כנף 70 סמ'
מנוע 0.049
ערוצים 4
צבע red missile
Printable View
כנף 70 סמ'
מנוע 0.049
ערוצים 4
צבע red missile
שוב עבודת נמלים...מזל שבקטן..יגמר מהר..
הרכבת הכנף...בפחות מרבע שעה...
יפה! בהצלחה!
גוף המטוס
טעיתי לא 4 ערוצים....רק שניים...
גוף מוכן...בסוף החלטתי שאבנה בדיוק לפי התוכנית , שני ערוצים..
משקל כולל מנוע סרוו אחד להגה גובה (אין היגוי למייצב כיוון ) סוללת ליפו קלת משקל 500ma מיכל דלק ושאר האבזור בגוף שוקלים יחד 160 גרם.
נשאר לבנות ולהרכיב מייצבים ולצפות כנף ולהרכיב לה סרוו, אני רק בדילמה אם להרכיב סרוו אחד למאזנות או שניים - סרוו לכל מאזנת...
המנוע - cox 0.049 נועד לטיסן בננה ששוקל 450 גרם בערך
וכאן המשקל יהיה חצי...
אני לא מאמין... BLACKWIDOW??
לא...למנוע שציינת יש בערך 4 דקות עבודה.
כאן זה מנוע עם מיכל דלק של בננה.
בערך 10 דקות של טיסה...
לא...למנוע שציינת יש בערך 4 דקות עבודה.
כאן זה מנוע עם מיכל דלק של בננה.
בערך 10 דקות של טיסה...
התאמת הכנף לגוף
כמה עבודה על חרא כזה קטן....
כמעט מוכן...חסרים מייצבים ומקלט...
אם למישהו יש מקלט אורנג' מיותר שעובד עם מערכת ספקטרום אשמח לקנות...אין לי סבלנות לחכות שדבר כזה יגיע מחו"ל..
טעות בנתונים :
1- כנף 580 ממ
2- גוף כולל מנוע 550ממ
מייצב כיוון וגובה בצבע כחול !
לקראת הסוף...
עוד....
חיבור הגה גובה..
מאזנות...
לצורך העניין הטיסן הקטן הצהוב (תוכנית מוקטנת של צופית מפאר מודלים) כבר טס...
יש אופציות אחרות שלא יעלו כמו לבנות 15 טיסנים כאלה?
על הטיסן הקטן השני הצהוב יש מקלט 4 ערוצים שעד היום עובד בלי בעייות ועלה 8 דולר...עדיף לקנות אחר ב 300 שח?
טיסן קטן רעיון גדול , איזה יופי
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
לא רע, שאפו על היוזמה
הייתי מציע שידרוג אחד מאד מאד משמעותי: להיפטר מהמנוע המטופש הזה לטובת מנוע חשמלי קטן. אין שום הצדקה למנוע הנ"ל
נחמד.
לדעתי אתה חייב לכופף את כן הנסע קדימה לאזור שקרוב יותר לשפת ההתקפה אחרת הוא כל הזמן יתהפך קדימה.
מוכן !
משקל 320 גרם חסר מקלט שיוסיף 15 גרם..
סליחה על ההערה... אך חסרה לך זווית למנוע ,הטה מעט ימינה ולמטה את קיר האש . בהצלחה נראה מגניב
כל הכבוד!
בהצלחה בטסט.
עבודה יפה ונקייה ויוזמת בניה מבורכת!
אגב, אם אתה מתעניין במנועים הקטנים האלה, אתה בוודאי יודע שניתן היום להשיגם עם סוג של 'מצערת' אמנם פשוטה וגסה אבל מאפשרת הפחתת סל"ד ל-'סרק מהיר' שמאפשר נחיתה כרצונך ולא כתלות בסיום מיכל הדלק.
בהצלחה בטסט!
אני ראיתי שיש בהוביקינג.
http://hobbyking.com/hobbyking/store...ow_Engine.html
http://hobbyking.com/hobbyking/store...onversion.html
אין לי ניסיון עם זה, אבל להערכתי זו לא ממש מצערת כמו במנועי מתאנול הגדולים יותר.
לדעתי יש רק שליטה על כניסת האוויר כלומר אתה למעשה שולט על התערובת ולמעשה סגירת כניסת האוויר מעשירה את התערובת ומאיטה את מהירות המנוע.
במצערות של מנועי מתאנול גדולים יותר יש גם בקרה על כמות הדלק הנכנס ולא רק על האוויר לכן שם בד"כ מושג יחס סל"ד מרבי/סרק של נגיד בערך 1:5 בעוד שלהערכתי בשיטה הפשוטה יותר במנועים הקטנים יחס הסל"ד המרבי/סרק בטח בסביבות 1:2 אבל במנועים הקטנים האלה זה מספיק כדי לאפשר נחיתה מבחירה, הרי החשיבות של סרק איטי במיוחד וטווח ביניים פחות קריטית עם הקטנים האלה.
קצת טעית..
במנוע כמו כאן יש סגירת מעבר אוויר מה שמקטין את זרם האוויר שמושך על ידי יצירת וואקום דלק מהמחת.
כאשר זרימת האוויר חלשה יותר כך נשאב פחות דלק למנוע , התערובת לא נהיית עשירה יותר.
נכון...המחט נמצאת לפני הכניסה לבית גל הארכובה.
במקום שיכנס פחות אוויר למאייד מסורתי כמו שיש ברוב מוחלט של המנועים , יכנס פחות אוויר לאותו המקום עם לחץ נמוך יותר שייצור את אותו האפקט = וואקום חלש יותר ויקח פחות דלק...שניהם לדעתי שווים , כמו שהגל במנוע רגיל עם מגרעת שנחסמת ונאטמת על ידי סיבוב , אותו הדבר יקרה במנוע עם שסתום עלה שינעל על ידי לחץ חוזר שהבוכנה יורדת לפני שהיא עוברת את המחסום שמאפשר ללחץ שנבלם בשסתום העלה לצאת דרך שני הפורטים בצידי הצילינדר, חזרה לתא השריפה וליצור אפקט של וואקום שירוקן את הלחץ כדי להוציא תערובת שרופה וליצור שוב תת לחץ שישאב דרך שסתום העלה מנת תערובת נוספת...
המנוע שברשותי לא שמיש..
אני מחפש מנוע מדליון כמו שמופיע בתמונה המצורפת
אם למישהו יש למכירה אשמח לקנות..
בסוף מצאתי מנוע מתאים :
Tt 0.07 עם מצערת.
הוספתי עוד סרוו למצערת
המנוע הקודם היה גמור...
הרצת מנוע 0.070 tt
https://youtu.be/9lv2g-SCcl4
איך אתה מתרשם מתגובת המצערת ?
איזה פרופ ?
מדדת סל"דים במלא ובסרק במקרה ?
המנוע מעט קטן בנפחו מנפח ה'קוקס' המיתולוגי, מענין איך ההספק.