לכל בעלי ה 500, ולכל אלו שרכשו לאחרונה או מתכננים רכישה של המסוק החמוד הזה...
נתקלתי בשירשור בחו"ל של בחור שהסב את ה 500 שלו לניטרו ולתצורת FBL (ללא פלייבר), הוא מדווח על תוצאות טובות עם ה VBAR, והכי חשוב זה נראה 1,000,000 (מיליון) דולר!!
חשבתי שזה יעניין אתכם (אני יודע על שני אנשים לפחות שזה מאוד יעניין אותם - חוץ ממני )
מדובר באותה הסבת ניטרו למסוק הטירקס 500 הפופולארי שאתה סקרתי כאן: http://www.efly.co.il/forums/showthr...5474#post45474
נראה שההסבה המעולה הזו מצליחה לחלחל לתוך השוק, וכנראה שלאט לאט נראה יותר ויותר צרצרי 3D קטנים!!
תזכורת לאיך שהכלי הזה טס עם מנוע ניטרו (בסרט יש את אחד מדגמי הפרוטוטייפ מוטס ע"י טים ג'ונס):
ישנו רכיב שמשלב שני ג'יירואים שמזהים תאוצות על ציר ה CYCLIC (גלגול או עלרוד) ומחוברים לסוג של בקרת טיסה שמשתמשת בנתונים שהג'יירואים מספקים ע"מ לייצב את המסוק בצירים הללו.
התוצאה הסופית היא החלפת היצוב המיכאני/ג'יירוסקופי שמקנה הפלייבר - ביצוב דיגיטאלי.
היתרון בשיטה כזו הוא מסוק יותר זריז (ניתן להתאמה אבסולוטית לצרכי המטיס), ללא פגיעה ביציבות שלו - למה המסוק יכול להיות יותר זריז ללא פלייבר?
התשובה נמצאת במאמר אותו כתבתי בנושא הפלייבר (נמצא בפורום תיאוריה), אני ממליץ לך בחום לקרוא אותו - הוא יסדר לך את הדברים. http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=8086