכן אותך מחר.. אני חושב שטוב שבינתיים הרכב יפעל תקין ככה ואז אזמין החלקים האחרים
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
תפתור את הבעיה של התושבת מנוע.
על פניו היא לא ב 100% בסדר.
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
טוב מה שקרה שכמה שיניים נטחנו הוחלף ספור. מעבר לזה מסתבר שהפיניון 13 שיניים לא מתאים לא היה להם 14 שיניים וזה לא משהו שהם מביאים בקרוב. שם לי 15 שיניים אמר שהרכב יחזיק עם צמיגים כאלו ועם מנוע באיזור ה-3000.
ראיתי את הקומבו שהוא מציע אמר לי יש עוד קומבו כאלה אצלם . יש cheetah 3250 מה דעתך או האם אפשר למצוא משהו דומה? עכשיו שומעים את הדרייבשפט חלק..
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
איזה קומבו הוצע לך?
את הקומבו שציינת עם ה 3250 אני לא מכיר...
זה בעיקר מה שמדאיג אותי.
לטעמי צריך לבחור בין שתי אסטרטגיות אפשריות:
1. לקנות מערכת מאעפנה זולה יחסית (כמו שהוצע לך) מתוך הבנה שהיא מסיימת את תפקידה עם הרכב...
2. לקנות מערכת איכותית ויקרה יחסית (כמו שהצעתי לך) מתוך כוונה שהמערכת תשמש גם בעתיד ברכב הבא.
לגבי יחס העברה/פיניון/ספור.
תצלם את הכיתוב על הפיתקית של המוצר... ותחפש כזה באינטרנט...
עם כמה שיניים שתרצה.
אני לא דואג ממנוע עם 4600 kv על רכב כזה בתנאי שמשנים לו את יחס ההעברה בצורה מסודרת.
אני שוב אומר לך...קח את התקציב שיש לך ותחשוב איך אתה מתקדם לרכב יותר איכותי.
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
שאלה חשובה: האם מנוע 4000 או קרוב אליו ופיניון מתאים יתנו יותר מומנט ממנוע 3000 עם פיניון גבוה יותר? אני מניח שבהתאמה אופטימלית מה שאקבל הוא יותר מומנט על אותה מהירות. נכון?
אם לא, אז מראש שווה לי לקחת קומבו 3000 שפועל על רכבים כאלו בארץ מנסיונם של אנשים עם פיניון 15.
אם כן, השאלה אם אמצא פיניונים מתאימים ל-4000 כי כבר ראינו ש-13 שיניים אינם מתאימות לספור.
בכל אופן אני אלך על קומבו זול ולא אקח לרכב הבא, כפי שתיכננתי בהתחלה.
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
קומבו דומה יושב על הרכב דזרט באגי שלי...
הוא גרוטאה.
אני לא מאמין שקומבו כזה יזיז את הרכב בצורה רצינית.
לגבי הפיניון.
המרווח בין בשיניים זה שיטה ומידה קבועה.
יש פיניונים בכל השיטות וכל המידות
כנראה שפעם שעברה התפקשש משהו... בגלל זה אני מחפש את המעדה שתתאים יותר טוב.
אם אין להם בחנות... שיזמינו.
אני לא הייתי בוחר מנוע בגלל פיניון.
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
אל תשכח שהרכב שלי 1/10 ועשוי כולו מפלסטיק.
לא ענית על השאלה שלי. מעניין אותי לדעת : מנוע 4000 עם פיניון קטן נותן מומנט חזק יותר?
בעצתך אני הולך על הפיניון הקטן יותר. מחר אני אבדוק ברשת ואזמין… יאללה נלך על זה אם אני כבר עושה הימוטו משודרג נעשה אותו משוגע :))
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
בעיתי להתייחס למומנטים בין מנועים שונים.
המערכת שבקישור שלך למעלה היא מערכת בעלת כוח מוגבל מאוד... את זה אני ראיתי ברכב שלי לפני שהחלפתי מערכת.
חשוב לדעת שהמומנט של מנוע חשמלי נגזר ממבנהו הפנימי ומסידור הסלילים שלו.
שלא יהיו לך אשליות... להערכתי, מנוע בראשלס יטחן לרכב את הצורה.
אתה צפוי לצאת להסיע ולחזור הביתה לפני סיום הסוללה עקב תקלות שונות ומשונות.
חלק מהתקלות ינבעו מכוח המנוע ופגיעה בשרשרת ההנעה וחלק כתוצאה מפגיעות מכאניות חיצוניות (תאונות)
זו הסיבה שלדעתי הסבת הרכב הזה לבראשלס אינה החלטה טובה.
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
בוקר טוב,
הסעתי הבוקר נסיעת מבחן.
אז ככה. עם סוללת ליפו, פיניון 15, וצמיגי הכפות - המנוע והבקר מתחממים (80-90 מעלות בבקר, 80 מעלות מנוע)
איך להתקדם מפה?
להזמין פיניונים שונים מהחברה שאני יודע שהיא מתאימה בגדלים ?
או להזמין את הקומבו ובמקביל פיניונים ( אני עדיין רוצה ללכת על קומבו עם KV נמוך )?
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
א. 80-90 מעלות זה המון...
הבקר הוא הרכיב הרגיש יותר.
לא מומלץ לעבור את ה 70-75 מעלות צלסיוס.
ב. אתה צריך פיניון קטן יותר בשתי שיניים לפחות
ועוד פיניון בעל פחות שתי שיניים בשביל הבראשלס.
יש פיניונים כאלו.
ג. אתה רוצה שאחפש לך מערכת עם מנוע בעל kv נמוך או שאתה נעול על המערכת toro?
ד. קראת את מה שכתבתי לך למעלה?
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
א. כן אני יודע, לא הסעתי הרבה זמן.
ב. בקשר לפיניונים\ספור אני אכתוב לך בפרטי + בדקתי והכי נמוך שיש ליצרן זה 13 שיניים. כשאזמין את הקומבו, מקסימום אחליף ספור ואז אוכל להתחיל שוב מספור 15 שיניים וזה יתאים. לבינתיים אלך לחנות שינסה להתאים לי את הפיניון 13 שהביא לי בתחילה.
ג. אני רוצה שתבדוק לי על KV נמוך, אני פשוט עדיין לא מבין במערכות האלו - אתה תעזור לי מאוד.
ד. תמיד ! רק בגללך אני נשאר בתחום - יש לך אחריות כבדה :)
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
נתחיל מ ד'...
הניסיון שלי לימד אותי שלפעמים עדיף לוותר על השקעה כספית אין סופית ברכב נחות.
צריך לדעת לעצור, להעריך את המצב במדוייק ולקבל החלטה.
לפעמים ההחלטה לא נעימה.
אני מסתכל על המצב בו אתה נמצא:
יש לך רכב חביב מאיכות נמוכה
כול הרכב פלסטיק...
אתה עומד בפתח של שידרוג לבראשלס+ליפו בעלות לא מבוטלת
קח את עלות השידרוג+עלות התיקונים הצפויים + תוספת כמעט זניחה וקנה רכב איכותי יותר
בטווח הארוך, זו העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך.
אני לא יותר חכם ממך...פשוט עשיתי את הטעות הזו
השקעתי ים כסף ברכב שהתפורר לי בידיים לאחר ותוך כדי כל נסיעה כי לא הבנתי שהוא לא בנוי לליפו...
כשהבנתי הרכב כבר היה מושקע ב פי 3 מערכו הראלי...
מיותר לגמרי.
אני רואה את המצב שלך ולא יכול שלא לראות את ההיסטוריה שלי מתנפלת עליך.
מחובתי להזהיר אותך מכך.
לגבי מנוע:
תמדוד בבקשה עם מד קליבר את קוטר המנוע שיש לך כיום
זה חשוב לי לצורך איתור המערכת.
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
תודה רבה רן על הדאגה - אני מבין אך אין לי אפשרות אחרת ( לא הולך להוציא מינימום 2000-2500 ש"ח על רכב חדש 1:8 ואני יודע שזה המינימום שבמינימום - יש לי הרבה דברים אחרים להוציא עליהם כסף בבת-אחת).
אז כעת כשסגרנו את הפינה הזאת ואתה בטוח בכיוון שלי. אני אבדוק היום את הקוטר בקליבר.
+ אקנה ספור הכי גדול שיש. ונראה איך מתקדמים.
תודה איש...
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
Himoto 1:10 Brushed 550 Motor for E10 Series
מימדים:
קוטר: 37.75ממ
אורך: 57.27ממ
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
שתי אפשרויות:
סיידוינדר:http://www.amain.com/castle-creation...3800kv/p269444
ממבה מאקס פרו:http://www.amain.com/castle-creation...3800kv/p210544
המנועים זהים.
הבקרים לא...
הסידווינדר עד 2 תאי ליפו, הממבה מאקס פרו עד 6 תאים.
בכל מקרה עם המנוע הזה לא ניתן להסיע עם יותר מ 3 תאי ליפו.
אני היתי הולך על האפשרות הזו:http://www.amain.com/castle-creation...4600kv/p156433
רן ענבר
-
תגובה: הסבת himoto bowie לבראשלס
טוב אם אני הולך על אחד ממה שהצעת - אני חייב ספור גדול יותר.
אז אני אקפוץ לחנות לבדוק ספור גדול ומשם נמשיך.