למי שלא רוצה לקרוא מגילות:
אורך החיים קצר. הסוללה חזקה אבל הקיבול יורד מהר מאד ביחס ל ZIPI או TURNIGY הרגילות.
וההסבר היותר מפורט:
ניסיתי מספר סוללות על ה 450PRO שלי:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11911
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...arehouse_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...arehouse_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Lipo_Pack.html
ודודה ציפי הטובה:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s..._3S1P_40C.html
כל הסוללות מוטענות ב IMAX-B6 או בזה
או בזה.
לא בוצעה הטענה במקביל.
כל ההטענות מבוצעות במצב BALANCE וכאשר הסוללה קרה לחלוטין
משך הטיסות הוא בין 4 ל 7 דקות תלוי באופי הטיסה ואני יורד עם מתח של 3.6-3.7 V
בכל תא - מתח ללא עומס.
התוצאות:
כל סוללות הננוטק חזקות בתחילות דרכן והמסוק עוצמתי ביותר איתן.
כך גם עם ציפי 40C-50C. אבל לאחר כמה עשרות מחזורים מורגשת בכל סוללות הננוטק ירדה משמעותית בזמן הטיסה וכך גם מראה הקיבול בטעינה. הננוטק ירדו ל 1200-1300 MAH בעוד שציפי ממשיכה להשאר מעל
1900-2000.
סוללת ציפי 40C-50C ממשיכה לחיות עוד זמן רב אחרי הננוטק בעיקר אם שומרים עליה מפני פריקת
יתר והיא מספקת הסחורה במשך זמן רב.
בברכה,
יואב.