שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 28

נושא: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    כמו שהבטחתי ואחרי שהתגברתי על כמה בעיות בדרך (מקלט לא תקין, דלקת ריאות . . .) הגיע הזמן להעלות על דפי הפורום את הסקירה שלי למסוק החדש מבית HIROBO ה- SDX.

    הבניה:

    הבניה היתה מהירה וחלקה (הירובו טיפוסי) כמו לגו. חוברת ההוראות מהמפורטת וברור מאד. גם החלקים באיכות הידועה של הירובו, מאד מדוייקים, מתאימים אחד לשני ללא שום צורך בהתאמה מיוחדת. לכל שלב בבניה ישנה שקית חלקים נפרדת ארוזה וסגורה כך שאין צורך חפש חלקים בשקיות שונות, פשוט פותחים את השקית ומרכיבים את החלקים שבתוכה. בכל שקית כזו ישנו גם פתק קטן עם חותמת המאשרת שתכולת השקית נבדקה כדי לוודא שאין חוסרים.

    פטנט מדליק של הירובו במסוק הם שני פינים איתם ניתן לנעול את מערכת הראש ואת מערכת העברת התנועה מהסרוואים לסוואשפלייט במצב 0 לצורך כיוונים מדוייקים. הפטנט מקל מאד על כיוון כל מערכת הראש, כיוון הסרוואים במצב 0 ועל כיוון ה- pushrodes לאורך המתאים.

    תשומת לב יתרה מומלץ להקדיש לכיוון ואיפוס המניפה ומערכת הקלאץ'. ביצוע איזון למניפה ותהליך של Dial-Indicating לציר של הקלאץ' יתן לנו מסוק נקי מרעידות שטס חלק וללא בלאי מואץ. אף על פי שתהליך זה יש לבצע בכל מסוק, במסוקים של הירובו חוסר כיוון במערכת הקלאץ' יתן את אותותיו באופן ברור.

    ראש המסוק הוא אותו הראש כמו של אחיו הגדול של ה-SDX (ה- TURBOLANCE.) רק עשוי מפלסטיק. כל חלקי הראש מהאלומיניום של ה- TURBOLANCE מתאימים גם ל-SDX. גם מערכת הזנב חדשה ונלקחה מה- TURBOLANCE. הראש החדש מאפשר מגוון כיוונים רבים איתם ניתן להתאים את אופי הטיסה של המסוק לסגנון ההטסה של המטיס. החל מסגנון יציב ומדוייק להפליא כגון F3C ועד ל3D עצבני (ואפילו יותר מהנחוץ, לדוגמא - ניתן להגיע לטווח PITCH של -/+ 15 מעלות ). דווקא כאן הירובו לא פירטו מספיק ולא הסבירו בחוברת ההוראות כיצד שינוי בכיוון הראש ישנה את סגנות הטיסה וישפיע על טווח הפיץ' וקצה הגלגול, אך קצת היגיון בריא עזר פה והכיוונים הפכו לברורים מאליהם.

    הפדלים של הירובו בנויים עם שתי משקולות בכל פדל. המשקולות ניתנות להסרה וכך עשיתי אני. הסרתי את שתי המשקולות. למי שמחפש מסוק יציב (לדוגמא למתחילים בתחום או למי שמטיס F3C, מומלץ להשאיר את המשקולות בפדלים ולהסיר אחת מהן או את שתיהן במידת הצורך)

    הראש מסיבי ביותר, כך ה-Spindle של ה-SDX זהה לזה של אחיו הגדול בעובי של 8 מ"מ (לעומת 6 מ"מ בכל מסוקי ה-50 האחרים בשוק). הספינדל תפוס במרכז הראש ובשני צדדיו דמפרים ארוכים שמאפשרים את חלוקת העומס על פני שטח גדול ומונעים שחיקה מוגברת של הדמפרים.

    לכל התוהים, מדובר במסוק שונה לחלוטין מה-SCEADU וחלקים בודדים בלבד תואמים בין המסוקים (בום, רצועת זנב, גג"ש ועוד קצת) עיקר חלקי המסוק חדשים לחלוטין וכך גם החומר מהם הם עשויים (קשיח וחזק באופן מדהים).

    מערכת CCPM (או בשם שהירובו קוראים לה - SWM) עם סוואשפלייט שניתן להתקנה ב-120 מעלות או ב-135 מעלות. אני בחרתי ב-135 מאחר ובצורה זו אין צורך בפיצוי אלקטרוני מהשלט וכל האינטראקציות נחסכות. כל הסרוואים עובדים באותה המהירות ובאותו הטווח. בעקרון, גאומטריית ה-135 היא המדוייקת יותר.

    כן הנסע של ה-SDX עשוי כיחידה אחת מפלסטיק. החלק קל מאד מאד מאד אך לעניות דעתי גמיש מדי ונמוך מדי. אמנם המשקל הנמוך תורם רבות וכך גם הגמישות בכל הקשור לנחיתות קשות, אך הגובה הנמוך מאד הפריע לי ואני החלפתי את כן נסע מסיבי יותר כמו של מסוק ה-Turbulence. עכשיו המסוק יושב יציב יותר על הקרקע.

    החופה עשויה מפלסטיק (על היתרונות והחסרונות בכך) וקיבלה מראה מחודש ועדכני מהירובו. אני אהבתי. בקרוב גם אצבע את החופה אבל בינתיים השארתי אותה בתצורה המקורית עם המדבקות המקוריות.

    מערכת הזנב לקוחה ישירות מה- Turbulence והיא מאד מדוייקת וחסרת חופשים. ה-Slider בזנב נאחז ע"י שני פינים מלמעלה ומלמטה (ולא רק מלמטה כפי שהדבר נעשה היום במרבית המסוקים) וכך מבוטלים חופשים רבים גם תחת עומס גדול. מוט העברת התנועה לזנב הוא מוט ישיר לסרוו שממוקם בקידמת המסוק והוא עובר בתוך מוביל פלסטיק. פשוט ביותר אבל אמין ביותר, ללא נדנדות בדרך וללא חופשים. העברת הכוח לזנב נעשית באמצעות רצועה ולא דרייב שאפט כדי להקטין עלויות תיקון במקרה של ריסוק או סתם נחיתה קשה, ולאפשר עבודה נטולת תחזוקה ותקלות.

    המיתקונים היו קלילים, וכמו שניתן לראות יש המון מקום לרכיבים האלקטרונים. הירובו גם דאגו להמון מסתורים באזור הסרוואים והמקלט כדי להסתיר את החוטים העודפים. בנוסף, המון נקודות עגינה בדרך לחיבור החוטים עם אזיקונים תוכננו מבעוד מועד.

    הבניה היתה קלה וחלקה, תענוג של ממש (אם כי קצר ביותר, תוך כ-36 שעות ברוטו המסוק היה מוכן לטיסה).


    הטסה:

    הטיסות הראשנות נערכו עם הראש מכוון בהתאם לחוברת ההוראות. טווח הפיץ היה של -/+ 11 מעלות וזווית ה-cyclic היתה של 5 מעלות) בקונפיגורציה הזו המסוק מאד יציב, אבל מאד מאד יציב. מזכיר מסוק 90 שמכוון לטיסת F3C. המסוק ישב לו באויר, קליקים בודדים של קיזוז, פשוט מדהים. אני רק חושב על מי שמתחיל בתחום המסוקים, בקונפיגורציה הזו המסוק פשוט מותאם למתחילים שלומדים להטיס מסוקים וצריכים מסוק יציב. כבר אמרנו מאד יציב

    גם במהלך הטיסות הראשונות ההרגשה היתה מאד בטוחה. המסוק לא קופץ ולא נוטה, הרוח וטיסה מהירה לא גורמות למסוק לשינויי גובה ופיץ', המסוק טס כאילו הוא על מסילה.

    בשלב הזה החלטתי לשחק קצת עם הכיוונים של הראש ולשנות את הקונפיגורציה הבסיסית. שינוי של מיקום הלינק חור אחד בכל צד בזרוע המיקסר שמחוברת לאוחז הלהב גרמה לשינוי המיוחל. (טווח הפיץ' גדל אך הורד אלקטרונית ל-11.5 מעלות לכל כיוון עם 14 מעלות לאוטורוטציה, וה-cyclic הגיע כבר ל-7 מעלות).

    המסוק טס אחרת לגמריי, אמנם עדין יציב ועדיין טס כאילו על מסילה, אבל התנועות חריפות יותר, קצב הגלגול מהיר משמעותית, עצירות חדות, ההגאים מגיבים מהר יותר. טיסות הפוכות, טיסות לאחור במהירות גבוהה, הכל נעשה בביטחון מלא שכן המסוק שומר על הכיוון וטס יציב מאד. במהלך תרגילים כגון TIC-TOC, TORNADO ו- TAIL-SLIDE הזנב חזק ושומר בצורה מדוייקת.

    בטיסות נוספות שנעשו ע"י ידידי היקר ישראל אסולין רק אתמול, נעשו שינויים נוספים במסוק:
    בזרוע המיקסר הוזז הלינק חור אחד נוסף (בצד אחד בלבד), הוגדל קצב הסבסוב של הזנב וגם סגרנו קצת סיכה למנוע שעבד עד עכשיו גלון אחד שלם. בידיים של ישראל ולאחר ביצוע השינויים האלו המסוק התעורר לחיים וטס כמו מכונן 3D משומנת ביותר. טיקטוקים לכל הכיוונים נעשו במהירות מדהימה אך עדיין מאד מדוייק. קצב הגלגול גדל, עצירות מהירות יותר וחדות יותר, המסוק פשוט נעשה מסוק אחר עם כל שינוי בקונפיגורציה של הראש.

    אמנם הלהבים שאיתם הטסנו לא היו ה-RADIX S.B אליהם ישראל רגיל אבל בתור צופה מהצד נראה היה שישראל נהנה מאד זה בהחלט יכול להסביר את העובדה שהוא גם רוצה מסוק כזה (אבל אני מעדיף להשאיר לישראל את הזכות להגיב ולספר על הרגשתו האישית מהמסוק).

    מבחינת שינויים נוספים בראש, אני לא רואה בכך שום צורך. אני הגעתי לכיוונים האופטימליים מבחינתי. יתכן ויהיו מטיסים שמחפשים סגנון הטסה אחר (STICK-BANGERS) ואלו יעדיפו להגדיל עוד יותר את טווח הפיץ' והסייקליק.

    אני שמח על החלטתי לקנות ולהטיס את ה-SDX. אני בטוח שכמוני רבים אחרים יהנו מהטיסה שלו. הירובו עשו צעד חשוב בעולם המסוקים ויצרו מסוק 3D אמיתי אך עם תכונות טיסה מיוחדות מאד, מדוייקות מאד ועם יכולת לבצע שינויים וכיוונים רבים להתאמת המסוק למטיס.


    עד לצילום סירטון טיסה בארץ, מצאתי סירטון נחמד של המסוק (אם כי לא 3D עצבני) של מרק שניידר מטיס עם הקונפיגורציה הבסיסית לפי חוברת ההוראות, תיהנו:



    והינה סרטון שצולם ביום 4.7.09 בו איתן גולדשטיין המדהים מטיס את המסוק ונהנה מכל רגע. המסוק מכוון בהתאם להעדפות שלי ולא בהתאם להעדפות של איתן שמעדיף להטיס עם יותר תנועה בהגאים. למרות זאת כפי שהגדיר זאת איתן - כיף להטיס את המסוק הזה.

    מהתרשמותו של איתן המסוק טס מדוייק מאד, חד מאד ויציב מאד.


    http://www.youtube.com/watch?v=ta8JbZxseBQ


    עכשיו רק נשאר לי לשרוף עוד הרבה דלק כדי להגיע לעשירית מרמת ההטסה של איתן

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSCF4667.JPG‏ 
Views:	123 
Size:	175.5 קילובייט 
ID:	10871   Click image for larger version. 

Name:	DSCF4668.JPG‏ 
Views:	126 
Size:	202.5 קילובייט 
ID:	10872   Click image for larger version. 

Name:	DSCF4669.JPG‏ 
Views:	127 
Size:	195.5 קילובייט 
ID:	10873   Click image for larger version. 

Name:	DSCF4692.JPG‏ 
Views:	177 
Size:	163.9 קילובייט 
ID:	10874   Click image for larger version. 

Name:	DSCF4673.JPG‏ 
Views:	129 
Size:	219.5 קילובייט 
ID:	10875  

    Click image for larger version. 

Name:	DSCF4690.JPG‏ 
Views:	121 
Size:	209.5 קילובייט 
ID:	10876  
    נערך לאחרונה על ידי שחר לזרוב; 04-07-2009 בשעה 12:21:07.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    כנדומני לאדון ישראל יש טי רקס 600.
    האם מר ישראל יכול לתת לנו השוואה קצרה בין שני המסוקים?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,567
    תודה!
    308
    הודה 134 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    יפה תתחדש ותהנה .
    TREX 700N DFC
    GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
    EASYGLIDER PRO

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    סקירה יפה וממצה, תתחדש!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    בנייה קלה? - מעטים מאוד האנשים שיש להם דיאל אינדיקטור בבית. בטירקס כל אחד מרכיב ויוצא מושלם בלי כלים משונים.

    לי יש את המכשיר והייתי צריך לכוון גם משינג בסינרג'י - אבל אני לא אומר שהבנייה קלה.

    בניה קלה זה רפטור וטירקס.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    ציטוט נכתב במקור על ידי אופיר נחום צפיה בהודעה
    בנייה קלה? - מעטים מאוד האנשים שיש להם דיאל אינדיקטור בבית. בטירקס כל אחד מרכיב ויוצא מושלם בלי כלים משונים.

    לי יש את המכשיר והייתי צריך לכוון גם משינג בסינרג'י - אבל אני לא אומר שהבנייה קלה.

    בניה קלה זה רפטור וטירקס.
    לעניות דעתי, כל מסוק ניטרו צריך לעבור כיוון עם דיאל אינדיקטור, גם מסוקי הטירקס. ברור לי שרוב האנשים לא מבצעים את הבניה עם דיאל אינדיקטור ויתכן שאצל חלקם המסוק עובד נהדר גם בלי ביצוע הכיוון בדיוק שישנם מסוקי הירובו שיטוסו נהדר ללא ביצוע דיאל אינדיקטור, אבל עדיין, מסוק שעבר כיוון יטוס חלק יותר, שקט יותר, עם בלאי נמוך יותר (גם של מיסבי המנוע ובמיוחד של יתר המיסבים במסוק).

    מנסיון העבר עם בניה של מסוקים רבים (הירובו, רפטור, טירקס), המסוקים יטוסו גם ללא כיוון של דיאל אינדיקטור, אבל יטוסו טוב יותר אם יבוצע כיוון שכזה. כנ"ל לגבי איזון של המניפה, מערכת הראש ומערכת הזנב. אלו כיוונים שחייבים לעשותם במערכות מסתובבות, במיוחד שמהירויות הסיבוב גבוהות מאד והעומסים גדולים.

    כולנו היינו רוצים מסוק שנרכיב בו את כל החלקים ופשוט נלך להטיס, אבל זה לא עובד ככה. כל מסוק צריך את תשומת הלב לכיוונים השונים ואין זה משנה אם זה מסוק הירובו או טירקס או כל מסוק אחר. ביצוע הכיוונים לא קשור לבניה קלה או קשה זהו חלק אינהרנטי מכל בניה של מסוק. מי שלא מבצע את הכיוונים האלו מטיס מסוק פחות מדוייק עם יותר רעידות. לחלק מהמטיסים זה לא מפריע, בחלק מהמסוקים חוסר האיזון והרעידות פחות נראות לעיין, ולגבי חלקנו איזון וכיוון המסוק הוא תנאי הכרחי למסוק מוצלח והנאה לאורך זמן.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    כמה יצא לך המשקל?
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    Dimona, Israel, Israel
    הודעות
    983
    תודה!
    7
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    סקירהה טובה מאוד מעמיקה !!
    כל הכבודד....!
    אהבתי לקרוא ...

    אדבר עם ישראל אשאל אותו איך היה לו להטיס את הSDX החדש

    בהצלחחה ומזל טוב ....

    "שכמות הנחיתות יהיו כמו כמות ההמראות "

    גל

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    שחר ת-ת-ח-ד-ש.
    אני בטוח שתהנה מהמסוק המצויין הזה.

    כתיבה יפה ומעניינת.

    בהצלחה
    אורי

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    שחר,
    סקירה נהדרת. כיף לקרוא וגם ההרגשה עוברת :-)

    שתיים קטנות - ממך או מאחרים (לטובת ירוק בדלק):
    Dial Indicator ?? אפשר הסבר .. למה משמש ?
    למה 135 מעלות עדיף ?

    תודה,
    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    19
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    מחכה לראות בשטח....

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    dial indicator מכשיר שבודק סטיות בציוד סובב וכך ניתן לגלות עקמומיות בצירים וסטיות בסיבוב מניפת הקירור שיושבת על ציר המנוע. המכשיר מורכב משעון ומוט שלחוץ כנגד הציוד אותו בודקים אם הסיבוב הולך חלק אז השעון יראה 0 בכל מהלך הסיבוב, אם יש סטייה אז היא תלחץ על המוט ותופיע כערך מסויים בשעון. זה ככה על רגל אחת. זה שאני מכיר יושב יציב על מעמד וצריך להיות מקובע. אבל כמו בכל דבר יש כמה וכמה סוגים. http://en.wikipedia.org/wiki/Dial_indicator
    לגבי למה 135 מעלות, אני חושב ששחר דוקא הסביר זאת יפה:
    אני בחרתי ב-135 מאחר ובצורה זו אין צורך בפיצוי אלקטרוני מהשלט וכל האינטראקציות נחסכות. כל הסרוואים עובדים באותה המהירות ובאותו הטווח. בעקרון, גאומטריית ה-135 היא המדוייקת יותר.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    לגבי 135 מעלות:

    השיטה הנפוצה ביותר במערכות CCPM היא שיטת 120 המעלות. הכוונה היא לזוית בין נקודות החיבור (בטבעת החיצונית של הסאאושפלייט) של מוטות ההיגוי שמגיעים מהסרוואים. הבעיה בשיטת 120 המעלות היא שנקודת החיבור הקידמית רחוקה יותר מהציר הראשי כפי שניתן להבחין בתרשים שצירפתי. כדי להתגבר על הבעיה הזו, השלט מפצה באמצעות טווח תנועה שונה של הסרוו הקידמי. עדיין נשארת בעיית מהירות הסרוו שגורמת לחוסר דיוק בתנועות מהירות של פיץ'. הדבר גורם לתנועה לא רצונית של הסוואשפלייט קדימה או אחורה תוך כדי שינוי הפיץ'.



    במערכת 135 המעלות, כל נקודות העיגון מרוחקות את אותו המרחק מהציר הראשי ולכן כל שלושת הסרוואים נעים בדיוק את אותו הטווח ובדיוק באותה המהירות. כך לא קיימות מה שנקרא אינטראקציות וההויגוי מדוייק יותר.





    לגבי המשקל, עדיין לא בדקתי. מיד כשייתאפשר לי אעשה זאת ואעדכן כמובן.

    ישראל מעביר דירה ולא יכול להתחבר לאינטרנט. אני מניח שמיד כשייתאפשר לו הוא יספר לכולם מה הוא חושב וכיצד הוא התרשם מהמסוק.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	120-135-140_.jpg‏ 
Views:	512 
Size:	112.9 קילובייט 
ID:	10924   Click image for larger version. 

Name:	120_vibe_140.jpg‏ 
Views:	545 
Size:	42.9 קילובייט 
ID:	10925   Click image for larger version. 

Name:	vibe_140.jpg‏ 
Views:	522 
Size:	44.7 קילובייט 
ID:	10926  


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    19
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    טוב לדעת...
    היום הטסתי את ה- SDX כן כן.....היה נחמד מאוד .....יש הבדל בינו לבים הסקידו הראשון שלי...
    מנגנון הזנב והראש שופרו.....בזנב לא מצאתי חופשים ....הציק לי קצת בטירקס....
    אל תשאלו אותי לגבי השווואה לטירקס...לא כדאי.....הנה תמונהשל הטירקס עם החופה החדשה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	mytrex600nsp.JPG‏ 
Views:	146 
Size:	103.4 קילובייט 
ID:	10954  

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    Dimona, Israel, Israel
    הודעות
    983
    תודה!
    7
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    שחר
    תביא סרטון שלך מטיס את הSDX החדש ....

    מחכה בקוצר רוח ....


    גל

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    שחר ..
    רק עכשיו ראיתי את ההסבר על ה- 135 מעלות.

    תודה ענקית ! ..
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    61
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    שחר תתחדש והרבה מזל טוב תהנה אח שלי ובהצלחה מכל הלב יום שבת נראה אותך
    ג.י.א משרד להנהלת חשבונות
    חברות עצמאים ושכירים

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    תודה לכולם, אני מקווה שביום שבת נתראה בשטח ההטסה.
    סרטון של ישראל מטיס את המסוק צולם אך לצערי איכותו (בגלל הצלם ולא בגלל המטיס) לא טובה מספיק ואני מקווה שבקרוב נוכל לצלם סרטון חדש באיכות גבוהה יותר.

    לגבי המשקל של המסוק, כיום עם הסטאפ שיש על המסוק (סוללות 123 גדולות וכבדות, כן נסע מסיבי ולהבים כבדות) המשקל הכולל הוא 3.730 ק"ג. עם כן הנסע המקורי ולהבים קלות המשקל אמור להיות כ-3.600 ק"ג.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    757
    תודה!
    226
    הודה 142 פעמים ב 66 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    סוף סוף אינטרנט!!!
    אז ככה הירובו הוציאו מסוק חדש לשוק sdx שחר הוא הראשון לקנות אותו ואני קיבלתי את הכבוד
    להטיס... לשם השוואה אני מטיס את הטירקס 600 nsp ואני מאוד מאוד אוהב את המסוק
    מאוד עניין אותי הרעיון של לנסות את הsdx החדש כי אני אישית פעם הייתי חסיד מאוד גדול של
    hirobo ומואד אהבתי את החברה.
    אז ככה לגבי הטיסה עלינו עם המסוק לאויר ולאחר קצת כיוונים של המנוע (סגירות אחרונות כי המנוע לאחר הרצה) אפשר באמת היה להרגיש שהמסוק כבר בטיסה הבסיסית עם כיווני ראש מינימליים המסוק באמת הגיב יפה הריחוף מאוד אבל מאוד יציב ממש מסוק f3c לכל דבר בטיסה ישרה אין שום תזוזה או משיכות מיוחדות שכן יש במסוקים אחרים, לאחר נסיון קצר להשתולל קצת עם המסוק הרגשתי כבר שצריך לשפר כמה דברים כדי להינות לפחות כמו שאני נהנה מהמסוק שלי הגדלנו את קצב הסיבסוב בזנב ואת כמות הפיטצ' בסייקליק ובנסיון באויר לאחר מכן אכן הדבר עשה את שלו והמסוק פשוט שידרג את עצמו מבחינת יכולות באויר הוא פשוט הפך למכונת 3d (אתם לא טועים זה hirobo) הטיקטוקים
    היו מאוד חדים ומדוייקים הזנב לא זז בכלל ועבד מאוד מדוייק פיירופליפים מדוייקים ונוחים כל משיכה של הסטיק מתבטאת יפה מאוד מאוד באויר וכל עצירה זו עצירה מוחלטת התנהגות מאוד קלילה באויר(בדגמים קודמים תכונה של כבדות הייתה מאוד בולטת) מבחינת הרכבה שחר הרחיב מספיק ויצא להסתכל מקרוב נראה מדהים מבפנים ומדהים מבחוץ בקיצור נראה מדהים וטס מדהים!! אני בכל אופן מאוד אהבתי.
    רק להדגיש שטסנו ביום שמזג האויר היה לגמרי לרעתנו, רוח מאוד מאוד חזקה והיה מאוד מאוד חם, אך בכל זאת המסוק תפקד מדהים.
    דבר נוסף הוא שהשתדלתי לכוון את המסוק לא בצורה הכי הכי חריפה ועדיין לראות מה יש לו להציע
    ובסופו של דבר התוצאות דיברו בעד עצמם הוא פשוט טס מדהים.
    ועכשיו להשוואה מה הייתי מעדיף trex או hirobo אז אני מעדיף hirobo!
    וחשוב לי לציין שדעתי איני משוחדת משום מקום ואני באמת אובייקטיבי לחלוטין כרגע לפחות אני עדיין עם הטירקס ומאוד נהנה ממנו אבל אני כנראה אשתדרג לי בsdx חדש!

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    והינה סרטון שצולם היום בו ניתן לראות את איתן גולדשטיין המדהים מטיס את המסוק ונהנה מכל רגע. המסוק מכוון בהתאם להעדפות שלי ולא בהתאם להעדפות של איתן שמעדיף להטיס עם יותר תנועה בהגאים. למרות זאת כפי שהגדיר זאת איתן - כיף להטיס את המסוק הזה.
    מהתרשמותו של איתן המסוק טס מדוייק מאד, חד מאד ויציב מאד.

    http://www.youtube.com/watch?v=ta8JbZxseBQ


    עכשיו רק נשאר לי לשרוף עוד הרבה דלק כדי להגיע לעשירית מרמת ההטסה של איתן
    נערך לאחרונה על ידי שחר לזרוב; 04-07-2009 בשעה 12:23:10.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    אולי אני טועה ולא מצליח לראות ולהבין נכון מהסרטון אבל הטורים לא טיפה נמוכים באידדל??

    הייתי מעלה אותם ממש בעוד טיפה.
    לא?

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    757
    תודה!
    226
    הודה 142 פעמים ב 66 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    אין מה להגיד אני נוטה יותר להאמין שבמקרה הזה האצבעות של איתן עשו את ההבדל *** כל הכבוד
    תותח אמיתי!!!
    אני יכול לומר בוודאות מולטת שכשאני הטסתי אותו הייתה תנועה גבוהה בהרבה ממה שנראה בסירטון.
    אני מקווה להתחדש גם באחד כזה בקרוב.
    תתחדש שחר!

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    ועכשיו פתאום בא לתותי SDX זאת הייתה טעות חמורה לתת לו לנסות את זה.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    61
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    משה מתנה ליום הולדת נסגור לך מחיר טוב
    ג.י.א משרד להנהלת חשבונות
    חברות עצמאים ושכירים

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Hirobo-SDX רשמים מהבניה וההטסה

    שחר אתה מטיס בסלד נמוך מידיי אם אני לא טועה.
    בנוסף המסוק טס טוב אבל... לא כזה להיט כגדול אולי בגלל המנוע שלא נותן מקסימום או הסל"ד הנמוך...
    תרים סל"ד החגיגה תהיה כפולה והכוח יהיה אחר לגמרי..
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •