שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Lightbulb טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

    לכל בעלי ה 500, ולכל אלו שרכשו לאחרונה או מתכננים רכישה של המסוק החמוד הזה...
    נתקלתי בשירשור בחו"ל של בחור שהסב את ה 500 שלו לניטרו ולתצורת FBL (ללא פלייבר), הוא מדווח על תוצאות טובות עם ה VBAR, והכי חשוב זה נראה 1,000,000 (מיליון) דולר!!
    חשבתי שזה יעניין אתכם (אני יודע על שני אנשים לפחות שזה מאוד יעניין אותם - חוץ ממני )















    מדובר באותה הסבת ניטרו למסוק הטירקס 500 הפופולארי שאתה סקרתי כאן:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...5474#post45474
    נראה שההסבה המעולה הזו מצליחה לחלחל לתוך השוק, וכנראה שלאט לאט נראה יותר ויותר צרצרי 3D קטנים!!
    תזכורת לאיך שהכלי הזה טס עם מנוע ניטרו (בסרט יש את אחד מדגמי הפרוטוטייפ מוטס ע"י טים ג'ונס):
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_2289.jpg‏ 
Views:	356 
Size:	86.7 קילובייט 
ID:	12110   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2325.jpg‏ 
Views:	375 
Size:	82.3 קילובייט 
ID:	12111   Click image for larger version. 

Name:	IMG_2357.jpg‏ 
Views:	350 
Size:	58.8 קילובייט 
ID:	12112   Click image for larger version. 

Name:	r1.jpg‏ 
Views:	358 
Size:	95.1 קילובייט 
ID:	12113   Click image for larger version. 

Name:	r6.jpg‏ 
Views:	348 
Size:	51.7 קילובייט 
ID:	12114  

    Click image for larger version. 

Name:	r7.jpg‏ 
Views:	348 
Size:	70.0 קילובייט 
ID:	12115   Click image for larger version. 

Name:	r8.jpg‏ 
Views:	359 
Size:	48.8 קילובייט 
ID:	12116  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

    איך זה עובד?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    Dimona, Israel, Israel
    הודעות
    983
    תודה!
    7
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

    ואוו איזה יופי האבתי מוסיף המון יופי...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי dvireini צפיה בהודעה
    איך זה עובד?
    איך מה עובד?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

    במסוק ללא פלייבר

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

    ישנו רכיב שמשלב שני ג'יירואים שמזהים תאוצות על ציר ה CYCLIC (גלגול או עלרוד) ומחוברים לסוג של בקרת טיסה שמשתמשת בנתונים שהג'יירואים מספקים ע"מ לייצב את המסוק בצירים הללו.
    התוצאה הסופית היא החלפת היצוב המיכאני/ג'יירוסקופי שמקנה הפלייבר - ביצוב דיגיטאלי.
    היתרון בשיטה כזו הוא מסוק יותר זריז (ניתן להתאמה אבסולוטית לצרכי המטיס), ללא פגיעה ביציבות שלו - למה המסוק יכול להיות יותר זריז ללא פלייבר?
    התשובה נמצאת במאמר אותו כתבתי בנושא הפלייבר (נמצא בפורום תיאוריה), אני ממליץ לך בחום לקרוא אותו - הוא יסדר לך את הדברים.
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=8086

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

    תודה על ההסבר קראתי את המאמר שכתבתה כרגיל ממש מושקע ומובן תודה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

    תודה לך על הפידבק!
    אני שמח שהבנת את הדברים.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

    חשבתי על זה בזמנו...
    מיותר בעיניי, הבייבי שלי ישאר ח-ש-מ-ל-י!!!
    אולי בעתיד, אני יודע שניסן עתיד לבצע את ההמרה!
    חייב לראות את זה!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 500 ניטרו FBL (עם VBAR) ראשון!!

    כמה אמור לעלות הרקס 500 הנ"ל בהשוואה לרקס 500 חשמלי?
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •