שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    שלום לחברי הפורום !!!

    כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה
    מה אליי לעשות להרים את התושבת מנוע כלפי מעלה או להוריד אותה כלפי מטה ?(הכוונה כמובן לזוית המנוע )
    או בכלל מה לבדוק ?


    ניסיתי כבר לשנות את זוית כלפי מעלה
    לא עזר

    תודה מראש

    מרק .
    נערך לאחרונה על ידי marik_911; 20-07-2009 בשעה 12:34:17.
    בברכת נחיתות רכות

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    6
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    כשהמנוע ישר בטיסן מאוזן ואתה פותח מנוע, הטיסן עולה למעלה, נותנים זווית כלפי מטה כדי לפצות על זה. כנראה בטיסן שלך הזווית גדולה מידי וצריך לישר קצת את המנוע.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    אתה צריך להרים מעט את התושבת בעזרת שימסים,דסקיות.שאלת את זה כבר חבל שאתה לא קורא מה שעונים לך.

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=9865
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    אתה צריך להרים מעט את התושבת בעזרת שימסים,דסקיות.שאלת את זה כבר חבל שאתה לא קורא מה שעונים לך.

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=9865
    לא עזר
    לכן לא ממשיך את השירור הישן
    אמרו לי להפך להטות את מנוע מטה יותר אך זה לא נראה לי הגיוני לכן
    פתחתי שירשור חדש
    אם אפשר בצירוף הסבר

    מדובר ב דו כנפי לאחר חיזוק הפייר וול

    תודה מראש
    נערך לאחרונה על ידי marik_911; 20-07-2009 בשעה 12:32:42.
    בברכת נחיתות רכות

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    טוב, אם לא עזר לך שהרמת מעט מנוע יתכן מאוד שהגה הגובה שלך לא ישר או מכני או כנראה בקיזוז תמידי בדוק ואם לא אופציה נוספת לתופעה היא בשלט באופציה של MIX בין המצערת להגה גובה ושאתה מעלה מצערת הגה גובה יורד מעט ובעצם גורם לטיסן לצלול.
    אני ההיתי בודק :
    1. תקינות של הגה גובה,מכני שאינו משתנה מעצמו בזמן הרמת מצערת.
    2.מנוע בזויות נכונה והדרך לכך פשוטה די תיראת זאת מבלי לדעת בכך שאתה אומר שאתה מעלה מצערת הטיסן יורד ולא בטיסה רגילה אופקית.
    3.העדר MIX.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    טוב, אם לא עזר לך שהרמת מעט מנוע יתכן מאוד שהגה הגובה שלך לא ישר או מכני או כנראה בקיזוז תמידי בדוק ואם לא אופציה נוספת לתופעה היא בשלט באופציה של MIX בין המצערת להגה גובה ושאתה מעלה מצערת הגה גובה יורד מעט ובעצם גורם לטיסן לצלול.
    אני ההיתי בודק :
    1. תקינות של הגה גובה,מכני שאינו משתנה מעצמו בזמן הרמת מצערת.
    2.מנוע בזויות נכונה והדרך לכך פשוטה די תיראת זאת מבלי לדעת בכך שאתה אומר שאתה מעלה מצערת הטיסן יורד ולא בטיסה רגילה אופקית.
    3.העדר MIX.
    אני אבדוק ואעדכן
    בברכת נחיתות רכות

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    זווית עליונה של המנוע וגם מרכז כובד כאפשרות שניה.
    מה שגם יכול להיות זה בגלל מרכז כובד קידמי מדי קיזזת את הטיסן עם ההגה שלך ב-UP מאחר והאף נופל במרכז כובד קידמי מידי, עכשיו שאתה במצערת מלאה הקיזוז, שהוא ב-UP משפיע יותר כי יותר אוויר זורם על ההגה.
    בכל מיקרה מצורפת תמונה של "לוח קיזוז לטיסן" זה תקף לכול הטיסנים.*
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	קיזוז.jpg‏ 
Views:	138 
Size:	159.9 קילובייט 
ID:	11883  

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    ציטוט נכתב במקור על ידי TazmanianDevil צפיה בהודעה
    זווית עליונה של המנוע וגם מרכז כובד כאפשרות שניה.
    מה שגם יכול להיות זה בגלל מרכז כובד קידמי מדי קיזזת את הטיסן עם ההגה שלך ב-UP מאחר והאף נופל במרכז כובד קידמי מידי, עכשיו שאתה במצערת מלאה הקיזוז, שהוא ב-UP משפיע יותר כי יותר אוויר זורם על ההגה.
    בכל מיקרה מצורפת תמונה של "לוח קיזוז לטיסן" זה תקף לכול הטיסנים.*
    הוא אמר שהטיסן יורד ולא עולה.

    תראה,אם הטיסן עבר תיקון בפיירוול ומיד אחרי זה התחילה הבעיה סביר מאוד מאוד מאוד להניח שהבעיה היא בזווית המנוע.
    תעלה את הזווית מנוע בהרבה כי אם העלת במעט וזה לא עזר אז תעלה עוד.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    וכשאני נותן גז כולם בורחים ,,, מהריח

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    ציטוט נכתב במקור על ידי MYHOBBY צפיה בהודעה
    הוא אמר שהטיסן יורד ולא עולה.

    תראה,אם הטיסן עבר תיקון בפיירוול ומיד אחרי זה התחילה הבעיה סביר מאוד מאוד מאוד להניח שהבעיה היא בזווית המנוע.
    תעלה את הזווית מנוע בהרבה כי אם העלת במעט וזה לא עזר אז תעלה עוד.
    מחזק את מה שאומר MYHOBBY, בדיוק כמו הפתגם: אם משהו נראה כמו ברווז, טס כמו ברווז ומשמיע קול של ברווז - כנראה זה ברווז.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    ציטוט נכתב במקור על ידי MYHOBBY צפיה בהודעה
    הוא אמר שהטיסן יורד ולא עולה.
    לוגיקה פשוטה...
    תהפוך את כל מה שנכתב...פשוט וקל.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    תודה אני אעדכן
    כרגע עובד על פרוייקט אחר
    אני מאמין שתוך 2-3 שבועות אעדכן

    תודה לכל העונים
    בברכת נחיתות רכות

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    26
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    בדקת מרכז כובד?

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    3
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    בדוק את זוית המנוע

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    3
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    תרים את הפיראול למלעה ותגזז להפ.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    הבטחתי לעדכן עז ככה
    כמו שאמרתי אחד החברה בשטח אמר להוריד את המנוע מטה ,
    ולא להעלות למעלה.
    לאחר שהרמתי פעמיים לא עזר ניהיה יותר גרוע
    הפעם העזתי להוריד כי שום דבר אחר לא עזר
    שמתי שתי שייבות של 1 מ"מ מתחת לשני ברגים עליונים
    כך קיבלתיזוית הטייה קטנה כלפי מטה
    והטיסן טס פלס

    תודה לכל העוזרים
    וסליחה על שגיאות כתיב אם יש כאלה
    המשך שבת שלום
    בברכת נחיתות רכות

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    מסתבר שיש חוקי פיזיקה שעובדים לגבי כל העולם, וחוקי פיזיקה הפוכים שמסתדרים יופי עם הטיסן שלך
    לפי כל מה שתיארת היה צריך לעשות פעולה בדיוק הפוכה. אבל עובדה שזה הסתדר וזה מה שחשוב ומה זה בעצם משנה
    אבל זה עדין מאוד מוזר!

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    מסתבר שיש חוקי פיזיקה שעובדים לגבי כל העולם, וחוקי פיזיקה הפוכים שמסתדרים יופי עם הטיסן שלך
    לפי כל מה שתיארת היה צריך לעשות פעולה בדיוק הפוכה. אבל עובדה שזה הסתדר וזה מה שחשוב ומה זה בעצם משנה
    אבל זה עדין מאוד מוזר!
    חשוב שהכל בסדר !!!
    בברכת נחיתות רכות

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    102
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה

    יכול להיות הסבר למיקרה מהסוג הזה , לפעמים הבדלים גדולים בזרימה על ההגאים בגלל פתיחת מנוע ובטלות בזוות הקיזוז,תופעה זו תחמיר במרכז כבד אחורי,כמו כן נדרש לבדוק זויות בן הכנפיים, לפעמים קורה שחלקים שונים של הכנפים הופכים דומיננטים יותר ביצירת העילוי במהיריות שונות ואז הקיזוז הנידרש מישתנה ולעיתים בכיון הפוך להיגיון, במיוחד בדו כנפי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •