שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    התחלתי לבנות השבוע Akcent חדש, ולפי המלצת רועי דור, החלטתי לנסות לבנות הגה כיוון חדש, גדול מעט מהמקורי, כדי לשפר את ביצועי הזריקה (בעיקר).

    קודם כל אני רוצה להודות לרועי דור ואיתן רוטברט על היעוץ הטלפוני הסבלני (לאור כל החפירות שלי וחוסר הנסיון שלי בשיטות הבניה הנ"ל).
    וגם כמובן להודות לניר הולצמן שלימד אותי איך לבצע את כל תהליך הליווח (והפעם גם עשה אותו עם קצת עזרה ממני ) - ובזכותו, בפעם הבאה אוכל לעשות זאת לבד בעצמי

    התחלתי מחישובי שטחים בשיטה "פרמיטיבית" - ספירת משבצות
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_194858_720x960.jpg 
Views:	507 
Size:	256.0 קילובייט 
ID:	93803
    השטח של ההגה המקורי הוא 1.82 דצמ"ר.
    השטח הרצוי הוא בסביבות ה-2 דצמ"ר.

    סרקתי והכנסתי ל-word את השרטוט של ההגה כיוון.
    על הסריקה ציירתי את המייצב והגדלתי אותו.
    ההגה עצמו (ללא המייצב) גדול מספיק, ולכן אין צורך להגדיל אותו
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_203629_806x960.jpg 
Views:	479 
Size:	159.0 קילובייט 
ID:	93804
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_203647_858x960.jpg 
Views:	486 
Size:	186.2 קילובייט 
ID:	93805


    בחרתי בלזה 5 מ"מ הכי קלה שמצאתי - 37 גרם. (במידות של 100x910 מ"מ)
    היות ורוחב ההגה כיוון גדול יותר מ-10 ס"מ, נאלצתי לייצר אותו משתי חתיכות בלזה, כאשר נקודת החיבור נמצאת בדיוק איפה שהציר נמצא.
    התחלתי מסימון הצורה על הבלזה באמצעות חירור עם סיכה.
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_204719_1280x960.jpg 
Views:	500 
Size:	301.4 קילובייט 
ID:	93806
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_204834_1280x960.jpg 
Views:	478 
Size:	276.7 קילובייט 
ID:	93807

    ולאחר חיתוך ראשוני
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_205858_827x960.jpg 
Views:	484 
Size:	231.5 קילובייט 
ID:	93808

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_205912_1280x960.jpg 
Views:	480 
Size:	275.4 קילובייט 
ID:	93809


    ולאחר שיוף הצורה - זה המשקל
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_214549_720x960.jpg 
Views:	484 
Size:	209.9 קילובייט 
ID:	93810
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_214609_839x960.jpg 
Views:	477 
Size:	241.7 קילובייט 
ID:	93811
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_214619_916x960.jpg 
Views:	473 
Size:	234.7 קילובייט 
ID:	93812

    לאחר מכן שייפתי את הצד העליון - הקצוות יורדים לעובי של 3 מ"מ והמרכז נשאר 5 מ"מ.
    חשוב מאוד - הצד העליון נקבע לפי עם איזו יד אתה זורק.
    אני שמאלי ולכן הצד העליון בשיוף, הוא הצד שפונה אלי בזמן הזריקה, משמע צד ימין של ההגה.
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_220348_1280x648.jpg 
Views:	472 
Size:	219.6 קילובייט 
ID:	93813

    לאחר מכן שייפתי את צורת הפרופיל - סמי-סימטרי.
    מלמטה מסמנים קו בגובה שליש עובי הפרופיל, ומשייפים מלמעלה שפת התקפה ושפת זרימה עד לגובה זה, ואותו הדבר מלמטה.
    כך שיוצא שמלמעלה משייפים הרבה יותר בהשוואה לצד התחתון.
    רבע קידמי של המיתר הוא מעוגל לשפת התקפה, ושלושת-רבעי המיתר הנותר משוייף ישר לשפת הזרימה לעובי חצי מ"מ.

    צורת הפרופיל לקראת סיום השיוף
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_231502_1280x960.jpg 
Views:	472 
Size:	330.6 קילובייט 
ID:	93815

    וצורה כמעט סופית
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_232208_1280x888.jpg 
Views:	473 
Size:	285.5 קילובייט 
ID:	93818

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_231425_720x960.jpg 
Views:	455 
Size:	165.7 קילובייט 
ID:	93814

    וזה המשקל לאחר השיוף
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_232100_720x960.jpg 
Views:	457 
Size:	228.0 קילובייט 
ID:	93816

    שלב הליווח:

    הכנת השקפים
    סימון קווי מתאר כללים של כל הבדים שהולכים להניח על השקף - קורת חיזוק, וציר.
    לאחר מכן וויקסוס השקפים.
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_235434_1280x960.jpg 
Views:	509 
Size:	303.7 קילובייט 
ID:	93819

    מורחים דבק איפוקסי בדים, סוחטים עם ציקלינה (או כרטיס טלכרט ודומיו), טופחים בעדינות עם נייר טואלט לספוג עודפים, ולבסוף גוזרים את השאריות
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_013525_1280x960.jpg 
Views:	464 
Size:	332.3 קילובייט 
ID:	93820
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_013607_1280x960.jpg 
Views:	480 
Size:	359.1 קילובייט 
ID:	93821

    ציר מקוולאר
    היות ואני שמאלי - הציר נמצא בצד ימין של ההגה.
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_013950_1280x960.jpg 
Views:	441 
Size:	410.8 קילובייט 
ID:	93822
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_013956_1280x960.jpg 
Views:	448 
Size:	379.8 קילובייט 
ID:	93823

    קורה משני סיבים של בד 90

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_015214_1280x960.jpg 
Views:	452 
Size:	359.5 קילובייט 
ID:	93825
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_015218_1280x960.jpg 
Views:	469 
Size:	380.1 קילובייט 
ID:	93826

    סיב קארבון על התחתית להגנה מפגיעה בקרקע
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_020506_1280x960.jpg 
Views:	458 
Size:	347.7 קילובייט 
ID:	93827

    ובד פיברגלאס גם מצטרף להגנה
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_020649_1280x960.jpg 
Views:	447 
Size:	342.5 קילובייט 
ID:	93828
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_021239_1280x960.jpg 
Views:	446 
Size:	300.9 קילובייט 
ID:	93829
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_021251_720x960.jpg 
Views:	440 
Size:	192.8 קילובייט 
ID:	93830

    סיב קארבון 90 על שפת הזרימה משני הצדדים - לחיזוק נוסף
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_021739_1280x960.jpg 
Views:	443 
Size:	243.1 קילובייט 
ID:	93831

    הכנסה לוואקום
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_022543_1280x960.jpg 
Views:	460 
Size:	339.7 קילובייט 
ID:	93832

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_022551_1280x960.jpg 
Views:	455 
Size:	356.1 קילובייט 
ID:	93833

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_022957_1280x960.jpg 
Views:	449 
Size:	382.2 קילובייט 
ID:	93834
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_023107_1280x960.jpg 
Views:	443 
Size:	372.2 קילובייט 
ID:	93835

    מעבר עם טוש מתכת על הקוולאר לשקע אותו בתוך הבלזה - לשמירת צורת הפרופיל
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_023327_1280x960.jpg 
Views:	470 
Size:	338.4 קילובייט 
ID:	93836

    והנחת משקל כבד על שפת הזרימה שתשאר ישרה ולא תתעוות.
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_025256_1280x960.jpg 
Views:	436 
Size:	354.0 קילובייט 
ID:	93837

    נותר לחלוץ את העסק היום בערב ולקוות שיצא הגה טוב ובמשקל סביר (המקורי שקל 7.3 גרם).

    עדכון - המשך עבודה מ-.11.7.13

    חליצה - היתה ממש קלה
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_194714_720x960.jpg 
Views:	409 
Size:	235.3 קילובייט 
ID:	93912
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_194739_720x960.jpg 
Views:	426 
Size:	188.6 קילובייט 
ID:	93913

    ואחרי טרימינג ראשוני, זה המשקל
    לאחר הטרימינג הסופי, המשקל הגיע ל-10 גרם - כבד ב-2.5 גרם יותר מההגה המקורי.
    אני לא בטוח אם הוא יצא כבד כ"כ בגלל עבודה לא נכונה עם הדבק, מפני שיש מעט pin holes, וזה אמור להעיד למיטב הבנתי שלא הצפנו את ההגה בדבק.
    הבלזה אולי יצאה כבדה מעט - אבל מדובר בגרם אחד שהייתי חוסך לולא הבלזה היתה במשקל אידיאלי (4.5 גרם לפני ליווח), וזה לא היה מוביל אותי למשקל היעד שהוא כמו ההגה המקורי (או אפילו פחות).
    זה יאלץ אותי להוסיף ככל הנראה 5 גרם עופרת בחרטום, אבל זה לא נורא כ"כ, בהתחשב שהטיסן אמור לצאת בסביבות 280~ גרם עם ההגה המקורי.
    Click image for larger version. 

Name:	IMG-20130711-WA0009_1280x960.jpg 
Views:	424 
Size:	260.9 קילובייט 
ID:	93922

    טרימינג
    אגב, מצאנו דרך להיפתר מסיבי הקוולאר - מזליפים ממש מעט ציאנו דליל על הקוולאר, ואחרי זה משייפים עם נייר מים עדין כמה שאפשר (אני השתמשתי ב-1200) - אין יותר זכר לסיבים מעצבנים בקצוות :-)
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_211601_720x960.jpg 
Views:	413 
Size:	228.0 קילובייט 
ID:	93914
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_211624_720x960.jpg 
Views:	414 
Size:	196.3 קילובייט 
ID:	93915
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_211709_1280x960.jpg 
Views:	407 
Size:	353.7 קילובייט 
ID:	93916

    פתיחת חתך הציר
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_212810_720x960.jpg 
Views:	408 
Size:	223.4 קילובייט 
ID:	93917

    "פציעת" ציר הקוולאר ליצירת נקודת שבר בה הוא יתקפל
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_212817_1280x960.jpg 
Views:	396 
Size:	384.1 קילובייט 
ID:	93918

    ולאחר שיוף הציר
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_220926_720x960.jpg 
Views:	404 
Size:	211.1 קילובייט 
ID:	93919

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130712_013518_720x960.jpg 
Views:	394 
Size:	216.4 קילובייט 
ID:	93920
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130712_022049_720x960.jpg 
Views:	398 
Size:	209.2 קילובייט 
ID:	93921
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130710_232124_720x960.jpg‏ 
Views:	98 
Size:	186.9 קילובייט 
ID:	93817   Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130711_014350_1280x960.jpg‏ 
Views:	98 
Size:	411.4 קילובייט 
ID:	93824  
    נערך לאחרונה על ידי Liav; 12-07-2013 בשעה 07:57:35.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לLiav על הודעתו:

    Observer (11-07-2013)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,206
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    נראה נחמד מאד!
    מספר הערות להגאים הבאים:
    - מאיך שזה נראה בתמונות היה אפשר לשייף את הבלזה עוד יותר ע"י זה שהיית עושה שפת זרימה שתהיה שטוחה לחלוטין החל מהעקימון העליון ועד לקצה של השפת זרימה (היה מוריד עוד כ-0.3 גרם)
    - הקורה של המייצב מוגזמת, סיב אחד היה עושה את העבודה מעל ומעבר.
    - את הקוולאר של הציר - מאד מאד כדאי לגמור אותו בתוך התחום של המייצב - מה שיקרה עכשיו זה כשתעשה טרימינג יהיה קשה לשייף את השוולאר והוא ישאיר לך סיבים מגעילים (בעיה שהיא בעיקר אסטטית)

    מחכה לתוצאה הסופית...
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    היי איתן,

    התמונה של חתך הפרופיל לא משקפת את המצב הסופי (וגם הצילום יוצר אשליה של עודף בלזה).
    שני סיבים זה מוגזם? זה היה נראה לי צר מדי (3 מ"מ רוחב), אז ניסיתי לעשות בדומה להגה המקורי (5-6 מ"מ רוחב).
    לגבי הקוולאר - באמת שלא חשבתי על זה. נקווה שאצליח לשייף בקלות
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    עודכנה המשך העבודה מאתמול
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,206
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    המשקל הכבד הוא בגלל 2 דברים:
    1. יותר מידי דבק על הפיבר גלס - אפילו שיש קצת Pinholes זה לא מעיד על שימוש נכון מכיוון שהבלזה היא ספוג והיא לוקחת המון דבק לעצמה.
    הדרך הכי טובה להשתמש בכמות דבק נכונה היא לשקול את הבד לפני התהליך (דורש חיתוך של הבד כמעט לצורה) ואז שימוש בדבק שהוא באותו משקל של הבד, אם אתה מצליח לעבוד ממש נכון אז אפשר להגיע ליחס דבק\בד של 70%-80% (כשה-80% זה הדבק) אבל זה מאד מאד קשה.
    2. הקורה היא ממש Over kill, והיא לקחה לעצמה לפחות 1 גרם של דבק... היה אפשר להשתמש בסיב בודד של קרבון 195 (12K) ולשטח אותו עד שיגיע לרוחב של 3 מ"מ די בקלות ואז היה נחסך כחצי גרם על דבק ועוד כחצי גרם של סיב ואולי אף יותר בגלל שמדובר בשני צידי ההגה.

    משקל כזה גבוה של זנב עלול לעשות בעיות בזריקה מגלל שיש לו עכשיו הרבה אינרציה והוא יזרוק זנב בשיגור.
    עכשיו מן הסתם זה לא הזמן לסדר את זה, אבל כן היתי ממליץ בחום להחליף להגה קל יותר כשתחזור מהאליפות עולם.

    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    באיזה בד השתמשת?
    כנראה יותר מדי דבק, העובדה שיש חורי סיכה בבד לא אומר שהיה מעט דבק, זה אומר שהבלזה משכה דבק מהבד.
    לא משנה כמה דבק תשים, הבלזה תמיד תיקח לך קצת אליה.
    במידה והיו לך הרבה מאד חורי סיכה על כל שטח ההגה אז כמות הדבק היתה נכונה.
    השתמשת במגבוני נייר לספוג את הדבק המיותר?
    הגה טוב מבלזה שוקל בין 4.5 ל-5 גרם לפני ציפוי בפיבר ו-6.5 עד 7.5 אחרי ציפוי בבד.
    להגה ראשון זה יפה.

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    יש Pin-Holes באופן אחיד על כל ההגה כיוון.

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130713_123407_755x960.jpg 
Views:	373 
Size:	204.7 קילובייט 
ID:	94002

    ניסינו לחסוך בכמה שיותר דבק.
    הנחנו את הבד על השקף והספגנו עם מכחול.
    לאחר מכן עברנו עם כרטיס לסחוט עודפים, ולבסוף הנחנו נייר טואלט ולחצנו על הבד כדי שיספוג עוד קצת מהדבק.
    את הבלזה דאגתי להחליק עם נייר מים 800.

    הבלזה עצמה באמת יצאה מעט כבדה - 5.5 גרם, אבל גם במשקל 4.5 גרם, לא היינו משיגים הגה קל מספיק (אבל אין ספק שזה היה חוסך עוד 2~ גרם בחרטום).

    איתן, הקורה עשויה משני סיבים של 90 בכל צד (בה"כ 4 סיבים). להוריד 2 סיבים באמת יגרום להבדל סופי של גרם אחד?


    הגה של טופ-סקיי, אקסנט, וההגה החדש
    Click image for larger version. 

Name:	IMG-20130713-WA0000_1280x960.jpg 
Views:	376 
Size:	383.5 קילובייט 
ID:	94005

    לבסוף המשקל של הטיסן יצא בסדר יחסית - 287 גרם, וזה לאחר תוספת של 6 גרם עופרת בחרטום.
    Click image for larger version. 

Name:	IMG-20130713-WA0002_1280x960.jpg 
Views:	373 
Size:	351.7 קילובייט 
ID:	94006

    והיום גם היה הטסט
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130713_183559_1280x960.jpg 
Views:	367 
Size:	233.5 קילובייט 
ID:	94003

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130713_183609_1280x960.jpg 
Views:	365 
Size:	271.5 קילובייט 
ID:	94004

    הטיסן באמת נזרק גבוה יותר בהשוואה לאקסנט הקודם שלי, אז ההשקעה בבניית ההגה כיוון באמת השתלמה
    נערך לאחרונה על ידי Liav; 14-07-2013 בשעה 01:04:41.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,206
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    העיקר שהוא עולה גבוה יותר...
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    אחלה שירשור !
    בעיקר בגלל שהבנתי את כל השלבים ואפילו קיבלתי חשק לנסות.
    שאלות :
    1. רצועות הקרבון - מפרידים אריג או שניתן לרכוש רצועות ?
    2. משאבת וואקום - איזה, איפה, כמה ?
    3. אם רוצים להשתמש ב״קצף״ במקום בלזה, התהליך זהה ? איזה חומר מומלץ ואיפה משיגים ?
    4. שקית וואקום - ניילון מודבק או שקיות מיוחדות ?

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,206
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    1. אפשר גם וגם
    2. לא יודע
    3. אפשרי, תחפש חומר בשם "רונדופלאסט"
    4. אפשר ניילון של פחי זבל אבל הם עדינים יותר.
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    אני מספיג בד קרבון באופן שונה, המטרה ליצור בד ספוג היטב לחיזוקי גוף וכני נסע לטיסנים של 55CC
    אני לא בטוח אם זה נכון לעבוד ככה.
    משתמש בניר פרגמנט , מסרטט עליו את שטח הבד, מורח שיכבת אפוקסי (מיקס של 30ד GREATPLANES)
    מניח את הבד , על זה מורח עוד שיכבה של אפוקסי , מניח ניר סופג ועובר על הכל עם גלגלת...
    אם אני צריך שתי שכבות ,אז על הבד שמרוח אפוקסי אבל עדיין לא מוספג היטב אני מניח בד נוסף שוב מורח דבק ועובר עם הגלגלת..

    זה טוב?

    א.

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,206
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    זה מצוין!
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  14. המשתמשים הבאים אמרו תודה לeitan-ro על הודעתו:

    edgarfov (23-07-2013)

  15. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    היו לי בבית שני הגאים מבלזה שהתחלתי לשייך מזמן ולא סיימתי.
    החלטתי לסיים אותן לטובת פרויקט חדש ולטובת שיהיה הגה רזרבי בבית למקרה חירום.
    הבלזה לא היתה מהקלות ביותר שיש לי אבל אחרי שיוף שני ההגאים היו סביב 4.5 גרם (מהבלזות הקלות ביותר שלי אני אוכל כנראה לחסוך לפחות חצי גרם על הליבה)
    ציפיתי את ההגה בואקום בבד 25 גרם, קורת פחמן דקה וחיזוק של פיבר 50 בתחתית.
    ציר פיל פליי וסיב קרבון בשפת הזרימה.
    ההגה האדום צבוע בצבע על בסיס אלכוהול שהצאתי מטוש, יצא יותר טוב ממה שנראה בתמונות ולא הוסיף משקל

    משקל סופי יצא 7.5 גרם לשני ההגאים, כבד ממה שקיויתי, להערכתי יכולתי לחסוך כמה עשיריות נוספות בדבק של הסקין ואני משוכנע שיש לי לפחות חצי גרם מיותר בקורת הפחמן ובציר.
    עברו כמעט שנתיים מאז הפעם האחרונה שסגרתי הגאים כאלו וכבר שכחתי את העצות שלי לסחוט כמה שיותר, גם כשנראה כאילו זה יבש מדי, עדיין אפשר להוציא עוד אפוקסי...

    חבל, היה יכול לצאת מתחת ל-7 גרם בקלות.

    בכל מקרה, מצורפות תמונות
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG-20130805-00770.jpg‏ 
Views:	105 
Size:	125.7 קילובייט 
ID:	95512   Click image for larger version. 

Name:	IMG-20130805-00772.jpg‏ 
Views:	96 
Size:	137.8 קילובייט 
ID:	95513   Click image for larger version. 

Name:	IMG-20130805-00773.jpg‏ 
Views:	106 
Size:	127.3 קילובייט 
ID:	95514   Click image for larger version. 

Name:	IMG-20130805-00774.jpg‏ 
Views:	101 
Size:	150.7 קילובייט 
ID:	95515   Click image for larger version. 

Name:	IMG-20130805-00775.jpg‏ 
Views:	91 
Size:	111.9 קילובייט 
ID:	95516  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG-20130807-00780.jpg‏ 
Views:	101 
Size:	201.9 קילובייט 
ID:	95517   Click image for larger version. 

Name:	IMG-20130807-00781.jpg‏ 
Views:	108 
Size:	177.1 קילובייט 
ID:	95518  

  16. המשתמשים הבאים אמרו תודה לroydor על הודעתו:

    Liav (14-08-2013)

  17. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    יפה מאוד!
    איך צבעת את הבלזה באדום?
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  18. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית הגה כיוון ל-Akcent II

    דיו

נושאים דומים

  1. בניית AKCENT 2
    על ידי roydor בפורום פורום אלפא
    תגובות: 125
    הודעה אחרונה: 11-06-2013, 12:34:22
  2. תל אביב והסביבה למכירה דאון דיסקוס מסוג Akcent 2
    על ידי roydor בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-01-2013, 22:28:06
  3. דאון akcent עם מקלט פוטבה
    על ידי assafwei בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-07-2011, 21:04:26
  4. Akcent II DLG
    על ידי Gil בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-02-2011, 22:11:36
  5. בניית כנף DLG
    על ידי roydor בפורום פורום אלפא
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-08-2010, 13:32:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •