מעוניין לרכוש רכב חדש
באגי
בתקציב של עד 4500
חשמלי ובראשלס בלבד 4WD
לא בהכרח כולל מטען
בגודל של 1:10
מה דעתכם על הגרסה החדשה של E Revo
כל המלצה אחרת תתקבל בברכה.
Sent from my iPad using Tapatalk
מעוניין לרכוש רכב חדש
באגי
בתקציב של עד 4500
חשמלי ובראשלס בלבד 4WD
לא בהכרח כולל מטען
בגודל של 1:10
מה דעתכם על הגרסה החדשה של E Revo
כל המלצה אחרת תתקבל בברכה.
Sent from my iPad using Tapatalk
Goblin 570 Kyle Stacy
Goblin 380
T-REX 450 PRO V2 DFC - VBAR
T-REX 150 / MCPX / MCPX BL
Mugen Seiki MBX7T Eco
Futaba 8FGS / Airtronics MT4/ Futaba 14SG
iCharger 4010DUO
אתה בטוח שאתה מחפש באגי?
אתה מודע לכך שריבו זאת סוג של מונסטר?
PalMediC (05-06-2014)
כן אתה צודק!
בגדול יהיה נכון לומר שאני מחפש רכב לשטח אבל לא מונסטר מוגבהת.
Sent from my iPad using Tapatalk
Goblin 570 Kyle Stacy
Goblin 380
T-REX 450 PRO V2 DFC - VBAR
T-REX 150 / MCPX / MCPX BL
Mugen Seiki MBX7T Eco
Futaba 8FGS / Airtronics MT4/ Futaba 14SG
iCharger 4010DUO
לדעתי אתה מחפש טראגי.
יש לך ציוד כגון סוללות ומטען או שאתה צריך גם את זה?
אני רואה שאתה לא מתחיל ויש לך לא מעט ציוד... קניה מחו"ל תאפשר לך לקנות יותר איכות בפחות כסף.
קניה מחו"ל באה בחשבון?
באופן כללי ריבו זה רכב מסובך לתחזוקה ויש טובים ממנו... בטח בתקציב שלך.
רן ענבר
PalMediC (05-06-2014)
יש לי לא מעט ציוד :-) וחול לגמרי בא בחשבון.
אז מה כדאי רן?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Goblin 570 Kyle Stacy
Goblin 380
T-REX 450 PRO V2 DFC - VBAR
T-REX 150 / MCPX / MCPX BL
Mugen Seiki MBX7T Eco
Futaba 8FGS / Airtronics MT4/ Futaba 14SG
iCharger 4010DUO
חשוב לדעת מה הציוד שיש לך שיכול לשמש אותך בפרוייקט זה.
בגדול יש שלושה קונספטים עיקריים.
אני אסביר את המשמעויות ואתה תחליט:
1. רכב RTR חשמלי
יתרונות: משופצר ומוכן לנסיעה.
חסרונות: אין הרבה היצע בתחום.
דוגמה: http://www.ttamerica.com/cars/6404-f.html
רכבים שהם נגזרות של רכבים תחרותיים:http://www.amain.com/index.php/cPath...8-Scale-Truggy
מתאים במיוחד למתחילים.
2. רכב ניטרו RTR מוסב לחשמל
יתרונות: רכב איכותי יותר מהקודם
חסרונות: איכות אביזרים בינונית מצריך עבודה טכנית וקבלנות משנה לצורך הסבה.
דוגמאות:http://www.amain.com/product_info.ph...-Engine-Type-1
http://www.losi.com/Products/Default...rodID=LOSB0085
3. רכב ניטרו תחרותי מוסב לחשמל:
יתרונות: רכב טופ. הכי טוב שיש
חסרונות: יקר , מצריך עבודה טכנית וקבלנות משנה מלאה, הזמנת כלל החלקים הנדרשים.
מצריך הרכבה של הרכב מא' ועד ת'
דוגמאות:http://www.amain.com/index.php/cPath...8-Scale-Truggy
צריך להתאים לקיט ערכת הסבה:http://www.amain.com/index.php/cPath...ion-1-8-Truggy
ת'כלס לי חשוב מאוד שיהיו חלקי חילוף בארץ
למה?
כי כשנשבר לך חלק אתה לא רוצה לחכות חודש לחלק חילוף מחו"ל.
הקטע המעצבן הוא שרק למעט רכבים יש באמת חלקים בארץ.
מה אתה אומר?
רן ענבר
PalMediC (06-06-2014)
רן אתה מדהים!!! תן לי לעכל את כל המידע :-)
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Goblin 570 Kyle Stacy
Goblin 380
T-REX 450 PRO V2 DFC - VBAR
T-REX 150 / MCPX / MCPX BL
Mugen Seiki MBX7T Eco
Futaba 8FGS / Airtronics MT4/ Futaba 14SG
iCharger 4010DUO
כן... אני שומע את זה לא מעט אבל... נשים אומרות את זה...
לאט לאט עם העיכול...
רן ענבר
השאלה היא האם בסופו של יום אתה תרגיש בהבדל בין רכב ניטרו תחרותי שהוסב לחשמל לבין רכב RTR חשמלי.
ואם כן, האם ההבדל יהיה שווה את תוספת המחיר.
רק בגלל שיש לך תקציב מכובד זה לא אומר בהכרח שאתה צריך להוציא את כולו.
גם באופניים יש זוגות מצוינים ב-15K ויש תחרותיים ב-50K, ההבדל בניהם הוא בדקויות ורוכב ממוצע לא ירגיש בהבדל.
אני מניח שגם כאן רכב תחרותי נועד למי שבאמת מתחרה ברמה טובה, רק אז הוא ככל הנראה ירגיש את ההבדל, לשאר המשתמשים זה יהיה שקוף.
מה שאני מנסה לומר זה שיש את האופציה הראשונה שרן הביא (Thunder Tiger ST4 G3) אשר ככל הנראה תספק את רוב צרכיך בתנאי שאתה לא מתחרה.
היא מקבלת ביקורות מעולות וככל הנראה היא התמורה הטובה ביותר למחיר.
בייבוא מגרמניה היא יוצאת 2100 ש"ח (שזה כולל מיסים ומשלוח לישראל), שזה פשוט מחיר מצחיק לרכב כזה.
זה משאיר לך המון כסף לשחק עם הרכב איך שתרצה ולהתאים אותו לצרכיך אם תמצא בו מגרעות.
מה גם שיישאר לך סכום ענק לחלקי חילוף, סוללות, מטענים....
אלון, הבדל העיקרי שבשבילו שווה לבאשר לשלם יותר על קיט הוא ההבדל באיכות.
כל המכלולים בקיט יותר מדוייקים, איכותיים ועמידים.
קח לדוגמא את בעיית השוקטאוורים בMT4/ST4,
שם הם מיוצרים מאלומניום שלושה מילימטר "נחות" (6061) בכבישה, ובקיט זה בדרך כלל בסביבות ה6 מילימטר עם עיבוד CNC ואלומניום תעופתי (7075).
או הבולמים שאי אפשר בכלל להשוות לבולמים של קיט איכותי. לא בביצועים ולא בעמידות.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
מתן,
אני בטוח שאתה צודק לגבי האיכות, השאלה איזה פרמיה צריך לשלם על זה.
קיט טראגי עולה בערך 2800 ש"ח (כולל משלוח ומיסים).
על זה יש להוסיף קיט הסבה בעלות של עוד 400 ש"ח.
סט גלגלים עוד 400 ש"ח.
מערכת רדיו פשוטה עוד 300 ש"ח (מינימום).
סרוו היגוי טוב - עוד 400 ש"ח.
בקר + מנוע הכי זולים שיש - עוד 750 ש"ח (נניח של HW).
ואני לא לוקח בחשבון צביעה של חופה (עוד 200 ש"ח בערך, יתקן אותי רן אם אני טועה).
סה"כ יוצא בחישוב גס כ- 5000 ש"ח בערך (תקן אותי אם פספסתי משהו).
ואני ממש לא מדבר על רכב עם רכיבי קצה, אלה הרכיבים הכי בסיסיים שיש.
בנוסף, לא לקחתי בחשבון מיסים על חבילות של 100-200 דולר בתקווה שהן עוברות במכס ללא תפיסה.
אם נתפסות אז יש להוסיף עוד 400 ש"ח בערך.
כלומר הפרמיה שהבחור צריך לשלם על האיכות היא בערך 3200 ש"ח לעומת רכישת MT4/ST4.
לדעתי זה המון כסף שלא בטוח שהוא ישים לב להבדל.
בטח שזה המון כסף בכדי להימנע ממספר מחלות מוכרות אשר הפתרון שלהן פשוט וזול.
הפתרון הכי זול לשוק טאוורים הוא הצמדה של עוד זוג וכך מקבלים שוק טאוור בעובי 6ממ שלא יתעקם לעולם.
בפתרון של הבולמים הוא: א. לרכוש את ה-MT4 אשר מגיעה עם בולמי אלומיניום (לא שמעתי שהם עושים בעיות) ובקר עדיף ולהחליף את הגלגלים (סיפור של 400 ש"ח), או ב. החלפת הקאפים של הבולמים ב-ST4 לאלומיניום (בערך 100 ש"ח).
לכל בעיה (ועל פי הביקורות אין הרבה כאלו) יש פתרון, ובדר"כ הוא זול, בטח שבהשוואה לפרמיה של עוד 3200 ש"ח.
אני מניח שלא הגיוני לשלם מחיר כזה רק בשביל אותן בעיות קטנות.
זה שווה ערך לאבזור האופנים במערכת XTR מלאה, זה טוב לתחרות בה זה עשוי לגלח מספר שניות, אך ביום יום ולמשתמש הממוצע זה יהיה לא יותר מקישוט יפה על האופניים בכדי לעשות רושם על החברה (לא שאני פוסל את זה, מי שיש לו את הכסף וזה עושה לו את זה שיבושם לו).
אם יש דבר שאני בטוח בו זה שאני לא קונה רכבי RTR ומשפר אותם
אני קונה רכב תחרותי, מאבזר אותו טוב ולאחר מכן רק נהנה.
רן ענבר
עכלתי :-)
בהנחה שחשוב לי להשקיע בטוב ביותר.
האם כדאי לי ללכת מראש על הקיט החשמלי שלא דורש הסבה?
http://www.amain.com/product_info.ph...ric-Truggy-Kit
בהנחה שיש לי כישורים טכניים גבוהים, ולא נדרשת הסבה, האם עדיין אזדקק לקבלנות משנה?
אודה לך מאוד אם תוכל להמליץ על: בקר, מנוע, וסרוו משובחים.
אנסה לבחור לבד צמיגים שלט ורדיו.
שוב תודה מקרב לב
גיא
Goblin 570 Kyle Stacy
Goblin 380
T-REX 450 PRO V2 DFC - VBAR
T-REX 150 / MCPX / MCPX BL
Mugen Seiki MBX7T Eco
Futaba 8FGS / Airtronics MT4/ Futaba 14SG
iCharger 4010DUO
גיא.
אני אתן לך מוצרים מומלצים.
מחובתך להשוות מחירים כי אני בטוח שתמצא אותם יותר בזול באי ביי או באתרים אחרים
קבלנות משנה הכוונה היא שאתה קונה את המוצרים ומהווה "קבלן משנה" של היצרן בהמשך ההרכבה והפקת הרכב.
מנוע ובקר:
http://www.amain.com/product_info.ph...Package-2200kV
סרוו:
http://www.amain.com/product_info.ph...eel-Gear-Servo
פיניונים: [זה אמנם לא זול אבל לא הולך לפח]
http://www.amain.com/product_info.ph...-3-Pack-121314
http://www.amain.com/product_info.ph...-3-Pack-151617
לגבי צמיגים: זה מאוד תלוי איפה אתה הולך להסיע
אם אתה מסיע בשטח ליד הבית קנה 2 זוגות כאלו:http://www.amain.com/product_info.ph...-Wheel-Black-2
שלט: זה שלט שנותן היום תמורה מצויינת למחיר:
http://www.amain.com/product_info.ph...annel-Receiver
תבדוק כמה הוא עולה בארץ... ייתכן ולא שווה להביא אותו מחו"ל.
צביעת חופה אצל תום מושקטל:https://www.facebook.com/pages/TOM-B...32250593526832
חשוב מאוד לדעת איזה ציוד יש לך?
עלול להיווצר מצב שבו הציוד שלך לא מתאים ולכן התקציב לא מספיק לרכב שאתה רוצה.
ציוד טוב עולה יותר כסף מציוד פחות טוב ולכן חשוב להגדיר את התקציב כמו שצריך.
רן ענבר
PalMediC (07-06-2014)
אלון, בכל מקרה הרבה אנשים בסופו של דבר קונים מנוע ובקר כי הסטוק לא מספיק, וצמיגים כי ברוב המוחלט של המקרים צמיגי הסטוק הם זבל, וסרוו שתמיד מת מהר, ושלא נדבר על רדיו אם רוצים מכונית נוספת, אפשרויות תכנות ואמינות.
אבל כל אחד עם השיקולים שלו, ואין ספק שלקנייה ראשונית RTR זה הכי משתלם.
גיא,
בקטגוריית הטראגי החשמלית יש שני קיטים שהייתי ממליץ עליהם, TEKNO ET48, והמוגן.
הטאקנו מאוד חדשה (בכללי, זאת הגרסא הראשונה של החברה לרכב הזה) ובנויה מ-0 לחשמל. זה מתבטא בעיקר בהתנהגות מה שאולי לא מאוד חשוב לך אם אתה מתכנן להסיע בשטח.
לי יש את הבאגי שלהם כבר יותר מחצי שנה ואני מאושר מהרכב הזה. (איכות, אמינות, התנהגות, ושירות מצויין של החברה)
אבל צריך קצת אומץ בשביל לקנות רכב ללא תמיכה בארץ (תקף גם למוגן) ובלי שנים של נסיון, אבל אני מרוצה מאוד.
המוגן כבר מוכחת כרכב טוב ואמין. איכות דומה לטאקנו אבל מה שהוריד לי מהבאגי (אבל אולי זה לא ככה בטראגי, צריך לבדוק) זה שהגרסא החשמלית באה מורכבת, ואז צריך לפתוח את כל הדיפים והבולמים, לשים שמן, לגרז ולשים לוקטייט על כל הברגים.
אז אתה קונה רכב חדש וצריך לפרק לגמרי כדי שיחזיק, וזה פסל אותה מבחינתי.
מערכת,
אם אתה רוצה להשקיע במוצרים הכי טובים זה כנראה אומר טאקין. ב1/8 הם ללא ספק מובילים לדעתי.
אבל, אם מוכנים לוותר על הסנסור, אז יש כל מיני אפשרויות לא רעות (אתה יכול לעניין באשכול של אלון על מערכת בראשלסס זולה) כמו קאסל והובי ווינג.
זה תלוי מה אתה רוצה.
סרוו,
אני מסיע עם סאבוקס שנחשבים ליותר זולים (גם כן, 80$ לקופסא קטנה עם גגשי"ם) ואני מאוד מרוצה. הם אמינים וטובים.
אבל יש כאלה שלא אוהבים אז יש את הייטק, פוטאבה, סאנווה וכו'.
שלט,
פה אפשר לחסוך מלא ולקנות שלט סיני ב50$, או להוציא עד 500$. (כמובן יש גם באמצע)
אני מסיע עם הMT4 ואני מאוד מרוצה. הבעיה היחידה זה המקלטים היקרים. (אפילו פוטאבה יותר זולים...)
בחירת הצמיגים תלוייה בשטח בו אתה מסיע, אז אל תבחר כי הוא נראה מגניב. (יש גם כאלה... )
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
PalMediC (07-06-2014)
ראשית, תודה לכל המגיבים, התשוקה של כל אחד מכם ניכרת לעין ומעוררת קנאה. המון תודה.
למדתי מכל אחד מכם המון.
הנה המפרט עד כה, ללא עלות משלוח, וללא השוואת מחירים מומלצת:
Part Description URL Price Kit Mugen Seiki MBX7TE 1/8 Off-Road 4WD Competition Electric Truggy Kit A Main 550 Motor & ESC Castle Creations Mamba Monster 2 1/8th Scale Brushless Car Package (2200kV) A Main 297 Pinions Novak 5mm Bore Steel Mod 1 Pinion 3-Pack (12,13,14) A Main 23 Pinions Novak 5mm Bore Steel Mod 1 Pinion 3-Pack (15,16,17) A Main 23 Tires Pro-Line Badlands 3.8" Tire w/Desperado 17mm 1/2" Offset MT Wheel (Black) (2) A Main 80 Radio TX/RX Airtronics MT-4 SSR 2.4 GHz Radio System w/RX-461 FH4T 4-Channel Receiver A Main 200 Servo Savox SA-1283SG Aluminum Case Digital "Super Torque" Steel Gear Servo A Main 104 Batteries EcoPower "Electron" 2S Li-Poly 30C Hard Case Battery Pack (7.4V/5000mAh) (ROAR Approved) A Main 70 Paint 70 USD 1417 NIS 4899.986
בהנחה שאנחנו עומדים במגבלות התקציב, האם המפרט נראה טוב? מלבד שמנים/כלים וכו׳ האם שכחתי משהו?
Goblin 570 Kyle Stacy
Goblin 380
T-REX 450 PRO V2 DFC - VBAR
T-REX 150 / MCPX / MCPX BL
Mugen Seiki MBX7T Eco
Futaba 8FGS / Airtronics MT4/ Futaba 14SG
iCharger 4010DUO
חברה הבחור לא הולך לתחרויות ,
הדבר הכי חשוב רכב עמיד !!! נסיעה על שטח מישורי בגדול כורכר + חמרה , 2 מקפצות קטנות
מערכות בראשלס עד 3 תאים מספיק לו , סוללות 3 תאים כבר יש לו
תודה
נערך לאחרונה על ידי סאונד בראש; 07-06-2014 בשעה 08:53:09.
אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים
אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק
כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA
סאונד, שלושה תאים לא יזיזו את הרכב... מאיפה הבאת את זה?
גיא, סוללות אל תזמין מA MAIN. על שתי סוללות של 20$ אחת שילמתי 300 שקל עמלות בולשיט!!!
סוללות זה קצת בעיה עכשיו, אבל נראה לי שבכל זאת הכי טוב מהסיני. לי יש את אלה כבר כמעט שנתיים והן מעולות:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/index.asp
החיסרון העקרי עם הממבה ושחכתי לציין אותו מקודם זה שאין לו מבחר מהירויות, ו2200 זה קצת הרבה לטראגי. 1700-1900 יותר יתאים. אולי לHW יש מבחר.
ואתה לא צריך את כל הפיניונים האלה. אתה יכול לקרוא קצת על מה משתמשים עם איזה מנוע ולחסוך 40$. לדעתי אתה תצתרך בסביבות ה15T. (שוב, תלוי במנוע)
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
PalMediC (15-06-2014)
סאונד בראש:
א. אתה מוזמן להציע כל רכב שתרצה.
ב. אין סתירה בין מה שאתה אומר לרכב לעומד פה
טראגי זה רכב "כל יכול"
רוצה להתחרות? יכול!
רוצה לסוע בשטח קשה? יכול!
אם מחר בא לו לשנות את יעוד הרכב הוא לא צריך לקנות רכב חדש... הכול כלול וכל יכול.
ג. אני לא מכיר רכב רציני 1/8 שמסיעים אותו עם 3 תאים.
זה כמו לקנות אופני הרים עם גלגלי עזר.
פאלמדיק:
כמה הערות:
1. הייתי מפריד את הקניה לכמה משלוחים על מנת "לא לשים את כל הביצים בסל אחד"
במיוחד הייתי מפריד את השלט
תעשה סימולציות באתר לגבי עלויות משלוח.
2. אני מזכיר לך שבקישורים יש מוצרים ואני בטוח שאפשר למצוא את אותם מוצרים יותר בזול.
אם אתה צריך עזרה באתרים זולים יותר רק תגיד.
אל תקנה באתר יקר רק כי היה לי נוח לתת ממנו קישורים למוצרים.
3. סוללות: יש סוללות טובות יותר במחירים טובים יותר.
אל תקנה באתר הזה.
כמו כן אם אתה משתמש בסוללות 7.4 אתה צריך לקנות אותן בזוגות כי הרכב נוסע על 4 תאים.
4. אני כל פעם שואל ועדיין לא ענית לי על שאלת הציוד שיש לך ויכול לעזור בפרוייקט זה.
למשל איזה מטען יש לך?
סוללות? או כל דבר אחר...
רן ענבר
טראגי גדול מידי לשטח שאנחנו מסיעים בו
אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים
אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק
כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA
אין לי מושג איפה אתם מסיעים.
אני גם לא יכול לדעת מראש שאתם מכירים מחוץ לפורום.
מה יקרה מחר... כשתלכו עם הרכב לשטח אחר, חוף הים, טיול עם המשפחות?
אז תיהיו עסוקים בלהתבאס שהרכב שלכם לא "סוחב" בשטח החדש?
פעם מזמן היה לי רכב מיני. זה היה הרכב הראשון שלי
גיסי היה דורס לי את הרכב עם הסטאמפיד שלו.
כשקניתי את הטראגי אחד הדברים הראשונים שעשיתי היה להעמד לו עם אחד הגלגלים על החופה כאילו אני דורך על הגופה של הרכב שלו.
טראגי זה רכב גדול, מרשים שנותן ביצועים מצויינים בכל שטח שאני מכיר.
למה לקנות פחות מזה?
בשטח שאתם מסיעים תמיד אפשר להגביל את מהירות הרכב.
רן ענבר
השלב הראשון הושלם. המון תודה על העזרה. עדכונים בהמשך...
Goblin 570 Kyle Stacy
Goblin 380
T-REX 450 PRO V2 DFC - VBAR
T-REX 150 / MCPX / MCPX BL
Mugen Seiki MBX7T Eco
Futaba 8FGS / Airtronics MT4/ Futaba 14SG
iCharger 4010DUO
תתחדש.
בחרת ציוד מצויין.
אם אתה צריך עזרה תזכור שעדיף לשאול לפני... מאשר אחרי.
רן ענבר
תתחדש. תעלה לנו קצת תמונות מהבנייה שנוכל לקנא קצת
תתחדש! אכן ציוד מצויין.
קח את הזמן בבנייה, שים לב טוב טוב לפרטים הקטנים, ואם יש משהו לא מובן, אז כמו שרן אמר כדאי לשאול.
ואני ממליץ לך להסתכל ביוטיוב איך למלא בולמים כדי שהם יתפקדו הכי טוב. זה יותר מסתם למלא שמן.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.