שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 43

נושא: מנוע 50 עושה בעיות...

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    47
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע 50 עושה בעיות...

    יש לי רפטור עם מנוע 50 אואס שבד"כ לא עושה בכלל בעיות אבל היום משום מה הוא השתגע....
    סיפור המעשה:
    לאחר המראה וכ-2 דקות טיסה במהלך ריחוף ב30% מצערת שמעתי ניתוק של איזה משהו ובעקבותיו שינוי ברעש מהמנוע (דומה קצת לרכב ידני שלא נכנס להילוך טוב...) נשארתי באותו סלד ונחתתי הורדתי סל"ד למינימום והמנוע דומם!

    המנוע לא הצליח להניע מאז (המנוע תמיד מניע בלי בעיה חשוב להדגיש)
    הדברים שנבדקו - הידוק והחלפת הפלאג, החלפת בוסטר ובדיקת מתח, צינוריות דלק, קלאצ' נראה תקין, אגזוז מהודק.
    הבוכנה מסתובבת כשמנסים להניע.... אז שללתי בעיה במנוע עצמו!
    בכיוונים לא נגעתי

    עזרה תתקבל בברכה!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    19
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    פרק את המנוע ובדוק :
    1. שלא השתחררו ברגים מהראש- מוסתרים קצת (מחוזקים)

    2. פתח את הבאק פלייט ובדוק שהכל תקים - לא התפרק שם משהו.

    בברכה.

    מוטי ואקנין.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    נשמע כמו רינג שבור פתח את האגזוז ונסה לראות דרך הקדח אם הרינג שלם בדרכ זו הנקודה הרגישה שלו אל תנסה לסובב את המנוע שלא תחרוט על הסליב.
    וזאת על בסיס התאור של של מתכת נגרסת כמו רשע הילוכים ברכב לתיאורך.
    עדכן.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    למרות שכתבת שהקלאץ' נראה תקין אני מציע שתבדוק אותו שוב.
    תופעת הרעש שתארת שקרתה לך באויר נראית לי כמו החלקה של הקלאץ' בתוך הפעמון.
    אני מאמין שפס ההצמדה שלך בתוך הפעמון נשחק כתוצאה מבלאי או מalignment לא תקין בין המנוע והקלאץ' לפעמון, מה ששחק את הפס שבתוכו בהדרגה עד שהקלאץ פשוט נפתח באחד מצידיו והוא תופס את הפעמון. זה גם מה שגורם לך להתנעה קשה. קודם כל, לפני שאתה מפרק את המנוע תבדוק אם כשאתה מסובב את הגג"ש הראשי והפעמון עם היד העסק מסתובב חלק ללא חיכוכים. אם כן תפרק את המנוע ותבדוק את הקלאץ'. אם צדקתי אז תחליף את הקלאץ' ופס ההצמדה והכל יסתדר.
    בהצלחה ודווח מה העלית בבדיקתך

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    לדעתי ישנם שתי אופציות.
    הראשונה שבר בתוך המנוע,בוכנה וכו...
    השניה היא תיחרור הקלאץ מהפליי וייל.
    אני במקומך לא מנסה לנחש ומתחיל לפרק...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    נשמע כמו רינג שבור פתח את האגזוז ונסה לראות דרך הקדח אם הרינג שלם בדרכ זו הנקודה הרגישה שלו אל תנסה לסובב את המנוע שלא תחרוט על הסליב.
    וזאת על בסיס התאור של של מתכת נגרסת כמו רשע הילוכים ברכב לתיאורך.
    עדכן.
    מחזק ..

    עברתי בערך את אותו סימפטום רק בלי הרעש, לפני חודש.
    עלה, טס ירד ואז כלום..
    החלפתי פלג והיו לי בדיוק אותו סמפטום על הקרקע.. - מנוע מסתובב

    מה שלא שמתי לב הוא שהוא הסתובב בקלות ייתרה ז"א בלי דחיסה.

    אבל ...

    אל תשחק עם זה. הסיכוי שלך כרגע לחרוץ את הצילינדר הולך וגובר עם כל סיבוב של המנוע.

    תתחיל לפרק ..

    ובהצלחה
    גיל :-)
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    אם המנוע לא מניע הבעיה היא לא בקלטצ' אלא במנוע.
    אם אתה גר באיזור המרכז צפון אני גר בנתניה קפוץ אלי נפרק ביחד ונבדוק שלא תעשה שם טעויות.
    0528333137
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    757
    תודה!
    226
    הודה 142 פעמים ב 66 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    אני מהמר על כך שאם תפתח את האגזוז תראה הרבה חריטות על הלב של המסוק (הבוכנה)
    מה שכנראה גם יוסיף לך כמה חריטות בלב לצערי.. אבל שוב זה רק הימור ויכול לקרות ממנוע שעובד עני עקב סגירת יתר של הסיכה או סתימה או אפילו שחרור שלהברגי ראש מנוע..
    מאוד מקווה בשבילך שלא זו הבעיה אבל לפי תחושתי זה הניחוש.
    האפשרות השניה היא כנראה הקלאטצ' באמת נתקלתי בזה הרבה פחות מאשר הסיבה הקודמת
    עצה שלי כמו שחלק מהחברים כאן אמרו אל תזיז עוד את המנוע בכלל ובתור צעד ראשון פרק את האגזוז
    וחפש את החריטות..
    שיהיה בהצלחה ומקווה שזה משהו הרבה יותר פשוט ממה שכולנו מעריכים.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    יש עדכונים? שנלמד.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    חברים...הבחורצ'יק בצבא...שהוא יחזור הוא בטוח שהוא יחזור אליכם

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    47
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל אז קצת עדכונים... ובעיקר שאלות ותהיות

    אז פתחתי את העסק מאחורה במנוע פתחתי גם אגזוז מבפנים נראה תקין לחלוטין.
    קלאצ' עם רפידה תקין - פעמון מסתובב חלק.
    נקי ללא שריטות מבפנים.
    החלפתי פלאג בכל זאת ליתר בטחון - המנוע בשלב זה עדין לא מניע.

    בסופו של דבר אחרי שהעלתי הרבה מאוד סרק הצלחתי להניע!
    הסיכה פתוחה כ-2 סיבובים שזה בדיוק מה שהיה לפני כל הבלאגן - אבל המנוע התחמם כמו שמעולם לא הרגשתי על המנוע.
    בנוסף לכך לפעמים שהעברתי אותו לאוטורוטציה קיבלתי קאט למרות שהסרוו לא זז בכלל.
    יש בעיה גם ביציבות הטורים וההחשה - איטית מידי ולא מגיעה לטורים מקסימלים.

    האם קימת סיכה נגדית במנוע הזה (50 למסוקים של אואס)? מיקומה? - איך יתכן שאני צריך לגעת בה פתאום?
    איך יתכן שבשביל להניע אני צריך סרק כ"כ גבוה פתאום?
    מה הקשר בין אוטורוטציה לדימום שמתקבל?
    למה המנוע מתחמם כ"כ?

    כן יש לי הרבה שאלות - בתקווה שיש לכם את התשובות!
    שבוע טוב לכולם!

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    הניחוש הראשון שלי הוא שהמיסב האחורי של המנוע הלך.
    הניחוש השני הוא שיש סתימה או חור באחת מהצינורות דלק. תבדוק את כל צינוריות הדלק כדי לראות שהן שלמות וללא חור או חתך, תבדוק גם שאין סתימה במערכת הדלק כולל בקרבורטור.

    בכל מקרה להמשיך להטיס במצב הקיים לא מומלץ כי ככה אתה גורם לנזק למנוע.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אז קצת עדכונים... ובעיקר שאלות ותהיות

    ציטוט נכתב במקור על ידי tzahical צפיה בהודעה
    אז פתחתי את העסק מאחורה במנוע פתחתי גם אגזוז מבפנים נראה תקין לחלוטין.
    קלאצ' עם רפידה תקין - פעמון מסתובב חלק.
    נקי ללא שריטות מבפנים.
    החלפתי פלאג בכל זאת ליתר בטחון - המנוע בשלב זה עדין לא מניע.

    בסופו של דבר אחרי שהעלתי הרבה מאוד סרק הצלחתי להניע!
    הסיכה פתוחה כ-2 סיבובים שזה בדיוק מה שהיה לפני כל הבלאגן - אבל המנוע התחמם כמו שמעולם לא הרגשתי על המנוע.
    בנוסף לכך לפעמים שהעברתי אותו לאוטורוטציה קיבלתי קאט למרות שהסרוו לא זז בכלל.
    יש בעיה גם ביציבות הטורים וההחשה - איטית מידי ולא מגיעה לטורים מקסימלים.

    האם קימת סיכה נגדית במנוע הזה (50 למסוקים של אואס)? מיקומה? - איך יתכן שאני צריך לגעת בה פתאום?
    איך יתכן שבשביל להניע אני צריך סרק כ"כ גבוה פתאום?
    מה הקשר בין אוטורוטציה לדימום שמתקבל?
    למה המנוע מתחמם כ"כ?

    כן יש לי הרבה שאלות - בתקווה שיש לכם את התשובות!
    שבוע טוב לכולם!
    אני לא רוצה לנחש אני חושב שהגעת לשלב "חפש מי שיעזור לך" ולא בכתיבה אלא לראות ולשמוע,אתה גם תלמד הרבה יותר טוב וגם תמנע מירמור ויאוש מצדך,נכון שצריך ללמוד ולנסות אבל יש שלב שהופך להיות לא בריא . יכול להיות שמדובר בסוף שרק בכיוון נכון שיעשה את ההבדל. לגבי הרעש בלבד גם מיסב אחורי בהחלט אפשרי.(את זה אוכל להסביר לך בטלפון לגבי החלפה מהירה)

    בהודעה שלי לא יוצאים בצעקות"אין שיעורים..." ולכן כפי שהמליץ שחר בדוק מיכל דלק צינורות גם בתוך המיכל .יכול להיות מאוד שיש לך מעל בעיה אחת כאשר אחת פשוטה מטעה בהבחנה.
    נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 02-08-2009 בשעה 09:02:04.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    ללא צל של ספק - גש למישהו שיעזור לך - לפני שתעשה עוד נזק !

    אם תרצה - אני מתנדב להעיף מבט - בטוח שנמצא יחד את הבעיה תוך 2 דקות.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    חום וקושי בהנעה בסל"ד נמוך (ככל הנראה עקב חיכוך גדול) מצביע בצורה כמעט בטוחה על מיסבים לא תקינים, ייתכן שאחד מהם וייתכן ששניהם.
    בכל מקרה אל תניע את המנוע בצורה כזו, מיסבים לא תקינים מוסיפים חיכוך למע' בשלב הראשוני, אך כשהם מתפרקים ונכנסים לתא הבערה - אז מתחיל הבלאגן, והדבר הבא שתמצא את עצמך עושה הוא לקנות מנוע חדש (יהיה לך חור יפה בבוכנה).
    למייסבים לא תקינים יש מס' תופעות שאתה יכול לנסות לזהות במנוע שלך:
    - קושי של המנוע לשמור סל"ד נמוך, עד לדום מנוע.
    - חום גבוה של המנוע גם בכיוון תערובת מאוד עשירה (פתיחת סיכה ראשית) - עקב חיכוך גדול יותר.
    - קצב מואץ של בלאי מצתים - ז"א אם נשרפים לך פלאגים יותר מבד"כ.
    - מתקשר לסעיף הקודם - בהחלפת הפלאג ניתן לפעמים לזהות חלקיקים קטנטנים שגרמו לשריפת הפלאג (חלקים שעפו מהמיסב עצמו).
    - עשן פליטה שחור מבד"כ - שים את היד על הדיפלקטור ותנסה לזהות את זה.
    - רעש מתכתי מהמנוע (מתאים לרעש ששמעת בהתחלה), נסה לזהות רעש שונה גם עכשיו.

    ממליץ לך לרכוש זוג מיסבים - קידמי ואחורי, מחנות מיסבים כזו או אחרת (בית המיסב, או כל חנות אחרת בצ'לנוב ת"א).
    הוספתי תרשים שצירתי למידות למיסבים - לשימושך, או שימוש עתידי של כל מי שיצטרך.





    לגבי הליך ההחלפה - הוא אינו מסובך כלל, אך אם אינך בקיא בו תעדכן ואשמח לרשום או אפילו לעזור לך בתהליך.

    בהצלחה ותעדכן,

    ליאור.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	מיסב קידמי OS 50.JPG‏ 
Views:	790 
Size:	21.5 קילובייט 
ID:	12328   Click image for larger version. 

Name:	מיסב אחוריOS 50.JPG‏ 
Views:	459 
Size:	24.3 קילובייט 
ID:	12329  

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    בהמשך למידע שליאור בר עמי נתן בנושא המיסבים, חובה לוודא שהמיסבים הם מסוג פתוח-כזה שרואים את הכדוריות(כך המיסב מקבל סיכוך\קירור). חובה לוודא סל"ד מקסימלי של המיסב-כ-30000סל"ד.מיסב שעמיד ב-15000 לא יחזיק מעמד לאורך זמן.

    גש לאדם שמתמצא בנושא מנועים ויחד איתו תעשה את האבחון והתיקון.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    מסכים עם אבי לחלוטין,
    רק הערונת לגבי כיסוי המיסב - אמנם יש צורך במיסב פתוח (לטובת השימון), אך ניתן לשלוף את הכיסוי ללא בעיה גם ממיסב סגור, ולקבל את אותו האפקט בדיוק.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    אמת.
    המיסבים הם אותם מיסבים פשוט בזהירות עם סכין מורידים את פחית הכיסוי.
    אלה מיסבים בעלי שימון עצמי מפעולת המנוע ולכן יש לפתוח אותם..

    למרות שאני את המיסב העליון החיצוני משאיר סגור תמיד.
    ממליץעל מיסבי boca עמידים ומצויינים.
    http://www.bocabearings.com/
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    למרות שאני את המיסב העליון החיצוני משאיר סגור תמיד.
    לא מובן מה זה מיסב עליון או חיצוני, יש מיסב קידמי ואחורי - ושניהם, על מנת לקבל שימון תקין, ולמען אריכות הימים שלהם, צריכים להיות פתוחים לפחות בצד אחד שלהם (את האחורי ניתן לפתוח משני צידיו).

    לראייה המיסבים המקוריים של OS שנמכרים (קידמי ואחורי) פתוחים - אני מניח שהמהנדסים ב OS יודעים מה הם עושים...

    אגב המיסבים המקוריים שנמכרים ע"י OS הם מיסבי ה- NTN היפניים, חברת NTN ידועה באיכות המוצרים שלה ולחלק מהמיסבים שהחברה מוכרת יש תקן תעופתי (בשימוש אף בתעשיית החלל).
    את המיסבים הללו (שעושים עבודה לא רעה) ניתן לרכוש במחיר עממי בהחלט גם כאן בארץ (במקומות שציינתי), ולכן אני לא סבור שצריך להשקיע כמות כפולה של כסף ע"מ לרכוש מיסבים מבית BOCA - למרות איכותם הגבוהה...

    אם בכל זאת רוכשים מיסבים של BOCA, הדעות מעט חלוקות בנושא - אך אני ממליץ לא ללכת על המיסבים הקירמיים, שאמנם יותר איכותיים ומחזיקים יותר זמן, אך אצלהם בניגוד למיסבי המתכת הרגילים אין סימנים מקדימים ברורים להתעייפות המיסב - ופירוק שלו משמועותו הריסת המנוע...

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    קישור לחברת NTN היפנית:
    http://www.ntn.co.jp/

    וקישור למיסבים שנמכרים תחת מותג OS,

    המיסב האחורי:
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXWW82&P=Z

    והמיסב הקידמי:
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXCD01&P=Z

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    אני אישית מבצע פעולה זו לאורך השנים - אצלי עובד לא רע..
    אני אישית לא משתמש בקרמיים הם הרבה יותר עדינים מהנירוסטה ופחות עמידים ברעידות.
    למה BOCA?
    כי הם מצויינםי, לא החלפתי מיסבים מעולם במנועים שלי לאחר ששמתי BOCA ועל איכות לא מתווכחים.
    המיסבים של OS כ"כ טובים שמיד מחליפים אותם או לאחר 10 גלונים בערך...
    אני ממליץ על BOCA ועל איכות קשה להתווכח.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    אני לא מתווכח על איכות, רק על צורך...
    בין כה וכה מסבים, מבחינתי לפחות (לא יודע מה אתה עושה עם ה BOCA), לא עוברים ממנוע למנוע.
    אני מחזיק מנועים באיזור שנה של טיסות אינטנסיביות, ואז מחליף אותם - בשנה אינטנסיבית אעשה החלפת מיסבים אחת גם ככה למנוע (גם עם BOCA וגם עם NTN/OS), ולכן אין לי בעיה במקרה הספציפי הזה לקחת את הזול והשימושי יותר.

    אם אתה מחפש איכות שאי אפשר להתווכח איתה - אל תטיס טירקס, תטיס VIBE/TURBULENCE/SRIMOK וחבריהם, אם אתה מחפש להנות (מאוד!!) בעלויות סבירות לחלוטין (גם בריסוקים) במחיר של איכות קצת יותר נמוכה תטיס טירקס (ותשתמש במיסבים של NTN ).

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    לא מסכים ברור איך דיון על מיסבים הופך לדעתך האישית על מסוקים ובדיקות איכות של מסוקים..
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    עמית!!! זה די ברור שהרינג שבר את חלקה העליון של הבוכנה.ומה הקשר בין מיסב גמור לעובדה שלא מניע לו?? אני לוקח בחשבון שהבחור לא הטיס עם מיסבים גמורים עד שהם שיחררו גרדים שתפסו את המנוע.(הוא לא ציין אם יש לו קמפרסיה)

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע 50 עושה בעיות...

    היי שלומי,
    הבחור מציין שהמנוע מסתובב - משמע לא תפוס.
    הוא גם מציין שהוא מניע במפורש רק בסל"ד גבוה יחסית - הסבירות לבעייה במיסבים היא גבוהה, שכן מיסב גמור יגרום לחיכוך מאוד גבוה שיקשה על המנוע לעבוד בסל"ד נמוך, לעומת סל"ד גבוה יחסית בו יתגבר המנוע על החיכוך הנוסף אך יתחמם מאוד (בדיוק התופעות שצויינו).

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •