שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: קצת עזרה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל קצת עזרה

    קבלתי היום את הקופטר X גרסת AE
    קבלתי 4 בקבוקונים של דבקים ואני לא יודע מה כל אחד אז ככה:
    CA GLUE זה נראה לי דבק מהיר
    ANAEROBICS RETAINER
    GREASE
    THREAD LOCK
    אתם יכולים לומר לי מה השימושים שלהם וגם איפו לשים אותם תודה
    נשארו לי גם מלא ברגים יכול להיות שזה של הסרווים ושל המנוע ?
    יש לי 2 סרווים של הני בי שכל אחד יודע מה הסוף של המסוק הם יכולים להתאים לו או אפילו לטיסני קאפה
    האם צלב אימונים של הני בי יכול להתאים לקופטר
    תודה לכל מי שעוזר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת עזרה

    יש לך הסבר ב MANUAL

    בגדול,

    THRED LOCK לכל הברגים שנכנסים לתוך אלומיניום

    ANAEROBICS RETAINER בין בית מיסב למיסב עצמו למשל...

    GREASE בשביל מיסב ההחלקה שנכנס לתוך הגריפ

    מן הסתם יש לך כבר ברגים סגורים, תפתח אותם ותשים מעט THREAD LOCK בקצה הבורג

    בשביל לפתוח אותם שוב, יש לחמם את האזור עם פן למשל

    http://www.copterx.com/download.html

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת עזרה

    אל תפתח את הברגים שכבר סגורים יש הלם דבק כבר

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת עזרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי dvireini צפיה בהודעה
    קבלתי היום את הקופטר X גרסת AE
    קבלתי 4 בקבוקונים של דבקים ואני לא יודע מה כל אחד אז ככה:
    CA GLUE זה נראה לי דבק מהיר
    ANAEROBICS RETAINER
    GREASE
    THREAD LOCK
    אתם יכולים לומר לי מה השימושים שלהם וגם איפו לשים אותם תודה
    נשארו לי גם מלא ברגים יכול להיות שזה של הסרווים ושל המנוע ?
    יש לי 2 סרווים של הני בי שכל אחד יודע מה הסוף של המסוק הם יכולים להתאים לו או אפילו לטיסני קאפה
    האם צלב אימונים של הני בי יכול להתאים לקופטר
    תודה לכל מי שעוזר

    את ההסבר על הבקבוקים קיבלת מדניאל
    לגבי צלב אימונים, לאט לאט ועם הרבה עבודת סימולטור צלב האימונים הופך להייות מיותר.
    אמנם הוא מקנה תחושת ביטחון מצד אחד , אבל מצד שני מפריע לטיסה .
    לא מעט מתחילים וויתרו עליו ובהצלחה.

    הסרוואים של ההאני בי יתאימו לטיסן קאפה קטן, לא מעבר לזה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת עזרה

    דבר ראשון תודה על ההסבר
    ודבר שני לא קבלתי חוברת הרכה שככתי לציין את זה ומה זה
    "בשביל מיסב ההחלקה שנכנס לתוך הגריפ"

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת עזרה

    אני חושב שהוא התכוון למיסב הדחף שנמצא בגריפ, אם אתה רוצה אני אביא לך קישור לחוברת של קופטר איקס, שם אפשר לראות את המיסב הזה, זה המיסב הפתוח שבא לא מורכב(אצלך עקרונית הוא כבר מורכב וגם משומן מהמפעל) ונכנס בתוך הגריפ
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    708
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת עזרה

    ציטוט נכתב במקור על ידי avner צפיה בהודעה
    אל תפתח את הברגים שכבר סגורים יש הלם דבק כבר
    יש כאן כמה מומחים בפורום שיחלקו על העצה שלך, בין היתר מהסיבה שרצוי לא לסמוך על ההרכבה של היצרן, כי לפעמים יש פיספוסים,
    ולכן חלק מהחברים סבורים, שליתר ביטחון, רצוי לעבור על כל הברגים באופן אישי, לחזק היכן שצריך ולשים לוקטייט במקומות הנדרשים.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת עזרה

    כבר עברתי על כל הברגים היו 3 פתוחים כנראה ללא לוקטיש או שסתם איזה סיני היה עיף מאוד אחרי הרכבה של איזה 10000 מסוקים ובכל הברגים שאני הברגתי בתוך אלומיניום כבר שמתי לוקיטש
    תגידו זה בסדר שלא השתמשתי בשאר הבקבוקים?
    איזה אתר מומלץ לקנית חלקי חילוף שיהיו בצד לריסוקים? מקווה שלא יהיה

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    943
    תודה!
    19
    הודה 22 פעמים ב 20 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קצת עזרה

    לא נעים לי לאכזב אותך , אבל יהיו.
    ככל שתפחד פחות מלרסק אותו כך תלמד טוב יותר.
    מה שחשוב בריסוק זה לדומם מנוע שלא יגדיל את הנזקים.
    מציע לך לקפוץ לעודד שיבדוק לך את הכיוונים ויסביר לך קצת על המסוק.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •