kme engines
DIAMOND .60 PRO
http://kmeengines.com/
![]()
kme engines
DIAMOND .60 PRO
http://kmeengines.com/
![]()
נערך לאחרונה על ידי נאור; 10-08-2009 בשעה 13:46:25.
נראה מעניין.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
הקדמת אותי נאור
חברת KME שעובדת כבר מס' חודשים על פיתוח מנוע גדול יותר מה 50 המסורתי, פירסמה סופסוף את המנוע החדש שלה Diamond 0.60 Pro.
המנוע בנפח 0.60 אינץ' (שהם קצת יותר מ 9.5 סמ"ק) מעוקב שגדול מהמתחרים שלו (OS55HZ וה YS56SR) יוצג לראשונה ב IRCHA הקרב ובא, וצפוי להתחיל להימכר בטווח זמן של 30 יום.
כמו שניתן לראות המנוע כולו יוצר בכרסום CNC ע"י KME, בדומה לנהוג בענקיות המנועים היותר מוכרות בשוק.
בטבלה הבאה ניתן לראות השוואה בין מס' דגמי המנועים שצפויים להוביל את השוק (YS ו OS) אל מול ה KME החדש שמבטיחים עד 30% יותר כוח:
ניתן לראות עפ"י הנתונים בטבלה שהמנוע צפוי להיות אמנם חזק יותר מהמתחרים (בקרוב ל 20%), אך מאידך גם כבד מהם בלא פחות מ 17%.
שני דברים מעניינים שניתן לראות במנוע החדש הם הקרבורטור והאגזוז.
KME בחרו לא לפתח קרבורטור ובמקום זאת בחרו את ה 60LH שהוא הקרבורטור ש OS מייצרת למנועי ה HYPER שלה.
בתחום האגזוז בחרו KME ללכת עם אגזוז למנוע 0.90, החורים שנקדחו בגוף המנוע תואמים את רוב אגזוזי ה 90 הקיימים היום בשוק (לדוג' Outrage 90, Align 90, Hatori SB18 וכו').
לסיכום אין ספק שמדובר בחידוש מעניין, אך האם הוא יצליח - מבחינתי לפחות זה מוטל בספק.
אופציית STRETCH (מתיחה) כבר קיימת לא מעט זמן, ואנשים כבר הסבו בהצלחה מסוקי 600 למנועי 90 - ולא בכדי זה לא הפך למיין סטרים (פירוק מכלולים, יחס כוח/משקל לא משתלם מאוד ביחס להשקעה ועוד..).
מעניין לראות אם זה יתפוס - אני בינתיים נשאר ב 700, ואם אני ארצה עוד כוח אטיס את ה FBL שלי![]()
נראה מעניין מאוד ! יש כבר דיווחים איך הוא טס / עובד מבחינת אמינות ?
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
רואים אפילו את מוט הבוכנה שהוא רק צד ראשון פה.ניראה לי שהם וויתרו על השרוול.כדי לפנות מקום לבוכנה גדולה יותר מה שמצריך להחליף את כול הצילינדר במיקרה של בליי יתרלא מתאים! וזה יהיה יקר טילים.חלק כזה מצריך הרבה עבודה של מחרטה+כרסומת