1 קבצים מצורפים
האם מקלט ישן 27MHZ צריך אישור משרד התקשורת
קובץ מצורף 149714האם המקלט הזה צריך אישור ממשרד התקשורת או רק 2.4 ghz זה גם מגיע ללא תדר (גביש)למי שעוד זוכר את המקלטים האלה 😁
תגובה: האם מקלט ישן 27MHZ צריך אישור משרד התקשורת
א. למיטב זיכרוני וידיעתי, הוסרה מגבלת משרד התקשורת מעל ציוד בהספק נמוך בתדר 2.4
ציוד זה נכנס לארץ ללא צורך באישורמשרד התקשורת.
ב. לדעתי, מקלט קטן מתחת ל 75 דולר כולל משלוח יעבור בלי שום בעיה.
גם המקלט שלך יכנס בלי בעיה בין אם יעבור מתוקף סעיף א' או סעיף ב'.
ג. לא ידעתי שעדיים ניתן לקנות מקלטים כאלו...
רן ענבר
תגובה: האם מקלט ישן 27MHZ צריך אישור משרד התקשורת
להבנתי, רק משדרים צריכים אישור :)
תגובה: האם מקלט ישן 27MHZ צריך אישור משרד התקשורת
הגיונית? אתה צודק.
אבל כבר נתקלתי בגולשים שנדרשו להביא אישור משרד התקשורת למקלט...
לא תמיד זה הגיוני.
רן ענבר
תגובה: האם מקלט ישן 27MHZ צריך אישור משרד התקשורת
תודה אחלה טוב לדעת!
אחד מהיתרונות של Traxxas(שאני יודע שאתה לא מת עליהם רן)הוא שיווק מעולה כול חלק שאני מחפש קיים ברשת בכמה וכמה חנויות זה נכון שיש רכבים יותר חזקים ופחות שבירים אבל הרוב תלוי בדרך הנהיגה והאחזקה.
תגובה: האם מקלט ישן 27MHZ צריך אישור משרד התקשורת
תדר 27 MHZ עדיין נמכר/משמש עם מכוניות זולות
תגובה: האם מקלט ישן 27MHZ צריך אישור משרד התקשורת
אני אתקן אותך (ברשותך)
נמכר, כן.
השאלה למה?
התשובה פשוטה: אלו מוצרים שיוצרו לפני תקופת ה 2.4
מיוצרים כיום? לדעתי כבר לא מיוצר יותר.
מה שחשוב זה עדיין עובד מצוין אבל צריך לדעת שמדובר במוצר ישן שנמכר לרוב במחיר מלא ופה יש טעם לפגם לדעתי.
אני לא הייתי קונה היום מוצר שעובד ב 27 מגה הרץ.
רן ענבר
תגובה: האם מקלט ישן 27MHZ צריך אישור משרד התקשורת
ברור שהיום לא הייתי קונה מוצר שעובד עם 27 מגה הרץ אבל לא הייתי רואה סיבה לא לקנות מקלט אם כבר כול המערכת שלך שלט ומקלט של 27 הרץ
הכוונה שלי לא הייתי מחליף מערכת שלמה למערכת 2.4 במיוחד שהמקלטים האלה נורא זולים
תגובה: הסבר על בקר מהירות
מכל הנושאים, זה נושא שלא נתקלתי בו במדריכים.
למה?
כי קשה להסביר איך בקר עובד בלי להיכנס לרכיבי אלקטרוניקה ואופן תפקודם
ומהר מאוד זה הופך למדריך עם נוסחאות שלא ממש מעניין
רן ענבר
תגובה: הסבר על בקר מהירות
O.K רק להבנתי כמה זרם נכנס למקלט מהבקר?
והבנתי (ממאמר שכתבת בפורום)שהכי כדאי ובטוח לשים על הבקר מאוורר 12v ולחבר אותו אל הבקר בהלחמה אל החוטים שמתחברים לסוללה מצד הבקר כמובן נכון?
תגובה: הסבר על בקר מהירות
זה לא כמה זרם נכנס מהבקק למקלט...
אלא כמה זרם יכול הבקר לספק בלי להינזק
כל רכיב חשמלי בנוי להעברת זרם מסויים.
אם תעבור את המקסימום שלו, הוא ישרף.
בכל בקר יש תת מעגל שנקרא bec שתפקידו לבטל את הצורך בסוללה נפרדת למקלט ולסרוואים
יש צורך בסוללה חיצונית למקלט ולסרוואים ברכבי או טיסני ניטרו
ברכב חשמלי, הסוללה העיקרית דרך ה bec מספקת מתח מתאים לבקר ולסרוואים.
בדרך כלל זה 6 וולט ומגבלת זרם של עד 3 אמפר אבל זה מאוד משתנה מבקר לבקר ומחברה לחברה.
לפעמים כששמים סרוו גדול וחזק הוא צורך יותר ממה שהבקר מסוגל לספק ואז ה bec נשרף.
לגבי המאורר
אם הסוללה שלך היא 7.4 אז מאוורר 12 וולט בקושי יעשה רוח
בסוללה 7.4 כדאי לשים מאוורר עם מתח עבודה של 6-9 וולט.
וכן... לחבר אותו למחברי הסוללה מהצד של הכניסה לבקר.
רן ענבר
תגובה: האם מקלט ישן 27MHZ צריך אישור משרד התקשורת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
אני אתקן אותך (ברשותך)
נמכר, כן.
השאלה למה?
התשובה פשוטה: אלו מוצרים שיוצרו לפני תקופת ה 2.4
מיוצרים כיום? לדעתי כבר לא מיוצר יותר.
מה שחשוב זה עדיין עובד מצוין אבל צריך לדעת שמדובר במוצר ישן שנמכר לרוב במחיר מלא ופה יש טעם לפגם לדעתי.
אני לא הייתי קונה היום מוצר שעובד ב 27 מגה הרץ.
רן ענבר
בימים אלה בחנויות צעצועים נמכרות מכוניות עם שלט בתדר 27 מגה היבוא והייצור נראה טרי
תגובה: האם מקלט ישן 27MHZ צריך אישור משרד התקשורת
אני מפריד ולא מתיחס לתחביב שלנו כאל צעצועים בחנות טויז אר אס וכדומה.
נכון שעקב היצור הסיני הזול המרחק בין צעצוע לתחביב מצטמצם אבל עדיין קיים
אני, רן ענבר
2 קבצים מצורפים
שאלות ותשובות למתחיל למתקדם ולמי שביניהם!
קובץ מצורף 149740קובץ מצורף 149741
שלום!
בסוף קניתי מטען חכם(רן חבל שלא שמעתי לעצתך מהתחלה)לא כזה חכם אבל מספיק לצרכי (imax b6)
רציתי להבין משהו לגבי פריקת סוללת ניקל מטאל לגבי המטען הזה מה מסמלים ה4.4 וולט בצד ימין בתמונ המטען?
יש אפשרות לשנות את הערך מ0.1-25 וולט יש גם אפשרות של אוטומט אבל רציתי להבין את זהונניח שהסוללה שלי היא 8.4 וולט 3000 מילי אמפר לאיזה ערך אני אמור לכוון את זה.
רן אשמח אם תאחד את כול השירשורים!
תודה רבה.
תגובה: שאלות ותשובות למתחיל למתקדם ולמי שביניהם!
המתח בצד ימין מסמל את המתח הסופי אליו אתה רוצה להביא את הסוללה, בצד שמאל זה כמובן קצב הפריקה. אני אסביר במהרה שתוכל ליישם את זה להמשך, תא בודד של ניקל מטאל יטען 100% בערך של 1.5 וולט, 50% בערך 1.25 וולט ופריקה מלאה (בטווח הבטוח) זה באזור ה0.9-1 וולט.
עכשיו אתה יכול ליישם את זה פשוט בכפלה של כמות התאים שיש לך בסוללה, אז 8.4 זה 7 תאים ׁ(8.4 לחלק ל1.2 וולט) אם אתה רוצה להביא את הסוללה למצב שימור/פריקה אז פשוט תכפיל את מספר התאים ב0.9-1 וולט, מה שנותן ערך של 7 וולט, זה מה שיש לכוון במטען, זה המתח יעד שלך לפריקה בטוחה של הסוללה.
לגבי קצב הפריקה אני הייתי הולך על הטווח הבטוח של ה10 אחוז, מה שאומר שסוללה של 3000 מילי אמפר תכוון את המטען ל0.3 אמפר (במסך מצד ימין).
תגובה: שאלות ותשובות למתחיל למתקדם ולמי שביניהם!
כמה מילי אמפר אמור להישאר בסוללה מטעינה מלאה עד פריקה מלאה?
ככה אני יכול לחשב את זמן הפריקה לא.
לפי נתונים של פריקה של 300 מיליאמפר כמו שכתבת ברור לי שהמטען עושה את זה לבד רק כדי להבין את החישוב בראש באופן תאורטי
בכול אופן תודה רבה אחלה הסבר!