
נכתב במקור על ידי
flatspin
כנראה שלא הסברתי את עצמי די ברור. איתכם הסליחה.
לגופו של דבר, המערכת שדיברתי עליה מתפקדת ממש בדיוק כמו מערכת חשמל של מכונית, אבל בקטן. אלטרנטור מייצר זרם חשמלי בכל סל"ד, החל מסרק ועד סל"ד מלא. חשבתי לתומי שמיותר לציין, אבל כנראה שלא, שהמערכת הזו מצוידת בבקר ומייצב מתח וסוללת הטיסן. המערכת הזו פותחה ונבנתה לפני שנים, כאשר קיבוליות הסוללות היתה נמוכה. התקנת המערכת הזו על הטיסן פתחה אופקים חדשים של זמני טיסה.
בארה"ב קיימת קטגורית הטסה למרחק, כאשר מדובר על טווחים שמעל 1000 ק"מ (כן, זו לא טעות). מיכל הדלק בן 1 גלון מאפשר זמן טיסה של כ-10 שעות ברציפות. מערכת זו נתנה תשובה חד משמעית לאספקת החשמל לטיסן.
כאשר, ואם קורה קאט, הסוללה בטיסן נמצאת טעונה במלואה.