שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 57

נושא: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    שלום חברי פורום תומכים ועוזרים בקבלת החלטות הרות גורל.

    הגעתי לשלב שאני שוקל לעבור מSANWA RD8000 (ששירת אותי נאמנה בשלוש שנים) ל 2.4GHZ.
    בגלל מחיר המקלטים אני כנראה אשאר עם סנוואה בטיסנים ואעברו ל2.4 בשלב הראשוני רק במסוק ובדאון שיקר לליבי. דאוני צוקים עדיין אטיס עם סנוואה.

    אני מתלבט בין 2 שלטים : JR 9303 ו Futaba T10C
    המחיר שלהם די זהה.

    להלן השיקולים בעד ונגד כל אחד מהם עבורי :

    JR 9303
    בעד
    1. גלגל התכנות נראה נוח מאוד
    2. השלט יפה בעיני מפוטאבה שנראה לי קצת צעצועי - גורם פחות חשוב אבל משפיע על ההרגשה
    3. אין מודול - היצרן טוען שמקצר זמני תגובה - לדעתי סתם בולשיט אבל אולי יש בזה משהו.
    4. חבר שמבין במסוקים ובטיסנים מחזיק שלט זהה ב FM ויכול לעזור לי בכבל טריינר
    5. 30! מודלים בשלט

    נגד
    1. אני חושב להתחיל ב FPV בעוד כשנה ושמעתי שעקיבת ראש אפשרית רק עם פוטאבה בגלל יכולת מיפוי ערוצים 5 ומעלה לכבל הטריינר
    2. השלט קצת כבד
    3. בכדי לצמצם נעילות צריך להשתמש בסטלייטים ואיפה אני אדחוף אותם בטירקס 450 ? מסורבל לעשות את זה לכל טיסן
    4. אין מודול 72 מגה - יאפשר לי להטיס ב FM עם המקלטים הקיימים ולמכור את הסנוואה
    5. שמעתי שאנשים חובים איתו יותר נעילות מאשר עם פוטאבה

    Futaba T10C
    בעד
    1. מאפשר עקיבת ראש עם FPV
    2. 10 ערוצים במקום 9 ב JR
    3. שמעתי שטכנולוגיית FASST אמינה יותר מ DSM2 של JR (שמעתי שנעילות שהיו ב JR הביאו לתכנון הסטלייטים ושעדיין FASST אמין יותר. נעילה ב JR היא בין 4 ל 30 שניות. כמה בFUTABA ?
    4. יתרון חשוב מאוד - אפשר לשים מודול 72MHZ ולהטיס מקלטים זולים שיש לי על כל הכלים
    5. תאורת מסך!!!
    6. קל יותר מ JR

    נגד
    1. נראה הרבה פחות יפה ומקצועי לדעתי. הלוואי והיה יפה כמו JR ואז ההתלבטות הייתה הרבה פחות קשה
    2. מקלטים יותר יקרים עבור חשמליים קלים.
    3. מסך קטן יותר
    4. 16 מודלים לעומת 30 ב JR


    אלה השיקולים שלי. מבקש חידוד אם אני טועה במשהו ואת דעתכם האישית כמובן.

    עכשיו לחלק האומנותי , כמה שאלות שאספתי בדרך :
    1. חבר שלי נוסע לחו"ל. האם הוא יכול לקנות שם והביא לארץ בלי אישור משרד התקשורת ? האם החוק תקף לגבי 2.4 ?
    2.כמה עולה מודול 72 מגה לפוטאבה ואיפה ניתן להשיג ?
    3. אין שום פתרון לעקיבת ראש (Head tracking) בJR ?
    4. האם הגלגל של פוטאבה נוח ?
    5. למה ב JR קיזוז המצערת הוא אנלוגי ? מה עדיף ?
    6. יש עדיפות עבור אחד מהם בשביל מסוקים ? שמעתי שהמסוקאים נוטים לכיוון JR
    7. לשניהם אפשר לחבר סוללת ליפו ?
    8. האם בין שלט דגם מסוק לשלט דגם טיסן יש הבדל חוץ ממיקום המפסקים ?

    תודה רבה לכל מי שיקדיש מזמנו לעזור לי לבחור.

    מצורפת תמונה של השלטים המדוברים לצד אחיהם היקרים מידי...
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	Transmitters.jpg‏ 
Views:	159 
Size:	238.6 קילובייט 
ID:	4488  
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    אני אוסיף לך עוד בעד ונגד אחד...
    בפוטאבה לעומת הJR התוכנה הרבה הרבה יותר USER FRIENDLY והרבה יותר אינטואיטיבית , לעומת JR שבה יש כל מיני קיצורי שמות שונים ומשונים שמאד קשה להבין מה הם עושים עד שלא מנסים (אולי הם עשו כדי לחסוך כמה מסכים של פונקציות כמו בפוטאבה).
    ולדעתי כל שאר הסיבות של הבעד והנגד הם זניחות, כי בסה"כ מדובר בשתי חברות מעולות שנותנות תמורה טובה לכסף והאמינות היא לא מילה גסה בשתיהן.
    בכל מקרה לדעתי לפני שאתה בוחר בוחר סופית תיקח את כל אחד מהשלטים ותנסה לעבוד איתו ואז תראה מה יותר נוח לך...
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    תוסיף עוד חיסרון לJR: הטיימר ב JR לא יכול לפעול ע"י אחד מהלחצנים עם פוטנציומטר אלא רק עם OFF/ON
    יש פתרון ל HT של JR תקרא ב RCG
    יש גרסה ל JR עם מצערת אנגלוגית וגם דיגיטלית
    תיקח מה שמרגיש לך נוח ביד ובכיס, כמעט אין הבדל ושלא יבלבלו לך את המוח על שיטות שידור יותר אמינות של פוטבה זה פשוט הטעייה, בסופ"ש האחרון דאון התרסק בגלל נעילות בפוטבה. זה לא ממקור שני או שלישי. לבחור קוראים מיכאל ואן-סטרטר מהישוב קלחים, נעילה פתאום, המשך הטסה רגיל.. ביי ביי לדאון. הפרעה רצינית ב2.4 שפוגעת ב JR תפגע גם ב FUTABA והפוך. עד שאני לא מסיים את הניסויים שלי עם ה 2.4 אני לא חושב שJR או FUTABA משנה לנושא מלבד ה HT.
    חכה עם הקניה אם אתה פוזל לאיזור הFPV, ייתכן מאוד שבזמן הקרוב מאוד יהיו לי תובנות עמוקות על הנושא בהקשר ל FPV.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_2373.jpg‏ 
Views:	121 
Size:	81.0 קילובייט 
ID:	4497   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2398.jpg‏ 
Views:	122 
Size:	107.3 קילובייט 
ID:	4498   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2399.jpg‏ 
Views:	144 
Size:	115.0 קילובייט 
ID:	4499  
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    471
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    אני אישית מטיס עם שלט- JR מהסיבה הפשוטה
    היו לי כבר מספר מקלטי ספקטרום קטנים עבור טיסנים חשמליים מהשלט הקודם שלי- DX7, ולכן לא רציתי למכור אותם ולרכוש מקלטים חדשים של- FUTABA,
    בנוסף השלט היה נוח לי ביד והיה לו גומי בצדדים שהוסיף לנוחות שלו.
    ה- 10C, מגיע עם מודל נפרד ל- 2.4, דבר נוסף שלא רציתי זה 2 אנטנות בשלט שלי ולחסוך את זה.

    לגבי הערוץ הנוסף- אם יש לך בו צורך ואתה תעשה בו שימוש אז כמובן שעדיף לך ללכת על ה- FUTABA, או להשקיע עוד- 3000 שקל ולקחת את ה- 12X של- JR.

    אני משתמש במקלטים הקטנים של ספקטרום בחשמליים שלי ועד היום לא נתקלתי בבעיות גם לא במרחק שאני כבר בקושי רואה את הטיסן.

    דורון ריבניק.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    שיטת השידור של פוטאבה טובה יותר
    היו הרבה נעילות עם JR
    אפשר לקרוא על זה בפורומים בחו"ל
    ושלא יבלבלו לך את המוח
    נערך לאחרונה על ידי נאור; 17-12-2008 בשעה 12:10:53.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    זה היה ברור שלמי שיש JR/ספקטרום יגיד שהם הכי טובים-ולמי שיש פטאבה יגיד שפוטאבה הכי טוב-זה ענין ידוע בפסיכולוגיה שאנשים משכנעים את עצמם ומנסים לשכנע אחרים שהם קנו את הכי טוב.
    כמי שיש לו ספקטרום אני יכול להעיד שעם הסנואה שהיה לי קודם הרגשתי הרבה יותר בטוח במיוחד עם דאון מגביה טוס.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    גם אני מטיס כמה שנים עם השלט RD 6000 פשוט לא מסובך אמין ביותר

    לכן לפני חודש רכשתי את RD 8000 2.4 מ Tower Hobbies
    ּ+ שלושה רסיברים . אמין ביותר לטיסות ארוכות ...

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    מסכים עם LEETAL, ואוסיף שכל אחד יקח מה שנוח לו
    אני אישית מסתדר טוב עם JR ויש לי X9303
    הגלגלת מעוד נוחה לשימוש, התפריטים ברורים והמסך הגדול יחסית מאפשר תצוגה של יותר פריטים על המסך.
    נוסף על כך שהוא נוח ביד
    אחד אחר יגיע פואבה או סאנווה או כל דבר אחר שנראה לו טוב

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי נאור צפיה בהודעה
    שיטת השידור של פוטאבה טובה יותר
    היו הרבה נעילות עם JR
    אפשר לקרוא על זה בפורומים בחו"ל
    ושלא יבלבלו לך את המוח
    נאור,
    מה פילוח אחוז מערכות הרדיו שיש בשוק ל JR? כמה ל FUTABA? מה אחוז התקלות בהתאמה?
    יכול להיות שיש התאמה? JR קיימים הרבה יותר זמן ולכם גם יהיו עליהם יותר דיווחים וגם בגלל שהם הרבה יותר נפוצים. זאת סטטיסטיקה פשוטה וכפי שלמדתי על בשרו של חבר בשבוע האחרון גם ל FUTABA יש שלדים בארון.
    תסביר לי מה לא טוב בשיטת השידור DSM2? אני מסכים ש DSM1 לא הייתה מושלמת אבל אתה נותן לדעה קדומה להשפיע על דעה מוסכלת. ה JR9303 משדר ב DSM2, מדוע DSM2 פחות טובה מ FAST? לא מצאתי תרחיש כזה, לעומת זאת מצאתי את ההפך. בעיקר בטיסות רחוקות או כאשר אובד הקשר. ניסית להטיס בסביבה רועשת של 2.4, נגיד במקום ליד ROUTER-ים עם FUTABA כאשר הוא מנסה לקפוץ לתוך תחום רועש, בהצלחה.
    כל דברי מגובים בנתונים ובהרבה ניסויים עשיתי בשבועות האחרונים. אלו לא דיבורים בעלמא, אני מקווה שאוכל לפרסם את זה כי בפעם האחרונה ב RCG כשמישהו פרסם דבר דומה הוא קיבל איומים מ horizon hobbies.
    בכל מקרה שרון, לך עם מה שנוח, אל תתיחס לשיטת השידור, תתיחס להיצע/מחיר המקלטים, לנוחות ולפונקציונאליות יש לך יתרונות וחסרונות לפה ולפה.

    נ.ב.
    ככה נראה DSM1 עם משדר ה DX6 הישן שלי.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_2394.jpg‏ 
Views:	117 
Size:	111.2 קילובייט 
ID:	4503   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2391.jpg‏ 
Views:	118 
Size:	95.8 קילובייט 
ID:	4504  
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    מעיין תוכל בבקשה לתת הסבר קטן על מה רואים בתמונה?

    (72MHZ - שולט!!! סתם)
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    עזוב אותך מתאוריה
    וצב"דים
    בשטח רואים שפוטאבה יותר טוב
    ולא רק בשיטת שידור
    10C פשוט שלט שנותן הרבה יותר ועולה פחות
    ועובד גם ב 72

    נ.ב
    ציטוט
    "ניסית להטיס בסביבה רועשת של 2.4, נגיד במקום ליד ROUTER-ים עם FUTABA כאשר הוא מנסה לקפוץ לתוך תחום רועש"
    מעיין קראת בכלל איך עובדת השיטה של פוטאבה ?
    לפי המשפט הנ"ל לא נראה לי
    נערך לאחרונה על ידי נאור; 17-12-2008 בשעה 14:32:41.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    283
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניר לקריף צפיה בהודעה
    ...

    (72MHZ - שולט!!! סתם)
    ממש לא סתם !

    עם כל תופעת ה"נעילות" שאני רואה בשטח אני ממש לא יודע להסביר למה אנשים רצים לכיוון ה2.4G ??!? ממש לא ברור לי (בגלל האנטנה ?!? , אז חסכתם מס' שקלים על מקלט וריסקתם כלי יקר ערך !!!)

    אחרי שראיתי מס' טיסני גיאנטסקייל 150CC צונחים ללא שליטה לתוך הקרקע , החלטתי שאני נשאר עם מערכת ה9CAP שלי וממתין עד לדור הבא !!

    אגב אני נהנה מתחום תדר של 40MHZ ! ונהנה לזקוף אנטנה כל פעם שאני מטיס

    אמרו את זה לפני : הדבר הכי טוב שעשה ה 2.4G זה לפנות את כל תדרי ה72MHZ !!!
    נערך לאחרונה על ידי copterx.co.il; 17-12-2008 בשעה 14:34:04.
    קופטר-איקס ישראל , המחירים הכי הוגנים למסוקים חשמליים מצויינים !
    בקרו באתרינו : www.copterx.co.il
    למשלוח מייל : info@copterx.co.il

    ניתן ליצור איתי קשר גם בטלפון 0526859549

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניר לקריף צפיה בהודעה
    מעיין תוכל בבקשה לתת הסבר קטן על מה רואים בתמונה?

    (72MHZ - שולט!!! סתם)
    רואים את הספק השידור ותדרי העבודה שקופצים ונבחרים כל פעם שונה בהדלקה של המכשיר
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי נאור צפיה בהודעה
    עזוב אותך מתאוריה
    וצב"דים
    בשטח רואים שפוטאבה יותר טוב
    ולא רק בשיטת שידור
    10C פשוט שלט שנותן הרבה יותר ועולה פחות
    ועובד גם ב 72
    בשטח? הרגת אותי. מה זה רכב 4X4? "רואים בשטח"
    "נותן יותר ועולה פחות" אלו כבר שיקולים של הקונה. אם הכף הייתה באמת מוטה כל כך לטובת צד אחד אז לא הייתה עולה בכלל השאלה והיית רואה יותר מערכות FUTABA ולא JR כמו המצב שיש היום.

    ציטוט נכתב במקור על ידי נאור צפיה בהודעה
    נ.ב
    ציטוט
    "ניסית להטיס בסביבה רועשת של 2.4, נגיד במקום ליד ROUTER-ים עם FUTABA כאשר הוא מנסה לקפוץ לתוך תחום רועש"
    מעיין קראת בכלל איך עובדת השיטה של פוטאבה ?
    לפי המשפט הנ"ל לא נראה לי
    עשיתי כמב ניסויים ב Airport City עם חבר. שם JR לקח בגדול. ה FUTABA שלו קפץ כל כמה שניות
    ולפני שאתה מתחי להסביר לי אני יודע וקראתי איך השיטה של פוטבה עובדת ואפילו שיחקתי איתה ב SPECTRUM ANALYZER, אתה מכוון לחלק של החישה CS - Carrier Sense ברגישות גבוהה אך יש גם דבר שנקרא זמן התפשטות אות במרחב. אנחנו לא מטיסים בחלל ויש עיכוב כתוצאה מהאטמוספרה, פועל יוצא מזה הוא שיכולים להתרחש הפרעות, אני מרגיש שזה הולך למקום שרוב חברי הפורום יאבדו אותנו.
    לכן אסיים בברכת 72 RULERS!
    נערך לאחרונה על ידי MDreamer; 17-12-2008 בשעה 15:45:07.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי copterx.co.il צפיה בהודעה
    ממש לא סתם !

    עם כל תופעת ה"נעילות" שאני רואה בשטח אני ממש לא יודע להסביר למה אנשים רצים לכיוון ה2.4G ??!? ממש לא ברור לי (בגלל האנטנה ?!? , אז חסכתם מס' שקלים על מקלט וריסקתם כלי יקר ערך !!!)

    אחרי שראיתי מס' טיסני גיאנטסקייל 150CC צונחים ללא שליטה לתוך הקרקע , החלטתי שאני נשאר עם מערכת ה9CAP שלי וממתין עד לדור הבא !!

    אגב אני נהנה מתחום תדר של 40MHZ ! ונהנה לזקוף אנטנה כל פעם שאני מטיס

    אמרו את זה לפני : הדבר הכי טוב שעשה ה 2.4G זה לפנות את כל תדרי ה72MHZ !!!
    אתה עובר על החוק. אסור להשתמש ב 40MHZ
    http://www.efly.co.il/forums/attachm...9&d=1218280597
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי copterx.co.il צפיה בהודעה
    ממש לא סתם !

    עם כל תופעת ה"נעילות" שאני רואה בשטח אני ממש לא יודע להסביר למה אנשים רצים לכיוון ה2.4G ??!? ממש לא ברור לי (בגלל האנטנה ?!? , אז חסכתם מס' שקלים על מקלט וריסקתם כלי יקר ערך !!!)

    אחרי שראיתי מס' טיסני גיאנטסקייל 150CC צונחים ללא שליטה לתוך הקרקע , החלטתי שאני נשאר עם מערכת ה9CAP שלי וממתין עד לדור הבא !!

    אגב אני נהנה מתחום תדר של 40MHZ ! ונהנה לזקוף אנטנה כל פעם שאני מטיס

    אמרו את זה לפני : הדבר הכי טוב שעשה ה 2.4G זה לפנות את כל תדרי ה72MHZ !!!
    עוד משהו. אני מטיס כבר כמה שנים עם 2.4, התחלתי עם ה DX6 ויש לי עכשיו JR9303, אני מטיס טיסנים יקרים (אמנם לא JET-ים) אבל יש להם את הכמה אלפי שקלים++ ואני לא חושש להשתמש ב 2.4.
    חלקם גם יחסית מסוכנים כמו 150CC, אישית הייתי מעדיף שיכנס בי 150CC מאשר פיילון או הוטליינר בישורת ועדין לא קרו לי שום הפרעות רדיו ואני מטיס הרבה ועובד עם חומרים מרוכבים ולא ידידותיים ל 2.4 ולגלי רדיו בכלל כמו קרבון.
    מספיק שפעם אחד איזה דביל ידליק רדיו בטעות או בכוונה ואני עלול להרוג בן אדם מה גם שהתחומים הנמוכים מאוד רועשים.
    את רוב הריסוקים אי אפשר לתחקר ואת חלקם אני תולה בהתקנה לא נכונה של המשתמש של ציוד ה RC, "הפרעת אצבע" וכשלים בחוטים. שמתם לב שכמות הריסוקים באופן כללי לא עלתה ולא ירדה במעבר מ 72 ל 2.4 אבל להגיד שהישארות ב 72 טובה יותר מ 2.4 זה איך לאמר לא הדבר הכי חכם. אחרת כולם היו נוטשים את ה 2.4. אני מוכן לקנות את ציוד הבן-אדם שימכור את ה2.4 שלו ויחזור ל 72 FUTABA או ספקטרום או JR.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    האם המטרה שלנו הי להטיס הכי טוב בכמה שיותר זול !
    לדוגמה . הסיני ! נופל מהרגליים בגלל ההזמנות שלנו .
    אז למה למה לשלם מאות דולרים מיותרים ?הנה דוגמה

    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXUEW6&P=0

    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXVMG9&P=0

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי saportas צפיה בהודעה
    האם המטרה שלנו הי להטיס הכי טוב בכמה שיותר זול !
    לדוגמה . הסיני ! נופל מהרגליים בגלל ההזמנות שלנו .
    אז למה למה לשלם מאות דולרים מיותרים ?הנה דוגמה

    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXUEW6&P=0

    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXVMG9&P=0
    שים לב שהמחיר של הסאנווה כולל 2 מקלטים .

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    283
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    אני מטיס לא הרבה שנים , 13 שנה בסה"כ ועוד 7 שנים של ד'2 (דאונים חופשיים)
    ראיתי המון תקלות רדיו , כשל סוללה , חיבורים , אנטנות לקויות , גביש שעבר ריסוק ולא טופל

    נכון יש המון התרסקויות בענף , אבל מעולם לא הייתה תופעה חוזרת שזכתה לכינוי כמו
    תופעת "הנעילות" - להכריז על זה כתופעה זה פשוט להגיד יש כזה דבר ולי זה לא יקרה !!!
    לגבי ה40MHZ , נרכשה פה בארץ כדת וכדין בחנות ידועה ,
    הקובץ שיש לך הוא משנת 99, אני בודק לעדכונים .
    קופטר-איקס ישראל , המחירים הכי הוגנים למסוקים חשמליים מצויינים !
    בקרו באתרינו : www.copterx.co.il
    למשלוח מייל : info@copterx.co.il

    ניתן ליצור איתי קשר גם בטלפון 0526859549

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    צורן
    הודעות
    254
    תודה!
    1
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    תקנה 10C אם תרצה מודול חדש של 72 ב 150 ש"ח אז יש לך

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    283
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    ... אחרת כולם היו נוטשים את ה 2.4. אני מוכן לקנות את ציוד הבן-אדם שימכור את ה2.4 שלו ויחזור ל 72 FUTABA או ספקטרום או JR.
    חבל , פספסת דיל מטורף על מערכת של JR שמכר עידו שלו אחרי שהתרסק לו הטיסן
    למה הוא מכר ? כי הטיסן היה YAK102 של QQ עם DA100 ממותקן בכל טוב
    למה התרסק ? "נעילה" הטיסן נכנס בקרקע במנוע מלא - נשאר הגלגל זנב אני קיבלתי אותו !

    הבחור עזב את התחביב !

    למה כולם קונים 2.4 ! אתה יודע את התשובה , לא ?
    כי זה מה שבאופנה היום ? רוב מחזיקי שלטי DX לא יודעים בכלל מזה 2.4,PCM,FM,AM
    וכשאומרים להם פוטאבה או JR הם בטוחים שמוכרים להם חיקוי זול לDX , תאמין לי אני מוכר בשוק הזה.

    לסיכום,
    לא הכל ורוד ב2.4 , יש המון סימני שאלה , והריבוי של המערכות בשוק כלל לא קשור לידע של הרוכשים לגביהם או לאיכות המערכות.
    וכל עוד ישנם סימני שאלה פתוחים , אני פשוט ממליץ להמתין ! מה גם שמחירי הPCM יורדים.
    נערך לאחרונה על ידי copterx.co.il; 17-12-2008 בשעה 20:51:43.
    קופטר-איקס ישראל , המחירים הכי הוגנים למסוקים חשמליים מצויינים !
    בקרו באתרינו : www.copterx.co.il
    למשלוח מייל : info@copterx.co.il

    ניתן ליצור איתי קשר גם בטלפון 0526859549

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    691
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    אפשר לקנות 10C ועדיין להשאר בתחום ה72 ....

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי copterx.co.il צפיה בהודעה
    ח

    למה כולם קונים 2.4 ! אתה יודע את התשובה , לא ?
    כי זה מה שבאופנה היום ? רוב מחזיקי שלטי DX לא יודעים בכלל מזה 2.4,PCM,FM,AM
    וכשאומרים להם פוטאבה או JR הם בטוחים שמוכרים להם חיקוי זול לDX , תאמין לי אני מוכר בשוק הזה.

    לסיכום,
    לא הכל ורוד ב2.4 , יש המון סימני שאלה , והריבוי של המערכות בשוק כלל לא קשור לידע של הרוכשים לגביהם או לאיכות המערכות.
    וכל עוד ישנם סימני שאלה פתוחים , אני פשוט ממליץ להמתין ! מה גם שמחירי הPCM יורדים.
    אני מסכים עם כל מילה.
    אצתת את עצמי מלפני כמה חודשים:
    מענין אם המערכות הישנות היו 2.4 ,והיום היו מפתחים מערכות fm אז ההינו אומרים איזה יופי המציאו מערכת חדשה שעובדת בשיטת שידור שניקראת fm שהיא אמינה כמו כל תחנות הרדיו בעולם ואפילו תיקשורת הרדיו במטוסים גם הכי חדישים מישתמשים בשיטה הזו והמטוסים (האמיתיים) אפילו נוחתים נחיתה אוטומטית (ILS) עם 450 נוסעים בעזרת תיקשורת רדיו בשיטת fm -
    1.המערכת הזו היא כל כך אמינה שאין בה בעיות של סינכרון בין המקלט למשדר- שלא כמו במערכת הישנה של ה-2.4
    2. היא פועלת ללא מיגבלת מתח-שלא כמו במערכת הישנה של 2.4
    3.היא משדרת לטווח ארוך אפילו ל5 ק"מ-שלא כמו במערכת הישנה של 2.4
    4.היא לא רגישה לחום גבוהה - שלא כמו במערכת הישנה של 2.4
    5.אין בעיה רצינית עם גוף טיסן שעשוי מקרבון- שלא כמו במערכת הישנה של 2.4
    6.אין מצב שלא יהיה סינכרון בין המשדר למקלט למשך שניות ארוכות- שלא כמו במערכת הישנה של 2.4
    7.היא זולה וטווח המחיר של המקלטים הוא בין 10$ ל-35$ למקלט מיקרו איכותי (ברג)
    לסיכום אם זה היה באמת המצב אז היתה הצדקה לעבור למערכת חדשה .
    היום אני באמת לא מבין למה להחליף מערכת שהוכיחה את עצמה במערכת בעיתית.

    מאז גם אני עשיתי לצערי את השטות וקניתי מע 2.4 .

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    הייתי כבר על סף רכישה אבל נראה לי שאמתין להתייצבות הטכנולוגיה.


    תודה לעונים ולמייעצים - עזרתם לי מאוד.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?

    ישנו חבר בפורום שלנו בשם "אמיר ו", לבחור המסכן פעמיים ריסקו טיסן בגלל שפתחו לו שלט בנען. אותו טיסן וזאת באמת הייתה טעוות בתם לב של מטיס מנוסה. יש כאלו כל שבוע.
    אני לא רוצה לחשוב מה קורה עם ה VIP העתידי שלו.
    אפילו איציק רונן עשה לי זאת בתם לב (אעלק) פעם אחת בהטסת לילה והלך לי טיסן.
    בסרט משחקי מלחמה War Games 1983 "חזו את העתיד". בתחילת הסרט רצו לראות האם מפעילי המחשב האמריקאים באמת ישגרו את הקודים להפציץ את רוסיה בעת מלחמה. נחשו מה? כל מה שהם חונכו לפעול לפיו כשל.. למה אתם חושבים מחליפים כל כשל שיכול להיות בטעות אנוש בטכנולוגיה? כי לא צריך "לסמוך" על טכנולוגיה. לטכנולוגיה אין רגשות. טכנולוגיה לא מעירה אותך באמצע הלילה להביא לה כוס מים. לטכנולוגיה אין כאב ראש באמצע החודש, טכנולוגיה לא מקטרת ולא רוצה מאסז בכפות הרגלים.. אהה סליחה זה סיפור אחר.. בקיצר, טכנולוגיה זה דבר צפוי: יש '1' או '0'.
    באמת שאין שום סיבה לעבור ל 2.4 מ 72 מלבד הסיכוי לטעות אנוש שאני מעדיף שתהיה אצלי בידים בהקשר של מתקון הטיסן מאשר שתהיה אצל מישהו אחר שהוא לא אני. זה לא אשמת JR או כל חברה שאנשים לא קוראים את ה MANUAL או סתם מפגרים. אני אל רוצה בכלל להתחיל להזכיר אילתורים שראיתי אצל אנשים בהקשר למתקונים.

    that's my 2 cents
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •