שלום לחברי הפורום !!!
כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה
מה אליי לעשות להרים את התושבת מנוע כלפי מעלה או להוריד אותה כלפי מטה ?(הכוונה כמובן לזוית המנוע )
או בכלל מה לבדוק ?
ניסיתי כבר לשנות את זוית כלפי מעלה
לא עזר
תודה מראש
מרק .
שלום לחברי הפורום !!!
כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה
מה אליי לעשות להרים את התושבת מנוע כלפי מעלה או להוריד אותה כלפי מטה ?(הכוונה כמובן לזוית המנוע )
או בכלל מה לבדוק ?
ניסיתי כבר לשנות את זוית כלפי מעלה
לא עזר
תודה מראש
מרק .
נערך לאחרונה על ידי marik_911; 20-07-2009 בשעה 12:34:17.
בברכת נחיתות רכות
כשהמנוע ישר בטיסן מאוזן ואתה פותח מנוע, הטיסן עולה למעלה, נותנים זווית כלפי מטה כדי לפצות על זה. כנראה בטיסן שלך הזווית גדולה מידי וצריך לישר קצת את המנוע.
אתה צריך להרים מעט את התושבת בעזרת שימסים,דסקיות.שאלת את זה כבר חבל שאתה לא קורא מה שעונים לך.
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=9865
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
נערך לאחרונה על ידי marik_911; 20-07-2009 בשעה 12:32:42.
בברכת נחיתות רכות
טוב, אם לא עזר לך שהרמת מעט מנוע יתכן מאוד שהגה הגובה שלך לא ישר או מכני או כנראה בקיזוז תמידי בדוק ואם לא אופציה נוספת לתופעה היא בשלט באופציה של MIX בין המצערת להגה גובה ושאתה מעלה מצערת הגה גובה יורד מעט ובעצם גורם לטיסן לצלול.
אני ההיתי בודק :
1. תקינות של הגה גובה,מכני שאינו משתנה מעצמו בזמן הרמת מצערת.
2.מנוע בזויות נכונה והדרך לכך פשוטה די תיראת זאת מבלי לדעת בכך שאתה אומר שאתה מעלה מצערת הטיסן יורד ולא בטיסה רגילה אופקית.
3.העדר MIX.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
זווית עליונה של המנוע וגם מרכז כובד כאפשרות שניה.
מה שגם יכול להיות זה בגלל מרכז כובד קידמי מדי קיזזת את הטיסן עם ההגה שלך ב-UP מאחר והאף נופל במרכז כובד קידמי מידי, עכשיו שאתה במצערת מלאה הקיזוז, שהוא ב-UP משפיע יותר כי יותר אוויר זורם על ההגה.
בכל מיקרה מצורפת תמונה של "לוח קיזוז לטיסן" זה תקף לכול הטיסנים.*
וכשאני נותן גז כולם בורחים ,,, מהריח
תודה אני אעדכן
כרגע עובד על פרוייקט אחר
אני מאמין שתוך 2-3 שבועות אעדכן
תודה לכל העונים
בברכת נחיתות רכות
בדקת מרכז כובד?
בדוק את זוית המנוע
תרים את הפיראול למלעה ותגזז להפ.![]()
הבטחתי לעדכן עז ככה
כמו שאמרתי אחד החברה בשטח אמר להוריד את המנוע מטה ,
ולא להעלות למעלה.
לאחר שהרמתי פעמיים לא עזר ניהיה יותר גרוע
הפעם העזתי להוריד כי שום דבר אחר לא עזר
שמתי שתי שייבות של 1 מ"מ מתחת לשני ברגים עליונים
כך קיבלתיזוית הטייה קטנה כלפי מטה
והטיסן טס פלס
תודה לכל העוזרים
וסליחה על שגיאות כתיב אם יש כאלה
המשך שבת שלום
בברכת נחיתות רכות
מסתבר שיש חוקי פיזיקה שעובדים לגבי כל העולם, וחוקי פיזיקה הפוכים שמסתדרים יופי עם הטיסן שלך![]()
לפי כל מה שתיארת היה צריך לעשות פעולה בדיוק הפוכה. אבל עובדה שזה הסתדר וזה מה שחשוב ומה זה בעצם משנה![]()
אבל זה עדין מאוד מוזר!![]()
יכול להיות הסבר למיקרה מהסוג הזה , לפעמים הבדלים גדולים בזרימה על ההגאים בגלל פתיחת מנוע ובטלות בזוות הקיזוז,תופעה זו תחמיר במרכז כבד אחורי,כמו כן נדרש לבדוק זויות בן הכנפיים, לפעמים קורה שחלקים שונים של הכנפים הופכים דומיננטים יותר ביצירת העילוי במהיריות שונות ואז הקיזוז הנידרש מישתנה ולעיתים בכיון הפוך להיגיון, במיוחד בדו כנפי