ככה ישבתי ביומיים האחרונים וניסיתי להבין למה אני לא מבין או יודע לכוון מסוק...
הבנתי שאין סיבה מוצדקת וישבתי לחרוש את האינטרנט....
יש לי הבהרות וכמה שאלות:
ההבהרות:
הלוגיקה אומרת שבחלק הריאשון אני בעצם מבצע ויסות רק לסווש פלייט (מבוצע עי 3 סרוואי הסייקליק.)
אז סבבה, ישבתי וכיוונתי את הסווש, כמובן ששמתי את הסטיק מצערת באמצע באיידל (כמובן שלא פסחתי על שום כלל בטיחות בדרך... שני קונקטורים של המנוע נותקו.)
ודאגתי לכך שהסווש יהיה ישר (עם האינדיקטור)
שאלות: 1. למה דווקא באיידל????
לאחר שהסווש מכוון אני מתקין חזרה את ה HUB סוגר ונועל הכל עם לוקטייט.
עכשיו כאשר המערכת מורכבת חזרה, אני עדיין באיידל במרכז מצערת וצריך להביא את הזוית בלהבים
ל 5 מעלות.
לאחר מכן אני מוריד מצערת למטה ומכוון ל מינוס 10.5 ולאחר מכן מעלה מצערת עד הסוף
ומכוון זווית ל פלוס 10.5 ( הכל יבוצע על להב אחת ויושבו ללינקים של הלהב השנייה, למרות שאני הייתי מעדיף לעשות את זה פעמיים ***ח)
* האשף אמר לי פעם שצריך לשמור על גרפים לינארים (באמצעות נקודות הביניים!)
עד כאן ההבהרות, אשמח לתוספות ותיקונים.
עכשיו לחלק המעניין, השאלות:
1. איך מכוונים גרף מנוע בנורמל? (באיידל הכל 100 אחוז.... הבנתי את זה,)
2. מה חשוב לכוון בבקר? (מה הרובליקות העיקריות?)
3. איך אני יודע שהזנב שלי מכוון בצורה נכונה? (כיוון.... וכו'..)
אלו הן שאלותיי, אם יעלה לי עוד משהו אני יעלה מיידי...
תודה לעונים.
אמיר