שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: תופעה מוזרה בקופטר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    90
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תופעה מוזרה בקופטר

    באמצע טיסה משהוא הישתבש בשליטה המסוק לא הגיב טוב
    ובמזל הצלחתי להוריד אותו מגבוה
    לאחר בדיקה ראיתי סרוו לא תקין שאולי גם ניפגע בנפילה
    החלפתי סרוו והמסוק חזר לטוס
    רק שקרה לי משהוא מוזר בפעם השניה שחיברתי סוללה והרמתי מיצערת
    ראיתי שהמסוק לא מגיב ופיתאום מסובב את הלהבים פיתאום מפסיק
    ואז ניתקתי סוללה וחיברתי שוב והמסוק חזר לעבוד רגיל
    יתכן שזה מה שקרה באמצע הטיסה או שזה משהוא חד פעמי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תופעה מוזרה בקופטר

    מאד קשה לדעת מתיאור כזה
    יש אפשרות שסרוו נדפק ,אבל ייתכן שמה שראית הוא תוצאה של התאונה ולא הסיבה לתאונה
    וכמובן שיש אפשרות שגם יש בעייה בבקר המהירות.
    אם עכשיו הכל תקין, יהיה יותר קשה לעלות על בעייה חבויה.
    תטיס בזמן הקרוב בזהירות, לא רחוק ולא גבוה, ותעקוב אחרי כל שינוי הכי קטן בהתנהגות.
    זה תמיד מציק כשבעייה נפתרת בלי שאתה אפילו יודע מה היא היתה,ותמיד יש חשש שהיא תחזור.
    כרגע אין לי משהו נוסף להציע לך
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תופעה מוזרה בקופטר

    בילי ,
    חסרים פרטים טכניים אבל עולות לי בראש עוד כמה אפשרויות:
    1. הסוללה שלך חלשה ו/או לא יציבה והבקר נכנס למצב של ניתוק. (ד"א, בחלק מהבקרים, סגירת מצערת במצב הזה ופתיחה חוזרת משחררת את הניתוק ומחזירה את המנוע לעוד כמה שניות)
    2. המקלט שלך לא מחובר טוב לבקר

    אני הייתי מוריד להבים ועושה טסט על שולחן העבודה.
    יש לך סוללות נוספות ? בדוק אותן.
    - בזהירות עם ה- Flybar (אל תוריד אותו כי הוא תופס יחד כמה חלקים בראש)
    - מהירות מאוד נמוכה וקח זמן.

    עדכן ונמשיך לחשוב ביחד.

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תופעה מוזרה בקופטר

    גיל... אני איתך...
    בעיות במנוע חשמלי יכולות להגיע משני מקומות בלבד, סוללה לא תקינה ובקר,
    שני אלו הם הכשלים העיקריים בדרך.
    אני מצטרף להמלצתו של עודד ומציע לך לרחף עם המסוק בגובה נמוך ולראות האם התקלה חוזרת לך.

    או שעלתה לי עוד אפשרות,
    כשאתה אומר שמשהו באמצע הטיסה השתבש, למה הכוונה?
    נראה לך כמו הפרעת רדיו???
    שאלה נוספת, עם איזה מערכת רדיו אתה מטיס?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    791
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תופעה מוזרה בקופטר

    תבדוק גם את ההלחמות במחברים(בעיקר בין הבקר למנוע)
    ותודא שהחיבורים טובים
    כבר אכלתי קש מהם

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    90
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תופעה מוזרה בקופטר

    פרטים נוספים.
    דבר ראשון בזמן המיקרה היטסתי אותו יפה ובשליטה ובגובה סביר
    ופיתאום הוא לא הגיב לפעולות שרציתי כתוצאה ממה שקרה התחלתי לנסות
    ליצב אותו והוא היתרומם וירד ושוב היתרומם כניראה מהאינסטינג שלי לתנועות שלו
    היה מצב שהעמדתי אותו אבל הוא היסתובב לבד ושינה קיון בשלב מסוים הרגשתי שהוא מגיב לפעולות מסוימות כניראה לזנב והוא טס חזרה אלי
    וכשהוא הגיע נמוך לידי ניסיתי ליבלום אותו והרגשתי כאילו אין מנוע והוא הפסיק לעבוד ונפל על הצד
    ובמזל לא ניזוק .
    יש לצין שזאת סוללה שפעם ראשונה הטסתי איתה היא מושאלת מחבר
    דבר שני הסוללות בסוף טיסה חמות מאוד
    אני מישתמש בdx7
    במיקרה שקרה לי אים הניתוקים זה גם קרה אים הסוללה המושאלת
    אבל לאחר ניתוק הסוללה וחיבור מחדש הטסתי נמוך והכל היה רגיל
    והטסתי בסוללה נוספת והיה בסדר חוץ מהחום בסוף הטיסה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תופעה מוזרה בקופטר

    לפי התיאור שלך אתה אומר כיאלו המסוק לא הגיב לך? דווקא נשמע לי כמו בעיית מקלט/משדר.
    תנסה לשים מקלט אחר ותנסה שוב...

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תופעה מוזרה בקופטר

    בילי,

    קראתי שוב את מה שכתבת ונטיית הלב הראשונה שלי היא מגעים.
    איפשהו....
    הלחמות, קטנקטור שלא הוכנס כהלכה עד הסוף, דין רופף על הסוללה, חוט משופשף שכבר נמצא על הקצה או אולי הלחמה בעייתית בתוך אחד הרכיבים (במקלט או בבקר) - ואת זה כבר יהיה יותר קשה לך לגלות.

    במצבך הייתי עובר שוב על כל המגעים כשהמסוק על הקרקע (אני לא רואה הבדל בין מנוע שרץ על הרצפה למנוע מרחף מלבד העלויות של הריסוק אח"כ)
    אם הכל תקוע כמו שצריך וכל החוטים שלמים צריך לנסות ללחוץ קצת על הבקר והמקלט (בלי רסק אותם כמובן) ולראות אם הבעיה חוזרת.

    עדכן . . . ונמשיך לחשוב :-)
    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •