לא מצליח למצוא חופה כזו,
אני מחפש חופה בסגנון החופה הזאת של Jason Kaurse.
ALIGN הוציאו בדיוק את החופה שאני מחפש אבל ל Trex 250
(לא מבין את הצורך בחופת F3C למסוק 250).
תודה
אורי
לא מצליח למצוא חופה כזו,
אני מחפש חופה בסגנון החופה הזאת של Jason Kaurse.
ALIGN הוציאו בדיוק את החופה שאני מחפש אבל ל Trex 250
(לא מבין את הצורך בחופת F3C למסוק 250).
תודה
אורי
נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 02-12-2009 בשעה 18:59:02.
אורי,
ראשית .. אתחיל לחפש באוסף האתרים ששמורים אצלי אבל בינתיים, אתה לא מפחד מהווצרות חום נוסף ?
ניראת לי חופה דיי סגורה, לא ?
גיל![]()
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
רעיונות ?
כיוונים ?
מישהו ?
תודה
אורי
אורי, קודם כל ברכות על ההחלטה להתחרות בקטגוריית ה-F3C. אני השתתפתי בעבר בתחרויות ברמת המתחילים והמתקדמים ויכול להעיד שרמת ההטסה שלי השתפרה מאד בעקבות האימונים לתחרויות. אבל למה להטיס F3C דווקא עם הטירקס ? אם אני לא טועה זה המסוק הכי פחות מתאים לסגנון כזה של הטסה. היכולות האוירובטיות של המסוק מצויינות אבל דיוק ויכולות ריחוף לא בדיוק מתכונותיו של מסוק זה.
דרך אגב, גוף F3C מלא אמנם נראה טוב יותר אבל מקשה במידה מסויימת על תרגילי הריחוף (בגלל הגדלה של שטח הצד שגורמת לרוח להשפיע יותר על המסוק בזמן ריחוף). הגופים האלו נועדו בעיקר לשפר את מהירות הטיסה של המסוק לצורך התרגילים האוירובטיים של הסדרה התחרותית.
ישנם מסוקי F3C יעודיים כגון זה (על המדף אצלי בבית):
ועליו ניתן להרכיב את הגוף הזה:
http://www.espritmodel.com/index.asp...OD&ProdID=8627
ולקבל מכונת F3C נהדרת.
את המסוק הזה ספציפית מצאתי בדרך לא דרך, ניקיתי, שימנתי, צבעתי, הוספתי ולבסוף המסוק שעליו חלמתי במשך שנים בעבר יושב אצלי בבית. זהו אחד משני המסוקים של אפריים קסטיאל עימם הוא התחרה רבות בארץ ובעולם. מסוק מדהים לכל הדעות. בעוד כמה ימים אעלה קצת יותר תמונות שלו אחרי שאשלים את כל התהליך.
אם בכל זאת תחליט להמשיך עם הטירקס בכל הקשור לתחרויות ה-F3C אני הייתי ממליץ לך לפנות אל החנות שבקישור הנ"ל ולשאול אם יש להם גם חיפוי שמתאים למסוק 50, לדעתי יש להם, הינה קישור מאותה החנות לחיפוי כזה:
http://www.espritmodel.com/index.asp...D&ProdID=10536
בכל מקרה בהצלחה בפרוייקט ובתחרויות.![]()
Gaui X7
Scorpion Power System
V-Bar 5.2 Pro
Futaba 8FG
היי שחר.
תחום ה F3C הוא בהחלט סגנון ההטסה שלי, הטסתי שנים רבות טיסני F3A והארובטיקה המדוייקת "עושה לי את זה"
בנוגע לטירקס אני יודע שהוא לא המסוק האידיאלי ל F3C אבל ה ESP מדוייק יותר מ NSP והוא בהחלט יכול להתאים ...להתחלה.
לפני שבועיים חן צרפתי הטיס את המסוק שלי, ואמר שעם קצת תיקוני SetUp הוא יכול להתאים (לפחות להתחלה) ל F3C.
יש לי עוד הרבה מאוד ללמוד לפני התחרות הראשונה...ובנתיים (בניינו) המסוק זו לא הבעיה
תודה
אורי
אז כמו שכבר אמרתי - בהצלחה.
ואם כרגע מדובר ב-"התחלה", שקול פעמיים את נושא הגוף המלא. מבחינת שיפור יכולות ספק אם תרגיש בהבדל ניכר, יתכן שהדבר רק יפריע, כמו כן צריך לדאוג לקירור של הגופים האלו, מדובר גם במשקל לא קטן, קושי בתחזוקה ועלויות הריסוק גדלות.
מבחינת יופי, לדעתי אין ספק שאלו המסוקים היפים ביותר. הגוף של ה-BLACK-SHARK מדהים ביופיו.
שוב בהצלחה, והאם בדקת את הגוף הזה: http://www.espritmodel.com/index.asp...D&ProdID=10536
Gaui X7
Scorpion Power System
V-Bar 5.2 Pro
Futaba 8FG
והינה קישור לחנות נוספת שמוכרת גוף F3C למסוק 50:
http://www.ewtech.com/Merchant2/merc...Code=Fuselages
Gaui X7
Scorpion Power System
V-Bar 5.2 Pro
Futaba 8FG
תודה רבה שחר.
נושא הגוף המלא מגיע ממקום של יופי, ולא ממקום של תועלת.
לדעתי המסוקים עם גוף F3C הם המסוקים היפים ביותר.
אני מסכים איתך לגמרי שלא בטוח שהמשקל ואופן הקרור של הגוף יעשו טוב למסוק שלי,
אבל נורא בא לי לנסות
אורי